Προς το περιεχόμενο

Apc Ups-aΨΟΓΟ Service


eliask

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαλησπέρα σε όλους . Γυρνώντας από τις διακοπές μου διαπίστωσα πως το ups μου (APC BACK-RS 500 BR) ήταν χαλασμένο .Ετσι πήρα τηλ την APC την Δευτέρα αφού το ups ήταν εντός εγγύησης.Αφού έξηγησα το πρόβλημα μου είπαν αμέσως οτι οκ θα σας το αλλάξουμε .Την Τετάρτη το πρώι είχε έρθει αλλό ups απο την Oλλάνδία.Μονη υποχρέωση που εχω εγώ είναι να βάλω το πάλιο ups sτην συσκευασία που μου έστειλαν και να πάρω τηλ την ΤΝΤ για να έρθει να παραλάβει το χαλασμένο ups .

Mετά από αυτό ένα έχω να πω μόνο .ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΨΟΓΟ SERVICE .

Xαλάλι τα παραπάνω χρήματα που κοστίζουν τα ΑPC .

 

Το μόνο που με χάλασε ήταν το έξης :Ζήτησα αν γίνεται να αντικαταστήσω το παλίο ups με ένα μεγαλύτερο αφού οι αναγκές είναι πλεον μεγαλύτερες (με την αντίστοιχη χρέωση βεβαια) αλλά μου είπαν πως αυτό δεν γίνεται. Ισως θα έπρεπε να ήταν ποιο ευέλικτοι αλλά οκ δεν πειράζει.

Δημοσ.

Οταν λες οτι σου εστειλαν καποια συσκευασια???

 

Δλδ μετα που τους πηρες τηλ. σου στειλανε με κουριερ κουτι ειδικο για να βαλεις το παλιο μεσα και μετα ηρθε αλλο κουριερ που πηρε το παλιο και σου εδωσε το καινουριο??

 

Κουλ!!!

 

Μηπως εχεις και τηλ επικοινωνιας με APC Ελλαδος γιατι εγω ειχα κανει το registration μεσω του σαιτ και νομιζα οτι το εστελνες εσυ RMA στο εξωτερικο και μετα περιμενες το καινουριο.

Δημοσ.

Μου έστειλαν καινούργιο ups και μέσα είχε ενα χαρτί που έλεγε να βάλω το χαλασμένο ups στην συσκευασία που ήταν το καινούριο να κόλλήσω ένα αυτοκόλλητο με το serial number του παλιού ups και να πάρω τηλ την ΤΝΤ ωστε να έρθουν να το παραλάβουν.

To τηλ επικοινωνίας της Αpc είναι 00800 125924

Δημοσ.

Παιδιά αυτό που μου συνέβει εμένα με την APC είναι από τα άγραφα (με καλή ένοια το λέω). Είχα αγοράσει μαζί με όλο το σύστημα του υπολογιστή (από το Πλαίσιο όλα) τον Ιούνιο του 2003 ένα 500VA back-ups cs. Αυτό γύρω στο Νοέμβριο του ίδιου χρόνου παρουσίασε κάποια σφάλματα μια μέρα (στην αρχή έκλεινε μόνο του και μετά δεν μπορούσα να το ανοίξω καν).

 

Λέω ας πάρω το service της APC μετά από 1-2 μέρες να τους το πω (μέσα στη εγγύηση ήμουν βέβαια) να δω αν θα το φτιάξουν ή θα μου φέρουν άλλο. Μάλιστα μίλησα με κάτι Ιταλούς (μίλαγα Αγγλικά μισή ώρα περίπου) σε Ιταλικό (δωρεάν φυσικά) νούμερο γιατί ήταν το μόνο τηλέφωνο που μου έδωσε το Πλαίσιο. Τους εξηγώ τι γίνεται και μου λένε θα σας φέρουμε άλλο και το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να βάλω το παλιό σε κουτί και να πάρω την ΤΝΤ να έρθουν να τους το δώσω (όπως έκανε ο φίλος παραπάνω).

 

Για ποιο λόγο τα λέω όλα αυτά?...Γιατί την ίδια μέρα που τους κάλεσα και έκλεισα την παραλαβή του καινούργιου...μετά από 1 ώρα έφτιαξε εκ θαύματος το ups. Λειτουργούσε τέλεια. Τους ξαναπαίρνω ως ευηπόληπτος πολίτης να τους πω ότι δε χρειάζεται τελικά να μου φέρουν άλλο γιατί έφτιαξε το παλιό αλλά μου είπαν ότι έχει σταλθεί η αίτηση και θα μου το φέρουν σίγουρα.Λέω εντάξει...θα δώσω το παλιό στην ΤΝΤ (αν και δούλευε τέλεια) στην ΤΝΤ και όλα μέλι γάλα.

 

Μετά από 2 μέρες μου έφεραν άλλο (με το κουτί του τέλειο). Έγω βέβαια αφού πήρα το καινούργιο πήρα τηλ. την ΤΝΤ και έκλεισα ραντεβού για τη παραλαβή του παλιού.Μου είπαν ότι θα ερχόντουσαν μετά από 1 εβδομάδα. Σε όλη αυτή την εβδομάδα εγώ είχα βέβαια το παλιό σε λειτουργία. Το καινούργιο το είχα κρύψει για να το βάλω όταν θα έδινα το παλιό.

 

Φίλοι μου, το post το γράφω σήμερα που είναι 31 Αυγούστου 2006 (!!!) δηλαδή περίπου 3 χρόνια μετά το συμβάν. ΤΝΤ στο σπίτι μου δεν έχει έρθει και ούτε το βλέπω να έρθουν. Οπότε όλα αυτά τα χρόνια έχω 2 καλά ups σε λειτουργία και δουλεύουν τέλεια.Ούτως ή αλλιώς πάντα ένα extra ups χρειάζεται.

 

Θέλω εδώ να πω και στο φίλο παραπάνω ότι μπορεί να μην έρθει η ΤΝΤ για να πάρει το παλιό.

 

Πώς σας φαίνεται η περίπτωση?

Δημοσ.

To τηλ επικοινωνίας της Αpc είναι 00800 125924

 

Τηλ εξωτερικου ειναι???Εκτος και αν ηθελες να γραψεις 0800 και εκ παραδρομης μπηκε και αλλο 0 μπροστα!!!

Δημοσ.

 

Θέλω εδώ να πω και στο φίλο παραπάνω ότι μπορεί να μην έρθει η ΤΝΤ για να πάρει το παλιό

Αυρίο τους περιμένω .Αλλά και να μήν έρθουν το ups είναι χαλασμένο οποτε .....Πάντως μέχρις στιγμής δεν έχω συναντήσει καλύτερη αντιμετώπιση .Και πρέπει να λέμε και τα καλά, όχι μόνο να κράζουμε τις Εταιρείες για αυτά που δεν κάνουν καλά αλλά και να τις ''διαφημίζουμε'' όταν παρέχουν τέτοιες υπηρεσίες!

Δημοσ.

υπάρχει μια πολιτική εγγύησης που ακολουθούν ελάχιστες εταιρείες όπως η apc, kingston κ.α. όπου αφήνουν τον πελάτη ευχαριστημένο με αντικατάσταση προ-διαγνώσεως ( unit replacement without technical pre-qualification), αν όμως αντιληφθούν ότι έφταιγες εσύ για την βλάβη του προϊόντος τότε στο επόμενο προϊόν που θα προμηθευτείς δεν θα σε προσέξουν και ιδιεταιρα! αν όμως η βλάβη προήλθε από ελαττωματικό προϊόν ( κοινώς : τζούφιο, μούφα, σκάρτο, πατάτα, rerepaired κτλ....) τότε θα σε εξυπηρετούν ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...