passenger57 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2006 Πρίν απο 6 μήνες αγόρασα ενα τροφοδοτικό απο το πλαίσιο τύπου Chieftec 350 WATT 24pin το οποίο χρησιμοποιούσα μέχρι πρίν απο μία εβδομάδα όπου άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα και να μου κλείνει τον Υπολογιστή, ενώ το διαγνωστικό της μητρικής μου MSI μου έδειχνε διάφορα σκαμπανεβάσματα στις επιμέρους τάσεις.Όταν έβγαλα το φυσάκι απο την μητρικη είδα πώς είχαν καρβουνιαστεί τα τρία ακριανά pins.Στο τσάκ δεν μου εκαψε μητρικη.Ας σημειωθεί πώς στο σπίτι μου ποτέ δεν έχω παρατηρήσει προβλήματα στην τάση και καμμία συσκευή ποτέ δεν είχε πρόβλημα. Πάω στο Πλαίσιο και ζητώ αντικατάσταση τροφοδοτικού εφόσον 1) παρουσίαζε πρόβλημα 2) Στην περιγραφή του αναφέρει πως προστατεύει απο την υπέρταση , οπότε λογικά θα με προστάτευε σε ένα ενδεχόμενο υπέρτασης και μάλιστα δεν θα καταστρεφόταν το ίδιο. Ο Υπάλληλος του service με ενημέρωσε αφού πήρε τηλέφωνο στην Αθήνα ότι εφόσον είναι καμμένα κάποια pins δεν μπορεί να μου το αλλάξει.Μου είπει πως στο site δεν λέει κάτι για προστασία απο τις υπερτάσεις και επίσης δεν μου απαντησε τι ακριβως καλύπτει η εγγύηση. Έχω άδικο να ζητώ αντικατάσταση τελικα? Τι προτείνετε να κάνω? Το τροφοδοτικό είναι αυτο http://www.plaisio.gr/product.aspx?catalog=1&category=916&product=754498
spirosta Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2006 Να τους πεις ότι έχεις UPS και πω δεν υπάρχει πρόβλημα στον υπολογιστή. Αν και πάλι αρνηθούν ζήτα να μιλήσεις με υπεύθυνο και ευγενικά ζήτα να σου δώσουν γραπτά και υπογραμμένα από υπεύθυνο τι ακριβως καλύπτει η εγγύηση του τροφοδοτικού. Φυσικά κάνε και αναφορές σχετικά με καταγγελία στο ΙΝΚΑ αν δεν στο αλλάξουν αφού το ίδιο παρουσίασε πρόβλημα πάνω στους 6 μήνες. Μην φύγεις από το μαγαζί αν δε σου δώσουν υπογραμμένα τους όρους της εγγύησης ή αν δεν στο αλλάξουν. Αλλά κάντα όλα ευγενικά. Μόνο αν δεν χαμπαριάζουν αρχίζουμε σταδιακά τις χριστοπαναγίες (ουπς πιπέρι στο στόμα...). Δε νομίζω να έχεις πρόβλημα.
EKTELESTES Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2006 Η δέσμευση της Chieftec για την παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας και η ικανότητά της να προσαρμόζεται τις απαιτήσεις της αγοράς που συνεχώς αλλάζουν, επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργήσουν συστήματα άριστης ποιότητας. Υψηλά στάναρ ποιότητας, γρήγορης παράδοσης και προσωποποιημένες υπηρεσίες συμβάλουν στην φήμη της Chieftec, δομημένης στην ικανοποίηση των πελατών. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: Συμβατό με τις προδιαγραφές ATX 2.0 12V Συμβατό μεh ATX 1.x 1 ανεμιστήρας 120mm sleeve bearing Παθητικό PFC (Power Factor Correction); Διακόπτης επιλογής 230 / 110 Volt Προστασία υπέρτασης Προστασία υπερθέρμανσης Διακόπτης ρεύματος Απο το Λινκ που έδωσες. Μην ασχολείσαι με αυτούς στο Πλαίσιο, στείλε e-mail στην Chieftec.
panagiotis1976 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Κανονικά δεν έπρεπε να σου παρουσιάσει πρόβλημα τέτοιο τροφοδοτικό. Έπρεπε να στο αλλάξουν αμέσως. Άλλά όπως κι να χει, πριν ξεκινησεις την κουβεντα , μην ξεχάσεις να πεις οτι το χες συνδεδεμένο πάνω σε ups, διότι αυτοί περιμένουν να τους πεις οτι δεν ειχες, ωστε να πατησουν σε αυτη την δικαιολογια Για να μην στο αλλαξουν. Επειτα ρωτα πιο συγκεκριμενα για την εγγυηση Και μην ξεχνας με την ευγενεια μπορει κανεις να κερδισει πολλα πραγματα, οπως ειπε κι ο σπιροστα παραπανω, ξεκινας ευγενικα!
passenger57 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Το θέμα είναι πως του είπα πως δεν το έχω σε ups το τροφοδοτικό.Πίστευα πως επειδή κάνω μεγάλο λογαριασμό λόγω της Εταιρείας που δουλευω και επειδή παω κάθε 2 μέρες και φεύγουν κ αρκετά λεφτα σε αναλώσιμα και parts και επειδή είναι "γνωστός" ο serviceman δεν θα τιθετο θέμα...
spirosta Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μάλλον είναι πολιτική της εταιρίας αυτή.. Πήγαινε σε άλλο κατάστημα και ζήτα αλλαγή.
aaret Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Απο το Λινκ που έδωσες. Μην ασχολείσαι με αυτούς στο Πλαίσιο, στείλε e-mail στην Chieftec. Δεν συμφωνω γιατι αν ειναι ετσι οτιδηποτε που παρεις σε ενα μαγαζι δεν πας σε αυτους αλλα στην κατασκευαστρια εταιρια. θα συμφωνησω απολυτα με τον spirosta.Οταν εχεις δικιο θελει λεπτους χειρισμους για να μην το χασεις ( το δικιο σου ) .Αν σου πουν μ@λ@κιες καψε καναν πυκνωτη απο μεσα και πηγαινε τους το ωστε να μην εχουν αλλη επιλογη.Εκτος αν ειναι τοσο........που και εκει θα σου κανουν τους κινεζους
panagiotis1976 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Πήγαινε σε άλλο υποκατάστημα πλαισίου. Χι χι, πως γίνεται να κάνει κανείς κάρβουνο τους πυκνωτές, ε ααρετ;
passenger57 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 1) Αυριο αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο στην Αθηνα στο τηλέφωνο 801... 2) Δεν μου είπε κανείς πώς όταν αγοράζεις τροφοδοτικό ΠΡΕΠΕΙ να αγοράσεις υποχρεωτικά και UPS!( ωστε να ισχύει η εγγύηση) 3) Τι σταδιαλα επιτέλους καλύπτει η εγγύηση?κανείς δεν μου εξήγησε
winmik2kx Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2006 Μη ψάχνεις να βρεις το δίκιο σου the hard (yet honest) way, απλά πες τους με άνεση "Φυσικά και έχω ups, δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το ρεύμα". -δεν θα έρθουν σπίτι σου να δουν αν έχεις και να σε μαλώσουν -ξέρουν και οι ίδιοι ότι ένα ποσοστό των τροφοδοτικών είναι ελαττωματικό, θα σου το αλλάξουν. Δυστυχώς στην Ελλάδα ο καταναλωτής πρέπει να φτάνει σε τέτοια επίπεδα, να λέει ψέματα και να κράζει με απειλές, για να πετύχει τα αυτονόητα... Σε κάθε περίπτωση, η αγορά ενός (όχι απαραίτητα πανάκριβου) ups είναι καλή επένδυση...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.