Nick-K Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 10 Ιανουαρίου 2007 Έκανα κι εγώ καμιά 10-12 γύρους στη Monza σήμερα με M3GTR. 1.49.022. Παραθέτω και εικόνα. (Δεν πίστευα πως θα κατέβω κάτω απο το 1.50) Και με το ίδιο αμάξι στο SPA 2003 1,17,936 Κατεβαίνει όμως ακόμη πιο πολύ
Voodooman Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Και εγώ την M3 προτιμώ, αλλά το κακό μαζί της όμως είναι πως είναι σε δική της κατηγορία μαζί με το chevrolet (νομίζω), δεν είναι ούτε GT ούτε NGT, οπότε δεν έχει και πολύ άμεσο ανατγωνισμό. Πλάκα πλάκα παιδιά από το 2003, όταν πρωτοβγήκε το demo του GTR, δεν έχει υπάρξει στιγμή που δεν είχα ένα παιχνίδι της σειράς στον σκληρό!
elteo Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2007 Το δικό μου αγαπημένο bucket είναι αυτό : 911 GT3 RSR
S2Katana Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Εγω παιδια ειμαι φαν της F360 και της F575GTC...
S2Katana Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2007 Μαλιστα η 550Μ ειναι πιο δυνατη απο την 575Μ.
Voodooman Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2007 Ωραία τα GT, αλλά τα NGT (ή και τα G2 όπως η BMW) έχουν πιο γούστο για εμένα. Άσχετα με την θέση εκκίνησής μου, στην εκκίνηση πάντα κερδίζω μέχρι και 20 θέσεις (παραείναι συντηρητικοί οι αντίπαλοι στην εκκίνηση) και μετά αρχίζει η διασκέδαση για εμένα, προσπαθώ να δω πόσους γύρους μπορώ να κρατηθώ με ένα NGT μπροστά από όσα περισσότερα GT μπορώ! Χθες με το ελεεινό 350Ζ (ελεεινό μεν, με τέλεια φρένα δε) στην Monza το τελευταίο GT με πέρασε όταν μπήκα για ανεφοδιασμό στον 31ο γύρο.
S2Katana Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Ετσι κανω και εγω!Εχει απιστευτη φαση να τους περναω στις στροφες και να με πατανε στην ευθεια.Ασε που στη μεση του αγωνα, καπως κανουν ''κοιλια'' οι χρονοι τους και τους ριχνω.Συνηθως τερματιζω 3-4ος γενικης καταταξης.
Voodooman Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Το πρόβλημα είναι ότι ποτέ δεν έχω τερματίσει ολόκληρο αγώνα (3 ώρες) με αυτόν τον τρόπο μπροστά από ένα GT, στην προσπάθειά μου να κρατηθώ μπροστά σπάω τους κινητήρες άλλωτε νωρίς και άλλωτε αργότερα ανάλογα με τις θερμοκρασίες στην πίστα.
S2Katana Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Kαι εγω τα ιδια εχω!Δοκιμασες να χαμηλωσεις τον καφτη στροφων?
Voodooman Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Μέλος Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Χαμηλώνοντας τον κόφτη χάνεις σε ιπποδύναμη και σε τελική και αυτό δεν είναι πολύ καλό για το 350Ζ που ήδη δεν λεέι και πολλά... Ξέρεις γιατί σκάμε τους κινητήρες; Γιατί στις απότομες στροφές φρενάρουμε και με τον κινητήρα. Εγώ πχ. από 6η και 260 κατεβάζω μέσα σε 10 μέτρα 4 ταχύτητες! Ε, ανάλογα με τον καιρό, ο κινητήρας αργά η γρήγορα σου μένει στο χέρι!.. Για αυτό και μας φαίνεται ότι είμαστε τόσο γρηγορότεροι από τους υπόλοιπους στον αγώνα, γιατί απλά η ΑΙ τρέχει ξέροντας ότι πρέπει να τερματίσει κιόλας, για αυτό δεν πιέζει φοβερά τα αμάξια, ενώ εγώ τρέχω χωρίς αύριο!
S2Katana Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2007 Μμμ, εχεις δικιο σε αυτο.Εγω στο πρωταθλημα NGT εχω 45λεπτους αγωνες.Δεν αντεχεται το 3ωρο.Εχουμε και δουλειες!
migf1 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Για να μην υπερθερμαίνονται οι κινητήρες σας, δοκιμάστε να μεγαλώσετε το radiator opening στο setup σας.
S2Katana Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2007 Τι κανει αυτο?Το ειχα δει και καταλαβα πως εχει να κανει με την απαγωγη θερμοτητας, αλλα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.