paparoupas Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Απο ατυχημα καποιου γνωστου πριν απο πολλα χρονια εμαθα οτι η τροχαια υπολογιζει την ταχυτητα της συγκρουσης μετρωντας κυριως αποστασεις φρεναρισματος η ολισθησης, ολισθηροτητα δρομου, απο τα σημεια των αυτοκινητων που εχουν χτυπησει και με ποια σειρα κ επισης απο εξαρτηματα που εκσφενδονιστηκαν, δηλαδη σε πολλους και συνθετους παραγοντες. Επομενως μου φαινεται υπεραπλουστευτικο να βασιζονται αποκλειστικα σε ενα κοντερ. Συν οτι τα κοντερ διακαιουνται "δια νομου" να εχουν μια αποκλιση 15% (πραγμα πολυ ενδιαφερον για κλησεις υπερβολικης ταχυτητας).
marios1957 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Απο ατυχημα καποιου γνωστου πριν απο πολλα χρονια εμαθα οτι η τροχαια υπολογιζει την ταχυτητα της συγκρουσης μετρωντας κυριως αποστασεις φρεναρισματος η ολισθησης, ολισθηροτητα δρομου, απο τα σημεια των αυτοκινητων που εχουν χτυπησει και με ποια σειρα κ επισης απο εξαρτηματα που εκσφενδονιστηκαν, δηλαδη σε πολλους και συνθετους παραγοντες.... Abs; Υ.Γ."μπας κι ειν' ιδω,μπας κι ειν ικεί"... Υ.Γ.2."Κιφαλ=στου χαντάκ".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.