Προς το περιεχόμενο

Need for Speed Carbon {Demo links post #125}


gio@

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Βασικα το κακο ειναι πως εχει κολλησει υπερβολικα η σειρα NFS με τις κοντρες.Καλο θα ηταν να ειναι ενα ξεχωριστο mode/story.Προτιμουσα την ''τροπικη'' ατμοασφαιρα των παλιοτερων.

  • Απαντ. 292
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Βασικά τα NFS και εν γένει το είδος των racing χάλασε μετά το The Fast and The Furious.

Το πρώτο tftf ήταν καλούτσικο σαν ταινία. Τα υπόλοιπα απλά τα έβλεπες για τα αυτοκίνητα.

 

Το ζόρι είναι ότι την είδαν όλοι αμερικάνικα και τώρα αν το αμάξι σου δεν έχει προφυλακτήρα από ανθρακόνημα δε λέει. Μωρ' τι μας λες;

 

Το έχουν παρακάνει με τις κόντρες. Δε λέω καλό το street racing φάση κ.τ.λ. Αλλά εμένα μου λείπουν εκείνα τα NFS που έπαιρνες μια F50 και πήγαινες κόντρα σε μια Diablo κατεβαίνοντας βουνά και λαγκάδια.

 

Επίσης το έχουν παρακάνει με τη rap/nu-metal φάση για soundtrack. Που είναι εκείνα τα NFS του 1995 με τα rock, metal και τέτοια που είχαν. Αργότερα το κάνανε beatάκι και μετά το κάνανε αrapικο [δεν έχω τπτ με τους μαύρους].

 

Το παραγ@μήσανε το θέμα με το street racing. Πιο πολύ απ'όλα μ'άρεσε το NFS με τις Porsche.

 

1ον: Γιατί είμαι τρελά Πορσικός.

2ον: Γιατί είχε το Factory Driver και το Career που είχαν κάποιο βάθος και ποικιλία.

 

Μου λείπουν τα supercars. Θυμάμαι στο Hot Pursuit και High Stakes και παλιότερα κάτι BMW M5, Italdesign Schighera, Isdera Commendatorre 112i, Italdesign Calá, BMW Nazca C2, Jaguar XJ220, Ferrari 355 F1, Ferrari 360M, Ferrari 550, Ferrari F50, Porsche 911 Turbo, Corvette C5 [τότε], Lotus Elise και άλλα exotics και λέω γιατί ρε γμτ πρέπει να παίζω με Fiat Grande Punto 1.8 turbo με αεροτομή σιδερόστρα, όλο γκρι ανθρακόνημα, tribal και κινέζικα στις πόρτες, λάμπες νεον από κάτω και πορτ-μπαγκαζ τούμπανο στο subwoofer.

 

ΟΚ, σας κούρασα. Σταματάω κι αναμένω τις ντομάτες.

Δημοσ.

A και μην ξεχναμε πως το High Stakes ειχε εκεινο το καταπληκτικο mode που ειχε 3 σταδια tuning στα supercars.Διακριτικη βελτιωση και πανεμορφα αυτοκινητα.

Δημοσ.

Επίσης στο NFS:Porsche Unleashed θεϊκό ήταν που σου χάλαγε κι έπρεπε να το πληρώνεις. Γιατί σήμερα πολλοί συμπαίκτες με νικάνε πηγαίνοντας τοίχο-τοίχο απλά με το γκάζι στο πάτωμα...

Δημοσ.

Κι άλλο ένα: Θέλω πιο πολλά τεχνικά στη βελτίωση. Δεν είναι δυνατόν να μπορεί να βελτιώσει ο 5χρονος αμάξι βάζοντας απλά μια σειρά από τουρμπίνες που σαφώς η πιο δυνατή κοστίζει περισσότερα και άρα, εντάξει τη βάλαμε τη γομάρα και πάει τ' αμάξι.

 

Γι' αυτό γουστάρω GT4. Γιατί η σκληρότητα της ανάρτησης, το ύψος, το καμπερ, tow-in / tow-out, οι αντιστρεπτικές, το μπλοκέ διαφορικό, το κιβώτιο, ακόμα και ο ελεγκτής της κατανομής των φρένων κρύβουν δευτερόλεπτα.

Δημοσ.

Τα καλυτερα nfs ηταν το high stakes και to hot pursuit 2.και η clk-gtr ενα απο τα ομορφοτερα αυτοκινητα....Οσο για το gran turismo 4 δεν λεω εκπληκτικο,εχω περασει αρκετες ωρες μαζι του αλλα να μην χαλανε τα αυτοκινητα?δευτερον επειδη εχω c3 το ειχα παρει και το ειχα φτιαξει στο παιχνιδι και με 4η στα 150 ακουγοταν σαν να σπινιαριζε ακομα,ελεος.....χωρια οι απαραδεκτοι 24ωροι αγωνες,ειμαστε καλα?????ασ ειχε save σε καθε pit stop οπως στο le mans...

Δημοσ.

και το most wanted καλο ηταν μονο και μονο γιατι ειχε καλα αμαξια(απο το viper και πανω)....καποτε ειχε βγει ενα παιχνιδι viper racing που για την εποχη ηταν πανεμορφο(ειχε πραγματικη ζημια αν χτυπαγες καπου)ομως ουτε λογος για συνεχεια....

Δημοσ.

To kalytero NFS htan me diafora to Porsche Unleashed. Se anti8esh me ta underground to most wantred mou arese. Twra me to carbon epistrefoume opws fainetai pali se nyxterinous agwnes pragma pou proswpika me xalaei.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...