@topos Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Στο γενικό bottlenecking. Προφανως... Απλα αναρωτιομουν εαν υπηρχε μια συγκεκριμενη αναλογια η καποιος συσχετισμος...Δηλαδη το πως καθορισες αυτο το συγκεκριμενο 3.3ghz...
ALFR3D Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 ma kala toso efkola ksexante ti egine me tis kartes directx 9?to api afto orimase meta apio mia genia kartwn ,oloi tha thmaste tis fx kai aidies,kai ta kala games bghkan meta apo ena xrono pou bghke to d9,etyxe?egw thymame mono to tomb raider aod eixe d9 sth narxh kai eisastan ok me afto?oti kai na parete twra tha perimenete poli gia na kanete aposvesh,kai kathe 9 mhnes olo kai kati bgenei,kai tha prokupsoun nees anagkes kai anagkh gia allh karta..kathe metavatikh periodos einai dyskolh
billpeppas Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Υπερβολές billpeppa. Αξιοποίηση έχεις,πλήρη ίσως όχι. FEAR - Full Details = ON Graphics Driver @ Full Quality 8xQAA 8xAFhq CPU @ 2.4GHz - Min FPS = x CPU @ 3.3GHz - Min FPS = x + 8 Αν το x στον default CPU είναι 35 που είναι unplayable, ο clocked πάει στα 43...και ούτω καθ΄ εξής...
fabiawrc Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 εγω λεω να μην κανουμε γρηγορες κινησεις.ασε λιγο ρε αδερφε να ψη8ει η αγορα να δουμε και τις amd καρτες να βγει κανα παιχνιδακι. η ζωη ειναι ωραια και με 7950 ακομα!
Ailuros Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 ailure παρατήρώ πως το test machine είναι core 2 duo @ 2.3, δεν θα έβλεπες σημαντικά μεγαλύτερες επιδόσεις αν έτρεχε στα 2,6 και ακόμα μεγαλύτερες στα 3 ? Σου απάντησε ο billpeppas ήδη και όπως ήδη έχω πει θα ακολουθήσουν άρθρα που θα αναλύουν επιδόσεις για αρχή στα 1920*1440 και αργότερα και υψηλότερες. Στο γενικό bottlenecking. Θεωρείς ότι δεν υπάρχουν σημεία/περιπτώσεις που μπορείς να ξεπεράσεις τον περιορισμό ενός επεξεργαστή; (σε λογικά πλαίσια πάντα όχι να βάλεις μια 8800 σε ένα Smelleron προηγούμενης γενιάς). Το μόνο που χρειάζεται είναι αναλύσεις πλέον του 1600 και εξομάλυνση. ***edit: όσων αφορά τις ελάχιστες επιδόσεις μου έδωσες μόλις άλλο ένα σημείο αναφοράς. Μιας και έχω σκοπό να παραμείνω με τον [email protected] προσωρινά θα είναι πράγματι ένα ενδιαφέρον πεδίο έρευνας. Διαισθάνομαι όμως ότι κάπου έχει ένα μικρό κενό η λογική σου για τις περιπτώσεις που αναφέρομαι εγώ. Αν υπάρχουν αισθητές διαφορές στις ελάχιστες επιδόσεις θα πρέπει να υπάρξουν και στον μέσο όρο.
Ailuros Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 BTW αν περιμενεις να δεις D3D10+1 φετος u r obviously daydreaming my friend.. Απλα refresh θα ειναι ισως μεταβαση σε 80nm 512bit mem controller απο Nvidia και higher yields ~2008 για +1. Και τον 512μπιτο-δίαυλο πως θα τον πετύχεις ακριβώς; Θα κολλήσεις άλλο ένα 256-μπιτο πάνω στον ήδη υπάρχων; Εις κατάλαβε καλώς έχει Ειναι η πρωτη φορα ισως απο την εποχη των TNT καρτων που βλεπω μια νεα αρχιτεκτονικη γενια να κανει τετοια αλματα προοδου.Ακομα και 25x16 αναλυσεις γινονται playable σε single solution για τα σημερινα απαιτητικα παιχνιδια τι αλλο να ζητησεις.. Και ναι και όχι. Μάλλον G80@SLi θα χρειαστεί να διατηρήσεις επιδόσεις που να παίζονται στα 2500 σε σημερινά και αυριανά παιχνίδια. @Αiluros : Ωραιο review εκανε ο Chris Ray.. Πωπωπω hybrid modes maybe up to 16xS βλεπω και τρελαινομαι I'm officially very impressed by Nvidia's work.. Scratch that I just pissed my pants .. Δεν υπάρχει ίχνος ακόμα από τα hybrid modes. Καθαρά θεωρητικά όμως με βάση την ιστορία τους: 8xRGMS + 2xOGSS = 16xS = 8*16 EER 8xRGMS + 4xOGSS = 32xS = 16*16 EER Και όχι δεν θα παίζονται σε πολλές περιπτώσεις γιατί απλά το supersampling όπως ξέρεις ροκανίζει ατελείωτα τους ρυθμούς πλήρωσης. ΄Αλλο το SLi και εδώ βάλε τα παραπάνω καθαρά θεωρητικά απλά επί 2*.
billpeppas Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Θεωρείς ότι δεν υπάρχουν σημεία/περιπτώσεις που μπορείς να ξεπεράσεις τον περιορισμό ενός επεξεργαστή; (σε λογικά πλαίσια πάντα όχι να βάλεις μια 8800 σε ένα Smelleron προηγούμενης γενιάς). Το μόνο που χρειάζεται είναι αναλύσεις πλέον του 1600 και εξομάλυνση. ***edit: όσων αφορά τις ελάχιστες επιδόσεις μου έδωσες μόλις άλλο ένα σημείο αναφοράς. Μιας και έχω σκοπό να παραμείνω με τον [email protected] προσωρινά θα είναι πράγματι ένα ενδιαφέρον πεδίο έρευνας. Διαισθάνομαι όμως ότι κάπου έχει ένα μικρό κενό η λογική σου για τις περιπτώσεις που αναφέρομαι εγώ. Αν υπάρχουν αισθητές διαφορές στις ελάχιστες επιδόσεις θα πρέπει να υπάρξουν και στον μέσο όρο. Εννοείται ότι ανεβάζοντας ανάλυση "χαλαρώνεις" το CPU Bottlenecking. Απλά ξέρεις τώρα, εγω θέλω το παραμικρό FPS που μπορεί να πάρει κανείς από ένα PC Για τα min FPS είχε κάνει κάποτε ένα ωραίο άρθρο το ExtremeTech ( αν θυμάμαι καλά ). Τα υπόλοιπα θα τα πούμε εις το MSN από Δευτέρα που γυρίζω Nec
Ailuros Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Αυτό ακριβώς εννοούσα και μιας και η οθόνη μου πάει μέχρι τα 2048*1536*32@75Hz δεν έχω σκοπό να την τρέξω και στα 1280. Θα κλείσω προσωρινά το ένα μάτι όσων αφορά το oversampling της οθόνης σε υψηλές αναλύσεις, αλλά δωρεάν εξομάλυνση δεν είναι και η απόλυτη καταστροφή
john2gr Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 FEAR - Full Details = ONGraphics Driver @ Full Quality 8xQAA 8xAFhq CPU @ 2.4GHz - Min FPS = x CPU @ 3.3GHz - Min FPS = x + 8 Αν το x στον default CPU είναι 35 που είναι unplayable, ο clocked πάει στα 43...και ούτω καθ΄ εξής... Ο νόμος της σχετικότητας εδώ πέρα. Και ποιος σου είπε ότι θα είναι 35 κι όχι 65 το x; Γιατί βλέπεις ότι αν είναι 65 το x τότε στα @@ σου τι κάνει ο clocked . Προς το παρών ΜΟΝΟ το Flight Simulator X γ@μ@ει κυριολεκτικά ΟΛΕΣ τις κάρτες γραφικών. Σε όλα τα άλλα παιχνίδια average fps χτυπάει (ναι ακόμα και σε έναν non-overclocked 6600) 60+ (κι όχι σε "απλές" max quality έτσι,αφού έχουν FSAA + AF σε αναλύσεις 1280x960 ). ΜΛΜ που λέγαμε και στο Δημοτικό,αλλά περισσότερα θα έχω να πω και να σας δείξω σε 2 βδομάδες Edit: Εννοείται ότι μετά από κάμποσο καιρό ίσως χρειαστεί ένα overclock ο 6600. Το ίδιο όμως ισχύει και στην περίπτωση που αγοράσει κάποιος 8800GTS (κι αν είναι περισσότερο GPU depended τα παιχνίδια τότε θα χρειαστεί νωρίτερα να πουσάρει την κάρτα). Στην παρούσα φάση όμως ένας 6600 με μια 8800GTX είναι ΚΟΜΠΛΕ (και για το Crysis είναι κομπλέ. Εδώ μερικοί στην Crytek το παίζουν με 7900GTX να πούμε ).
Ailuros Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2006 FEAR - Full Details = ONGraphics Driver @ Full Quality 8xQAA 8xAFhq CPU @ 2.4GHz - Min FPS = x CPU @ 3.3GHz - Min FPS = x + 8 Αν το x στον default CPU είναι 35 που είναι unplayable, ο clocked πάει στα 43...και ούτω καθ΄ εξής... *ahem* http://www.driverheaven.net/reviews/8800nvidiareviewx120/36.php
littlelouievegos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2006 *ahem* http://www.driverheaven.net/reviews/8800nvidiareviewx120/36.php Καλα και αυτοι πιο gpu limited αναλυσεις με filters δεν μπορουσαν να βαλουν; Και η γιαγια μου καταλαβαινει οτι εκει μονο η gpu μετραει.. Εγω παντως με την [email protected] GHz βλεπω διαφορα της ταξης των 4-5fps απο stock τον Ε6600.. "Χονδρικα και μπακαλιστικα" υπολογιζω οτι το κερδος ειναι αναλογο με τον υπερχρονισμο της X1900XTX μου @690-700/800.. Και δεν υπολογιζω και τα κερδη σε min fps ετσι; Kαι μιλαω παντα για 16x12... Σε σχεση με την παλια μου cpu το πραγμα χοντραινει πολυ.. http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2795&p=14 και μεχρι τελος.. Και ειναι 16x12 οχι 12x10 ή 10x7.. Σιγουρα το G80 ειναι ενα βημα επαναστατικο προς αυτο που θελουμε να καλουμε gpgpu αλλα οχι οτι δεν μετραει και η cpu ..
Ailuros Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2006 Καλα και αυτοι πιο gpu limited αναλυσεις με filters δεν μπορουσαν να βαλουν; Και η γιαγια μου καταλαβαινει οτι εκει μονο η gpu μετραει..Εγω παντως με την [email protected] GHz βλεπω διαφορα της ταξης των 4-5fps απο stock τον Ε6600.. "Χονδρικα και μπακαλιστικα" υπολογιζω οτι το κερδος ειναι αναλογο με τον υπερχρονισμο της X1900XTX μου @690-700/800.. Και δεν υπολογιζω και τα κερδη σε min fps ετσι; Kαι μιλαω παντα για 16x12... Σε σχεση με την παλια μου cpu το πραγμα χοντραινει πολυ.. http://www.anandtech.com/cpuchipsets/showdoc.aspx?i=2795&p=14 και μεχρι τελος.. Και ειναι 16x12 οχι 12x10 ή 10x7.. Σιγουρα το G80 ειναι ενα βημα επαναστατικο προς αυτο που θελουμε να καλουμε gpgpu αλλα οχι οτι δεν μετραει και η cpu .. Να στο κάνω απελπιστικά απλό; ΄Η που κάποιος θα είναι CPU limited με μια G80 ή "monitor limited". Αν τώρα είναι και τα δύο αποτελεί οξύμωρο σχήμα η αγορά μιας τέτοιας κάρτας. Οι κάρτες της γενιάς αυτής επειδή ακριβώς έχουν τόσο ρυθμό πλήρωσης (shader fillrate if you please) και εύρος μνήμης (που θα συνεχίσει να αυξάνεται ραγδαία για το 2007) μετακομίζουν κατ' αρχήν το περιορισμό του κεντρικού επεξεργαστή από τα 1024/1280 που ήταν μέχρι τώρα στα 1280/1600, πάντα ανάλογα με την περίπτωση (για αυτό έβαλα και δύο αναλύσεις την φορά). Λογικά λοιπόν χρειάζεται και οθόνη που να υποστηρίζει τουλάχιστον 1600 αν όχι παραπάνω (αν και υπάρχουν και LCD πλέον με 1400 widescreen). Kανείς δεν είπε ότι δεν χρειάζεται ένας δυνατός επεξεργαστής. Η ιδανικότερη κατάσταση θα ήταν μια high end CPU + high end GPU και σε αυτό δεν άλλαξε τίποτα. Απλά αυτή τη φορά χρειάζεται και μια οθόνη με υψηλές αναλύσεις. Το θεωρώ σχεδόν αμάρτημα να τρέχει κανείς ένα τέρας με κοντά ένα 90-αρι εύρος μνήμης στα 1280. ***edit: uhhhhm noAA/AF scores? να σε ραπίσω τρις LOL...ποιός στο διάτανο θα παίξει είτε με CF/R580 είτε με G80 με trilinear/1xAA; *sigh* ******edit Nr.2: Quake4: Random pauses occur during gameplay.This appears to be an application issue that affects testing on Quake4 with dual-core optimizations turned on. Turning off the SMP value in Quake4 eliminates this problem. Antialiasing Problems With Certain ApplicationsAntialiasing in the NVIDIA Direct3D driver requires each new frame to be rendered from scratch. This requirement adversely affects applications that render only that portion of the content that has changed since the last frame. A common symptom of this problem is geometric structures that incorrectly disappear and re-appear as the scene shifts. http://us.download.nvidia.com/Windows/97.02/97.02_ForceWare_Release_Notes.pdf Η πρώτη σημείωση για το ότι πάντα δεν είναι όλα και τόσο ρόδινα σε ορισμένες εφαρμογές όσων αφορά τις SMP βελτιστοποιήσεις, και η δεύτερη για όσους ξεχνάνε γιατί με εξομάλυνση ενεργοποιημένη το βάρος μετακομίζει άμεσα στην κάρτα γραφικών χωρίς ουσιαστικά να αναιρεί τα παραπάνω.
activex Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2006 file Ailuros katanoito to paradigma sou ..alla egw px an thelw na tin treksw se 1280 (an mporw as kanw kai alios) alla me antialising sto terma h empasi periptosi na plisiazw analisis tis taksis tou 2000! den einai to idio pragma ousiastika? (kai se piotita kai me ta analoga frame fisika) giauto den yparxi kai to AA eksalou? an kanw lathos diorthoseme...
Ailuros Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2006 file Ailuros katanoito to paradigma sou ..alla egw px an thelw na tin treksw se 1280 (an mporw as kanw kai alios) alla me antialising sto terma h empasi periptosi na plisiazw analisis tis taksis tou 2000! den einai to idio pragma ousiastika? (kai se piotita kai me ta analoga frame fisika)giauto den yparxi kai to AA eksalou? an kanw lathos diorthoseme... Είναι μέγα λάθος να πιστεύεις ότι η εξομάλυνση θα σου αναπληρώσει μια μεγαλύτερη ανάλυση. Αν έχεις μια οθόνη με native resolution στα 1280*1024, τότε δεν έχεις και πολλές επιλογές παρά είτε να μείνεις με αυτή είτε να αγοράσεις μια μεγαλύτερη. Το Multisampling ή και coverage sampling που υποστηρίζει η G80 εξομαλύνουν τις άκρες των πολυγώνων και τα ενδιάμεσα, αλλά σε καμία περίπτωση τις εσωτερικές πληροφορίες (υφές) ενός πολύγωνου. Αν χρησιμοποιούσες αντ' αυτού Supersampling θα επεξεργαζόταν και τις εσωτερικές πληροφορίες αλλά και πάλι δεν θα σου αναπλήρωνε υψηλότερες αναλύσεις. Η εξομάλυνση έχει σαν απώτερο σκοπό να βελτιστοποιήσει (ή αν θέλεις για να είμαι πιο ακριβής να ξεγελάσει το ανθρώπινο μάτι ότι βελτιστοποιείται) το φαινόμενο του aliasing σε κάθε χωριστή ανάλυση. Σαφώς είναι καλύτερο το αποτέλεσμα με 4xAA στα 1280, παρά χωρίς εξομάλυνση στα 1280. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το συνολικό αποτέλεσμα είναι καλύτερο αν η ίδια σου οθόνη υποστηρίζει και 1600 και ας βάλεις μόνο διπλή εξομάλυνση. Υπάρχει πάντα ο συσχετισμός του μεγέθους ενός pixel με το μέγεθος της οθόνης και την χρησιμοποιούμενη ανάλυση το οποίο καλούμε dpi (dot per inch), ελληνιστί βήμα κουκκίδας ανά πόντο ή ίντσα. ΄Οσο μικρότερο το dpi τόσο το καλύτερο. Ναι μεν θα μπορείς να βάλεις και 16-απλή εξομάλυνση στα 1280 και θα σου κρατήσει για πολύ περισσότερο καιρό μια τέτοια κάρτα, αλλά και εδώ δεν είναι όλα ρόδινα. Αν θέλεις μπορώ να σου εξηγήσω πως δουλεύει καταρχήν η 16-απλή εξομάλυνση σε κάθε από τις δύο επιλογές της (χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω, απλά πολύς κόσμος δεν φαίνεται να έχει καταλάβει ακόμα τι ακριβώς σημαίνει το καθένα). Ναι μεν βελτιστοποίηση ποιότητας, αλλά υπάρχει και το αλλά... To aliasing είναι παρενέργεια που προέρχεται από τις διαφοροποιήσεις συχνοτήτων και η έρευνά της εξομάλυνσης ξεκίνησε πρώτα στον τομέα του ήχου. Αλλοίμονο αν δεν υπήρχε εκεί εξομάλυνση ειδικά στις μετατροπές μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών σημάτων. Ο καλύτερος εξομαλυντής είναι το ανθρώπινο μάτι και αυτί. Από την συμπεριφορά των δικών μας οργάνων παίρνουν οι ερευνητές στοιχεία και προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τις εκάστοτε αδυναμίες για τις βελτιστοποιήσεις. Ωστόσο δεν υπάρχει τέλεια μέθοδος εξομάλυνσης πουθενά. Πρώτον γιατί η λογική του είναι να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση ότι καταπολεμήθηκε το aliasing και δεύτερον γιατί είναι τραγικά δύσκολο να βρεις μια μέθοδο που θα στα κάνει όλα τόσο τέλεια όσο το ανθρώπινο μάτι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.