Προς το περιεχόμενο

Η με δουλεύει το modem ή ο ΠΟΤΕ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Device

Name: U.S. Robotics ADSL 4-Port Router

Version: 3.04L.01.10 (Τρίτη, 21 Μάρτιος 2006 11:05:00 πμ)

1105_032106-3.04L.01.A2pB020d.d17f

Printer status: Not ready

Printer location: ---------

DSL

Line rate - upstream: 224 Kbps <---------- ΕΛΕΟΣ

Line rate - downstream: 1024 Kbps

LAN IP address: 192.168.1.1

WAN IP address: View

Default gateway: 62.103.129.10

Primary DNS server: 195.170.0.1

Secondary DNS server: 195.170.2.2

 

Ενα μπράβο στον ΠΟΤΕ παιδιά όλοι μαζί. Ετσι κάθε μέρα να μου μειώνει το upload να τους πάρω τηλ. να ακούσουν τα θεία. Πείτε μου κάτι ρε παιδιά γιατι αύριο θα πάω στον ΟΤε εδώ στην Κώ και θα τα ακούσουν. Μπορεί να είναι τοσο ζώα αυτοι στον ΠΟΤΕ ???

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Δεν πάνε καλά στον ΟΤΕ παιδιά. Εκει που κάνω upload πεφτει η γραμμή. Μπαίνω στο router και βλέπω το upload απο 256 στα 224. Ελεος δηλαδή.:evil:

Δημοσ.

paidia k egw exw to idio provlhma me forthnet kai to upload paizei metaksi 192-224..ti na pw????upomonh..pali kala to download stathera 110..

 

 

noise margin downstream: 31 db

attenuation downstream: 33 db

Δημοσ.

Όπως έγραψε κ ο poulinos εδώ:

 

Για το MARGIN

 

6dB ή παρακάτω είναι πολύ κακό και είναι πολύ πιθανό να έχεις προβλήματα συγχρονισμού

7dB-10dB μέτριο αλλά δεν αφήνει πολύ χώρο για διακυμάνσεις

11dB-20dB καλό χωρίς προβλήματα συγχρονισμού

20dB-28dB εξαιρετικό

29dB και πάνω = αστέρι

 

Για την Attenuation

 

20dB και κάτω = αστέρι

20dB-30dB εξαιρετικό

30dB-40dB πολύ καλό

40dB-50dB καλό

50dB-60dB φτωχό με πιθανά προβλήματα σύνδεσης

60dB και πάνω = σίγουρα προβλήματα σύνδεσης

 

 

Αν βλέπετε "προβληματικά" νούμερα στο router σας σε κάποια από αυτά, 2 είναι οι δοκιμές που μπορείτε να κάνετε οι ίδιοι.

Σημειώστε τους # που παίρνετε με την υπάρχουσα δικτύωση καταρχήν.

 

1. Δοκιμάστε να αποσυνδέσετε όλα τα τηλέφωνα/φίλτρα/splitter από τη γραμμή που έχετε ενεργοποιήσει την adsl σας.

Υπάρχει η πιθανότητα το πρόβλημα να προέρχεται από ένα ή περισσότερα από αυτά.

Το ζητούμενο είναι να μείνει μόνο το καλώδιο που πηγαίνει στο router χωρίς να παρεμβάλλονται splitter/φίλτρα.

Βγάλτε το router από το ρεύμα για τουλάχιστον 1 min.

Ξανασυνδέστε το router στο ρεύμα, κ αφήστε το να συγχρονίσει.

Τσεκάρετε τι τιμές παίρνετε πάλι. Αν δείτε σημαντική διαφοροποίηση σε κάποια από αυτές, ξεκινήστε

να συνδέετε ένα-ένα ότι αποσυνδέσατε πριν μέχρι να καταλήξετε στον ένοχο.

 

 

2. Αποσυνδέστε το router σας τελείως κ δοκιμάστε να το συνδέσετε φυσικά στο κοντινότερο σημείο

της αρχικής πρίζας που έχετε πρόσβαση ή -πόσο μάλλον- της εισόδου της adsl γραμμής σας στο κτίριο

που βρίσκεστε. Αυτό θα αποκλείσει τυχόν προβλήματα καλωδίωσης ή θορύβου στη γραμμή σας από τη

δικιά σας μεριά. Bootάρετε το router & τραβήχτε ένα utp καλώδιο από το router μέχρι το pc σας.

Είναι σημαντικό όλα τα καλώδια τηλεφώνου/δικτύου σας να έχουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη απόσταση

από ισχυρά σήματα ( AC ρεύματα κατά κανόνα ). Τσεκάρετε πάλι τα εν λόγω νούμερα σε αντιπαράθεση

με τα αυτά που σημειώσατε στην αρχή.

Αν δείτε σημαντική διαφοροποίηση στις τιμές απομονώνετε περιπτώσεις μέχρι να βρείτε το πρόβλημα.

 

 

Καταλαβαίνω ότι αυτές οι δοκιμές δεν είναι κάτι απλό για να γίνουν, ιδίως αν μένετε με τους γονείς σας

κ χρειάζετε να ξηλώσετε το μισό σπίτι. Δυστυχώς όμως στην περίπτωση του SNR margin & Attenuation

δεν υπάρχει εύκολο troubleshooting που να γίνετε με 2-3 κλικ.

 

 

Αν τα κάνατε όλα αυτά με επιτυχία χωρίς να δείτε διαφορά στις τιμές ούτε κατά μισό db το πρόβλημα

ξεφεύγει από τη δικαιοδοσία σας κ περνάει στον ΟΤΕ. Θόρυβος, βραχυκύκλωμα, μεγάλη αντίσταση

λόγω απόστασης από τη δικιά τους μεριά των γραμμών. Ενημερώστε το βλαβοληπτικό για την κατάσταση

& κάντε το σταυρό σας να λυθεί σύντομα.

 

 

 

/sc

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...