Προς το περιεχόμενο

Με ταχυτητα ή χωρις?


adi32

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εμένα με τράκαρε ένας μαμακας επειδή έβγαλε ταχύτητα στην κατηφόρα και οχι στην αττική οδό, στις στήλες του Ολυμπίου Διός! Με 40 χλμ/ω. Αρα τίθεται θέμα ασφάλειας και σοβαρό μάλιστα. (Α και δεν είχε κάνα yugo)

Δημοσ.
ρε παιδια ο ανθρωπος δεν μιλαει για κατηφορα του στυλ κλιση 40% σε στενο δρομο(ωστε να μην ανεφερομαστε για θεματα ασφαλειας)...αλλα π.χ. αττικη οδο σε πολλα σημεια π αν βαλεις νεκρα κραταει τα κμ π ειχες..ενω με ταχυτητα σιγουρα θα χεις ανεβασμενες στροφες κ αναλογα με την ταχυτητα ισως να κοβει ταχυτητα

 

σωστος αυτο εννουσα

Δημοσ.
ρε παιδια ο ανθρωπος δεν μιλαει για κατηφορα του στυλ κλιση 40% σε στενο δρομο(ωστε να μην ανεφερομαστε για θεματα ασφαλειας)...αλλα π.χ. αττικη οδο σε πολλα σημεια π αν βαλεις νεκρα κραταει τα κμ π ειχες..ενω με ταχυτητα σιγουρα θα χεις ανεβασμενες στροφες κ αναλογα με την ταχυτητα ισως να κοβει ταχυτητα

 

Στην Αττική οδό όμως δεν θα έχεις πολλά χιλιόμετρα? Νεκρά με καμιά 100άρα είναι αυτοκτονία...

Δημοσ.

Εκτός ότι είναι αυτοκτονία, είναι κακή νοοτροπία το να το συζητάμε. Γιατί για παράδειγμα στην Ελλάδα όλοι είναι ηλεκτρολόγοι, όλοι είναι οικοδόμοι, όλοι είναι γιατροί και ο κομπογιαννιτισμός πάει σύννεφο.

Έχω κάτσει και έχω διαβάσει μέχρι και ανάλυση περί αλεξικεραυνικής προστασίας σε φόρουμ, από νοικοκυρά. Ταϋλανδέζικα πράγματα.

 

Αυτοί που έγραψαν την ύλη για τις θεωρητικές εξετάσεις δεν ήταν τίποτα βλάκες. Ήταν πολλά χρόνια οδηγοι, και το βιβλίο το ελληνικό δεν έχει μεγάλες διαφορές από το βιβλίο στις άλλες χώρες. Και όταν λένε "νεκρά μόνο στο φανάρι" θεωρώ πως είναι αστείο να κάτσουμε να συζητάμε το ποιο είναι το σωστό.

Δημοσ.
Έχω κάτσει και έχω διαβάσει μέχρι και ανάλυση περί αλεξικεραυνικής προστασίας σε φόρουμ, από νοικοκυρά.

Μηπως εχεις το λινκ απο αυτο? καιρο εχω να γελασω! :mrgreen:

Δημοσ.

Στο έστειλα pm για να μην θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση σε άλλα ελληνικά φόρουμς. Καλή ανάγνωση.

Δημοσ.
Γιατί για παράδειγμα στην Ελλάδα όλοι είναι ηλεκτρολόγοι, όλοι είναι οικοδόμοι, όλοι είναι γιατροί

 

Δεν συμφωνω, προπονητες ειναι ολοι :mrgreen: :lol:

Δημοσ.
Εκτός ότι είναι αυτοκτονία, είναι κακή νοοτροπία το να το συζητάμε.

 

Διαφωνώ πλήρως, αυτό έλειπε να είναι κακή νοοτροπία το να συζητάμε. Ειναι μια συγκεκριμένη απορία στην οποία όποιος ξέρει κάτι μπορεί να απαντήσει.

 

Τις απόψεις που διαβάζουμε μπορούμε να τις κρίνουμε ανάλογα με την τεκμηρίωσή που τις συνοδεύει ή αν έχουμε εμπιστοσύνη στο πρόσωπο που τις εκφράζει πως είναι αληθείς.

Δημοσ.

Από την στιγμή φίλε Boomboom που αποδέχεσαι πως για να έχεις δίπλωμα οδηγήσεως πρέπει να επιτύχεις σε κάποια συγκεκριμένη ύλη, οι παρεταίρω ερμηνείες είναι περριτές. Διότι θα ήταν μάταιο να συζητάμε αν θα πρέπει να κόψουμε ταχύτητα στο "stop" ή να σταματήσουμε. Οι θάνατοι στην Ελλάδα από τα τροχαία είναι τις περισσότερες φορές λανθασμένη αντίληψη των οδηγών που μεταφράζουνε τον ΚΟΚ όπως νομίζουν οι ίδιοι ότι τους συμφέρει.

 

Είναι σαν ένας πτυχιούχος ηλεκτρολόγος να βάζει επί τάπητος θέματα... αντικεραυνικής προστασίας, κατά όπως νομίζει ο ίδιος. Εκτός του ότι είναι παράνομο, είναι και επικίνδυνο. Φαντάσου να έκανε ο καθένας το ίδιο.

Δημοσ.

ο αιγεας εχει δικιο.ο κοκ δε λεει μπουρδες.οπουδηποτε εισαι με οποιαδηποτε κλιση πιο οικονομικη ειναι η περιπτωση να εχεις ταχυτητα μεσα.επισης ο κοκ δεν σου λεει να πατας τερμα το γκαζι.

οταν εισαι πχ στην περιπτωση που λετε εθνικη και κατηφοριζει λιγο, το αυτοκινητο με ελευθερη θα καιει καποια ποσοτητα βενζινης. το εργο που θα παραγεται απο τη μηχανη θα πηγαινει πεταμα και θα χρησιμοποιειται μονο η συνιστωσα της δυναμης του βαρους για την κινηση.

Αν ομως βαλεις την 5η ταχυτητα σαυτην την κατηφορα και χαιδεψεις απαλα το γκαζι θα μπορεσεις να κινηθεις ελαφρως πιο γρηγορα και ασφαλεστερα μιας και θα μιλαμε για συνδυασμο των δυο δυναμεων αυτης του βαρους και αυτης που ασκειται στα ελαστικα μεσω της μηχανης.η τελευταια θα μπορει να ασκηθει απο μικροτερη παραγωγη εργου και συνεπως εχουμε μικροτερη καταναλωση καυσιμου.

 

Επισης σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν θα πρεπει να προχωραει με ελευθερη το αυτοκινητο καθαρα για λογους ασφαλειας. Οταν μεταφερεται το εργο της μηχανης στα λαστιχα αυτα αποκτουν αυτο που λεμε προσφυση και το αυτοκινητο κρατιεται καλυτερα στο δρομο σε ολες τις περιπτωσεις.

 

επισης αυτα που λεω δεν ειναι μονο γνωμη δικη μου ειναι γνωσεις που μου μετεφερε εμπειρος δασκαλος οδηγησης και επαγγελματιας οδηγος αγωνων

Δημοσ.

Ακόμη και με ταχύτητα στο κιβώτιο και χωρίς να πατάμε το γκάζι ο κινητήρας καταναλώνει καύσιμο. Η κατανάλωση βέβαια είναι πολύ μικρή και για αυτό οι υπολογιστές ταξιδίου δείχνουν κατανάλωση 0.0. Αν δεν ψεκαζόταν καθόλου βενζίνη στους κυλίνδρους τότε ο κινητήρας θα έσβηνε. Απο εκεί και πέρα, προφανώς, η κατανάλωση αυτή είναι πολύ μικρότερη απο την περίπτωση που ο κινητήρας διατηρεί ρελαντί ενώ το αυτοκίνητο κινείται.

 

Γενικά, πάντα πρέπει να υπάρχει ταχύτητα στο κιβώτιο. Εκτός του ότι το αμάξι κινείται πιο "σωστά" και επιβαρύνονται λιγότερο τα φρένα υπάρχει περίπτωση απο κάποιο απρόοπτο να χρειαστεί το αυτοκίνητο να επιταχύνει άμεσα. Ο χαμένος χρόνος "αμπραγιάζ-ταχύτητα-άφημα αμπριαγιάζ" μπορεί να αποδειχθεί καταστροφικός.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Στο έστειλα pm για να μην θεωρηθεί ότι κάνω διαφήμιση σε άλλα ελληνικά φόρουμς. Καλή ανάγνωση.

 

[offtopic]

 

Για να ξεκαθαριστεί μία παρεξήγηση: Δεν απαγορεύεται η διαφήμιση σε άλλα fora - ελληνικά ή ξένα.

Αντίθετα υπάρχει ολόκληρη ενότητα για τέτοια διαφήμιση: Η ενότητα Internet,η οποία στην περιγραφή της αναφέρει:

Καλώς ήρθατε στον μαγικό κόσμο του Διαδικτύου! Συζήτηση για τις διάφορες δυνατότητες που μας παρέχει το διαδίκτυο και σχολιασμός ενδιαφέροντων ιστοσελίδων καθώς και προσωπικών δημιουργιών

 

Το μόνο που απαγορεύεται (χωρίς προηγούμενη άδεια του administrator) είναι η διαφήμιση εμπορικών επιχειρήσεων ή εμπορικών υπηρεσιών.

 

[/offtopic]

 

;)

Δημοσ.

@papabiris

 

Με την κατάλληλη ταχύτητα ένα τσιμπηματάκι απλά αρκεί. Απο εκεί και πέρα με γκαζάκι και τιμόνι το πλαγιολισθαίνεις για όσο επιθυμείς. Το συνέχεια σηκωμένο χειρόφρενο μου ακούγεται λίγο καφρίλα :)

Δημοσ.

μα ειναι καφριλα:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

και ειναι ωραια γιατι κρατας λιγα χλμ βαζεις για backround κλασσικη μουσικη και πηγαινεις συνεχως και ασταματητα.....

με το πλαι:-D χιονι παντα μιλαμε

εχμ ξεφυγα λιγο απτο τοπικ:mrgreen:

και οπως λεγαμε παιδια προσοχη οταν οδηγουμε γκχμ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...