S2Katana Δημοσ. 30 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2006 Εισαι απολυτα σωστος!Τι φταινε τα ατομα τριγυρω μας???
mprou Δημοσ. 30 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2006 ΧΑΧΑΧΑ! Μου εχει τυχει να ειμαι σε κινηση και δυο αμαξια πισω μου να ειναι καβουρας με τα woofer τιγκα. Του ριξανε ολοι οι οδηγοι απο 15 καντηλια ο καθενας και να δεις για ποτε το κλεισε
S2Katana Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 ...ισως του καηκε ο ενισχυτης απο τα καντηλια!Χαχα!
sugoruyo Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 ferte mou to "MOBY DICK" Yeeeeeehawwwwww!!! kai ta myala sta kagkela. To 8ymamai ekei pou pernages ta diodia ypo vroxi me ta 300+++++ kai se vrizan. Episis ekeines oi palies ducktail RS kai oi GT3 kai GT2???? Τις προάλλες οδηγούσα Ερέτρια χαλκίδα το Mitsubishi Lancer 1.3 '92 της νονάς και μου σκάει Baleno με μπουρί και σιδερώστρα πίσω, χρωμιομένες ζάντες 16άρες με 275/35, μαμίσια δισκόφρενα, λεξοφάναρο και προβολείς με Ξένον, τέζα στο sub και μπλε νέον να αναβοσβήνει από κάτω. Φυμέ ζελατίνα και ψεύτικα όργανα με μπλε φωτισμό στην κολώνα. Και μέσα ένα ζωάκι με γυαλί ηλίου [11 το βράδυ] μαλλί 8 πόντους όρθιο και τουμπς-τουμπς στο στερεο και με αγριοκοιτάει και παίζει τα φώτα που πάω στη μέση του δρόμου αντί να πέσω στο χαντάκι να περάσει ο νέος Σουμάχερ με τη Φόρμουλα 1 του. Ε, τι να κάνω κι εγώ. Όταν πάτησε αντίθετο ρεύμα να προσπεράσει κατεβάζω 3η και βαράω 8000rpm [κόκκινο στο μοτέρ εκείνο]. Το τυπάκι γέμισε 3η και στην 4η δε μπορούσε να περάσει [προφανώς λόγω ζαντικού εξαλλιάρικου και μπουριού γκαζιάρικου] και αναγκάστηκε μετά από 1 λεπτό προσπάθεια να μπει από πίσω για να μη γίνει χαλκομανία από τριαξονικό που μετέφερε τσιμέντα. Δηλαδή είναι και μάγκας με τη σακαράκα που πουλάει και μούρη; Πού πα ρε καραμήτρο; Τρία χρόνια νεότερο αμάξι είχε και μάλιστα δυνατότερο. Κι όμως τον τάπωσε το ταπεινό mitsu. Αυτοί οι τύποι ειδικά στην Κορίνθου-Πατρών και την Κακιά Σκάλα [για να μη μιλήσω τι έχουν δει οι οφθαλμοί μου επί Κατάρας {προς Μέτσοβο}] έπρεπε να τους σταματάει η Τροχαία και να τους εκτελεί επί τόπου. Αν αυτό το τσουρέκι τύχαινε σε φρενάρισμα εκτάκτου ανάγκης τι θα έκανε με τσερνομπίλι του; Θα χτυπούσε κανα παιδάκι και θα νόμιζε ότι το γκντουπ είναι το sub του που γ@μάει. Αυτό είναι και η μεγαλύτερη ζημιά που κάνουν αυτά τα παιχνίδια. Δείχνουν ότι με ένα VW Lupo με μπουρί, απλώστρα, 32.1 κιλά αυτοκόλλητα, προφυλλακτήρες +1 μέτρο, 1200watt ηχοσύστημα στο χώρο αποσκευών και φωτισμό που θα ζήλευε ο Jean-Michel Jarre είσαι ο θεός της ασφάλτου. Μπορείς να ξεφεύγεις από τους μπάτσους ότι κι αν οδηγάνε, μπορείς να κάνεις σφήνες από το αντίθετο ρεύμα, είσαι μάγκας και σε γουστάρουν οι θεογκόμενες και φυσικά είσαι καλός οδηγός και μάλιστα μπορείς να βγάλεις τρελό χρήμα κερδίζοντας κόντρες. Έναν τέτοιο εξαφάνισε ένας γνωστός μου με το Escort Cosworth το αρχαίο και μετά αναρωτιόταν γιατί το Punto του δεν γκαζώνει στο Πέταλο ενώ στην εκκίνηση στην ευθεία μένει πίσω παρ'όλο που στην τουρμπίνα χωράει να βάλεις το πόδι σου μέσα. Έχουμε ξεφύγει.... [ειδικά εγώ είμαι τελείως off-topic αλλά κάπου πρέπει να τα πω...]
ultralisk Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Βασικά τα NFS και εν γένει το είδος των racing χάλασε μετά το The Fast and The Furious.Το πρώτο tftf ήταν καλούτσικο σαν ταινία. Τα υπόλοιπα απλά τα έβλεπες για τα αυτοκίνητα. Το ζόρι είναι ότι την είδαν όλοι αμερικάνικα και τώρα αν το αμάξι σου δεν έχει προφυλακτήρα από ανθρακόνημα δε λέει. Μωρ' τι μας λες; Το έχουν παρακάνει με τις κόντρες. Δε λέω καλό το street racing φάση κ.τ.λ. Αλλά εμένα μου λείπουν εκείνα τα NFS που έπαιρνες μια F50 και πήγαινες κόντρα σε μια Diablo κατεβαίνοντας βουνά και λαγκάδια. Επίσης το έχουν παρακάνει με τη rap/nu-metal φάση για soundtrack. Που είναι εκείνα τα NFS του 1995 με τα rock' date=' metal και τέτοια που είχαν. Αργότερα το κάνανε beatάκι και μετά το κάνανε αrapικο [δεν έχω τπτ με τους μαύρους']. Το παραγ@μήσανε το θέμα με το street racing. Πιο πολύ απ'όλα μ'άρεσε το NFS με τις Porsche. 1ον: Γιατί είμαι τρελά Πορσικός. 2ον: Γιατί είχε το Factory Driver και το Career που είχαν κάποιο βάθος και ποικιλία. Μου λείπουν τα supercars. Θυμάμαι στο Hot Pursuit και High Stakes και παλιότερα κάτι BMW M5, Italdesign Schighera, Isdera Commendatorre 112i, Italdesign Calá, BMW Nazca C2, Jaguar XJ220, Ferrari 355 F1, Ferrari 360M, Ferrari 550, Ferrari F50, Porsche 911 Turbo, Corvette C5 [τότε], Lotus Elise και άλλα exotics και λέω γιατί ρε γμτ πρέπει να παίζω με Fiat Grande Punto 1.8 turbo με αεροτομή σιδερόστρα, όλο γκρι ανθρακόνημα, tribal και κινέζικα στις πόρτες, λάμπες νεον από κάτω και πορτ-μπαγκαζ τούμπανο στο subwoofer. ΟΚ, σας κούρασα. Σταματάω κι αναμένω τις ντομάτες. pio sostos den ginete.....eipes akrivos oti isxiei distixos pleon sta NFS......makran kalitera ta Hot Persuit......pleon oloi theloun na ginoun OI KLOOYN TON DROMON
TSOPK Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Ε' date=' τι να κάνω κι εγώ. Όταν πάτησε αντίθετο ρεύμα να προσπεράσει κατεβάζω 3η και βαράω 8000rpm [κόκκινο στο μοτέρ εκείνο']. Το τυπάκι γέμισε 3η και στην 4η δε μπορούσε να περάσει [προφανώς λόγω ζαντικού εξαλλιάρικου και μπουριού γκαζιάρικου] και αναγκάστηκε μετά από 1 λεπτό προσπάθεια να μπει από πίσω για να μη γίνει χαλκομανία από τριαξονικό που μετέφερε τσιμέντα. Συγνωμη φιλε μου, αλλα αυτο που εκανες, να γκαζωσεις ενω ηταν αντιθετο ρευμα και ηθελε να σε προσπερασει, ειναι ΠΟΛΥ χειροτερο απο αυτα που λες. Μπορει να τον κατηγορεις για χιλια δυο πραγματα, αλλα με αυτο που εκανες εδειξες οτι και εσυ δεν πας πισω.
mprou Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 νταξει μωρε... εγω τι να πω που ημουνα συνοδηγος σε αμαξι που εκανε προσπεραση σε αυτοκινητο που εκανε και αυτο προσπεραση και βρεθηκαμε με τις δυο ροδες στο αντιθετο ρευμα και τις αλλες δυο στα χωραφια. Στην καλτσα μου κυλησε...
sugoruyo Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Ο δρόμος βασικά ήταν άδειος από το αντίθετο. Δεν περίμενα να μη μπορέσει να περάσει για να πω την αλήθεια. Φαντάστηκα ότι απλά θα αναγκαζόταν κι αυτός να κατεβάσει. Βλέπαμε για τουλάχιστον 500 μέτρα φωτισμένου καλού δρόμου και δεν πηγαίναμε με καμια φοβερή ταχύτητα. Τελικά φυσικά έκανα πίσω. Απλά το λέω με την έννοια ότι ο τύπος προσπαθούσε να κάνει το ραλίστα χωρίς καν να ξέρει που τον παίρνει το όχημά του. Δε λέω ότι καλώς έκανα [μέσα στην τσαντίλα μου από 3 λεπτά στράβωμα και κορναρίσματα έδρασα...] αλλά μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι τελικά αυτοί οι τύποι υποτίθεται ότι "ξέρουν" από γκάζια και πάνε με χάλια αμάξι του οποίου τις επιδόσεις σκοτώνουν με διάφορες σαχλαμάρες. Σε καμία περίπτωση δε μεταφέρω το περιστατικό με περηφάνεια. Το γεγονός ότι ο τύπος ήταν στο αντίθετο ήταν δικό του θέμα καθώς εγώ δεξιά πήγαινα και αυτός ήταν γκαζωμένος σε δεξιά στροφή...
TSOPK Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 και αναγκάστηκε μετά από 1 λεπτό προσπάθεια να μπει από πίσω για να μη γίνει χαλκομανία από τριαξονικό που μετέφερε τσιμέντα. Τελικά φυσικά έκανα πίσω Το ποιος εκανε πισω δεν καταλαβα τελικα Τελος παντων, αρκετα βγηκαμε off topic. Δεν ξερω πως εγινε το περιστατικο, ουτε ξερω αν ηταν σε δεξια στροφη, με τι ταχυτητα πηγαινατε, ποση ωρα σου αναβοσβηνε τα φωτα και πολλα αλλα. Αλλα επειδη πολλες φορες μου το εχουν κανει αυτο, και ισως και σε εσενα, πιστεψε με, δεν υπαρχει πιο επικινδυνο πραγμα. Ολα αυτα τα λεω εντελως φιλικα ετσι? Δεν θελω να με παρεξηγησεις.
sugoruyo Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2006 Για να 'ξηγιόμαστε σωστά: Μπήκε πίσω μου μόλις είδε το φορτηγό και στην τυφλή αριστερή που ακολούθησε ετοιμαζόταν να επιχειρήσει πάλι. Επειδή αυτή τη φορά είχε κλείσει τους προβολείς είδα το φλας του [με μπλε αδύναμη λάμπα παρακαλώ] και έκανα αμέσως δεξιά κόβωντας κατά 20 χ.α.ω. για να περάσει πριν τη στροφή. Ουσιαστικά όσο ήταν πίσω μου αναβόσβηνε τα φώτα, κόρναρε και κολλούσε πίσω μου. Επιχείρησε το προσπέρασμα πριν από μια σχετικά κλειστή δεξιά καμπή. Μόνο που δεν τον πήρα χαμπάρι γιατί το φλας του δε φαινόταν. Είχα πατήσει πριν αυτός βγει δεξιά.
Eagle_IIz Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 den simeni oti opios exi aplostra i turbo i xamiloma oti einai kai gkazofonias. uparxoun paaaraaaa pola atoma pou tous endiaferi i e3oteriki emfanisi tou ama3ioutous kathos kai i esoteriki.tora an se orismenous tous fenete para3eno paralogo i kai kagkouria epidi o alos tou aresi na einai etsi to ama3itou tote min to kitate.oso gia to woofer simfono kai epaf3ano oti an den akougete uperbolika e3o apo to ama3i kai den enoxli tote na exi kai 4 woofer arki na min enoxli ton alon. dustixos i tainies tipou fast and furius exi kani tous polites na pare3igoune ta atoma pou exoun ftiagmena ama3ia tou stil oti einai alitis autos poy exei ftiagmena ama3ia kai oti einai kontrobios kai tetia ala edo uparxoun oikogeniarxes pou exoun teza ama3iatous kai einai pros upodigma kathos kai kati xarous me kati sakarakes ama3ia opoy kanoun kai kati koula stous ethnikous dromous!!!!!giafto kalo einai na min tous katigorite olous kai na min tous bazete oooollloouuss se ena kazani. entelos filika se afta pou grafo xoris na thelo na prosbalo kanenan
S2Katana Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Ενταξει, οπως σε ολα, ετσι και εδω κρινουμε κατα περιπτωση.Αν μη τι αλλο καθε ατομο εχει το δικαιωμα να ακουμπα λεφτα στο αμαξι του, ασχετα αν το αποτελεσμα ειναι καλογουστο ή οχι.Απλα δε σημαινει πως επειδη εβαλε καποιος μια (συνηθως κακομελετημενη αεροτομη) το αμαξι στριβει κιολας...Για να μη μιλησουμε για οσους εχουν αλλαξει ενα τελικο και ξαφνικα νομιζουν οπως το αμαξι κερδισε +50% ιπποδυναμη...
ItsToasted Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2006 den simeni oti opios exi aplostra i turbo i xamiloma oti einai kai gkazofonias.uparxoun paaaraaaa pola atoma pou tous endiaferi i e3oteriki emfanisi tou ama3ioutous kathos kai i esoteriki.tora an se orismenous tous fenete para3eno paralogo i kai kagkouria epidi o alos tou aresi na einai etsi to ama3itou tote min to kitate.oso gia to woofer simfono kai epaf3ano oti an den akougete uperbolika e3o apo to ama3i kai den enoxli tote na exi kai 4 woofer arki na min enoxli ton alon. dustixos i tainies tipou fast and furius exi kani tous polites na pare3igoune ta atoma pou exoun ftiagmena ama3ia tou stil oti einai alitis autos poy exei ftiagmena ama3ia kai oti einai kontrobios kai tetia ala edo uparxoun oikogeniarxes pou exoun teza ama3iatous kai einai pros upodigma kathos kai kati xarous me kati sakarakes ama3ia opoy kanoun kai kati koula stous ethnikous dromous!!!!!giafto kalo einai na min tous katigorite olous kai na min tous bazete oooollloouuss se ena kazani. entelos filika se afta pou grafo xoris na thelo na prosbalo kanenan File mou Eagle den katalaves. Autos pou thelei na ftiaksei to amaksi tou eksoterika kai exei ta gafra, na to kanei.An exei kai gousto vevaia. (Ta parakato den apeuthinonte ston Eagle) 1.To na kolas autokolita den theorite modding! 2.To na gamas ta kratimata tou amaksiou sou se varos kai kindino twn allwn odigwn,pali den theorite modifa. 3.To na exeis ixosistima pou to mono pou vgazei einai baso kai tis alles sixnotites tis skotonei, einai gelio 4.To na rixneis 100k e se ena amaksi twn 10k kai na nomizeis oti ekanes kati pali mlkia einai.(an thelete eksigisi panw se auto pite to) 5.To na exeis autokinito tou baba kai na tou exeis valei arkoudakia kai @@dakia kai na to paizeis gamaw kai dernw, tha thelw na sou spasw to kefali! To oti ftiaxneis to amaksi sou den simenei oti megalonei kai to pouli sou opote pithanotites gia gomenes exeis tis idies. Oi "gomenes" protimoun to porsiko i tin Alfa 156 kai oxi saxo me autokolita ki as einai 200 doparismena alloga To na theleis na ftiakseis to amaksi sou mi psila kai na vazeis zantes kai genika mono oti fenete einai san to body building.Mallon den exeis tpta allo na dikseis! Telos, se opoion den exei l7, na min asxolite me to amaksi tou giati den fteme se tpta oi ipolipoi na vlepoume tin kakogoustia kai tin KAGOURIA tou. Afta, drive safe,play less.
Eagle_IIz Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 kita filemou den amfibalo oti aftos pou exei ta lefta mpori na pari kai m3 kai na tin ftia3i kialo einai bebea dikeomatou. sta ala se orismena eimai sumfonos kai se ala oxi!!! 1.To na kolas autokolita den theorite modding! se afto enoite oti den einai modding. 2.To na gamas ta kratimata tou amaksiou sou se varos kai kindino twn allwn odigwn,pali den theorite modifa. to na to beltionis eime eiper me pio sklira i me to na to xamilosis einai analoga sto thema tis emfanisis to xamiloma kai sto na bali pio sklires einai kathata sto thema odigisis kai min 3exname oti den pame oli tapa. 3.To na exeis ixosistima pou to mono pou vgazei einai baso kai tis alles sixnotites tis skotonei, einai gelio +1 sto thema mpasou -1 sto oti skotoni tis psiles mias kai me 800 europoula ftiaxnis poli kalo ixitiko sunolo. 4.To na rixneis 100k e se ena amaksi twn 10k kai na nomizeis oti ekanes kati pali mlkia einai.(an thelete eksigisi panw se auto pite to) se afto pou les me briskis akros antitheto giati ena ama3i poy exi 10k prospathis me liga lefta na to kanis 15-25k kai apo tin stigmi pou gia afton einai ikanopiisi poy edose x lefta kai pire x kaliteri apodosi tote einai sostos. 5.To na exeis autokinito tou baba kai na tou exeis valei arkoudakia kai @@dakia kai na to paizeis gamaw kai dernw, tha thelw na sou spasw to kefali! To na exeis autokinito tou baba kai na tou exeis valei arkoudakia kai @@dakia den exoun oloi tin oikonomiki dinatotita na paroun ama3i!!!!!! kai na to paizeis gamaw kai dernw sumfono kai epaf3ano edo tha thelw na sou spasw to kefali! mega lathos mias kai den exeis to dikeoma. To oti ftiaxneis to amaksi sou den simenei oti megalonei kai to pouli sou opote pithanotites gia gomenes exeis tis idies. SOSTOTATOS Oi "gomenes" protimoun to porsiko i tin Alfa 156 kai oxi saxo me autokolita ki as einai 200 doparismena alloga ama einai na exeis ama3i ftiagmeno gia na bgazis gkomenes tote asta na pane To na theleis na ftiakseis to amaksi sou mi psila kai na vazeis zantes kai genika mono oti fenete einai san to body building.Mallon den exeis tpta allo na dikseis! mega lathos kathos gia na ftia3is to ama3isou psila exi alo kostologio apo to na balis zantes kai ta periferiaka opote den isxii auto pou les. Telos, se opoion den exei l7, na min asxolite me to amaksi tou giati den fteme se tpta oi ipolipoi na vlepoume tin kakogoustia kai tin KAGOURIA tou. mega lathos tis apopsisou mias kai o kathenas analoga me ta lefta pou exei ftiaxni kai ta analoga an den sou aresi stin teliki min kitas afou apo tin dikiatou pleura to blepi oreo stous upolipous perisebi. stin epikindini odigisi bazontas se kindino ales psixes eime upersas ala sto oti ali beltionoun ta ama3iatous ali esoterika kai ali e3oterika einai DIKEOMATOUS kai den mpori na tous pi KANIS tipota apo tin stigmi pou einai nomotagis polites asxeta an einai ektromata i oxi afta pou ftiaxnoun. kai kati alo den exoun oloi tin oikonomiki anesi na paroun bmw i kapoio alo ama3i ano ton 15.000-20.000 opote pernoune kai ftiaxnoune to kino ama3aki pou exoune. kai kati asxeto exo di akriba ama3ia na kolane se fthina ama3ia para poles fores!!!!!eki ti apantisi dinete????mipos eki theli ena fthino ama3i na ta rixni sto akribo ama3i!!!!kai to gkomenaki na kani rompa ton tipa me ta pola ta lefta giati ta efage apo ena kino ama3aki!!!!!!
S2Katana Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2006 Στο τελευταιο θα συμφωνησω.Εχει τρελο γελιο να ριχνεις σε Merc/BMW με το ''ταπεινο'' συνηθισμενο αμαξακι σου!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.