Προς το περιεχόμενο

To GTR 2 ΜΟΝΟ στη Ελλάδα;


Voodooman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έκανα κι εγώ καμιά 10-12 γύρους στη Monza σήμερα με M3GTR. 1.49.022. Παραθέτω και εικόνα.

(Δεν πίστευα πως θα κατέβω κάτω απο το 1.50)

bmwgtrmonzaat8.th.jpg

Και με το ίδιο αμάξι στο SPA 2003 1,17,936 Κατεβαίνει όμως ακόμη πιο πολύ

m3gtrspakf7.th.jpg

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Και εγώ την M3 προτιμώ, αλλά το κακό μαζί της όμως είναι πως είναι σε δική της κατηγορία μαζί με το chevrolet (νομίζω), δεν είναι ούτε GT ούτε NGT, οπότε δεν έχει και πολύ άμεσο ανατγωνισμό.

Πλάκα πλάκα παιδιά από το 2003, όταν πρωτοβγήκε το demo του GTR, δεν έχει υπάρξει στιγμή που δεν είχα ένα παιχνίδι της σειράς στον σκληρό!

Δημοσ.

Ωραία τα GT, αλλά τα NGT (ή και τα G2 όπως η BMW) έχουν πιο γούστο για εμένα.

Άσχετα με την θέση εκκίνησής μου, στην εκκίνηση πάντα κερδίζω μέχρι και 20 θέσεις (παραείναι συντηρητικοί οι αντίπαλοι στην εκκίνηση) και μετά αρχίζει η διασκέδαση για εμένα, προσπαθώ να δω πόσους γύρους μπορώ να κρατηθώ με ένα NGT μπροστά από όσα περισσότερα GT μπορώ!

Χθες με το ελεεινό 350Ζ (ελεεινό μεν, με τέλεια φρένα δε) στην Monza το τελευταίο GT με πέρασε όταν μπήκα για ανεφοδιασμό στον 31ο γύρο.

Δημοσ.

Ετσι κανω και εγω!Εχει απιστευτη φαση να τους περναω στις στροφες και να με πατανε στην ευθεια.Ασε που στη μεση του αγωνα, καπως κανουν ''κοιλια'' οι χρονοι τους και τους ριχνω.Συνηθως τερματιζω 3-4ος γενικης καταταξης.

Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι ότι ποτέ δεν έχω τερματίσει ολόκληρο αγώνα (3 ώρες) με αυτόν τον τρόπο μπροστά από ένα GT, στην προσπάθειά μου να κρατηθώ μπροστά σπάω τους κινητήρες άλλωτε νωρίς και άλλωτε αργότερα ανάλογα με τις θερμοκρασίες στην πίστα.

Δημοσ.

Χαμηλώνοντας τον κόφτη χάνεις σε ιπποδύναμη και σε τελική και αυτό δεν είναι πολύ καλό για το 350Ζ που ήδη δεν λεέι και πολλά...

Ξέρεις γιατί σκάμε τους κινητήρες; Γιατί στις απότομες στροφές φρενάρουμε και με τον κινητήρα. Εγώ πχ. από 6η και 260 κατεβάζω μέσα σε 10 μέτρα 4 ταχύτητες! Ε, ανάλογα με τον καιρό, ο κινητήρας αργά η γρήγορα σου μένει στο χέρι!..

Για αυτό και μας φαίνεται ότι είμαστε τόσο γρηγορότεροι από τους υπόλοιπους στον αγώνα, γιατί απλά η ΑΙ τρέχει ξέροντας ότι πρέπει να τερματίσει κιόλας, για αυτό δεν πιέζει φοβερά τα αμάξια, ενώ εγώ τρέχω χωρίς αύριο!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...