Litost Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Φίλος έχει πάρει Asus laptop, φινίρισμα, ποιότητα, 2 χρόνια εγγύηση, όλα ωραία. Του προκύπτει ένα προβληματάκι με το μόντεμ, παίρνει helpline (το οποίο είναι στην Ιταλία) έρχεται DHL του το παίρνει, του το φέρνουν, όλα καλά και χωρίς καμία χρέωση. Πως σπάει ο διάολος το πόδι του και του πέφτει το φορητό και την τρώει στην οθόνη. Παίρνει ο άνθρωπος πάλι στην Ιταλία, να δει τι χρέωση θα έχει στην οθόνη, και τι του λένε, τόσο η οθόνη , τόσο τα εργατικά, και 140 ευρώ η μεταφορά!!! στο service της Ιταλίας. Και ρωτώ εγώ ο αφελής... Να δεχτεί την χρέωση για την επισκευή ΟΚ, αλλά δεν είναι υποχρεωμένοι οι κύριοι της Interset που το παίζει επίσημη αντιπροσωπεία να παραλάβει ΕΚΕΙΝΗ το φορητό αντί να χρεώνει μεταφορικά σε ξένη χώρα; Σηκώνει καταγγελία σε καμμιά Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ή είναι η ιδέα μου;
poulinos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 as milisei me italia me email katarxin na dei ti ginetai.
Litost Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Μα έχει μιλήσει και του ξεκαθάρισαν ότι τα μεταφορικά είναι αναπόφευκτα γιατί το service βρίσκεται εκεί. Κι αν αυτοί το στείλουν Γουαδελούπη τι θα γίνει; Δεν ζητάει ο άνθρωπος έκπτωση στην οθόνη (δικιά του λ@λ@κία ήταν) αλλά όχι και να πληρώνει κερατιάτικα για προιόν αγορασμένο εντός Ελλάδας...
poulinos Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Μα έχει μιλήσει και του ξεκαθάρισαν ότι τα μεταφορικά είναι αναπόφευκτα γιατί το service βρίσκεται εκεί. Κι αν αυτοί το στείλουν Γουαδελούπη τι θα γίνει; Δεν ζητάει ο άνθρωπος έκπτωση στην οθόνη (δικιά του λ@λ@κία ήταν) αλλά όχι και να πληρώνει κερατιάτικα για προιόν αγορασμένο εντός Ελλάδας... an pire stin italia kai tou to ipan auto tote as rotisei kai stin ellada mipos ta kaliptei auta i antiprosopia.alios ........
Litost Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2006 Μέλος Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2006 To helpline στην Ιταλία εμμένει στα δικά του. Στην αντιπροσωπεία δε, όταν στο τηλέφωνο ζήτησε το service του έδωσαν εσωτερική γραμμή, και μετά όταν βγήκε κάποιος και άρχισε να τα εξηγεί τα καθέκαστα, άρχισε να τα μασάει και να λέει πως εδώ δεν είναι service, αλλά πώληση ανταλλακτικών κτλ. Παιδιά με δυό λόγια, πουλάνε προϊόν και η υποστήριξη είναι χ..στα κι άστα... Είμαστε για πολλές κλωτσιές. Ο καθένας κάνει ότι του φουμάρει. Τα ίδια με Acer, τα ίδια με Fujitsu-Siemens. Προσωπικά δεν παίρνω laptop ούτε να μου το χαρίσουν. Χίλιες φορές τα εξαρτηματάκια του desktop, ένα ένα και συναρμολογημένα με αγάπη από μένα, παρά τα επώνυμα και ανυποστήρικτα κουτιά.
poulinos Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου 2006 gia auto toshiba pou ginonte ta panta edo i hp.gia acer makria leo.gia mena poli makria apo ta pc plaisiou episis gia ta laptop milao panta.kalitera desktop pantos alla merikes fores to laptop einai anagkaio.
21century Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2006 Ναιειναι η μονη εταιρεια που εχει επισημο σερβις και ειναι πολυ εξυπηρετικοι...
poulinos Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2006 kai oti kai an pathei ftiaxnetai stin ellada auto einai to kalo.kai ine kai sovari eteria kai me liga lefta auxanei kai tin eggiisi.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.