Forensick Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 ο τροπος εισαγωγης δεν ειναι σωστος. ειναι εντελως αυθερετο να σου λενε "παιρνας με 10 και πανω". τι παει να πει αυτο? καποιος ο οποιος ειναι του 12 ας πουμε και ενα μαθημα δεν το γουσταρε καθολου και πατωσε, τοτε παπαλα. και φυσικα ειναι στοιχειωδες να "πρεπει" να γραψει κανεις πανω απο 10, αλλα απο την αλλη ποια λογικη το επεβαλε αυτο? το ποιο σωστο θα ηταν να δινεις στη σχολη εισαγωγικες εξετασεις. δηλαδη καθε σχολη να ειχε την δυσκολια που αυτη θελει στα θεματα της(ετσι θα μπορουσες να δεις ποιοι μπορουν να ανταπεξελθουν σε αυτα που απαιτεις)και μετα να εμπαινες η οχι. δεν ειναι δυνατον να μπαινουν στο φυσικο ανθρωποι του 16 και του 17. για αυτο εχουμε στην αθηνα 7,5-8 χρονια μ.ο αποφοιτησης. ειναι σχολη του 18 και πανω. ως 16αρης ας πουμε, εχεις συνηθησει σε αλλο ρυθμο και υφος διαβασματος απο αυτο που απαιτει η σχολη και μεχρι να το παρεις χαμπαρι, τοτε παπαλα. (και γω ως 17αρης μιλαω, δεν με βγαζω απ εξω). αλλα φυσικα, με τοσα φροντιστηρια ποια κυβερνηση εχει τα @@ να απεξαρτητοποιησει την 3βαθμια απο την 2βαθμια. και δεν λεω για αποκοπη. αφου προφανως για να φτασεις σε επιπεδο να δωσεις με αξιωσεις σε μια σχολη πρεπει να χεις καποιες βασεις που η 2θμια θα πρεπει να σου δωσει....αλλα που μυαλο... edit: οι σχολες του 8 δινουν στους φοιτητες τους τα αντιστοιχα και οι του 18 παλι το ιδιο. το να μπει καποιος σε μια σχολη ειναι καλο για αυτον ως προσωπικοτητα. το βλεπω και απο συμμαθητες μου που περασαν και δεν περασαν σε σχολες. βλεπεις οτι ορισμενοι δεν προχωρισαν ως προσωπικοτητες σε σχεση με αυτους που μπηκαν καπου. σου ανοιγει τα ματια βρε παιδι μου. σε ΠΟΛΛΑ θεματα. απλα το κακο ειναι πως οι σχολες δεν ειναι τοσο πρακτικες οσο θα επρεπε. και επισης για μια χωρα ειναι απιστευτο καλο να εχει το συνολο των πολιτων της μορφωμενους. (ναι ακομα και το τει του 8 σε ΜΟΡΦΩΝΕΙ, οχι μονο μεσα απο τα μαθηματα του, αλλα ΚΑΙ μεσα απο τις αλλες δρασστηριοτητες που αναπτυσει καποιος.) απλα οπως ειπα καποιες σχολες θα επρεπε να εχουν εναν αρκετα πιο πρακτικο προσανατολισμο παρα την θεωριτικουρα που προσφερουν και να ναι πιο χειρονακτικες. edit sto edit: και ακομα χειροτερα: θυμαμαι πως σε 2 μαθηματα (απο τα 9 που διναμε το 2001), ειχα γραψει 2 βαθμους παραπανω απο τον μεσο ορο που ειχα στα εξαμηνα. αυτα και μονο μου εκοψαν απειρα μορια. πως λοιπον, πας να κρινεις καποιον απο τους "αντικειμενικοτατους" βαθμους, απο την στιγμη αυτη η αντικειμενικοτητα δεν μπορει να υπαρξει ουτε στο ελαχιστο? δηλ αν εγω εχασα αλλη σχολη για καποια μορια, αν καποιος εχασε την βαση για τους ιδιους λογους, γιατι λοιπον να "ΠΡΕΠΕΙ" να γραψει πανω απο 10? ειναι παρανοικο...
ItsToasted Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Απο τεχνικα θεματα δυστιχος οι αποφιτοι των ΑΕΙ υστερουν πολυ περισοτερο απο αυτους των ΤΕΙ. Γιατι ας μην γελιομαστε, κανεις δεν κανει στην σχολη του αυτο με το οποιο θα ασχολιθει ακομα και αν βρει εργασια ακριβως στο αντικειμενο που σπουδασε. Ετσι με την πρακτικη και τα εργαστιρια πιστευω οτι καποιος ειναι περισσοτερο ετοιμος απο καποιον που ειναι απλα καλος στην αποστιθιση.Χωρις ομως να να ειναι αληθεια για ολους. Ενας ακομα λογος για αυτο ειναι οτι το 50% αυτων που μπηκαν σε μια υψιλοβαθμη σχολη το καναν μονο και μονο επηδει εβγαζα τα μορια και οχι γιατι αυτο ηθελαν να κανουν.
geo9419 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Το οριο του 10 σαφως και θεωρειται καπως αυθαίρετο αλλά μεχρι σημερα κανεις δεν εδωσε σημασια στο γεγονος πως χρόνο με το χρονο μειώνονται η μαθητές με αποτελεσμα να φτάσουμε στο σημειο να μπαινουν ολοι στα πανεπιστημια και καλοι και κακοι μαθητές. Στην εποχή των δεσμών οι θέσεις ήταν 40000 και οι υποψηφιοι 150000 στην τεταρτη δεσμη ιδιως περνουσε 1/5. Μια λυση σαφως θα ηταν οι ιδιες οι σχολες να ορισουν ορια μοριων και ειδικά συγκεκριμένων μαθημάτων γιατί να περνάει ενας μαθητης με 10μ.ο και καποιος με 8 ή 9 αλλά πολύ καλός στα μαθηματικά ή στην στατιστική να κοβεται επειδή στην εκθεση ή σε κάποιο αλλο μαθημα υστερεί. Το θεμα που πολύ αναφέραται σχετικά με το οτι κάποιοι είχαν προγραμματίσει να τα οικονομησουν με ενοικια, εστιατορία, καφετεριες ειναι γεγονός. Δυστυχώς οι πολλές σχολές που δημιουργήθηκαν στην επαρχία δώσανε ζωή στην πόλη και όχι μονο οικονομική αλλά και κοινωνική όλες αυτές οι πόλεις υποφερουν με το συγκεντρωτισμό των Αθηνών και είδαν μια προχειρη λύση του προβλήματος καθως χρειάζεται ουσιαστική αποκέντρωση και ενω στην δεκαετια του 80 το συζητούσαν πως θα γίνει το μονο που κατάφεραν ήταν να διπλασιασουν τον πληθυσμό της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Σαφως και προτείνω οταν δημιουργούνται σχολές να δημιούργουνται και αντίστοιχες φοιτητικές εστίες και να μην υπάρχει αυτό το χάλι που έχουμε τώρα με τα πανακριβα ενοίκια. Και κατι τελευταίο θυμάμαι καθηγητη της σχολής μου που βλέποντας το χαος της σχολής με 200 φοιτητες καθε χρονια να εισάγονται να μας αναφέρει οτι 20 απο σας (δηλαδή το 10%) να καταφέρουμαι να κάνουμε επιτυχημένους εμεις το σκοπός μας θα τον εχουμε πετύχει. Και η σχολή μου ΟΔΕ είχε και ακομα έχει υψηλές βασεις εισαγωγής 16,5 νομίζω είναι. Οποτε και αυτοί που περνάνε δεν την εχουνε εξασφαλισμένη την επιτυχία και χρειάζεται σκληρή δουλεία και κυρίως αλλαγή νοοτροπίας. Τωρα ένας φοιτητης που δεν κοπιασε για να μπει τι να πετυχει σε μια σχολή που και αυτοί που κουράστηκαν για να το πετύχουν έχουν μειωμένες πιθανότητες επιτυχίας μετέπειτα.
kkardo91 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 @Forensick γιατί εαν ένας μαθητής δεν μπορεί να βγάλει εστω 10 στις πανελλήνιες τοτε καλύτερα να μην δώσει καθόλου και να πάει σε ενα ΤΕΕ. Να γιατί. Γιατί πιό χρήσιμος θα είναι και πιό πολλά λεφτά θα βγάλει ως ηλεκτρολόγος/υδραυλικός κλπ παρά αν περάσει ιχθυοκαλλιέργειες κωλοπετεινίτσας. Πρέπει πριν μπούν τα παιδιά στο λύκειο να καταλάβουν ποιές είναι οι δυνάμεις τους και οι ικανότητές τους αλλά και πόσο είναι διατεθημένοι να διαβάσουν.
Physics_Rulez Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Απο τεχνικα θεματα δυστιχος οι αποφιτοι των ΑΕΙ υστερουν πολυ περισοτερο απο αυτους των ΤΕΙ. Γιατι ας μην γελιομαστε' date=' κανεις δεν κανει στην σχολη του αυτο με το οποιο θα ασχολιθει ακομα και αν βρει εργασια ακριβως στο αντικειμενο που σπουδασε. Ετσι με την πρακτικη και τα εργαστιρια πιστευω οτι καποιος ειναι περισσοτερο ετοιμος απο καποιον που ειναι απλα καλος στην αποστιθιση.Χωρις ομως να να ειναι αληθεια για ολους. Ενας ακομα λογος για αυτο ειναι οτι το 50% αυτων που μπηκαν σε μια υψιλοβαθμη σχολη το καναν μονο και μονο επηδει εβγαζα τα μορια και οχι γιατι αυτο ηθελαν να κανουν.[/quote'] Εδώ θα διαφωνήσω εν μέρει μαζί σου. Δεν νομίζω ο τεχνικός δικτύων να γνωρίζει περισσότερα από τον μηχανικό, ούτε ο ΤΕΙ πληροφορικής από τον ΑΕΙ πληροφορικής. Έχεις λάθος άποψη για τα ΑΕΙ. Ποιός σου είπε οτι τα ΑΕΙ δεν έχουν εργαστήρια; (πολύ λολ) Όσο για το τελευταίο που είπες, συμφωνώ οτι οι λογιστές μπορεί να ξέρουν καλύτερη λογιστική από εμένα που ήθελα να γίνω οικονομολόγος και όχι λογιστής, μα δεν το έκανα από γόητρο γιατι οι οικονομικές σχολές είχαν πιο υψηλή βάση, αλλά γιατί ήθελα να μάθω την οικονομία σαν επιστήμη και όχι μπακαλική (άποψή μου πάντα). Όχι οτι έχω κάτι με τη λογιστική, την οποία μπορεί κανείς να βρεί φοβερά ενδιαφέρουσα... Αντιθέτως δεν βρίσκω νόημα πχ. στην φυτική παραγωγή και τα υπόλοιπα συναφή, από τη στιγμή που υπάρχει η γεωπονία. Μερικώς off topic η απάντηση στο μερικώς off topic post σου. Sorry.
ItsToasted Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Εδώ θα διαφωνήσω εν μέρει μαζί σου. Δεν νομίζω ο τεχνικός δικτύων να γνωρίζει περισσότερα από τον μηχανικό' date=' ούτε ο ΤΕΙ πληροφορικής από τον ΑΕΙ πληροφορικής. Έχεις λάθος άποψη για τα ΑΕΙ. Ποιός σου είπε οτι τα ΑΕΙ δεν έχουν εργαστήρια; (πολύ λολ)Όσο για το τελευταίο που είπες, συμφωνώ οτι οι λογιστές μπορεί να ξέρουν καλύτερη λογιστική από εμένα που ήθελα να γίνω οικονομολόγος και όχι λογιστής, μα δεν το έκανα από γόητρο γιατι οι οικονομικές σχολές είχαν πιο υψηλή βάση, αλλά γιατί ήθελα να μάθω την οικονομία σαν επιστήμη και όχι μπακαλική (άποψή μου πάντα). Όχι οτι έχω κάτι με τη λογιστική, την οποία μπορεί κανείς να βρεί φοβερά ενδιαφέρουσα... Αντιθέτως δεν βρίσκω νόημα πχ. στην φυτική παραγωγή και τα υπόλοιπα συναφή, από τη στιγμή που υπάρχει η γεωπονία. Μερικώς off topic η απάντηση στο μερικώς off topic post σου. Sorry.[/quote'] Κανεις δεν μου ειπε οτι τα ΑΕΙ δεν εχουν εργαστιρια (καθολου λολ).Η αδελφη μου τελιωσε βιολογικο στην πατρα και ξερω ποσο παλουκια ειναι τα εργαστιρια. Αλλα βλεπω τα ΤΕΙ σαν σχολες που ασχολουντε και ειναι καλιτερες σε τεχνικα επαγκελματα.Και εγω σαν σπουδαστης λογιστικης δεν εχω προβλημα με την ΑΣΟΕ. Ομως, 3 ατομα απο το οικογενιακο μου περιβαλλον τυχαινει να ειναι εργοδοτες σε λογιστες και μου λενε ολοι το ιδιο.Οτι προτιμουν αποφοιτο ΤΕΙ γιατι ουτε 1000ε θα ζητισει με το που πιασει δουλεια, και εχει προιπηρεσια με την πρακτικη απο την σχολη. Και μετα ακουω για μερικες σχολες σε πανεπιστημια οπως Γεωλογιας η υλικων η κατι παρεμφερες, δεν θυμαμε ακριβος, που εχουν απαιτηση απο τον κλαδο τους να εργαζεται με Minimum 1200ε και δεν το καταλαβαινω, δεν υπαρχει ο νομος ζητισης και προσφορας? Αν σαν κλαδη ολοι ζηταν 1200ε και 1500ε τι θα γινει? Βλεπω παλι κατι ατομα να περνανε ΕΜΠ Μηχανικοι Η/Υ και τους ρωτας.-Γουσταρεις τα PC? Και σου απαντανε, δεν εχω ασχολιθει και πολυ, λιγο chat και games.Και προσωπικα θελω να τους σπασω το κεφαλι αφου περασαν σε κατι που ειναι σχεδον κορεσμενο και δεν τους αρεσει, απλα εβγαλαν πολλα μορια.Ετσι και επειδη εχει φτασει η σχολη στα 18.000 δεν περασε καποιος που γουσταρει το επαγγελμα και θα εκανε καλητερα την δουλεια του. και το διαβασμα δεν ειναι το καλητερο κριτιριο για επιλογη σχολης. Δεν καταλαβαινω γιατι ειχα ισες ευκαιριες με καποιον που του αρεσαν τα φιλολογικα και ειχε 3 τετοια μαθηματα στο σχολειο και εμενα που που αρεσε η πληροφορικη και ειχα 1 μονο! Sorry για την δολοφονια της ελληνικης.
DrLo Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Θα θέσω μια ερώτηση. Όλα τα ΤΕΙ δηλαδή τα βγάζετε άχρηστα???Τα ΤΕΙ μηχανολογίας για παράδειγμα' date=' φυσικοθεραπείας, νοσηλευτικής, πληροφορικής, ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και πολλά άλλα είναι άχρηστα? ΕΛΕΟΣ! Τα βάζετε όλα σε ένα τσουβάλι. Εντάξει υπάρχουν πάρα πολλά άχρηστα ΤΕΙ, αλλά δεν είναι και όλα άχρηστα. Ποιος θα μας φτιάξει την TV για παράδειγμα? Στα νοσοκομεία μέσα, ποιοι θα είναι οι νοσηλευτές? Δηλαδή, να είναι αυτοί που βγαίνουν από ΤΕΕ και ΙΕΚ και να μην υπάρχουν τα ΤΕΙ? ΕΛΕΟΣ.[/quote'] Προφανώς δεν είναι όλα τα ΤΕΙ άχρηστα και ακριβώς όσοι θέλουν να πιστεύουν ότι κάποια ΤΕΙ έχουν κάποιο καλύτερο επίπεδο θα έπρεπε να υποστηρίζουν το σαφή ορισμό του τι είναι το ΤΕΙ. Αυτόν που πιστεύει ότι πχ το ΤΕΙ ηλεκτρονικής αποτελεί σοβαρή σχολή θα έπρεπε να τον ενοχλεί περισσότερο η ύπαρξη ΤΕΙ "γεωργικών μηχανών" ή δε ξέρω και εγώ τι.
Forensick Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 @Forensick γιατί εαν ένας μαθητής δεν μπορεί να βγάλει εστω 10 στις πανελλήνιες τοτε καλύτερα να μην δώσει καθόλου και να πάει σε ενα ΤΕΕ. Να γιατί. Γιατί πιό χρήσιμος θα είναι και πιό πολλά λεφτά θα βγάλει ως ηλεκτρολόγος/υδραυλικός κλπ παρά αν περάσει ιχθυοκαλλιέργειες κωλοπετεινίτσας. Πρέπει πριν μπούν τα παιδιά στο λύκειο να καταλάβουν ποιές είναι οι δυνάμεις τους και οι ικανότητές τους αλλά και πόσο είναι διατεθημένοι να διαβάσουν. μα ποιος ειπε οτι το 10 ειναι η αντικειμενικη βαση? πως οριστικε? πως ειναι δυνατον να στηριζομαστε σε κατι αυθερετο?ξαναειπα οτι το να περασεις σε μια σχολη, ακομα και μονο το γενονος απο μονο του, σου δινει τεραστια πραγματα ως ατομο. και ξαναλεω. το συστημα ειναι λαθος και οχι το ποσοι μπαινουν. και τα πολλα τει που εχουν φτιαξει καλα ειναι. το κακο τους ειναι οτι τα φταιχνουν χωρις προγραμματισμο. γιατι αν τα ειχαν φτιαξει ξερωντας απο την αρχη τι θα κανουν και ποια θα ειναι τα εργασιακα τους δικαιωματα, τοτε κανεις δεν θα ειχε παραπονο. επισης ειναι ενα τεραστιο βημα για αποκεντρωση. και 10 στους 1000 να αποφασισουν τελικα να μεινουν στην πολη που σπουδασαν(για επαρχια μιλαω)ειναι επιτυχια, γιατι η αθηνα κοντευει να σκασει.
Sorath Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Ομολογώ πως διάβασα αρκετά απο τα παραπάνω post αλλά κάπου σταμάτησα διότι κουράστηκα. Η δικιά μου άποψη είναι πως το όριο του 10 δεν είναι αποτελεσματικό μέτρο. Ας έμπαιναν όλοι στον πανεπιστήμιο. Και να ήταν έτσι το σύστημα που μόνο αυτοί που πραγματικά αξίζουν να μπορούν να πάρουν πτυχίο. Αν υποθέσουμμε οτι για το πτυχίο "τάδε" χρειάζεσαι 5 χρόνια, τότε ας σου έδινε συν 1 χρόνο για να το πάρεις. Έτσι θα σταματούσε το φαινόμενο του "αιώνιου" φοιτητή συν οτι μόνο οι διαβαστεροί θα έπαιρναν πτυχίο. Οι υπόλοιποι μετά απο την 2η αποτυχημένη χρονιά θα έπαιρναν πόδι.
antreaslam Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 καταρχην, θεωρω οτι κ παλι πολλοι μπηκαν! μια χωρα,δε μπορει στους 200.000 νεους (που ειναι σημερα 18),να βγαλει 120.000 επιστημονες!!! δε γινεται! υπαρχουν σχολες χωρις κανενα λογο υπαρξης! υπαρχουν σχολες στις οποιες εμπαιναν 785 ατομα καθε χρονο,οπως η δικη μου(οικονομικων επιστημων του καποδιστριακου)! αν προσθεσεις ποσα ατομα παιρνουν οι οικονομικες σχολες σε ολη την ελλαδα, βγαζεις ενα αθροισμα περιπου 9.000-10.000 ! ΠΩΣ θα απορροφηθουν ολοι αυτοι στην αγορα εργασιας???? το μετρο του 10 ειναι αυθαιρετο,συμφωνω! κ ο προβληματισμος που τεθηκε,αν το παιδι που εγραψε 7 κ πηγε στην αγγλια να σπουδασει,μετα θα αναγνωριστει το πτυχιο του,ειναι κ δικος μου προβληματισμος..κ ισως το δικαιο θα ηταν να ΜΗΝ αναγνωριστει... επρεπε να βρεθει τροπος να μειωθουν οι εισακτεοι... μακαρι να βρεθει τροπος να μειωθουν κ αλλο! το ιδανικο συστημα βεβαια,για μενα θα ηταν,να μπαινουν ΟΛΟΙ,οπου θελουν! κ το ξεκαθαρισμα να γινοταν μεσα στα πανεπιστημια! αλλα αυτο προυποθετει εκπληκτικες δομες κ υποδομες....που φυσικα κ δεν υπαρχουν! ΥΓ: διαμαρτυρονται οι επαρχιες οτι θα κλεισουν οι σχολες τους! εν μερει εχουν δικιο! το ελληνικο κρατος σε μια προσπαθεια οικονομικης ενισχυσης, εστειλε το χρημα των φοιτητων στην επαρχια,ιδρυωντας πολλες σχολες εκει! αν πραγματι ενδιαφερεται για το καλο της επαρχιας λοιπον,λυση υπαρχει! κλεινεις πχ. το τει λογιστικης στην αθηνα+τη θεσσαλονικη! το στελνεις στην λαμια. ΔΕΣΜΕΥΕΣΑΙ οτι ΟΛΟΙ οι φοιτητες θα διαμενουν δωρεαν στις εστιες,κ θα εχουν κουπονια για φαγητο... ερωτηση: ειναι ετοιμο το κρατος να ερθει σε ρηξη με: Α)καθηγητες,που δε θα δεχονται να φυγουν μακρυα απο τα γραφεια τους? Β)γονεις,που δε θελουν να απομακρυνθουν απο τα βλασταρια τους? Γ)επαρχιωτες ιδιοκτητες, που θα χασουν το δικαιωμα εκβιασμου των φοιτητων μεσω ενοικιων??? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ! εδω δεν ηρθε σε κοντρα με δικηγορους-οικονομολογους, για τη μεταφορα απο τη σολωνος στο ζωγραφου,της νομικης! μιλαμε για 3 χλμ...και δεν ηθελαν,γιατι θα απομακρυνονταν απο τα γραφεια τους!!!! που θελω να καταληξω???ΗΜΙΜΕΤΡΑ!το μονο που κανει η καθε κυβερνηση,ειναι να παιρνει ημιμετρα. κανεις δεν ενδιαφερεται ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ για την παιδεια... δεν πουλαει βλεπετε μια εκ βαθρων αναδιαρθρωση της παιδειας,απο το ΔΗΜΟΤΙΚΟ,η οποια να προελθει επειτα απο συννενοηση κ μελετη, διακομματικης ομαδας κ διακεκριμενων επιστημονων...
antreaslam Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Sorath ,αυτο το ειπα κ εγω...αλλα για να γινει αυτο,πρεπει να εχεις ΚΤΙΡΙΑ,αιθουσες,υπολογιστες,καθηγητες,ελεγκτικους μηχανισμους,κλπ! θα πρεπει για παραδειγμα να δινεται η δυνατοτητα σε οποιους φοιτητες θελουν,να εχουν εργασιες και προοδους,τη στιγμη που οι μισοι καθηγητες βαριουνται να κανουν κατι τετοιο! θα επρεπε να ελεγχονται φαινομενα καθηγητων που κοβουν το 91%,γιατι....ΕΤΣΙ! θα επρεπε να ελεγχονται φοιτητικες οργανωσεις κ καθηγητες,για διαρροες θεματων κλπ.... εχεις εσυ το κρατος ΙΚΑΝΟ να κανει τετοιο?????
Sorath Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Φίλε antreaslam φυσικά και θα συμφωνήσω μαζί σου. Όλα αυτά που αναφέρεις, είναι απαραίτητα να υπάρχουν για να λειτουργεί το παραπάνω σύστημα. Και δυστηχώς, δεν έχω ικανό αυτό το κράτος (και ούτε κανένα άλλο) να κάτσει να ασχοληθεί σοβαρά με την παιδεία, καθώς συνέχεια βλέπουμε ημίμετρα όπως σωστά αναφέρεις και πιο πάνω.
Kandinsky Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Πού να ασχολούνται με δευτέρας διαλογής ζητήματα. Προέχει το πώς θα αποχαρακτηριστεί το δάσος στη Χαλκιδική και ο σχεδιασμός του επόμενου παιχνιδιού με τους πιλότους της F1. Αστειεύεστε?
antreaslam Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 επισης ξεχασες να αναφερεις την αγορα νεων πολεμικων αεροπλανων κ νεου πολεμικου εξοπλισμου,με τις αναλογες μιζες βεβαιως βεβαιως,την καταστολη οπιουδηποτε τολμα να διαμαρτυρηθει, την αυξηση των φορων σε τσιγαρα κ βενζινη μεσα στον αυγουστο (κ μετα τα απιστευτα παρακαλια του πρωθυπουργου προς τους βενζινοπωλες,να μην πουλανε ακριβα,τη στιγμη που δεν κανει κατι τετοιο το ιδιο το κρατος),κ το πως θα κρατησουν λογιστικα τον πληθωρισμο στο 3,5%,με αυξησεις 200%... σιγα μην ασχοληθουμε με το πως θα ξυπνησουμε το μελλον της ελλαδας...μα καλα,τι χαζομαρες λεμε τοση ωρα!
CarbonFibre Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δύο πράγματα που θα ήθελα να δώ με πιο σημαντικό το πρώτο είναι: 1.Μεταφορά στην έδρα ή κλείσιμο όλων των παραρτημάτων ΑΕΙ-ΤΕΙ.Δεν γίνεται να κάνουμε παράρτημα στην κάθε ψιλή ραχούλα(πχ ΤΕΙ Λαμίας-παράρτημα στην Αμφισσα ή ΤΕΙ Ιονίων Νήσων με ένα τμήμα στη Λευκάδα, ένα στη Ζακυνθο,ένα στη Κεφαλοννιά και οι υπηρεσίες μετον πρόεδρο στην Αθήνα.) όπου οι φοιτητές δεν έχουν διοικητικές υπηρεσίες,εστιατόρια,βιβλιοθήκες,εστίες,πολυαίθουσες,γυμναστήριο και άλλα πολλά. 2.Μείωση αριθμού εισακτέων ανα τμήμα.Δεν γίνεται να βάζεις σε κάθε τμήμα 300-500 άτομα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.