Deniz Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Γεια χαρά παιδιά…θέλω την βοήθεια σας επειδή είμαι εντελώς άσχετος με γλώσσες προγραμματισμού..δεν είναι κιόλας στο αντικείμενο που σπουδάζω..αλλά χρειάζομαι μέχρι Τετάρτη πρωί το αργότερο 3-4 απλές ασκήσεις C για να τις παραδώσω μαζί με μια έτοιμη απαλλακτική εργασία για ένα μάθημα.. Δεν θέλω να μάθω C σε 2 μέρες.. ούτε νομίζω ότι θέλω ποτέ να μάθω κάποια γλώσσα προγραμματισμού.. θέλω να πάω του καθηγητή 3-4 ασκήσεις λυμένες και να ξέρω τι παίζει μέσα εκεί για να του απαντήσω αν με ρωτήσει τίποτα.. και παπαγαλία δεν με χαλάει.. αρκεί αυτά που θα του λέω ότι κάνει το πρόγραμμα να είναι σωστά.. Στα πλαίσια του μαθήματος μας είχε δώσει ένα φυλλάδιο με 4 ειδών ασκήσεις στην C : 1. Απλές ασκήσεις στη γλώσσα C 2. Ασκήσεις στη γλώσσα C με χρήση συναρτήσεων (Functions) 3. Ασκήσεις στη γλώσσα C με χρήση πινάκων (Arrays) 4. Ασκήσεις στη γλώσσα C με χρήση Δομών και λιστών (Structs and lists) H κατηγορίες 3, 4 μου φαίνονται αρκετά κινέζικα οπότε ας μείνουμε στις κατηγορίες 1, 2 (όχι ότι χαμπαριάζω και ιδιαίτερα με αυτές αλλά τέσπα).. Σας κάνω copy/paste μερικές ασκήσεις για να καταλάβετε για τι επίπεδο ασκήσεων μιλάμε.. Όποιος μπορεί να μου δείξει 3-4 παρόμοιες με αυτές και να μου τις εξηγήσει λίγο αναλυτικά θα του ήμουν SUPER ευγνώμων.. Απλές ασκήσεις στη γλώσσα C Άσκηση 1 Το παρακάτω πρόγραμμα τυπώνει μια μεταβλητή τύπου integer και δύο μεταβλητές τύπου char την πρώτη φορά δηλώνοντας τις ως integer και τη δεύτερη φορά ως char. main ( ) { int a; char x, y; y= ‘A’; y++; a=y; x=a; printf (“%d %d %d\n”, a, x, y); printf (“%c %c %c”, a, x, y) ; } Άσκηση 2 Το παρακάτω πρόγραμμα χρησιμοποιεί δύο μεταβλητές τύπου integer (a, και δύο μεταβλητές τύπου float (x, y). Στην x εκχωρεί το αποτέλεσμα της διαίρεσης a/b αφού δηλώσει τη μεταβλητή b ως float. Στη y εκχωρεί το αποτέλεσμα της διαίρεσης a/b χρησιμοποιώντας τις αρχικές δηλώσεις. Στο τέλος τυπώνει τις x, y. main ( ) { int a=7, b=3; float x, y; x=a/(float) b; y=a/b; printf (“%f %f”, x, y) ; } Άσκηση 8 Το παρακάτω πρόγραμμα διαβάζει μια ακολουθία ψηφίων και τη μετατρέπει στον αντίστοιχο αριθμό. Το πρόγραμμα τελειώνει όταν διαβάσει το a. #include <stdio.h> void main ( ) { char xarakt; int arithm1; printf (“\η ακολουθία ψηφίων, τέλος=a >”) ; while ( (xarakt=getche ( ) ) != ‘a’ ) arithm1=arithm1*10 + xarakt - ‘0’ ; printf (“\n %0 %d\n”, arithm1, arithm1) ; } Άσκηση 9 Το παρακάτω πρόγραμμα υπολογίζει το άθροισμα των ακεραίων από το 1 ως το 10. #include <stdio.h> int main ( ) { int number = 1, total = 0 ; while (number < 11) { total += number ; number++ ; } printf (“Total of numbers from 1 to 10 is %d\n”, total) ; return 0 ; } Ασκήσεις στη γλώσσα C με χρήση συναρτήσεων (Functions) Άσκηση 10 Το παρακάτω πρόγραμμα διαβάζει δύο αριθμούς. Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας τις διαδικασίες athroisma και ginomeno υπολογίζει το άθροισμα και το γινόμενο τους, τα οποία και τυπώνει. main ( ) { int alpha, beta, sum; long ginomeno; printf (“\nGIVE alpha and beta ”) ; scanf (“\n%d %d”, &alpha, &beta) ; sum=athroisma (alpha, beta) ; ginomeno=product (alpha, beta) ; printf (“\n %d + %d = %d”, alpha, beta, sum) ; printf (“\n %d * %d = %li”, alpha, beta, ginomeno) ; } athroisma (int first, int second) { int result ; result=first+second ; return result ; } product (int ena, int dyo) { int apotelesma ; apotelesma=ena*dyo ; return apotelesma ; } Επίσης στην τάξη μας είχε δώσει μια φορά και τις εξής ασκήσεις να τις κάνουμε στην C. Δεν έχω τις λύσεις.. αλλά αν είναι εύκολες και μπορεί κάποιος να μου τις λύσει και να μου τις εξηγήσει θα με βοηθούσε.. Άσκηση 1 Έχουμε 2 ξεχωριστούς λογαριασμούς που έχουν τα εξής στοιχεία: Κεφάλαιο 1, Επιτόκιο 1, Κεφάλαιο 2, Επιτόκιο 2. (1=αρχικό, 2=μετέπειτα). Σε πόσα χρόνια ο μικρότερος λογαριασμός θα ξεπεράσει τον μεγαλύτερο; Άσκηση 2 Η σειρά των αριθμών του Fibonacci έχει σαν πρώτο όρο το 0, δεύτερο το 1 ενώ κάθε επόμενος όρος προκύπτει από το άθροισμα των δύο προηγούμενων (δηλ. 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13...). α) Να βρεθεί το άθροισμα των ν πρώτων όρων της σειράς. β) Να γραφεί πρόγραμμα που να εκτυπώνει τους ν πρώτους όρους. γ) Να γραφεί πρόγραμμα που να εκτυπώνει όλους τους όρους που είναι μικρότεροι από ν.
Sta Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Συγγνώμη που θα σε απογοητεύσω αλλά είναι ενάντια στην ιδεολογία του forum το να κάνουμε τις εργασίες των άλλων. Είμαστε πρόθυμοι όμως να βοηθήσουμε σε συγκεκριμένα προβλήματα που αντιμετωπίζεις κατά την προσπάθειά σου. Οι ασκήσεις που αναφέρεις παραπάνω μαθηματικά (ακολουθίες) είναι παρά προγραμματισμός. Στην πρώτη έχεις μία γεωμετρική ακολουθία και στη δεύτερη τη γνωστή ακολουθία Fibonacci. Μερικά hints: Άσκηση 1 Μετά από n χρόνια ο κάθε λογαριασμός θα έχει: Κ=Κο*(1+Ε)^n. Οπότε, είναι εύκολη η λύση, αν χρησιμοποιήσεις κατάλληλα τους αριθμητικούς τύπους της C. Άσκηση 2 Αν θεωρήσεις την ακολουθία σε πίνακα unsigned int a[N], N το μέγιστο πλήθος των όρων που σε ενδιαφέρει να υπολογίσεις (σε συνάρτηση και με το μέγιστο αριθμό που χωράει σε ένα unsigned int), τότε ισχύει η (αναδρομική σχέση): a[n]=a[n-1]+a[n-2], οπότε σε κάθε περίπτωση μπορείς να υπολογίσεις διαδοχικά τους Ν πρώτους όρους της ακολουθίας (άρα και το άθροισμα). Αφού η ακολουθία είναι γνησίως αύξουσα, είναι εύκολο να διαπιστώσεις ποιοί m πρώτοι όροι είναι μικρότεροι από n.
dop Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου 2006 Δεν μπορείς με παπαγαλία να μάθεις να προγραμματίζεις - oύτε να απαντήσεις σε ερωτήσεις. Επιπλέον θα μπορούσες να μην είχες πάρει το συγκεκριμένο μάθημα ή να ήσουν λίγο πιο συνειδητοποιημένος και να μην τα κάνεις όλα τελευταία στιγμή. Αυτή την στιγμή, σου προτείνω να παρατήσεις ότι έχεις και δεν έχεις και να ξεκινήσεις να διαβάσεις τα 2-3 πρώτα κεφάλαια από κάποιο βιβλίο C και με αυτό ανά χείρας να κάνεις τις ασκήσεις σου. Ή να πας σε ένα φροντιστήριο και να πληρώσεις 150 euros για κάτι που θα μπορούσες να το είχες κάνει και μόνος σου.
talikra Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Αυτή την στιγμή, σου προτείνω να παρατήσεις ότι έχεις και δεν έχεις και να ξεκινήσεις να διαβάσεις τα 2-3 πρώτα κεφάλαια από κάποιο βιβλίο C και με αυτό ανά χείρας να κάνεις τις ασκήσεις σου. Ή να πας σε ένα φροντιστήριο και να πληρώσεις 150 euros για κάτι που θα μπορούσες να το είχες κάνει και μόνος σου. Τι του λές του παιδιού ορε από σπόντα έκανε ότι έκανε
dop Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 17 Σεπτεμβρίου 2006 Λέω ότι δεν πρέπει να το πάρει ελαφριά τη καρδία - πολύ απλά ΔΕΝ θα πείσει τον καθηγητή... Πίστεψέ με φαίνεται ποιος παπαγαλίζει και ποιος όχι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.