Προς το περιεχόμενο

Eπιστροφή χρημάτων από τα multirama


smagas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

όσοι θέλουν να γίνουμε ευρώπη να πάνε να ζήσουν έξω και να πάψουν να παραπονιούνται.χα! Καλή κίνηση πάντως.Πάντα ήθελα να δω πως τρέχει ένας κορ2 εκστρημ με 7950τζι εκς2

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

e, na mh doulepsei kai to kakomoiro to service ligo?pas na pareis ena mihanima opos to theleis,les ti karta grafikon na valo?sou leei o polhths 'exo mia poli kali kai fthnh club 7600gs' pas ευτυχής και πασιχαρης στο σπίτι σου, και όταν βάλεις το πρώτο παίγνιο όλα καλά και μετά από 1-2 βδομάδες ζντουπ και πας για σέρβις...50 ευρώ η ώρα....

Δημοσ.
Έτσι κι αλλοιώς εκπίπτει η αξία του προϊόντος,μετά την παρέλευση λίγων εβδομάδων.Ας το βάλουν στο "ράφι",στο "stock" ή "όπου αλλού θέλουν",αυτοί τα έχουν βγάλει και με το παραπάνω τα λεφτά τους.Η έχεις άλλη άποψη;

 

Το γεγονός είναι ότι εμένα ποσώς με ενδιαφέρει σαν αγοραστή τι θα το κάνουν,έχει ήδη φτάσει ο καιρός που το χρώμα του καταναλωτικού χρήματος θα είναι ...γκρι.Εδώ δεν φτάνουν για βασικές ανάγκες,για την πολυτέλεια της αναβάθμισης θα φτάσουν;Συνεπώς θα δίνουν και ένα φιλιπινί μαζί με κάθε καταναλωτικό προϊόν.

Εγώ πιστεύω ότι ή τα βάζουν πίσω για να τα ξαναπουλήσουν ή τα βάζουν σε κανένα έτοιμο πακέτο.Δεν πιστεύω ότι τα βάζουν σε stock ή κάτι τέτοιο.

Δημοσ.
Φανταζεστε να ζηλεψει και να το κανει και το e-shop?Θα γελασει ο καθε πικραμενος(και ειναι πολλοι αυτοι).

 

Στο εξωτερικό ήδη συμβαίνει (στην Γερμανία). Κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα είναι υποχρεωμένο να δέχεται επιστροφές πελατών, για οποιοδήποτε λόγο. Και αυτό γιατί ψωνίζοντας από ένα e-shop δεν έχεις την πολυτέλεια να δείς το προϊόν από κοντά.

Δημοσ.
Στο εξωτερικό ήδη συμβαίνει (στην Γερμανία).

 

Αυτό γίνεται από καταβολής χρόνου στις ανεπτυγμένες χώρες... δεν είναι κάτι εντυπωσιακό! Κ στη Γερμανία που ανέφερες δεν υπάρχουν λαμόγια στο υπ. οικονομικών να κάνουν μηνύσεις στις ενώσεις καταναλωτών, αλλά σοβαροί άνθρωποι με πρώτη πρωτεραιότητα τον πολίτη!

Δημοσ.

Απο την ιστοσελιδα τους...

 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ MULTIRAMA

 

 

 

Ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει απευθείας από το δίκτυο καταστημάτων MULTIRAMA, απλά και μόνο λόγο μεταμέλειας (αλλαγή γνώμης, απόφασης), υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

 

 

 

1. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει το αργότερο εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς, στο κατάστημα από το οποίο αγοράσθηκε το προϊόν. Επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο τις καθημερινές εργάσιμες ημέρες (εξαιρούνται δηλαδή τα Σάββατα).

 

2. Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (as new) όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.).

 

3. Για να γίνει δεκτή επιστροφή θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς. Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει απαραίτητα τα επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό P.O.S..

 

4. ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ: α) Υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built to Order), β) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, γ) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) δ) ανοικτά προγράμματα/software, ε) συνδέσεις internet, στ) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ζ) για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν ισχύει η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο καταναλωτής δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.

 

5. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

 

6. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος ο καταναλωτής δικαιούται είτε να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας και όχι επιστροφή μετρητών.

 

7. O καταναλωτής ευθύνεται να αποθηκεύσει (backup) και διαγράψει (delete) τυχόν δεδομένα (data) που κατέγραψε ή προγράμματα (software) που εγκατέστησε σε σκληρό δίσκο ή οποιοδήποτε άλλο αποθηκευτικό μέσο επιστρεφόμενου προϊόντος. Η MULTIRAMA δεν φέρει καμία ευθύνη για απώλεια ή αποκάλυψη τέτοιων δεδομένων ή προγραμμάτων.

 

8. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η MULTIRAMA, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

 

9. Η MULTIRAMA διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα ή τα καταστήματά της.

 

10. Η πολιτική επιστροφών της MULTIRAMA δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

 

 

 

3 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ

 

 

 

1. Τα MULTIRAMA Notebooks καλύπτονται από 3 χρόνια εγγύηση (εργασία και ανταλλακτικά για τον 1ο χρόνο, ανταλλακτικά για τον τον 2ο και 3ο χρόνο)

 

2. 1 χρόνο ασφάλεια κλοπής.

 

3. Επισκευή εντός 48 ωρών.

 

4. Δυνατότητα αντικατάστασης με καινούργιο, σε περίπτωση βλάβης τις πρώτες 10 ημέρες από την αγορά του.

Δημοσ.

Όλα καλά φαίνονται εκτός το σημείο που λέει ότι:

 

"..σε περίπτωση που η MULTIRAMA, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις."

 

Και εντάξει την κατάχρηση την καταλαβαίνω αν το έχεις κάνει σύστημα, αλλά το κακόπιστα πώς δηλαδή το αντιλαμβάνεται η Multirama??

Δημοσ.
Αυτό γίνεται από καταβολής χρόνου στις ανεπτυγμένες χώρες... δεν είναι κάτι εντυπωσιακό! Κ στη Γερμανία που ανέφερες δεν υπάρχουν λαμόγια στο υπ. οικονομικών να κάνουν μηνύσεις στις ενώσεις καταναλωτών, αλλά σοβαροί άνθρωποι με πρώτη πρωτεραιότητα τον πολίτη!

 

Μήπως υπονοείς αυτό;:-?

Δημοσ.

@nk_surfer: Το "κακόπιστα" πιστεύω αναφέρεται σε άτομα τα οποία θα πάνε "προκατειλημμένα" για να κάνουν φασαρία ή θα πάρουν κάτι με σκοπό να το φέρουν πίσω την επομένη μόνο και μόνο για να "κάνουν το κομμάτι τους".

 

Θεωρώ ότι είναι λογικό να υπάρχει μια δυσπιστία γύρω από την κίνηση αυτή, αλλά στεναχωριέμαι όταν διαβάζω σχόλια από χρήστες του στυλ "μούφα είναι", "στην Ελλάδα ζούμε, δεν θα γίνουμε ποτέ Ευρώπη" ή που ψάχνουν να βρουν την απάτη σε κάθε τι..... Εμ, βέβαια, αν κάθε προσπάθεια που γίνεται την καταρρίπτουμε με σχόλια σαν τα προηγούμενα, είναι φυσικό και επόμενο να μην γίνουμε ποτέ Ευρώπη.... Μοιρολατρία. μια ζωή!

Δημοσ.

Siga to thema re paidia. Sto e-shop auto ginete edw kai para poli kairo.

An pareis kati mesa se 7 meres mporeis na to epistrepseis k na pareis ta xrimata pisw (efoson den to exeis anoixei). Ligo-poli isxioun oi parapanw oroi k sto e-shop.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Για να καταλαβω παιδια για να επιστραφει το προιον στα MULTIRAMA πρεπει να το επιστρεψεις στην ααρχικη του συσκευασιαΑΦΟΥ το εχεις ανοιξει και δοκιμασει ή να μην το εχεις ανοιξει καθολου?Το εχει κανει καποιος να μας πει εντυπωσεις?

Δημοσ.

Βασικα ειναι μεγαλη απαταιωνια αυτο με την "Επιστροφη Χρηματων". Αν διαβασεις το φυλλαδιο που δινουν θα καταλαβεις τι εννοω. Για να το πω πιο απλα ο μονος τροπος να το επιστρεψεις ειναι να μην εχει ανοιχτει η συσκευασια και να το επιστρεψεις μεσα σε 20 μερες το πολυ. Δλδ αυτο που κανει το Πλαισιο εδω και κατι χρονια τωρα. Απλως το Multirama προσπαθει να τραβηξει κοσμο με διαφορα τρικ. Το λεω απο προσωπικη πειρα.

Δημοσ.

benZi συμφωνω μαζι σου.

Επεστρεψα ενα dvd drive, αλλα χρειαστηκε να τους φιλησω τα ποδια στην κυριολεξια.

Με επρηξαν.

Και προσεξτε, οχι επιστροφη χρηματων, μονο αλλαγη!

 

Ηθελαν λεει το dvd να μην εχει κανει εγγραφη! Μας πως θα δω οτι δουλευει αν δεν το δοκιμασω?

Το γαμωτο ηταν οτη ειχε μια μικρη γρατουνιτσα δημιουργηθει εκει που το βιδωσα στο κουτι, λογικο, βιδα μπηκε.

Τελωσπαντων, απατεωνια μου φανηκε και δεν θα ξαναγορασω απο multirama.

Δημοσ.

re paidia h epistrofh xrhmaton h aliws "full refund" uparxei stin europh xronia oloklhra.

 

Den apaithtai kanonika na min exeis anoiksei tin siskeuasia.Mporeis na tin anoikseis na xrisimopoihseis to proion kanonika arkei na to epistrepseis mesa stis meres pou leei to katasthma apo tin stigmh tis agoras tou sinodeuomeno me tin apodiksi agoras. (xwris bebaia na exeis prokalesi zhmia sto proion, alla kai na prokaleseis, h na einai apo mono tou skarto to product , to kaluptei h egguhsh tou.) Diladi ousiastika to multirama tha to stilei pisw stin episimi antiprosopia h etairia pou to promitheutike kai tha parei alo kainourgio. Den prokeitai oute sto rafi na tous minei oute zhmia na pathoune.

 

Kanonika etsi einai o nomos.

 

Twra to mutlirama diafimizontas to kanei san na exei anakalupsei to feggari.klain main.

 

Siga siga me tin piesi tou antagonismou, kai epeidi stin elada tha anoiksoune polla katasthmata "alisides" tou eksoterikou (pou oloi tha exoune auth tin after sales politiki ) , to multirama tha sas filaei ta podia gia na girizete pisw proionta.

 

Apla akoma einai i arxh.

 

Gia osous den gnwrizoune p.x. to marks&spencers (asxeto me to antikeimeno mas) stin elada apo tote pou anoikse kanei full refunds se perisotera apo ta proionta tou . (mou fenetai ta panta ektos tou faghtou)

 

Opote min anxoneste, siga siga tha mpoune ola stin thesi tous.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...