Προς το περιεχόμενο

spam SMS από νυν & υποψήφιο νομάρχη, τα νεύρα μου!

hugelacky

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σήμερα το πρωί για δεύτερη φορά (η πρώτη ήταν στις 9 Σεπτ) μου ήρθε μήνυμα στο κινητό από νυν + υποψήφιο νομάρχη που με πληροφορούσε για συγκεντώσεις που θα κάνει! Εχω Vodafone συμβόλαιο! Kαι έμαθα ότι έχει στείλει και σε ένα σωρό άσχετο κόσμο συνδρομητές Vodafone πάντα! Το μήνυμα παρεπιπτόντως έγραφε μόνο όνομα και δεν είχε νούμερο αποστολέα.

Το θέμα είναι ότι εγώ

1) δεν έχω δώσει το νούμερό μου σε κανέναν πολιτικό/μεσάζοντα/τοπικό "άρχοντα"/βάση κόμματος/πολιτικό συνδιασμό. Μόνο σε φίλους. Οπότε πως στο διάολο βρήκαν το τηλ και με ενοχλούν Γ$%$ το σπίτι τους ???

2) Ποίος ευθύνεται? Πήρα τηλ την νομαρχία και ρώτησα πως βρήκαν το τηλ και γιατι μου έστειλαν μήνυμα! Και η γκόμενα μου έλεγε κάτι παπαριές ότι κάτι θα είμαι αρχιτέκτονας, πολ. μηχανικός, γιατρός κτλ και το τηλ όλο και σε κάποια βάση θα υπάρχει και από κει το πήρανε! Της είπα ότι είμαι φοιτητής και το τηλ μου το έχω δώσει μόνο σε φίλους, και ότι έμαθα και ότι ενοχλούν και ένα σωρό άλλους, και μου λέει ότι πολλοί θέλουν να ενημερώνονται και δεν μπορούν να κόψουν τα μηνύματα. Της είπα κι εγώ όσοι θέλουν εθελοντικά να λαμβάνουν μηνύματα, να το δηλώσουν οι ίδιοι και να τους βάλουν σε μια βάση δεδομένων έτσι ώστε να στέλνουν μόνο σε αυτούς, και όχι σε όλο το κόσμο που έχει Vodafone, μετά με άρχισε "οκ το καταλαβαίνω ανήκετε σε άλλον πολιτικό χώρο" κτλ, της λέω δεν ανήκω ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ πολιτικό χώρο, δεν θέλω να παίρνω μηνύματα από ΚΑΝΕΝΑ υποψήφιο πολιτικό παπάρα! Έπειτα μου ζήτησε το όνομα μου να το βγάλουν από την λίστα. Της απάντησα κι εγώ ότι "όπως το βρήκατε με τον ίδιο τρόπο να το βγάλετε", και μου κάνει "ε τώρα εγώ εδώ βλέπω το νούμερο, από πάτρα είναι" (πήρα από το σταθερό), και της κάνω το τηλ αυτό είναι στο όνομα του ιδιοκτήτη του σπιτιού, δλδ της λέω με απειλείς ότι θα με βρείς αν θες κι απο πάνω??? Ρε τι ΜΑΛΑΚΕΣ είναι???????? :evil: :evil: :evil: