Προς το περιεχόμενο

[offtopic] Αξιοπιστία αυτοκινήτων


john1987

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γερμανικό βγάζει ατμοσφαιρικό 1.8 163άλογα :)

 

Γκουχου γκουχου. Μήπως εννοείς την την 1800άρα mercendes που έχει κομπρέσορα (supercharger)?

Δημοσ.
Γκουχου γκουχου. Μήπως εννοείς την την 1800άρα mercendes που έχει κομπρέσορα (supercharger)?

 

Ναι έχει δίκιο :mrgreen: μου ξέφυγε.

BTW o compressor θα καταργηθει άκουσα; Θα μπεί turbo της bosch?

Δημοσ.
το μπλοκ του κινητηρα απο λαμαρινα φτιαχνεται ταλαντωνεται?

 

Το μπλοκ του κινητηρα απο φαιο χυτοσιδηρο φτιάχνεται αλλά παίζουν διάφορα πράγματα ρολο. Π.χ. ο τρόπος καύσης ή οι ανοχες των εξαρτημάτων που συνεργάζονται μεταξυ τους.

Τελος παντων, μαλακια να γινονται τετοιες συζητησεις γιατι κανεις δεν ειναι πληρως ενημερωμένος στο θεμα.

Δημοσ.

Τελικά είχατε δεν είχατε αρχίσατε όλοι το κράξιμο. Εγώ αρχικά έθιξα την αξιοπιστία των Γερμανικών αυτοκινήτων χαριτολογώντας και με ελαφριά διάθεση, μερικοί μάλλον νομίσανε ότι τους έβρισα το σπίτι... :???: Τέλος πάντων αυτά είναι απόψεις που είτε on είτε off topic έχουμε δικαίωμα να τις εκφέρουμε σε μία δημόσια συζήτηση. Είναι πασίγνωστο άλλωστε ότι οι απόψεις είναι σαν τις κολοτρυπίδες, όλοι έχουν από μία!

 

Όσο για τους ήχους των κινητήρων που είπε ο Diablos, αυτό απλά δεν παίζει. Είπαμε δεν είναι ποιοτικά αλλά όχι κι έτσι! :-D Θα πω για τις Alfa Romeo μόνο ότι κάνουν διαφορετικό ήχο γιατί έχουν κινητήρα boxer, ο οποίος έχει διαφορετική μορφή από τον "σε σειρά". Έχει 2 σειρές από κυλίνδρους παράλληλα τοποθετημένους, τα πιστόνια των οποίων είναι χρονισμένα ώστε να ανεβοκατεβαίνουν ταυτόχρονα. Η διαφορετική διαρύθμιση και λειτουργία του κινητήρα παράγει και διαφορετικό ήχο, όπως διαφορετικό ήχο κάνει ο V ή ο Wankel. Boxer είχαν οι αλφα 33 και 145-146, όπως επίσης και όλα τα subaru, κάποιες porche, και μερικά άλλα κυρίως πιο παλιά αυτοκίνητα. Για τις BMW δεν είμαι σίγουρος.

Δημοσ.

το οφτοπικ τοπικ εγινε ακομα πιο οφτοπικ:-D :-D :-D

θα προσπαθησω να ειμαι ιντοπικ:mrgreen:

υστερα απο σκεψη και συγκριση πολλων μα παρα πολλων αποψεων(ημουν σε κλαμπ αυτοκινιτιστικο) η γνωμη μου πανω στο θεμα της αξιοπιστιας ειναι οτι δεν υπαρχει πλεον αξιοπιστια.

οποιος καταλαβαινει τι λεω ξερει οτι οταν θα παει να παρει ενα καινουργιο αυτοκινητο δεν θα το διαλεξει γιατι ειναι αξιοπιστο αλλα γιατι εχει πολυ καλη εγγυηση. μια γρηγορη εξηγηση σαυτο ειναι οτι το κοστος παραγωγης εχει πεσει τοσο χαμηλα-μιλαμε για ξεφτιλα και στις καλυτερες μαρκες- που ολα τα αυτοκινητα ανεξαρτητως μαρκας χαλανε πολυ πιο συντομα αποτι παλια. οι αποστασεις μεταξυ διαφορετικων μαρκων στην εμφανιση ελλατωματων εχουν μειωθει παρα πολυ τον τελευταιο καιρο σε σημειο που πολλοι ιδιοκτητες (πχ μερσεντες) να το φυσαν και να μη κρυωνει.

το αυτοκινητο πλεον δεν πρεπει να θεωρειται επενδυση - οι εταιριες το αποφασισαν αυτο- γιαυτο και ειναι χρησιμο οσο εχει εγγυηση. εγω αγορασα αυτοκινητο καινουργιο με 10500 ευρω και φιλος με 16000 ευρω.ιδια αξεσουαρ

ιδια στανταρς ιδια κατηγορια. εγω εχω πληρη τριετη εγγυηση και ο φιλος μου μερικη μονοετη.το αυτοκινητο που πηρε ανηκει σε εταιρια που στο παρελθον εβγαζε αυτοκινητα σκυλια (ειχα ενα).τωρα ομως εχουν συντομη ημερομηνια ληξης.την πατησε και το ξερει πλεον και θα το πληρονει και 5 χρονια

Δημοσ.

Εγω πιστευω οτι εχει κλεισει πολυ η ψαλιδα οσον αφορα στην αξιοπιστια αναμεσα στις πρωτοκλασατες μαρκες κ στις πιο δευτερες...Αλλα δεν συμφωνω οτι βγαζουν πιο πολλα προβληματα απο παλια.Απλα εχουν αυξηθει και οι απαιτησεις ενος αυτοκινητου (ηλεκτρονικα συστηματα-εγκεφαλος κτλ).Ας πουμε ενα συγχρονο αυτοκινητο ειναι τοσο πιθανον να σε αφησει?

Δημοσ.
Έχετε ακούσει πως κάνει το μοτέρ στα BMW; Αυτός ο 'τριχτός' ήχος μόνο καλός δεν είναι. Πάει να πει ότι ταλαντώνονται τα μέταλλα μέσα στον κινητήρα. Αυτόν τον ήχο τον κάνουν και τα Alfa Romeo επίσης.

QUOTE]

 

δηλαδη αν ακουσεις καμια αεροψυκτη 911 ή καποιο impreza(απο wrx και πανω) με ελευθερη εξατμιση(αμφοτερα boxer) τι θα πεις?οτι ειναι ετοιμο να εκραγει το μοτερ?

 

σχετικα με την αξιοπιστια. καλυτερα να μην το ψαχνουμε πολυ το θεμα γιατι ακρη δε θα βγαλουμε. οι γνωμες τον περισσοτερων βασιζονται στο τι εχουν ακουσει απο καποιον τριτο,ή στο τι τους εχει συμβει στο δικο τους αυτοκινητο. και τα δυο μαλλον απεχουν απο το ποια πραγματικα ειναι η αξιοπιστια ενος μοντελου ή μιας μαρκας. βεβαια το τελευταιο δεν υπονοει οτι δεν πρεπει καποιος να εχει γνωμη για μαρκα-μοντελο,ή προτιμηση ή αντιπαθεια. η οποια με τη σειρα της προσωπικη αποψη/συμπαθεια/αντιπαθεια απεχει παααρα πολυ απ'το να βγαινει καποιος και λεει το μακρυ του και το κοντο του για μαρκες ή (ημαρτον) ολοκληρες χωρες. οχι οτι οι οποιες κατηγοριες ειναι παντα αβασιμες αλλα η υπερβολη ορισμενων(πολλων και οχι μονο σ'αυτο το topic) ειναι ανηκουστη.

για μενα ολα τα αυτοκινητα ειναι εν δυναμει αξιοπιστα. και εν δυναμει αναξιοπιστα.

εκτος της πρωτης παραγραφου που εχει συγκεκριμενο αποδεκτη(εξ'ου και το quote), τα υπολοιπα απευθυνονται σε ολους(για να μην εχουμε και τιποτα παρεξηγησεις).

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Έχετε ακούσει πως κάνει το μοτέρ στα BMW; Αυτός ο 'τριχτός' ήχος μόνο καλός δεν είναι. Πάει να πει ότι ταλαντώνονται τα μέταλλα μέσα στον κινητήρα. Αυτόν τον ήχο τον κάνουν και τα Alfa Romeo επίσης.

 

Ο ήχος που λες προέρχεται από την καδένα των εκκεντροφορων που έχουν οι 4κύλινδρες BMW,

δηλαδή οι εκκεντροφόροι κινούνται με αλυσίδα και όχι με ιμάντα, γι' αυτό και ο χαρακτηριστικός ήχος.

Δημοσ.
Ο ήχος που λες προέρχεται από την καδένα των εκκεντροφορων που έχουν οι 4κύλινδρες BMW,

δηλαδή οι εκκεντροφόροι κινούνται με αλυσίδα και όχι με ιμάντα, γι' αυτό και ο χαρακτηριστικός ήχος.

 

Και φυσικά νομίζω ότι στις BMW δεν χρειάζετε να αλλάζεις κάθε 2-3 χρόνια και ιμάντα που κοστίζει ακριβά

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Και φυσικά νομίζω ότι στις BMW δεν χρειάζετε να αλλάζεις κάθε 2-3 χρόνια και ιμάντα που κοστίζει ακριβά

 

Σωστά!

Ίσως δεν χρειαστεί να αλλάξεις ποτέ :-D

Εξαρτάται από την χρήση βέβαια.

Έχω ακούσει για αυτοκίνητα με 250,000+ χιλιόμετρα και

δεν την έχουν αλλάξει:mrgreen:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...