smagas Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2006 Στο νέο φυλλάδιο multirama διαφημίζει την "επιστροφή χρημάτων". Αναφέρει χαρακτηριστικά: "Αγοράσατε κάτι αλλά το μετανιώσατε; Φέρτε το πίσω και πάρτε τα χρήματά σας! Έτσι απλά! Στα Multirama μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα σας εντός 7 ημερών από την αγορά τους, και να πάρετε πίσω τα χρήματά σας στο ακέραιο!"
firegarden Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2006 Πολυ καλο.Νομιζω οτι το κανει και το Πλαισιο.Ας ελπισουμε οτι θα ακολουθησουν κι αλλοι.
Icecut Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Όπως και πολλές άλλες τέτοιος προσφορές έχει πολλά ψιλά γράμματα τα οποία κάποιος πρέπει να προσέξει πρίν σπέυσει να ζητήσει επιστροφή χρημάτων...παρόλα αυτά είναι μια αξιόλογη κίνηση που έχουνε πολλα καταστήματα στο εξωτερικό!Καλή αρχη...
Sorath Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Εεε... αν δεν κάνω λάθος, απλά αναφέρουν ένα δικαίωμα που έτσι κι αλλιώς έχουμε βάση νέων ευρωπαϊκών νόμων.
nk_surfer Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Στο φυλλάδιο λέει να πληροφορηθούμε τους όρους και τις προϋποθέσεις από τα καταστήματα. Είμαι περίεργος να μάθω ποιοι είναι αυτοί.
louben Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Φανταζεστε να ζηλεψει και να το κανει και το e-shop?Θα γελασει ο καθε πικραμενος(και ειναι πολλοι αυτοι).
vagos789 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Νομιζω πρεπει το προϊον να ειναι αννεγιχτο στην συσκευασια του για να γινει κατι τετοιο.
memtsas Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 αντε γινομαστε ευρωπη σιγα σιγα σιγα σιγα σιγα σιγα σιγα σιγα σιγα σιγα.....
marios1957 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Παλιά ήταν έτσι και το παπαροΡλαίσιο.Μπροστά μου έγινε αλισβερίσι τριακοσίων τόσων χιλ δραχμών,επειδή ο αγοραστής δοκίμασε το προϊόν και μετανοιώνοντας -αν και το δοκίμασε παραβιάζοντας τη συσκευασία του- πήρε τα χρήματά του πίσω μετρητά,άσχετα αν είχε πληρώσει με κάρτα.Με τέτοιες κινήσεις μας είχε βάλει τότενες στο γκεζί,τον κάναμε μάγκα αλλά την είδε στραβά και ακούγοντας τις παπαριές των μεγαλομπινέδων και αιθερογαμόνων στελεχών,έφτασε να γίνει ρεντίκολο των σκυλιώνε,ανέκρουσε πρύμνην,φτάνοντας σ' αυτήν εδώ την ανακοίνωση. Πολεμήστε τους με τα ίδια τους τα όπλα,εξαντλώντας ακόμα και τις αναμονές στον χρόνο του service,μας το χρωστάνε.(Εύκολο κόλπο,λίγο φαντασία θέλει,ένα γέλοιο μας θα τους θάψει). Πλζ,mod,σ'αγαπάω,αλλά σήμερα θα ήθελα να μη με διορθώσεις.Ας φάω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση -τα στοιχεία μου τα έχεις και σου δίνω εγώ το δικαίωμα να με δώσεις στεγνά άμα σου ζητηθεί- αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε πού μας κουλαντρίζουνε οι συνέταιροι της τσέπης μας.
notorious20 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 ksereis ti pisteyw?otan tha to pas ekei kapoio proion kati tha sou broun oti exeis kanei kai poly apla den tha to dextoun!siga mi ginoume kai eyrwpi!ellada eimaste iremiste.....
k_w_t Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Παλιά ήταν έτσι και το παπαροΡλαίσιο.Μπροστά μου έγινε αλισβερίσι τριακοσίων τόσων χιλ δραχμών,επειδή ο αγοραστής δοκίμασε το προϊόν και μετανοιώνοντας -αν και το δοκίμασε παραβιάζοντας τη συσκευασία του- πήρε τα χρήματά του πίσω μετρητά,άσχετα αν είχε πληρώσει με κάρτα..[/b] Αυτο εγινε και με εμενα οταν τους πηγα πισω ενα ΝΟΚΙΑ 6230 επειδη στην ALPHA COPY μου λεγανε οτι ειναι παραεισαγωγη και δεν το καλυπτουν με εγγυηση! Ειχα πληρωσει με καρτα σε 12 δοσεις και μου δωσαν πισω μετρητα!
marios1957 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Φχαριστώ για το βραδυνό γέλιο που μου χάρισε η υπογραφή σου...
Λαλάκης Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Oι περισσότεροι λέτε ότι είναι πολύ καλό αυτό.Από την άλλη ποιος από εσάς θα ήθελε να πάρει ένα προϊόν που το είχε πάρει κάποιος σπίτι του το χρησιμοποιούσε 6 μέρες και μετά αποφάσισε ότι δεν το θέλει?
Λαλάκης Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Sorry κόλημα.Ας το διαγράψει κάποιος please.
marios1957 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 11 Σεπτεμβρίου 2006 Έτσι κι αλλοιώς εκπίπτει η αξία του προϊόντος,μετά την παρέλευση λίγων εβδομάδων.Ας το βάλουν στο "ράφι",στο "stock" ή "όπου αλλού θέλουν",αυτοί τα έχουν βγάλει και με το παραπάνω τα λεφτά τους.Η έχεις άλλη άποψη; Το γεγονός είναι ότι εμένα ποσώς με ενδιαφέρει σαν αγοραστή τι θα το κάνουν,έχει ήδη φτάσει ο καιρός που το χρώμα του καταναλωτικού χρήματος θα είναι ...γκρι.Εδώ δεν φτάνουν για βασικές ανάγκες,για την πολυτέλεια της αναβάθμισης θα φτάσουν;Συνεπώς θα δίνουν και ένα φιλιπινί μαζί με κάθε καταναλωτικό προϊόν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.