Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση για το κοντέρ του αμαξιού


4LeX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σε περιπτώσεις τρακαρίσματος ακούω συχνά ότι το κοντέρ κολλάει σε μια ένδειξη και από κει καταλαβαίνουν με τη ταχύτητα έτρεχε το αμάξι πριν τη σύγκρουση. Υπάρχει κάποιο σύστημα για αυτό που κάνει το κοντέρ να κολλάει η γίνεται φυσιολογικά λόγω της σφοδρότητας της σύγκρουσης;

Επίσης, υπάρχει περίπτωση το κόντερ να δείξει ταχύτητα ψηλότερη απ' αυτή που έδειχνε πριν τη σύγκρουση λόγω ίσως της βιαιότητας της σύγκρουσης ή είναι αδύνατο αυτό να συμβεί;

Δημοσ.

Το κοντέρ λειτουργεί με μαγνητικό πεδίο. Ενα συρματόσχοινο ενωμένο με τους τροχους γυρναει έναν μαγνήτη, και αυτός με την σειρά του με το πεδίο που δημιουργεί, γυρνάει την βέλόνα. Όλα αυτά, χωρίς να ακουμπάει ο μαγνήτης-συρματοσχοινο την βελόνα. Αν γίνει τρακαρισμα και το κοντέρ παραμορφωθεί τότε ακουμπάει ο μαγνήτης την βελόνα και σταματάει στην ένδειξη που είχε. Αλλιώς γυρνάει στην αρχή.

Δημοσ.

Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει ούτε ελάχιστη πιθανότητα, η ένδειξη στο κοντέρ να γράψει περισσότερο;

 

ευχαριστώ για την απάντηση

Δημοσ.

Εκτός αν οι ρόδες γυρίσουνε για λίγο πιο γρήγορα απο την αρχική τους κατάσταση, πράγμα λίγο απίθανο. Λιγότερο ίσως δείξει...

Δημοσ.

Έχει βάση αλλά δεν είναι 100% αξιόπιστη η μέθοδος με το κοντέρ για τα klm που είχε το όχημα όταν τράκαρε.

Κοντέρ σε μηχανή έχει βρεθεί τερματισμένο σε παρόμοια περίπτωση.

 

 

 

/sc

Δημοσ.

Συλλυπητήρια

Το κοντέρ είναι στο σασμάν ή ηλεκτρονικό, άρα αν μαρσάρεις και ο ένας από τις δύο κινητήριους τροχους είναι στον αέρα, δείχνει πολλά km/h, αν φρενάρουν και οι δύο, δείχνει μηδέν. Όπως είπε και ο CONAN_ δεεν μπορείς να ξέρεις που θα σταματήσει μετά από μια σύγκρουση, γι' αυτό και δεν είναι βαρόμετρο για την ταχύτητα που έτρεχε, αλλά ούτε και το φρενάρισμα Forensick γιατί το ABS δεν αφήνει τις ρόδες να ακινητοποιηθούν ώστε να υπάρχουν ίχνη στο οδόστρωμα (και να υπάρχουν παίζουν πολλά ρόλο, πχ ολισθηρότητα δρόμου, ο καιρός και η κατάσταση του οχήματος). Καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ δύσκολο να βρεις την ταχύτητα σε ένα δυστύχημα, πόσο περισσότερο να μάθεις όλα τα αίτια, λυπάμαι.

Δημοσ.
αλλά ούτε και το φρενάρισμα Forensick γιατί το ABS δεν αφήνει τις ρόδες να ακινητοποιηθούν ώστε να υπάρχουν ίχνη στο οδόστρωμα (και να υπάρχουν παίζουν πολλά ρόλο, πχ ολισθηρότητα δρόμου, ο καιρός και η κατάσταση του οχήματος).

 

 

σωστος. εμεινα στην προ abs εποχη.

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δε νομίζω ποτέ να μάθω τις πλήρεις συνθήκες του ατυχήματος, θα μείνουν αναπάντητα ερωτηματικά.

Εύχομαι πάντως να λήξει κάποτε ο πόλεμος στην άσφαλτο, είναι πολύ κρίμα..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...