Προς το περιεχόμενο

Citroen C4 Coupe


gtsamour

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το έχει πάρει κανένας;

Αν ναί τι εντυπώσεις έχει;

Ξέρει κανείς άλλος τι λέει σαν αμάξι;

Μου αρέσει σαν φάτσα και σκέφτομαι να το πάρω.

Δημοσ.

δεν εχω ακουσει κατι συγκεκριμενο, αυτο που ξερω και μου εχουν πει ειναι οτι η Citroen εχει ακριβο service. Αν σε ενδιαφερει. Ειπα αυτο που ηξερα!

Δημοσ.

Άσε τις φάτσες και τις μούρες εκτός αν έχεις χρόνο και χρήματα για να πετάς στα service. Κάτοχος γαλλικού αυτοκινήτου speaking.

Δημοσ.

Πάντως εγώ είχα Citroen Saxo απο το 1998 και εκτός του ότι δεν χάλασε ΠΟΤΕ και μιλάμε ότι κάνω πολλά χιλιόμετρα κάθε μέρα (περίπου 60χλμ/μερα τα τελευταία 3 χρόνια και 30χλμ πιο πρίν) δεν μπορώ να πώ ότι έδωσα και τρελά λεφτά στο service ούτε ότι είμαι από αυτούς που αλλάζουν ανταλλάκτικά πριν χαλάσουν, μάλλον από τους αμελείς είμαι.

Γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος από Citroen και γιαυτό σκέφτομαι για το C4 Coupe που είναι πολύ hitech μέσα (ηλεκτρονικά και τέτοια) και με 15000Ε μετρητά (17000Ε αν το πάρεις με χρηματοδότηση) έχεις ένα σχετικά μεγάλο αυτοκίνητο με ζάντες αλουμινίου και πολλά άλλα, πολύ άνεση και εναν normal για 1400cc κινητήρα των 90 ίππων.

Δημοσ.

Τα τυπικά σερβις μπορεί να ειναι φθηνά, οι βλάβες ρουτίνας όμως θα κυμαίνονται απο 300 εως 800+ ευρώ σε κάθε σέρβις και ακόμα και έτσι θα έχεις μονίμως κάτι χαλασμένο.

 

Πάρε το νεο civic ή το πολύ καλό Golf TSi

Δημοσ.
Τα τυπικά σερβις μπορεί να ειναι φθηνά, οι βλάβες ρουτίνας όμως θα κυμαίνονται απο 300 εως 800+ ευρώ σε κάθε σέρβις και ακόμα και έτσι θα έχεις μονίμως κάτι χαλασμένο.

 

Πάρε το νεο civic ή το πολύ καλό Golf TSi

 

Τι εννοείς βλάβες ρουτίνας και γιατί θα πρέπει να συμβαίνουν

Δημοσ.

Εννοώ πως θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για πολλές βλάβες που παρ'όλο το ακριβό κόστος επισκευής συνήθως δεν θα διορθόνονται.

 

Πχ σου χαλάει το ηλεκτρονικό ταχύμετρο, κόστος 500 ευρώ, το αλλάζεις (τι άλλο να κάνεις) και σε 2 μέρες ξανασβήνει κ.ο.κ.

Δημοσ.

Kαι εγώ είχα Citroen saxo 97 πρίν το C3 και είχα πολλά έξοδα αδικιολόγητα ανταλλακτικών. Μέχρι που κατάλαβα οτι οι μεγάλες αντιπροσωπείες της Citroen κοπανάνε άσχημα τις τιμές, ιδιαίτερα άν ο χρήστης δέν γνωρίζει πολλά απο αυτοκίνητο.

Όταν άρχισα να πηγαίνω σε μικρά συνεργεία της γειτονιάς τα έξοδα αυτά έγιναν τα μισά και ακόμα λιγότερο.

Δημοσ.

Εννοείται ότι θα πηγαίνεις στα συνεργεία της γειτονιάς για ψιλοεπισκευές (πχ τακάκια φρένων) ότι αμάξι και να έχεις (για νορμάλ αυτοκίνητα λέμε όχι porche).

Τώρα εμένα στο Saxo 8 χρόνια δεν μου έτυχε καμία βλάβη "ρουτίνας". Μόνο το μοτεράκι του αέρα είχε χαλάσει στην αρχή και το κάλυψε η εγγύηση.

Μετά μόνο αναλλώσιμα (τακάκια, φίλτρα λαδιού, λάδια και τέτοια).

Γενικά είναι πολύ καλό αμάξι και γιαυτό έχει πουλήσει και τόσο πολύ.

 

Εννοώ πως θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για πολλές βλάβες που παρ'όλο το ακριβό κόστος επισκευής συνήθως δεν θα διορθόνονται.

 

Πχ σου χαλάει το ηλεκτρονικό ταχύμετρο, κόστος 500 ευρώ, το αλλάζεις (τι άλλο να κάνεις) και σε 2 μέρες ξανασβήνει κ.ο.κ.

 

Φίλε μου σε ευχαριστώ για την απάντησή σου.

Εγώ πάντως τέτοια περίπτωση δεν έχω ακούσει σε κανένα γνωστό μου να συμβαίνει ασχέτως από μάρκα. Τι να πω....

Δημοσ.

Κοίτα, επειδή κι εγώ ψαχνόμουν για αυτοκίνητο μέχρι πριν ένα μήνα, θα σε παραπέμψω σε ένα site που βρήκα πολύ καλό:

http://www.auto-internet.gr/

Αν δεις τα reviews του, το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό (ως μη κάτοχος, δεν μπορώ να ξέρω για τα services του, ούτε θεωρώ πως η συμπεριφορά ενός άλλου μοντέλου της Citroen είναι αρκετό κριτήριο...).

Έχει πολύ καλό εξοπλισμό (ειδικά αν ισχύει ακόμα το πακέτο SportMax), αλλά θα πρέπει να το δεις από κοντά, για να διαπιστώσεις κατά πόσον σου "κάθονται" καλά δύο παράμετροι:

- τα πλήρως ψηφιακά όργανά του (ενώ σε πολλούς ξενίζει η σταθερή κολώνα του τιμονιού - εμένα μου άρεσε)

- το σχήμα του, (ιδίως το πώς φάινεται από πίσω). Στα φυλλάδια εμφανίζεται πολύ πιο χαμηλομένο απ' ότι πραγματικά είναι.

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.

Το έχω δεί από κοντά το αυτοκίνητο και μου άρεσε πολύ (ειδικά το πίσω μέρος, αλλά μόνο για το Coupe (2 πορτο) μιλάω. Το 4πορτο δε μου αρέσει καθόλου, σα να βλέπω άλλο αμάξι μου φαίνεται).

Το φαντάζομαι μαύρο με αεροτομή (extra) και ζάντες (στάνταρ). Το μόνο που με χαλάει είναι ότι το στερεοφωνικό του δεν παίζει mp3 (μόνο το JBL που δίνει στο VTS μοντέλο παίζει) και ότι ο συναγερμός δεν ανεβάζει τα παράθυρα μόνος του.

Δημοσ.
Τα τυπικά σερβις μπορεί να ειναι φθηνά, οι βλάβες ρουτίνας όμως θα κυμαίνονται απο 300 εως 800+ ευρώ σε κάθε σέρβις και ακόμα και έτσι θα έχεις μονίμως κάτι χαλασμένο.

 

Πάρε το νεο civic ή το πολύ καλό Golf TSi

 

Συμφωνω ειδκια για το Civic και το Golfaki!!!!

και η corolla (facelift, e-12) ομορφη και σκυλι ειναι! :mrgreen:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...