adi32 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Σε κατηφορα πρεπει να εχουμε ταχυτητα ή οχι? Ακουσα οτι αν εχεις μεσα ταχυτητα καιει λιγοτερο απο το να πας με νεκρα Ακουγεται παραλογο αλλα ο υπολογιστης ταξιδιου το επιβεβαιωνει
^BOOMBOOM Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Καθόλου παράλογο δεν είναι, όταν έχεις ταχύτητα ο κινητήρας δεν καιει σχεδόν καθόλου καύσιμο επειδή γυρίζει απορροφόντας ισχύ απο τους τροχούς. Αν έχεις νεκρά τότε αναγκάζεται να κάψει βενζίνη για να κρατήσει ρελαντι. ΥΓ. Αυτό ισχύει στα σύγχρονα αυτοκίνητα με ψεκασμό, μη το δοκιμάσετε σε κανένα δίχρονο μοτοσακό του 1960:p ΥΓ2. Μην καταπονείται τον κινητήρα τρελά, δεν έχει νόημα να δουλεύει στις 6000 στροφές σε μία κατηφόρα (χωρις γκάζι πάντα!) για να γλυτώσουμε φθροα΄των φρένων.
ntountou Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 το σίγουρο είναι ότι για την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου πρέπει να έχουμε ταχύτητα σε κατηφόρα... κρατάει το αυτοκίνητο, οι τροχοί δεν είναι ανεξέλεγκτοι, και επίσης έχεις πιο άμεση ανταπόκριση σε περίπτωση που χρειαστεί να επιταχύνεις απότομα ή ακόμα πιο πολύ να φρενάρεις απότομα το ότι ο υπολογ. ταξιδίου σου λέει κάτι τέτοιο δεν μου φαίνεται τόσο λογικό.. αν κάποιος γνωρίζει καλύτερα ας μας πει
sniper_206 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Ο άγραφος κανόνας της κατηφόρας πάντως είναι "Με όποια ταχύτητα την ανεβαίνεις, με την ίδια πρέπει και να την κατεβαίνεις"
N1ghtW0lf Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 αν κατεβαινεις με πατημενο το αμπραγιαζ καιει?
KWSN_Men Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Με πατημένο το αμπραγιάζ είναι ουσιαστικά σα να έχεις νεκρά, δεν ξέρω πόσο καλό είναι να το κάνεις αυτό όμως συνέχεια...
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Ο άγραφος κανόνας της κατηφόρας πάντως είναι "Με όποια ταχύτητα την ανεβαίνεις, με την ίδια πρέπει και να την κατεβαίνεις" Το σωστό είναι ακριβώς αυτό, μπορεί να σε διαβεβαιώσει όποιος καλός δάσκαλος οδήγησης. Και δεν είναι άγραφος κανόνας, είναι γραμμένος στα θεωρητικά (σήματα) όταν διαβάσεις για να περάσεις εξετάσεις στη θεωρία. Δεν τίθεται θέμα πόσο καίει, αν χαλάει και άλλα λοιπά δευτερεύουσας σημασίας, το σημαντικό είναι το κεφάλι σου. Τα άλλα όλα φτιάχνονται. Έχοντας αμπραγιάζ ή νεκρά, απλώς δεν έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
marios1957 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Από καιρού εις καιρόν,καλά θα είναι να γκαζώνουμε κατεβαίνοντας.Κάνει καλό στον καταλύτη και στις έδρες των βαλβίδων.Αν και κανενός το όχημα δεν φτάνει (ηλικιακά)μέχρι να φθαρούν οι έδρες...
john1987 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Ειχα την εντυπωση οτι δεν καιει καθολου και στις 2 περιπτωσεις... Παντως,πρωτιστης σημασιας ειναι η ασφαλεια.
Physics_Rulez Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Και επειδή πρωτίστης σημασίας είναι η ασφάλεια, πρέπει να κατεβαίνεις με ταχύτητα, και όχι να αφήνεσαι στο έλεος των φρένων αποκλειστικά.
adi32 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2006 το καπως παραλογο ειναι οτι ακους τον κινητηρα να δουλευει σε ψηλες στροφες με την ταχυτητα και να μην καιει τιποτα ενω με τη νεκρα που δεν ακουγεται να δουλευει καθολου να καει περισσοτερο καντε μια δοκιμη οσοι εχετε υπολογιστη στιγμιαιας καταναλωσης και θα δειτε οτι με ταχυτητα καιει περιπου 1λτ ενω με νεκρα 2-3 (ρωτησα απο αποψη οικονομιας και μονο γιατι ειναι σιγουρο το ποιο ειναι ασφαλεστερο)
apoikos Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2006 Καθόλου παράλογο δεν είναι, όταν έχεις ταχύτητα ο κινητήρας δεν καιει σχεδόν καθόλου καύσιμο επειδή γυρίζει απορροφόντας ισχύ απο τους τροχούς. Για την ακρίβεια σε αρκετά νέα αυτοκίνητα δεν καίει καθόλου (ντιπ τίποτα, μηδέν). ΥΓ. Αυτό ισχύει στα σύγχρονα αυτοκίνητα με ψεκασμό, μη το δοκιμάσετε σε κανένα δίχρονο μοτοσακό του 1960:p 4χρονο του '59 κάνει; :-P Εννοείται ότι στην περίπτωση του καρμπυρατέρ καίει πολύ περισσότερο από το ρελαντί, γιατί ο αέρας (άρα και η βενζίνη) που ρουφάει ανά μονάδα απόστασης είναι πολλαπλάσιος. ΥΓ2. Μην καταπονείται τον κινητήρα τρελά, δεν έχει νόημα να δουλεύει στις 6000 στροφές σε μία κατηφόρα (χωρις γκάζι πάντα!) για να γλυτώσουμε φθροα΄των φρένων. Σαφώς, αλλά μη φτάσουμε και στο άλλο άκρο: τύποι που ξεκινάνε να κατηφορίζουν με τα φρένα διαρκώς πατημένα για καμια 10αριά χιλιόμετρα :-P. Όχι τίποτα άλλο, αλλά μετά τα πρώτα 30" (και πολύ λέω) δεν έχουν πλέον φρένα :-P. Εξ άλλου αν είσαι με 6000 στροφές σε κατηφόρα χωρίς γκάζι, είναι βέβαιο ότι έχεις τουλάχιστον 1-2 ταχύτητες παραπάνω για να βάλεις ;-). Έχοντας αμπραγιάζ ή νεκρά, απλώς δεν έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Για την ακρίβεια με το αμπραγιάζ πατημένο συμβαίνουν επιπλέον αρκετά κακά: Αφ' ενός καταπονείται το ρουλεμάν του (έχει πεπερασμένο διάρκεια ζωής σε αριθμό στροφών), αφ' ετέρου κάποιοι συμπλέκτες ενδέχεται να μην αποσυμπλέκουν πλήρως και να «ψευτοπατινάρουν», με αποτέλεσμα να φθείρονται.
KWSN_Men Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2006 Σαφώς, αλλά μη φτάσουμε και στο άλλο άκρο: τύποι που ξεκινάνε να κατηφορίζουν με τα φρένα διαρκώς πατημένα για καμια 10αριά χιλιόμετρα :-P. Όχι τίποτα άλλο, αλλά μετά τα πρώτα 30" (και πολύ λέω) δεν έχουν πλέον φρένα :-P. Εξ άλλου αν είσαι με 6000 στροφές σε κατηφόρα χωρίς γκάζι, είναι βέβαιο ότι έχεις τουλάχιστον 1-2 ταχύτητες παραπάνω για να βάλεις ;-). Για το συνεχές φρενάρισμα να επισημάνω ότι υπάρχουν και τα αυτόματα...
kx5 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2006 Χωρίς ταχύτητα στην κατηφόρα ταλαιπωρείς τα φρένα και μετά από λίγη ώρα... δεν πιάνουν. Εγώ έκανα κάποτε μια άλλη καφρίλα. Έσβησα τη μηχανή σε μια κατηφόρα και κατέβαινα με φρένο. 15 δευτερόλεπτα μετά... πανικόβλητός έβαλα μπρος τη μηχανή. Καταλαβαίνετε γιατί
kage Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2006 ρε παιδια ο ανθρωπος δεν μιλαει για κατηφορα του στυλ κλιση 40% σε στενο δρομο(ωστε να μην ανεφερομαστε για θεματα ασφαλειας)...αλλα π.χ. αττικη οδο σε πολλα σημεια π αν βαλεις νεκρα κραταει τα κμ π ειχες..ενω με ταχυτητα σιγουρα θα χεις ανεβασμενες στροφες κ αναλογα με την ταχυτητα ισως να κοβει ταχυτητα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.