Προς το περιεχόμενο

Διακοπή σύνδεσης ΗΟL


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι άλλο να κάνω??

 

28/11/2005 έκανα αίτηση στη ΗΟL για σύνδεση DSL 12 μήνες.

Στο συμβόλαιο γράφει πως αν δεν τους ενημερώσω εγγράφως 30 μέρες πριν την λήξη η σύνδεση ανανεώνεται αυτόματα για ένα χρόνο, αλλά εγώ δε θέλω!

Τηλεφώνησα στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και μου είπαν πως ειναι 60 και όχι 30 μέρες και πως πρέπει απλά να στείλω ένα φαξ.

 

Έστειλα την Τετάρτη το πρωί, τηλεφώνησα το μεσημεράκι αλλά δε το έλαβαν λέει (κι όμως το φαξ παραδόθηκε κανονικά)... οκ, συμβαίνουν αυτ.α, Πέμπτη πρωί τα ίδια, αλλά ούτε της Πέμπτης το φαξ δε το έλαβαν. Μου είπαν πως θα το κοιτάξουν και θα με πάρουν αυτοί, αλλά επειδή δεν πήραν, τους πήρα εγώ πάλι σήμερα.

 

Η υπάλληλος μου είπε πως τα φαξ της Τετάρτης και της Πέμπτης είναι πάρα πολλά και δε μπορεί να ψάξει λέει.. Ναι, αλλά δεν έπρεπε να τα έχετε καταχωρήσει? Μου είπε να το στείλω ξανά τη Δευτέρα και να πάρω τηλ και βλέπουμε...

 

Αλλά σύμφωνα με τον υπάλληλο που μου είπε 2 μήνες νωρίτερα, το αργότερο την Πέμπτη πρέπει να βρω έναν τρόπο να λάβουν το φαξ! Αν χάνονται στον server τους ή οτιδήποτε τι θα κάνω εγώ?? Θα φορτωθώ την κ***σύνδεση τους άλλους 12 μήνες?:evil: :evil: :evil: :evil:

Δημοσ.

Οταν λένε ανανέωση ενωοούνε ότι θα πληρώνεις κάθε μήνα ένα ποσό,οχι δώδεκα πάλι.Τώρα για το άλλο ζήτημα νόμιζω ότι πρέπει να "φωνάξεις" λιγάκι για να γίνει δουλειά γιατί στην Ελλάδα ετσι είναι τα πράγματα.

Δημοσ.
Οταν λένε ανανέωση ενωοούνε ότι θα πληρώνεις κάθε μήνα ένα ποσό,οχι δώδεκα πάλι.Τώρα για το άλλο ζήτημα νόμιζω ότι πρέπει να "φωνάξεις" λιγάκι για να γίνει δουλειά γιατί στην Ελλάδα ετσι είναι τα πράγματα.

 

Στο συμβόλαιο λέει για 12 μήνες με την τιμή που ισχύει τη μέρα της διακοπής. Δε με νοιάζει αν για τους 12 μήνες τα θέλουν όλα μαζί στην αρχή ή όσα είναι κάθε μήνα, πάντως θα πρέπει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να τους πληρώσω και τους 12 μήνες.

 

Πάλι να φωνάξω? Στη ΗΟL δεν κάνω και τίποτα άλλο από την αρχή της σύνδεσης. Στην αρχή μου έφεραν χαλασμένο router, μετά είχε προβλήματα η γραμμή... ένα σωρό προβλήματα και κάθε φορά έπαιρνα 100 φορές τηλέφωνο ώσπου εκνευριζόμουν και τα άκουγε μαζεμένα όποιος υπάλληλος είχε την ατυχία να το σηκώσει!!

Δημοσ.

Aυτά λίγο-πολύ έχουν συμβεί σε όλους και συνεχίζουν να συμβαίνουν.Το θέμα είναι να μην τα χώνεις στον καημένο τον υπάλληλα που παίρνει τρεις και 50 στην Ελλάδα.Αν είναι να τα ψάλεις σε κάποιον θα μιλήσεις με υπεύθυνο και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά..

Δημοσ.
Aυτά λίγο-πολύ έχουν συμβεί σε όλους και συνεχίζουν να συμβαίνουν.Το θέμα είναι να μην τα χώνεις στον καημένο τον υπάλληλα που παίρνει τρεις και 50 στην Ελλάδα.Αν είναι να τα ψάλεις σε κάποιον θα μιλήσεις με υπεύθυνο και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά..

 

Μπα, καθόλου καημένος, δεν πέτυχα ποτέ έναν ευγενικό άνθρωπο, όλοι μες την ειρωνία είναι. Τι πάει να πει "Είναι πολλά τα φαξ, δε μπορώ να τα ψάχνω ένα ένα";

Δημοσ.

exei dikio i fili apo edw kai egw eixa talaiporithei arketa me tin g****ni tin hol akoma vevea tin exw gia kana eksamino alla molis kleisw xrono tha tin allaksw..asxetoula eipes oti prepei na tous enimerosw 2 mines nwritera??

Δημοσ.
exei dikio i fili apo edw kai egw eixa talaiporithei arketa me tin g****ni tin hol akoma vevea tin exw gia kana eksamino alla molis kleisw xrono tha tin allaksw..asxetoula eipes oti prepei na tous enimerosw 2 mines nwritera??

 

ναι έτσι μου είπαν, 2 μήνες νωρίτερα, αλλά, φιλική συμβουλή, ξεκίνα τις προσπάθειες 3 μήνες νωρίτερα!!

Ούτε το σημερινό φαξ μου δεν έλαβαν και τους έστειλα την αίτηση με courier, έλεος πια!

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
ναι έτσι μου είπαν, 2 μήνες νωρίτερα, αλλά, φιλική συμβουλή, ξεκίνα τις προσπάθειες 3 μήνες νωρίτερα!!

Ούτε το σημερινό φαξ μου δεν έλαβαν και τους έστειλα την αίτηση με courier, έλεος πια!

 

 

Χθες μου είπαν από τη HOL ότι για άγνωστο λόγο δεν έχει καταχωρηθεί η αίτησή μου για διακοπή της ADSL σύνδεσής μου και πως πρέπει να στείλω ξανά το φαξ μόνο που... έληξε η προθεσμία υποβολής της αίτησης διακοπής.

 

Τι να κάνω; Άντε και την έστειλα ξανά, τι θα καταλάβω;

Δημοσ.

Πριν λίγο καιρό χρειάστηκε να στείλω ένα fax στη Forthnet. Αν εξαιρέσω την ώρα που περίμενα μέχρι να με συνδέσουν με διαθέσιμο υπάλληλο στην εξυπ. πελατών, η εξυπηρέτηση ήταν άμεση. Τους είπα την ώρα που έστειλα το φαξ μου, και το βρήκαν αμέσως. Απ'οτι κατάλαβα, πρέπει να έχουν κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των φαξ, πχ κάτι που τα κάνει ψηφιακά αρχεία άμεσα με τη λήψη...

 

Εμένα το "δεν το βρήκαμε" κλπ κλπ μου ακούγεται για δικαιολογία. Παραπέμπει και σε κάτι άλλο εξάλλου... (http://www.youtube.com/watch?v=xIVZ9b0RgmY)

Δημοσ.
Χθες μου είπαν από τη HOL ότι για άγνωστο λόγο δεν έχει καταχωρηθεί η αίτησή μου για διακοπή της ADSL σύνδεσής μου και πως πρέπει να στείλω ξανά το φαξ μόνο που... έληξε η προθεσμία υποβολής της αίτησης διακοπής.

 

Τι να κάνω; Άντε και την έστειλα ξανά, τι θα καταλάβω;

αποδεικτικο του fax εχεις?

αν ναι εξηγησε τους ηρεμα και ωραια οτι σας εχω στειλει το fax απο την ταδε του μηνος για διακοπη. αν επιμενουν για ανανεωση γιατι δεν εχει γινει η διακοπη πες τους οτι απλα δεν προκειται να πληρωσεις και θα κανεις καταγγελια στη eett

Δημοσ.

Το έχω το αποδεικτικό του φαξ, αλλά δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Μου είπαν πως έπρεπε να είχα στείλει το φαξ υπ' όψιν συγκεκριμένου υπαλλήλου και όχι έτσι. (Υπ'όψιν οποιουδήποτε υπαλλήλου αλλά να το γράψω επάνω "Υπόψιν κυρίου τάδε").

 

Κι επειδή το δικό μου φαξ δεν είχε επάνω κάποιο τέτοιο χαρακτηρισμό, κανένας δεν μπήκε στον κόπο να το καταχωρήσει. Μόνο που όταν τηλεφώνησα την πρώτη φορά, να τους ρωτήσω τι ακριβώς έπρεπε να γράψω, γιατί ο υπάλληλος δεν μπήκε στον κόπο να μου πει να γράψω κάτι τέτοιο επάνω γιατί αλλιώς δε θα το λάβουν υπ' όψιν; Επίσης γιατί όταν τηλεφώνησα την επόμενη μέρα μου είπαν πως είναι όλα οκ;

 

Πάντως το ότι δεν σκοπεύω να πληρώσω ούτε ένα μήνα παραπάνω τη σύνδεση τους το έχω ξεκαθαρίσει. Τώρα αν αυτοί θέλουν να μου κάνουν δώρο άλλον ένα χρόνο, τι να κάνω; Θα το δεχτώ! :mrgreen:

Δημοσ.

Ξαναπήρα στη HOL σήμερα, να ζητήσω το όνομα ενός υπαλλήλου που είναι τώρα εκεί για να στείλω το φαξ,

 

αλλά τελικά άκυρο, δεν χρειάζεται λέει, το βρήκανε :evil: :confused:

Δημοσ.

Έπρεπε από την αρχή μαζί με το fax να στείλεις και ένα συστημένο να είσαι οκ..

 

Τα ίδια μου έκανε και εμένα η Tellas αλλά μετά από καταγκελία βρήκαν όλα που τους είχα στείλει..

Δημοσ.

Είναι δηλαδή πάγια πολιτική όλων των εταιριών να "χάνουν" αιτήσεις διακοπής; Την αίτηση σύνδεσης, γιατί ποτέ δε τη χάνουν;

 

Και η ΟΤΕΝΕΤ (είχε ένας φίλος) παρουσίασε κάτι προβληματάκια στη διακοπή, στείλτε ξανά το φαξ, δε φαίνεται η ταυτότητα καλά, δε φαίνεται η υπογραφή... Αλλά μόλις ανέβηκαν λίγο οι τόνοι, τα βρήκαν.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...