4LeX Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2006 Σε περιπτώσεις τρακαρίσματος ακούω συχνά ότι το κοντέρ κολλάει σε μια ένδειξη και από κει καταλαβαίνουν με τη ταχύτητα έτρεχε το αμάξι πριν τη σύγκρουση. Υπάρχει κάποιο σύστημα για αυτό που κάνει το κοντέρ να κολλάει η γίνεται φυσιολογικά λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης; Επίσης, υπάρχει περίπτωση το κόντερ να δείξει ταχύτητα ψηλότερη απ' αυτή που έδειχνε πριν τη σύγκρουση λόγω ίσως της βιαιότητας της σύγκρουσης ή είναι αδύνατο αυτό να συμβεί;
CONAN_ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2006 Το κοντέρ λειτουργεί με μαγνητικό πεδίο. Ενα συρματόσχοινο ενωμένο με τους τροχους γυρναει έναν μαγνήτη, και αυτός με την σειρά του με το πεδίο που δημιουργεί, γυρνάει την βέλόνα. Όλα αυτά, χωρίς να ακουμπάει ο μαγνήτης-συρματοσχοινο την βελόνα. Αν γίνει τρακαρισμα και το κοντέρ παραμορφωθεί τότε ακουμπάει ο μαγνήτης την βελόνα και σταματάει στην ένδειξη που είχε. Αλλιώς γυρνάει στην αρχή.
4LeX Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει ούτε ελάχιστη πιθανότητα, η ένδειξη στο κοντέρ να γράψει περισσότερο; ευχαριστώ για την απάντηση
CONAN_ Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Εκτός αν οι ρόδες γυρίσουνε για λίγο πιο γρήγορα απο την αρχική τους κατάσταση, πράγμα λίγο απίθανο. Λιγότερο ίσως δείξει...
4LeX Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 στις πίσω ρόδες βρίσκεται αυτό το σύστημα ή στις μπροστά;
tktommytk Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Έχεις σκοπό να τρακάρεις, και σε ενδιαφέρει αν θα αποζημιωθείς?? lol
ntountou Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 4Lex, το ψάχνουμε και λίγο το θέμα..... υπάρχει περίσσεια πληροφορίας για αρχή: http://en.wikipedia.org/wiki/Speedometer
4LeX Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 όχι, δυστυχώς έχασα ένα στενό φίλο και δε μπορώ να το πιστέψω πώς τράκαρε
Lucifer Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Συλλυπητήρια και ζωή σε σένα. Ελπίζω να βρεις μια άκρη που να δικαιώνει το παλικάρι.
Forensick Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 πικρα...κουραγιο 4LeX. παντως απ οσο ξερω την ταχυτητα την μετρανε και απο το ποσα μετρα φρεναρε.
madsc Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Έχει βάση αλλά δεν είναι 100% αξιόπιστη η μέθοδος με το κοντέρ για τα klm που είχε το όχημα όταν τράκαρε. Κοντέρ σε μηχανή έχει βρεθεί τερματισμένο σε παρόμοια περίπτωση. /sc
nick833 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Συλλυπητήρια Το κοντέρ είναι στο σασμάν ή ηλεκτρονικό, άρα αν μαρσάρεις και ο ένας από τις δύο κινητήριους τροχους είναι στον αέρα, δείχνει πολλά km/h, αν φρενάρουν και οι δύο, δείχνει μηδέν. Όπως είπε και ο CONAN_ δεεν μπορείς να ξέρεις που θα σταματήσει μετά από μια σύγκρουση, γι' αυτό και δεν είναι βαρόμετρο για την ταχύτητα που έτρεχε, αλλά ούτε και το φρενάρισμα Forensick γιατί το ABS δεν αφήνει τις ρόδες να ακινητοποιηθούν ώστε να υπάρχουν ίχνη στο οδόστρωμα (και να υπάρχουν παίζουν πολλά ρόλο, πχ ολισθηρότητα δρόμου, ο καιρός και η κατάσταση του οχήματος). Καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ δύσκολο να βρεις την ταχύτητα σε ένα δυστύχημα, πόσο περισσότερο να μάθεις όλα τα αίτια, λυπάμαι.
Forensick Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 αλλά ούτε και το φρενάρισμα Forensick γιατί το ABS δεν αφήνει τις ρόδες να ακινητοποιηθούν ώστε να υπάρχουν ίχνη στο οδόστρωμα (και να υπάρχουν παίζουν πολλά ρόλο, πχ ολισθηρότητα δρόμου, ο καιρός και η κατάσταση του οχήματος). σωστος. εμεινα στην προ abs εποχη.
4LeX Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 18 Σεπτεμβρίου 2006 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δε νομίζω ποτέ να μάθω τις πλήρεις συνθήκες του ατυχήματος, θα μείνουν αναπάντητα ερωτηματικά. Εύχομαι πάντως να λήξει κάποτε ο πόλεμος στην άσφαλτο, είναι πολύ κρίμα..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.