Προς το περιεχόμενο

Τριτοκοσμικό service στο e-shop


Ardov

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Οταν λέει επιστροφή προιόντων εννοεί νομίζω επιστροφή χρημάτων φίλε μου.

Στους όρους επιστροφής αναφέρει το 10ήμερο.

 

Sτο σημειο αυτο εκτιμω οτι υπαρχει ασαφεια.

Οπως και αν χει αφου επεστρεψαν χρηματα σε εσενα παει ν απει οτι εχει ξαναγινει.Οπως και να χει εδωσες το στιγμα thanks.

  • Απαντ. 260
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αρχικό μήνυμα από DuKeM

Ναι αλλά αναφέρει κανονικό μη ελατωματικό προιόν κλειστό στη συσκευασία του. Μάλλον σου έκατσε η φάση

 

Κοίτα,το σκέφτηκα αυτό πριν πάω.Το αντιγραφικό δεν δούλεψε ποτέ,έτσι το πήρα έτσι το γύρισα.Εννοώ δεν αντέγραψε ποτέ λόγω του προβλήματος.

Αλλά να σου πω και κάτι άλλο.Από την στιγμή που το προιόν έχει αγοραστεί εντός τόσο λίγων ημερών και έχει όλη την εγγύηση του διαθέσημη δεν καταλαβαίνω γιατί να μην το πάρουν πίσω.

Το θέμα είναι ότι ο πελάτης θέλει να κάνει την δουλειά του.Δεν μπορώ να περιμένω τους ρυθμούς χελώνας του eshop για αντικατάσταση, συν ότι ήθελα να πάρω αντιγραφικό φίρμας που δεν είχε το eshop(liteon).

Δημοσ.

Απο κει και πέρα διοχετεύονται στην αγορά. Γι'αυτό και το Πλαίσιο κάνει δικές του εισαγωγές. Νομίζεις ότι παρακάμπτει τους αντιπροσώπους και κάνει παράλληλη εισαγωγή; Αυτά (αφού είσαι και στο χώρο έπρεπε να το ξέρεις) δεν γίνονται. Ο αντιπρόσωπος χάνει χρήματα έτσι όταν τον παρακάμπτεις. Από εισαγωγείς αγοράζουν τα περισσότερα καταστήματα, εκτός αν τα είδη που φέρνουν έχουν αποτύχει στον ποιοτικό έλεγχο.

 

Α) Ναι άλλο το Asrock και άλλο το ΑSUS ως brandname.

 

Β) Δεν την συμφέρει να διοχετεύει στην αγορά προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας καταστρέφοντας το brandname της. Φτιάχνει μία ASROCK όπως λες και όλα μέλι γάλα άλλο προϊόν και άλλο όνομα. . Επίσης δεν καλύπτετε νομικά να βγάλει προϊόν στην αγορά που δεν έχει περάσει ποιοτικό έλεγχο για αυτό και θα δεις ότι όλα ανεξαιρέτως έχουν 18000 σημάνσεις επάνω περί ποιοτικού ελέγχου.Τώρα αν λόγο μικρότερων αντοχών των πυκνωτών όπως λες από παρτίδα σε παρτίδα μπορεί κάποια να τα χαρακτηρίσει 2η διαλογή (για εμένα δεν είναι αλλά λέμε τώρα) .. δεν την συμφέρει να κάψει την σειρά... για αυτό ξαναλέω έφτιαξε την ASROCK.

 

Γ) Παρά εισαγωγή μια εταιρία δεν κάνει επειδή απαραίτητα θέλει να πάρει προϊόντα σε χαμηλότερο κόστος δεύτερης διαλογής. Επιμένω αυτά δεν κυκλοφορούν στην αγορά ακόμα και αν προέρχονται από την κατάσταση που λες. Επίσης για την ιστορία δεν υπάρχει στην Ελλάδα αποκλειστικό διανομέας για τα ASUS. Υπάρχουν απλά εταιρίες που τα φέρνουν και τα διανέμουν χονδρική και άλλες που τα διανέμουν λιανική. Στην Ελλάδα γενικότερα είναι ελάχιστοι οι κατασκευαστές που έχουν Επίσημο και αποκλειστικό αντιπρόσωπο.

 

Δ) Δεν πιστεύω ότι μια εταιρία όπως το Πλαίσιο - E-shop κλπ έχει την ανάγκη να φέρει σκάρτο προϊόν και ειδικά ένα είδος μόνο που είναι το 1 εκατομμυριοστό του τζίρου του για να βγάλει 5000 ? παραπάνω στην παρτίδα έλεος δηλαδή....

 

Ξαναλέω θεωρώ όλα αυτά τα σενάρια ανακρίβειες εκτός και αν έχεις αποδείξεις για αυτά που λες... Οι ενδείξεις δεν είναι αποδείξεις...

 

Και σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι λέω για το Πλαίσιο... απλά μιλάω γενικά. Δεν είναι καλό να ρίχνουμε πράγματα στο τραπέζι εις βάρος οποιουδήποτε ειδικά όταν αυτό που λέμε δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, απλά το θεωρούμε ότι είναι έτσι βάση ενδείξεων. Αν έχεις αποδείξεις εδώ θα είμαι για να αποδεχθώ ότι έχεις δίκιο και ότι είχα άδικο....

 

Τέλος θέλω να πω το εξής και επιμένω σε αυτό. Άν πιαστώ από ενδείξεις όπως πιστεύω ότι κάνεις εσύ θα πρέπει να πω διαβάζοντας σε αυτό το forum αρκετά post ότι όλα τα προϊόντα του Πλαισίου, Μultirama, eshop κλπ κλπ είναι δεύτερης διαλογής γιατί για αυτούς του τρεις εδώ μέσα κάθε μέρα ξεφυτρώνει και ένα Post για ένα ελαττωματικό προϊόν. Άρα το πιο πιθανό εμένα μου φέρνει ότι απλά επειδή καλώς η κακός οι τρεις αυτοί μαζί έχουν τον μισό τζίρο της ελληνικής αγοράς στην πληροφορική είναι λογικό να έχουν και τα μισά από τα προβλήματα της αγοράς. Απλά μαθηματικά ....

Δημοσ.
Α) Ναι άλλο το Asrock και άλλο το ΑSUS ως brandname.

 

Β) Δεν την συμφέρει να διοχετεύει στην αγορά προϊόντα αμφιβόλου ποιότητας καταστρέφοντας το brandname της. Φτιάχνει μία ASROCK όπως λες και όλα μέλι γάλα άλλο προϊόν και άλλο όνομα. . Επίσης δεν καλύπτετε νομικά να βγάλει προϊόν στην αγορά που δεν έχει περάσει ποιοτικό έλεγχο για αυτό και θα δεις ότι όλα ανεξαιρέτως έχουν 18000 σημάνσεις επάνω περί ποιοτικού ελέγχου.Τώρα αν λόγο μικρότερων αντοχών των πυκνωτών όπως λες από παρτίδα σε παρτίδα μπορεί κάποια να τα χαρακτηρίσει 2η διαλογή (για εμένα δεν είναι αλλά λέμε τώρα) .. δεν την συμφέρει να κάψει την σειρά... για αυτό ξαναλέω έφτιαξε την ASROCK.

 

Γ) Παρά εισαγωγή μια εταιρία δεν κάνει επειδή απαραίτητα θέλει να πάρει προϊόντα σε χαμηλότερο κόστος δεύτερης διαλογής. Επιμένω αυτά δεν κυκλοφορούν στην αγορά ακόμα και αν προέρχονται από την κατάσταση που λες. Επίσης για την ιστορία δεν υπάρχει στην Ελλάδα αποκλειστικό διανομέας για τα ASUS. Υπάρχουν απλά εταιρίες που τα φέρνουν και τα διανέμουν χονδρική και άλλες που τα διανέμουν λιανική. Στην Ελλάδα γενικότερα είναι ελάχιστοι οι κατασκευαστές που έχουν Επίσημο και αποκλειστικό αντιπρόσωπο.

 

Δ) Δεν πιστεύω ότι μια εταιρία όπως το Πλαίσιο - E-shop κλπ έχει την ανάγκη να φέρει σκάρτο προϊόν και ειδικά ένα είδος μόνο που είναι το 1 εκατομμυριοστό του τζίρου του για να βγάλει 5000 ? παραπάνω στην παρτίδα έλεος δηλαδή....

 

Ξαναλέω θεωρώ όλα αυτά τα σενάρια ανακρίβειες εκτός και αν έχεις αποδείξεις για αυτά που λες... Οι ενδείξεις δεν είναι αποδείξεις...

 

Και σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι λέω για το Πλαίσιο... απλά μιλάω γενικά. Δεν είναι καλό να ρίχνουμε πράγματα στο τραπέζι εις βάρος οποιουδήποτε ειδικά όταν αυτό που λέμε δεν μπορούμε να το αποδείξουμε, απλά το θεωρούμε ότι είναι έτσι βάση ενδείξεων. Αν έχεις αποδείξεις εδώ θα είμαι για να αποδεχθώ ότι έχεις δίκιο και ότι είχα άδικο....

 

Τέλος θέλω να πω το εξής και επιμένω σε αυτό. Άν πιαστώ από ενδείξεις όπως πιστεύω ότι κάνεις εσύ θα πρέπει να πω διαβάζοντας σε αυτό το forum αρκετά post ότι όλα τα προϊόντα του Πλαισίου, Μultirama, eshop κλπ κλπ είναι δεύτερης διαλογής γιατί για αυτούς του τρεις εδώ μέσα κάθε μέρα ξεφυτρώνει και ένα Post για ένα ελαττωματικό προϊόν. Άρα το πιο πιθανό εμένα μου φέρνει ότι απλά επειδή καλώς η κακός οι τρεις αυτοί μαζί έχουν τον μισό τζίρο της ελληνικής αγοράς στην πληροφορική είναι λογικό να έχουν και τα μισά από τα προβλήματα της αγοράς. Απλά μαθηματικά ....

 

 

Ωραία όσα λες, μόνο που δεν ισχύουν. Δεν πρόκειται να μπώ στην διαδικασία συζήτησης του θέματος γιατί δεν υπάρχει τίποτα άλλο να συζητήσουμε. Δεν θέλω να σε θίξω με την "μερική" απάντησή μου, οκ? Απλά θα σου πώ αυτά και δεν ασχολούμαι με το θέμα ξανά. No offense.

 

1. Εχω αποδείξεις, μια και τα έχω δει να γίνονται. Αν θες τιμολόγια αγορών, λυπάμαι δεν έχω. Αλλη φορά θα φροντίσω να τα φωτοτυπώ μια και η μαρτυρία μου είναι μάλλον αναξιόπιστη.

 

2. Αν εννοείς ότι κρίνω τα καταστήματα, με βάση τα ποστς με παράπονα.. τότε άστο! Όσο για το ποσοστό failure rate σε κάθε μαγαζί ΠΙΣΤΕΨΕ με δεν είναι το ίδιο! Αν τα προϊόντα ήταν ολα ΟΚ και 1ης διαλογής, τότε το failure rate θα είχε μικρές διαφορές σε ποσοστά από μαγαζί σε μαγαζί.

 

3. ΔΕΝ φέρνει το Πλαίσιο ΜΟΝΟ ένα είδος με τέτοια κριτήρια που λέω. Φέρνει και VGA, τροφοδοτικά, hdd's, κ.λ.π. Μιλάμε για πολλά λεφτά και μεγάλους τζίρους και όχι της τάξης των ... 5.000 ευρώ που αναφέρεις! Μιλάμε για εκατομύρια ευρώ.

 

4. Ο αντιπρόσωπος έχει άλλη έκπτωση σε σχέση με τους παραλληλους εισαγωγείς ή αν θες οι εκπτώσεις "παίζουν". Φυσικά μπορεί να μην υπάρχει αποκλειστικός αντιπρόσωπος. Όλες οι εταιρίες όμως έχουνε ΚΑΙ αντιπρόσωπο αφού κάποιος πρέπει π.χ. να αναλαμβάνει το service. Και προφανώς και οι προμηθευτές φροντίζουν να του "δωρίζουν" καλύτερη έκπτωση για προφανείς λόγους. Αφού είσαι στην αγορά αυτά είναι αυτονόητα, δεν χρειάζονται να τα λέμε.

 

Αν είδες μετά το ποστ μου υπάρχει και άλλο το οποίο με επιβεβαιώνει (και δεν το έγραψα εγώ με άλλο account πίστεψε με).

 

Απο κει και πέρα, είπαμε ο καθένας κάνει τις επιλογές του στα ψώνια του. Αυτά.

Δημοσ.
Κοίτα,το σκέφτηκα αυτό πριν πάω.Το αντιγραφικό δεν δούλεψε ποτέ,έτσι το πήρα έτσι το γύρισα.Εννοώ δεν αντέγραψε ποτέ λόγω του προβλήματος.

Αλλά να σου πω και κάτι άλλο.Από την στιγμή που το προιόν έχει αγοραστεί εντός τόσο λίγων ημερών και έχει όλη την εγγύηση του διαθέσημη δεν καταλαβαίνω γιατί να μην το πάρουν πίσω.

Το θέμα είναι ότι ο πελάτης θέλει να κάνει την δουλειά του.Δεν μπορώ να περιμένω τους ρυθμούς χελώνας του eshop για αντικατάσταση, συν ότι ήθελα να πάρω αντιγραφικό φίρμας που δεν είχε το eshop(liteon).

 

1)ας αλλαξει το τοπικ γιατι μιλαμε για σερβις εταιριων και δεν θαβουμε το e-shop!!!

 

2)απτη στιγμη που πηρες ενα προιον και το ανοιξες τιθεται σε λειτουργεια η εγγυηση του και παυει να ισχυει η επιστροφη χρηματων εντος δεκα ημερων.

βρε το πηρα χτες βρε το πηρα πριν μια ωρα απαξ και το ανοιξες ειναι καθαρα στην ευχαιρια του καταστηματος να στο αλλαξει να σου βγαλει καποιο πιστωτικο κτλπ....οποτε μονο ως καλο μπορεις να εκλαβεις οτι πηρες τα λεφτα σου επιτοπου....και το e-shop να σαι σιγουρος(δεν ξερω για το πλαισιο δεν εχω εμπειρια)αν το αγορασες σε ευλογο χρονικο διαστημα κοιταει να σε εξυπηρετισει αμεσα (εμενα τσεκαραν μητρικη επιτοπου-δεν μιλαμε να σκασεις με μητρικη socket Α γιατι προφανως δεν ειναι δυνατος ο ελεγχος επιτοπου).

 

3)αποστολη στο μενιδι-ή απο εκει που το πηρα?.Εκ των εσω γνωριζω οτι ενα προιον αν μπορει να διαπιστωθει η βλαβη του απο το τοπικο σερβις ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟ τοτε καλυπτομαστε ΑΜΕΣΑ.αν δεν μπορει να διαπιστωθει η βλαβη(λογω χρονου-φορτου) ή αν καλυπτεται απο επισημο αντιπροσωπο τοτε το στελνουν στο κεντρικο σερβις στο μενιδι(οπωτε ευλογα διαπιστωνω οτι καλυτερα ειναι να πηγαινουμε στο μενιδι(εγω εκει παω και με εξυπηρετουν καλυτερα)).

 

4)το χρονικο διαστημα καλυψης της εγγυησης να στε σιγουροι οτι δεν ειναι ποτε ακριβως διαπιστωμενο δηλ α)αν καλυπτεται απο την εταιρια που αγοραζουμε ειτε γινεται αμεσα-υπαρχει σε στοκ η αντικατασταση του ειτε σε 2,3 μερες-να το φερουν απο τα κεντρικα τους.στη δευτερη περιπτωση γλιτωνετε το χρονο μεταφορας απο το καταστημα που το παραδιδετε μεχρι να παει στα κεντρικα αν το πατε εσεις οι ιδιοι στα κεντρικα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Λοιπόν δώστε βάση. Απρίλιο είχαν αγοράστεί (μαζί με ολόκληρο σύστημα αξίας συνολικά 1800 ευρώ) από το ESHOP, δύο κιτ μνήμης των 2gb έκαστο, συγκεκριμένα οι OCZ Special Ops.

Το ένα κιτ απεδείχθει ότι είχε το ένα dimm ελαττωματικό!

Τα κάνω RMA, τα στέλνω eshop. Σημείωση: Οι μνήμες όταν αγοράστηκαν είχαν κοντά στο 200άρι (ευρώ) ενώ τώρα (μήνα Ιούλιο) είχαν φτάσει να πουλιούνται 110 ευρώ στο.. "αγαπητό" μας Πλαίσιο.

 

Οι μνήμες εστάλησαν πίσω με courier, τρεις μέρες μετά είχε κοπεί πιστωτικό (όντως δεν είχανε στοκ και ήταν αρκετό καιρό έτσι, τσέκαρα το site from time to time, γιατί οι μνήμες ήταν έτοιμες για RMA αλλά δεν τις έστελνα περιμένοντας να φέρουν ίδιες πρώτα, κάτι που τελίκά δεν έγινε). Ξέρετε σε τι αξία πιστώθηκαν; Στα 209 ευρώ παρακαλώ. Με τα οποία αγοράστηκε ένα σετ 2x1gb Ram Crucial Ballistixx, και με τα ρέστα αγόρασα νέο case που ήθελα.

Εχω και τιμολόγια αν θέλετε...

 

Αυτά για μερικούς που λένε ατάκες περί eshop. Καληνύχτα σας και όνειρα γλυκά.

Δημοσ.
Οταν λέει επιστροφή προιόντων εννοεί νομίζω επιστροφή χρημάτων φίλε μου.

Στους όρους επιστροφής αναφέρει το 10ήμερο.

 

λέει επίσης και εργοστασιακή συσκευασία...αυτό σημαίνει να έχουμε απλά τη συσκευασία χωρίς να την έχουμε σκίσει? ή να έχουμε το κουτί όπως ήταν χωρίς καν να το ανοίξουμε?

Δημοσ.

εγώ πάντως τις μητρικές τις είχα γυρίσει με σκισμένο ένα κομμάτι από την εξωτερική συσκευασία τους και τα σακουλάκια με τα καλώδια ανοιγμένα σαν σακουλάκια από πατατάκια και δεν μου είπαν τίποτα ;)

Δημοσ.

@Candyman® εισουν τυχερος τι να πω....βασικα η πολιτικη ειναι ή πιστωση στην τρεχουσα τιμη αγορας ή αντικατασταση με προιον ιδιων δυνατοτητων.

γνωστος μου ειχε παρει usb stick kinkston 1 gb που τοτε εκανε περι των 45 ευρω και φυσικα το ακριβες μοντελο δεν υπηρχε...του προτιναν να του δωσουν ενα αλλης μαρκας αλλα δεν δεχτηκε....με αποτελεσμα να του το πιστωσουν στην τιμη....των 10 ευρω!!!!θα μου πειτε επεσε στην περιπτωση που πεφτουν οι τιμες τους κατακοριφα αλλα και 3/4 μειωση τιμης το φυσας και δεν κρυωνει!!!

 

@Kagkouros οταν λενε εργοστασιακη εννοουν ΟΠΩΣ το πηρες....με ζελατινα αμα ειχε χωρις αμα δεν ειχε.με ατσαλακωτο το βιβλιαρακι αμα ειχε χωρις αμα δεν ειχε...γιατι η λογικη ειναι να πας εσυ ο ιδιος μεθαυριο να ζητησεις αυτο το προιον και να το παρεις καινουριο χωρις να φαινεται οτι χρησιμοποιηθηκε απο κανενα ;)

Δημοσ.
@Candyman® εισουν τυχερος τι να πω....βασικα η πολιτικη ειναι ή πιστωση στην τρεχουσα τιμη αγορας ή αντικατασταση με προιον ιδιων δυνατοτητων.

γνωστος μου ειχε παρει usb stick kinkston 1 gb που τοτε εκανε περι των 45 ευρω και φυσικα το ακριβες μοντελο δεν υπηρχε...του προτιναν να του δωσουν ενα αλλης μαρκας αλλα δεν δεχτηκε....με αποτελεσμα να του το πιστωσουν στην τιμη....των 10 ευρω!!!!θα μου πειτε επεσε στην περιπτωση που πεφτουν οι τιμες τους κατακοριφα αλλα και 3/4 μειωση τιμης το φυσας και δεν κρυωνει!!!

 

Λες; Πόσα τιμολόγια με RMA θέλετε να δείτε; Τυχερός σε 10-15 RMA? Μπααα... δεν νομίζω.

Επίσης επειδή ΔΕΝ είχαν το ίδιο μοντέλο πιστώθηκαν στην τιμή αντιστοιχων μνημών που κοστίζανε 209 ευρώ (OCZ 800άρες DDR2 με αντίστοιχα timings).

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Να σας πω και την δική μου ιστορία λοιπόν…Είχα πάρει μία Asus N6600GT πριν από 1,5 χρόνο από το εν λόγω κατάστημα η οποία λειτουργούσε άψογα μέχρι πριν από 2 εβδομάδες όπου και τα έπαιξε. Overclocking δεν είχα κάνει γιατί δεν παίζω παιχνίδια, απλά ήθελα να τρέχει το aero. Την πήγα λοιπόν στο service και όντως με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι όντως έχει πρόβλημα. Έπειτα με κάλεσαν να πάω από εκεί για να μου δώσουν καινούρια. Όλα αυτά έγιναν πολύ σύντομα και ήμουν πολύ ευχαριστημένος γιατί είχα ακούσει διάφορα. Την βάζω επάνω λοιπόν και το pc κόλλαγε εντελώς (freeze), κάνω format, τα ίδια, την βάζω στο pc του φίλου μου τα ίδια. Την πάω πίσω πάλι στο service και μετά από 3 μέρες με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι η κάρτα σας είναι εκτός εγγύησης διότι έχει σπασμένο πυκνωτή !!! Παθαίνω εγκεφαλικό παιδια…είμαι πάρα πολύ προσεκτικός,έχω κάνει άπειρες εγκαταστάσεις(σπουδάζω πληροφορική στο Πα.Πει. και ασχολούμαι με το άθλημα από το 1994, τι άλλο να πω…), αποκλείται να το είχα κάνει εγώ. Τους εξηγώ ότι δεν δούλευε από την αρχή που την έβαλα. Μου λένε ότι μάλλον το σπάσατε εσείς διότι μας έχετε γράψει ότι δεν δούλευε σε κανένα από τα 2 pc που την βάλατε, άρα από αυτό καταλαβαίνουμε ότι την βάλατε και την βγάλατε αρκετές φορές άρα κάνατε ζημιά!! 2ο εγκεφαλικό και φυσικά με έπιασαν διακριτικά τα γέλια διότι κατάλαβα ότι δεν θα έβγαζα άκρη. Πάω λοιπόν και την παίρνω και τι βλέπω. Παιδιά έλειπε ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ πυκνωτής!!!! Όχι ότι είχε χτυπηθεί ή κάτι άλλο ….ΈΛΕΙΠΕ!!! Μετά θυμήθηκα ότι όταν μου είχαν δώσει την “καινούρια κάρτα” το κουτί ήταν ανοιχτό αλλά δεν είχα δώσει σημασία. Ειλικρινά δεν το είχα κάνει εγώ…αυτό ήθελε πένσα ή σφυρί στην καλύτερη για να βγει…Τεσπα σπάστηκα πάρα πολύ και την πήρα και εφυγα..Τώρα κοσμεί το γραφείο μου για να μου θυμίζει ότι δεν παίρνουμε ποτέ κάτι αν δεν δούμε πρώτα ότι είναι κλειστό το κουτί..Βλακεία μου το ξέρω αλλά δεν περίμενα να φάω τέτοια κοροϊδία κατάμουτρα. Πάντως το σίγουρο είναι ότι με έχασαν από πελάτη αλλά και πολλούς άλλους διότι κάνω πολλές συναρμολογήσεις σε καινούρια pc στην σχολή μου..Αυτά!!

Δημοσ.

xaxaxaxaxaxa!!!!

(gelaw gia na min spasw tin othoni me ayta pou diavazw)

 

re koitaxte kati alites pou iparxoun telika.... gia na min bgoun xamena ta @@ vriskoun oti dikaiologia tous erthei. eprepe na tous eleges otan sou eipan <<το σπάσατε εσείς διότι μας έχετε γράψει ότι δεν δούλευε σε κανένα από τα 2 pc που την βάλατε, άρα από αυτό καταλαβαίνουμε ότι την βάλατε και την βγάλατε αρκετές φορές άρα κάνατε ζημιά!! >> SE ESAS THA KANW EGW ZIMIA K@RGIOLIDES!!!! me ta mpourdela... (sygnwmi alla exw strabwsei poly).

 

yparxei vevaia kai i nomiki odos alla den einai polloi ekeinoi pou tin akolouthoun (vevaia ena megalo pososto vgike kerdismeno)

Δημοσ.

Έλεος οι τύποι...

 

Όντος γιατί δεν δοκιμάζεις να την επισκευάσεις? Δεν έχεις να χάσεις τίποτα.

Νομίζω αυτό μπορείς να το δεις για τον πυκνωτή. Ποιος χρειάζεται. Εκεί που ήταν η θέση του λέει στοιχεία δίπλα. Αλλά όντος μπορεί να μην είναι μόνο αυτό το πρόβλημα.

 

Πάντως αν είναι δυνατόν δηλαδή. Εγώ πάω στοίχημα ότι κάποιος υπάλληλος έκανε λαλακία και έσπασε τον πυκνωτή και για να μην πληρώσει εκείνος την νύφη την πάσαρε σε σένα. Και εφόσον την πήρες μετά τέλειωσε η υπόθεση. Έριξε την ευθύνη σε σένα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...