Προς το περιεχόμενο

Non-show σε outbound flight και αυτόματη ακύρωση της return flight


Cue

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σας παραθέτω το email που έστειλα στην Aegean Airlines στις 14 Ιουνίου 2006 το οποίο παραθέτει τα γεγονότα έτσι ώστε να σας ενημερώσω και εσάς για την "κοινή αεροπορική πρακτική" όπως μου ειπώθηκε στην απάντηση που έλαβα.

 

Αξιότιμε/η κύριε/κυρία,

 

Είμαι τακτικός επιβάτης της Aegean Airlines τα τελευταία δύο χρόνια. Όλα αυτά

τα χρόνια υπήρξα καθ' όλα ευχαριστημένος με τις υπηρεσίες της εταιρίας και

τα σχόλια μου προς φίλους και συναδέλφους δεν ήταν παρά μόνο κολακευτικά.

 

Τιμώ τις υπηρεσίες σας eticket και echek-in καθώς πιστεύω ότι η προσφορά τους

εκ μέρους σας είναι πολύτιμη.

 

Πρόσφατα σε μία από τις προκαθορισμένες πτήσεις μου από Ηράκλειο για Αθήνα με

επιστροφή είχα την ατυχή στιγμή να χάσω την outbound πτήση (20/5/2006 07:00).

Όντας πιστός πελάτης της εταιρίας αμέσως έκλεισα εκ νέου εισιτήριο για την

outbound πτήση με την επόμενη διαθέσιμη (20/5/2006 10:30) όπου και προσήλθα

στην ώρα μου.

 

Μία μέρα πριν την ημερομηνία της επιστροφής (22/5/2006 10:30) και καθώς

προσπαθούσα να κάνω echeck-in στο αρχικό εισιτήριο πληροφορήθηκα από το

σύστημα ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το εισιτήριο μου. Σε τηλεφώνημα μου με

το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, ενημερώθηκα πως λόγω του "non-show" στην

outbound πτήση το εισιτήριό μου πλέον ήτο άκυρο.

 

Η εταιρία με ενημέρωσε πως το εισιτήριο λόγω του είδους του (ναύλος προσφοράς)

δεν επιτρέπει αλλαγές και το non-show στην outbound πτήση είχε ως αποτέλεσμα

την ακύρωση της επιστροφής επίσης. Όπως εξήγησα η πτήση μου αφορούσε το

δρομολόγιο της επιστροφής στο οποίο και προσπάθησα να κάνω echeck-in στο

προκαθορισμένο χρονικό διάστημα όπως ορίζεται. Οι εξηγήσεις για λογαριασμό

της εταιρίας δεν ήταν ιδιαίτερα πειστικές και αυτό διότι,

 

1) Αν είχα εκδώσει 2 ξεχωριστά εισιτήρια η τιμή θα ήταν η ίδια άρα η

ιδιότητα "ναύλος προσφοράς" δεν έχει κάποια ιδιαίτερη βαρύτητα.

2) Δε θα αντιμετώπιζα το συγκεκριμένο πρόβλημα μιας και τα δύο εισιτήρια είναι ανεξάρτητα το ένα από το άλλο.

 

Τελικά "κατ' εξαίρεση" μου επετράπη να χρησιμοποιήσω την return πτήση - το

οποίο και βαθύτατα εκτιμώ - παρ' όλα τ' αύτα δε, συνεχίζω να πιστεύω ότι η

παραπάνω πολιτική της εταιρίας ηχεί παράλογα από την στιγμή που η εταιρία

έχει ως στόχο την διευκόλυνση και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

 

Θέλω να πιστεύω ότι η εταιρία θα επανεξετάσει το θέμα περί ακύρωσης του

εισιτηρίου σε περίπτωση non-show στην outbound πτήση και θα βρει μία κοινά

αποδεκτή και σε λογικά πλαίσια λύση για την ίδια και για τους πελάτες της.

 

Μετά τιμής,

Δημοσ.

Η απάντηση που έλαβα μόλις σήμερα 3 μήνες μετά. (αν και στην απάντηση που έδωσα εκ παραδρομής είπα 2 μήνες)

 

Αγαπητέ κύριε xxx,

 

Σε συνέχεια της επικοινωνίας που είχατε με την Aegean Airlines, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα θέλαμε αρχικά να ζητήσουμε την κατανόησή σας για την αργοπορημένη απάντησή μας, η οποία οφείλεται σε αυξημένο όγκο εργασίας κατά τη θερινή περίοδο και να σας ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον σας να καταγράψετε τα σχόλιά σας. Με τον τρόπο αυτό συμβάλλετε στην βελτίωση των υπηρεσιών μας, με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.

 

Αναφορικά στα σχόλια σας για την ακύρωση της πτήσης επιστροφής σας λόγω της μη παρουσίας σας κατά την αναχώρηση σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, αποτελεί κοινή αεροπορική πρακτική. Πιο συγκεκριμένα όταν ένα εισιτήριο περιλαμβάνει πτήση αναχώρησης και επιστροφής, τότε εφόσον ο επιβάτης δεν προσέλθει, την προγραμματισμένη βάσει συμβολαίου (εισιτήριο) ώρα, προκειμένου να πραγματοποιήσει την αναχώρηση του, η πτήση της επιστροφής ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα. Κρίνεται σκόπιμο, ο επιβάτης να ακυρώνει ή αντίστοιχα να επιβεβαιώνει το ταξίδι του, ώστε να αποφεύγονται καταστάσεις σαν αυτή που μας περιγράφετε.

 

Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επικοινωνία στο μέλλον.

 

Με εκτίμηση,

Δημοσ.

Ετσι γινεται (καλως ή κακως) σε ολες τις αεροπορικες πτησεις (εσωτερικου & εξωτερικου), ετσι γινεται για τα εισητηρια τα οποια η επιστροφή κλειστηκε μαζι με το outbound, Λογω του οτι οταν τα κλεινεις μαζι (πηγαινε-ελα) πληρωνεις καλυτερη τιμη.

Ενω αν τα ειχες κλεισει και εκδοσει σαν 2 ξεχωριστα εισητηρια δεν θα ειχες αυτο το προβλημα διοτι δεν θα ηταν συνδεδεμενα τα εισητηρια μεταξυ τους...

 

Καθε ειδος εισητηριου εχει τα δικα του restrictions τα οποια ο απλος λοσμος εκτος αεροπορικης εταιριας δεν γνωριζει. Δυστυχως.

Δημοσ.

Μπράβο Cue, τόσο για τον γαμάτο τρόπο γραφής (σπάνια συναντάω ΣΩΣΤΕΣ επίσημες επιστολές) όσο και για την ενημέρωση, δεν ήξερα ότι ισχύει κάτι τέτοιο.

Δημοσ.

Κακώς. Και το ότι αποτελεί "κοινή πρακτική" ακόμα χειρότερα.

 

Δεν θα πλήρωνα περισσότερα αν έκλεινα 2 διαφορετικά εισιτήρια! Το αναφέρω και στο email μου ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

Δημοσ.

Και η απάντηση μου στο τελευταίο email της Aegean που εσφαλμένα αναφέρω για 2 μήνες ενώ είναι 3.

 

Αξιότιμη κυρία xxx,

 

Οφείλω να ομολογήσω ότι με ξαφνιάζει η απάντησή σας η οποία αν και 2 μήνες

αργοπορημένη, δείχνει να προέρχεται από *μία ανάγνωση* και μόνο του αρχικού μου email και την βρίσκω το λιγότερο άστοχη.

 

Αυτό γιατί απλά επιβεβαιώνει τα γεγονότα τα οποία παρέθεσα με ισχυρά

επιχειρήματα στο αρχικό μου email, με την δικαιολογία της "κοινής αεροπορικής

πρακτικής".

 

Αν και σέβομαι την απάντησή σας, συνεχίζω να διαφωνώ με την πρακτική αυτή και καλό θα ήταν από μέρους σας να ενημερώσετε τους μελλοντικούς επιβάτες σας για να μην βρεθούν προ εκπλήξεως. Από την μεριά μου δε, θα φροντίσω να ενημερώσω συναδέλφους και φίλους περί αυτής της πρακτικής.

 

Μετά τιμής,

Δημοσ.
Κακώς. Και το ότι αποτελεί "κοινή πρακτική" ακόμα χειρότερα.

 

Δεν θα πλήρωνα περισσότερα αν έκλεινα 2 διαφορετικά εισιτήρια! Το αναφέρω και στο email μου ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.

 

Καλα εκανες και εστειλες την επιστολη.

Ακρη δυστυχως δεν προκειται να βγαλεις...

 

Το κακο ειναι οταν κλεινεις και την επιστροφη μαζι γινονται linked τα δυο εισητηρια...!

 

Εχεις δικιο σε αυτα που λες.

 

Κοιτα να δεις, ενα αεροπλανο εχει ας πουμε 120 θεσεις,

καποιες συγκεκριμενες αναλογως που καθεσαι ειναι bussines (πολυ λιγα resrtictions), economy-a (με π.χ 2 restrictions), economy-b (με 3 restrictions).

Εχουν περιεργη πολιτικη οι αεροπορικες εταιριες, λιγο μπερδεμενα,

εξαρταταται, ωρα πτησης, θεση κτλ απο τους περιορισμους που εχεουν τα εισητηρια...

Ασε ιστορια για αγριους

 

 

edit:

με περιορισμους εννοω: πεναλντι σε no-show, διακιωμα ακυρωσης, δικαιωμα αλλαγης πηγαινε ή επιτσροφης ή και των δυο.... κτλ...

Δημοσ.

Καλή μου kattistt, δεν αμφιβάλλω για τους διάφορους περιορισμούς που υπάρχουν. Μπορεί όντως οι περισσότεροι να ισχύουν είτε βάσει κοινής λογικής είτε βάσει νομοθεσίας.

Ο συγκεκριμένος που αναφέρομαι όμως είναι παράλογος :). Τουλάχιστον έτσι ηχεί στα αυτιά μου.

 

Γιατί εκτός από τα παραπάνω που αναφέρω ισχύει και κάτι ακόμα.

Ο επιβάτης έχει πληρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου με επιστροφή. Παρ'όλ'αυτά αυτομάτως χάνει την θέση της επιστροφής - την οποία επαναλαμβάνω έχει πληρώσει - και πλέον είναι διαθέσιμη στην Aegean να την ξαναπουλήσει!

 

Εξαρτάται τι εννοείς από άκρη. Ναι, το πιο πιθανό είναι να μην ιδρώσει κανενός το αυτί στην Aegean.

Εκτός και αν αρκετοί μάθουν για αυτή την "πρακτική" και εφόσον πιστέψουν ότι είναι παράλογη αντιδράσουν.

Δημοσ.

μακαρι, αλλα στην ελλαδα ειμαστε μονο ζωα.

δες αν μπορεις να κανεις κατι με την προστασια καταναλωτη.

 

 

edit: μονο μια φορα το πατησα.

Δημοσ.

To κακο ειναι οτι για πτησεις εσωτερικου εχουν το μονοπωλειο πλεον...

 

Αυτο που κανουν δεν ειναι σωστο με τα εισητηρια αλλα μου εχει τυχει και μενα με Ολυμπιακη... εχασα τα χρηματα, μου επιστραφηκε μονο ο φορος (που το δικαιουσαι) και εκλεισα αλλο παλι απο την αρχη... επειδη ξαφνικα ετυχε κατι στην δουλεια και δεν μπορουσα να φυγω τοσο νωρις...

Δεν με ενοιαξε ιδιαιτερα διοτι πληρωσε η εταιρια μου.

 

Απλα αυτο που ηθελα να πω οτι δεν το θεωρω δικαιο ουτε σωστο αλλα ετσι δουλευουν ολες.

 

Δοκιμασε με την προστασια του καταλωτη που μας ειπε και ο φιλος μας Forensick.

Διοτι απ'ευθειας με την Aegean δεν θα βγαλεις ακρη...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...