Προς το περιεχόμενο

Τριτοκοσμικό service στο e-shop


Ardov

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ας πω και εγω την ιστορια μου...

 

 

Δεν ξέρω που να απευθυνθω και που να ασκήσω πιέσεις. Η αναισθησία και απάθεια ΟΛΟΥ του προσωπικου απο τον τελευταίο πωλητή ειναι πραγματικά εξωργιστική.

 

 

H απάντηση σου είναι εδώ http://www.efpolis.gr Διάβασε καλά τα ΦΕΚ εκτύπωσε τα παράλληλα κάνε μια καταγγελία στο INKA (http://www.inka.gr) και αύριο το πρωϊ με τις εκτυπώσεις και το τιμολόγιο στο χέρι, στο κατάστημα απέξω και .. "Παρακαλώ ήρθα να πάρω τα λεφτά μου για το προϊόν που σας πλήρωσα προχθές και εχθές σας το έφερα πίσω χαλασμένο". Δεν το θέλω το προϊόν 11 μέρες από την αγορά δεν έχουν περάσει. Τα λεφτά μου τώρα αλλιώς να φωνάξω τώρα την αστυνομία να τους δώσω το ΦΕΚ και να τηρήσουν το νόμο.

 

Αν το κάνεις πιστεύω ότι στην χειρότερη θα φύγεις με ένα άλλο Notebook στο χέρι.

  • Απαντ. 260
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αυτό το έχω ακούσει και εγώ. Αλλά που μπορούμε να το βρούμε κάπου "τυπωμένο"? Εννοώ σε νόμο, ευρωπαϊκή οδηγία κτλ...

 

10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

 

Όλα τα ΦΕΚ κλπ κλπ εδώ:

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101

Δημοσ.
Αυτό το έχω ακούσει και εγώ. Αλλά που μπορούμε να το βρούμε κάπου "τυπωμένο"? Εννοώ σε νόμο, ευρωπαϊκή οδηγία κτλ...

 

Για δες και αυτό. ΤΟ πλήρες ΦΕΚ θα το βρεις στο Link σε προηγούμενο Post μου.

 

Άρθρο 547

Ενέργεια υπαναχώρησης ή αντικατάστασης λόγω ελλείψεων

 

Αν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από την σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που του προσέθεσε ο ίδιος καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε. Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΜΕ ΤΟΚΟ, ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΩΛΗΣΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΣΑ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αντικατάστασης του πράγματος.

 

 

Διάθεση να έχεις να τσακωθείς , και έξυπνα επιχειρήματα του στυλ. "Καθυστερήστε όσο μπορείτε.Εγώ δεν το θέλω το προϊόν. Τα λεφτά μου θέλω. Όσο με καθυστερείτε απαιτώ και τους νόμιμους τόκους.Οπότε μεχρι αύριο το πρωί καταθέστε τα στο λογαριασμό μου. Αλλιώς από μεθαύριο μην με πάρετε τηλέφωνο θα έχω είδη καταθέσει την αγωγή. Α και υπόψιν τα λεφτά αυτά δεν τα έχω τώρα ανάγκη. Σε 4 χρονάκια στο δικαστήριο με 2-2,5 % για κάθε χρόνο.Μια χαρά ... καλοκαιράκι θα είναι θα πάω και διακοπές. Α και μην ξεχνιόμαστε ο δικηγόρος μου επειδή έχει πολλές υποθέσεις για εμένα πληρώνετε με τον μήνα. Λεπτό παραπάνω από όσα δίνω δεν θα μου στοιχίσει όλο αυτό. Όσες περισσότερες υποθέσεις του δίνω τόσο περισσότερο μου βγάζει τα λεφτά που παίρνει. Για σας..." και εκεί κάνε πως φεύγεις... Βάζω στοίχημα ότι αν αυτό που τα λες δεν είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης αλλά κάποιος από τους υπεύθυνους (θα σου πρότεινα να τον ζητήσεις πριν αρχίσεις την κουβέντα) ... θα τρέξει από πίσω σου.

 

 

Αυτά καλή τύχη

Δημοσ.
Μπράβο γατούλα!. Σίγουρα δικηγόρος είσαι. Τέλειο!!!

 

OXI δεν είμαι δικηγόρος. Απλά ίσως είμαι ένας από τους λίγους που κατάφερα να πάρω καινούριο κινητό από την Nokia (τον αντιπρόσωπο στην Ελλάδα φαντάζομαι τον ξέρεις) με την βοήθεια αυτού του ΦΕΚ εντός 2-3 ημερών ενώ άλλοι περιμένουν κάνα μήνα. :-)

 

Το γεγονός πάντως είναι ένα.... Αφού όλοι θέλουν τον ΓΕΡΜΑΝΟ τους ... ε λαλάκες είμαστε τους το δίνουμε και κάνουμε την δουλειά μας.

Δημοσ.
10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

 

Όλα τα ΦΕΚ κλπ κλπ εδώ:

http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=101

 

μαζι σου και μπραβο σου αλλα μηπως αυτο εδω το κομματακι ("επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση") δινει το δικαιωμα στο καταστημα να μη σου δωσει τιποτα ;

γιατι αν το γυρισεις πισω χαλασμενο (ακομα κιαν δεν φταις εσυ) τοτε δεν ειναι στην αρχικη του κατασταση , ειναι ;

Δημοσ.
μαζι σου και μπραβο σου αλλα μηπως αυτο εδω το κομματακι ("επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση") δινει το δικαιωμα στο καταστημα να μη σου δωσει τιποτα ;

γιατι αν το γυρισεις πισω χαλασμενο (ακομα κιαν δεν φταις εσυ) τοτε δεν ειναι στην αρχικη του κατασταση , ειναι ;

 

Την απάντηση θα την βρείς στο προηγούμενο Post μου, σε άλλη παράγραφο του ίδιου νόμου.

 

Άρθρο 547

Ενέργεια υπαναχώρησης ή αντικατάστασης λόγω ελλείψεων

 

Αν ο αγοραστής υπαναχωρήσει από την σύμβαση λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας έχει υποχρέωση να αποδώσει το πράγμα ελεύθερο από κάθε βάρος που του προσέθεσε ο ίδιος καθώς και τα ωφελήματα που αποκόμισε. Ο ΠΩΛΗΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΜΕ ΤΟΚΟ, ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΠΩΛΗΣΗΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΣΑ Ο ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ. Οι διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου εφαρμόζονται αναλόγως και στην περίπτωση αντικατάστασης του πράγματος.

 

Άρα πάλι σε καλύπτει ο νόμος.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μετά από 100άδες posts που διάβασα, νομίζω ότι η λαμογιά που μου έπαιξαν από το E-SHOP είναι από τις χειρότερες.

Την περασμένη εβδομάδα αγόρασα ως καινούργια από το κατάστημάστο Χαλάνδρι κάρτα γραφικών GIL Geforce 6600GT AGP.

Η κάρτα η οποία τελικά παρέλαβα ήταν διαφορετικής μάρκας

(gainward,τζαπα ομως χαρηκα)και είχε εμφανή σημάδια προηγούμενης χρήσης και επισκευής:Σκόνες στο ανεμιστηρι,και μετα από σήκωμα της ψυκτρας καρβουνιασμενη γυρω γυρω η gpu και ξαναρραμενη πανω στην πλακέτα η μια μνημη.Τελικά η καρτα ηταν καμενη.Δεν ξερω να ανεβαζω photo,εχουν πραγματικα <πλάκα>.

 

Μετα από πολυ πρηξιμο,τσαμπουκαδες κτλ μου βαλανε τα λεφτα σε πιστωση,δηλαδη με υποχρεώνουν να αγορασω κατι αλλο στα ίδια χρηματα!

Με λίγα λόγια ΜΟΥ ΠΟΥΛΗΣΑΝΕ ΚΑΜΜΕΝΗ ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥς ΤΑ ΞΑΝΑΑΚΟΥΜΠΗΣΩΟΥΤΕ ΛΟΓΟς ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟς οσο και να τους πιεσα

 

.Πρεπει να σημειωθει οτι έχω κάνει αγορες τουλαχιστον 1500ευρω απο το καταστημα....Που μπορω να απευθυνθω ρε παιδια για αυτη την ξεφτιλα,αν υπαρχει καποιο τηλ ας μου το στειλει καποιος σε pm.

Δημοσ.

Εγω αγοραζω απο το e-shop αλλα ποτε μεσω internet. Πηγαινω στο τοπικο καταστημα και παραγγελνω απο εκει. Γνωριστηκα με τα παιδια εκει και πιστευω αν μου τυχει στραβη θα βοηθησουν.

 

Οσον αφορα τις ατυχιες, μου ετυχε απιστευτη στραβη με ΓΕΡΜΑΝΟ / Cosmote αλλα ευτυχως καθαρισε η Vodafone.... χωρις να υποχρεουται αμεσα (αψογα aftersales, οι αλλοι με εγραψαν κανονικα γι αυτο και απο εδω και στο εξης τους γραφω κι εγω). Τα τυχερα οταν τα κεντρικα αναλαμβανουν δραση.

 

Γενικα υπαρχει ο κανονας OY ΜΠΛΕΞΕΙΣ, αν μπλεξεις επαφιεσαι στον πατριωτισμο των Ελληνων και στους λιγους ευσυνειδητους υπευθυνους στα κεντρικα που προσπαθουν να συμμαζεψουν τις ανεπαρκειες των κατωτερων τους ή και τριτων ασχετων ή σχετικων....

Δημοσ.

 

eδω φυσικα.εγω οσες φορες ζητησα τη βοηθεια τους ηταν πολυ προθυμοι.

 

NAI, otan kaneis aples agores kai pane ola kala kaloi einai kai autoi, mexri na ginei kamia m@#$!a kai meta na se doume kai esena file...

Δημοσ.
NAI, otan kaneis aples agores kai pane ola kala kaloi einai kai autoi, mexri na ginei kamia m@#$!a kai meta na se doume kai esena file...

 

Ισως δεν καταλαβες....Προθυμοι ηταν στη γενικη γραμματεια καταναλωτη γιατι 3 καταγγελιες που τους εχω κανει και τις τρεις τις κυνηγησαν.Φυσικα και δεν εννοουσα το E-SHOP.Και αυτους εχω καταγγειλει και απο τοτε με βλεπουν και αλλαζουν πεζοδρομιο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...