Sebu Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Υπαρχουν 5 βασικοι πυλωνες του προβληματος: 1) Οσο η χρηματοδοτηση γινεται απο το Κρατος, τα πανεπιστημια δεν ειναι κατ'ουσια αυτοδυναμα. Τοσα χρονια δλδ τα πανεπιστημια δεν ειναι τιποτα αλλο παρα πουτ@νες με το Υπουργειο Παιδειας να κανει τον νταβ@τζη και να τους λεει ποσα λεφτα θα παιρνουν και ποσους φοιτητες θα εισαγουν. Απο τη στιγμη που το κρατος πληρωνει εχει καθε λογο να απαιτει συγκεκριμενα πραγματα στην ανωτατη παιδεια. Αν τα ΑΕΙ-ΤΕΙ θελανε πραγματικη ανεξαρτησια, μιας και διαθετουν τεραστια ακινητη περιουσια, θα μπορουσαν να ορισουν επιτροπες "σοφων" να διαχειριστουν αξιολογα και νομιμα αυτην την περιουσια, προς οφελος του καθε ιδρυματος το οποιο θα μπορουσε πλεον να οριζει μονο του, ποσους φοιτητες θα παρει, τι εστιες θα φτιαξει κτλπ. Εδω ομως ειναι και το βασικο προβλημα.Αν το κρατος επαυε να χρηματοδοτει το πανεπιστημιο, και αυτο βασιζοταν στους ιδιους πορους, θα επαυε αυτοματα να εμπιπτει το μισθολογιο των καθηγητων και λοιπου προσωπικου στο μισθολογιο των Δημοσιων Υπαλληλων (που σημαινει οτι ηταν εξασφαλισμενο) και θα πρεπει οι κκ καθηγητες να δεχτουν ως μισθους οτι μπορει να προσφερει το καθε ιδρυμα.Συγχρονως θα επρεπε να πληρωνονται για την πραγματικη τους και οχι την πλασματικη αποδοση. Θα το καταλαβετε καλυτερα με ενα παραδειγμα: Στα δημοσια σχολεια ο πρωτοδιοριστος καθηγητης παιρνει περιπου 1.000 ευρω καθαρα, δουλευει 8 μηνες το χρονο, απο τον οποιο αν αφαιρεσουμε ΣΚ,αργιες,γιορτες,εκδρομες,απεργιες,καταληψεις κτλ πεφτουμε καπου στους 5-6 μηνες.Αν υπολογισετε οτι τη βδομαδα με βαση το νομο δουλευουν maximum 20 ωρες (οταν ο μεσος εργαζομενος στον ιδιωτικο τομεα δουλευει 40 ωρες τη βδομαδα για 800 ευρω το μηνα περιπου) και οτι πληρωνονται 14 μισθους παρολο που οι πραγματικοι ειναι 8 (ναι ναι πληρωνονται και το καλοκαιρι και τις γιορτες παρολο που καθονται) μπορειτε με ενα υπολογισμο να δειτε το ωρομισθιο ενος καθηγητη. Ο ιδιος καθηγητης ομως σε ενα ιδιωτικο σχολειο, παιρνει σαφως λιγοτερα χρηματα, δεν εχει την εξασφαλιση του δημοσιου, δεν εχει προσβαση στον ΟΕΚ για φτηνα σπιτια, ουτε στο Ταμειο Παρακαταθηκων και Δανειων για χαμηλοτοκα δανεια και επιπλεον δεν πληρωνεται τους καλοκαιρινους μηνες που καθεται. Κατι αντιστοιχο θα συμβει αν τα πανεπιστημια παψουν να χρηματοδοτουνται απο το κρατος και αρχισουν να "τρεφονται" μονα τους. Αυτος ειναι ο βασικοτερος πυλωνας. 2) Δεν ειναι δυνατον να σπουδασουν ολοι και να γινουν επιστημονες για 2 βασικους λογους.Ο πρωτος ειναι πως οπως και στη φυση ετσι και στο εργασιακο περιβαλλον απαιτειται ισορροπια.Η τροφικη αλυσιδα δεν εχει τυχαια τοσα πολλα ειδη.Υπαρχουν για να εξασφαλιζεται η αναγκαια ισορροπια.Με τον να βγαζεις μονο "επιστημονες" δημιουργεις τεραστιο κενο στα τεχνικα επαγγελματα τα οποια θα κληθεις στο μελλον να στελεχωσεις με ξενους.Κλασσικο παραδειγμα η Πολωνια που με το που μπηκε στην ΕΕ αρχισε να εξαγει εργατικο τεχνικο δυναμικο (υδραυλικοι,ηλεκτρολογοι,νοσηλευτες) στις γυρω χωρες μελη συν την Αγγλια (τεραστια ελλειψη σε νοσηλευτικο προσωπικο). Ο δευτερος ειναι πως με τοσους "επιστημονες" πτυχιουχους δημιουργεις στρατιες ανεργων γιατι οι θεσεις εργασιας στελεχων ειναι δεδομενες.Εσυ με το να αυξανεις την προσφορα "επιστημονων" με δεδομενη τη ζητηση το μονο που πετυχαινεις ειναι να ριχνεις τις τιμες-μισθους αυτων που δουλευουν και οι υπολοιποι να μενουν ανεργοι.Για αυτο οι επιχειρηματιες εχουν εκτραχυνθει και σου λενε "δεν σου αρεσει,δηλωσε παραιτηση,ξερεις ποσοι περιμενουν στην πορτα??". Μην απορουμε μετα που ειμαστε στο 80% του μεσου κοινοτικου εισοδηματος. Επιπροσθετα δημιουργειται το εξης παραδοξο, ολοι οσοι αποφοιτουν απο ενα καλο ΑΕΙ-ΤΕΙ, να πιανουν δουλεια σε μια καλη ιδιωτικη εταιρεια με μισθο πεινας για τα Ελληνικα δεδομενα τιμων, των 1000 ευρω μικτα και μετα απο 3 χρονακια να καταληγουν ολοι τρεχοντας στο Δημοσιο μεσω ΑΣΕΠ για να βρουν την ησυχια τους. Αφου λοιπον το 70% οσων δουλεουν στον ιδιωτικο τομεα ονειρευονται το Δημοσιο, γιατι κοπτονται να σπουδασουν και να γινουν επιστημονες αφου στην χ,ψ,ω Δημοσια υπηρεσια (με εξαιρεση ορισμενες) το ειδος του πτυχιου τους δεν παιζει και πολυ μεγαλο ρολο. 3) Ο 3ος πυλωνας συνδεεται αμεσα με τον 2ο.Η μεγαλη καταστροφη ηταν ο νομος Αρσενη που εβαζε ολους τους υποψηφιους στο πανεπιστημιο.Εμεις που δωσαμε με δεσμες ειχαμε πχ 70.000 υποψηφιους για 40.000 θεσεις και οι υπολοιποι ειτε θα ξαναδιναν του χρονου ειτε θα εφευγαν για το εξωτερικο.Με την προφαση να κραταμε τα παιδια μας στην Ελλαδα αλλαζουμε το νομο, δημιουργουμε σχολες αμφιβολης ποιοτητας και πτυχιων και ολοι οσοι δινουν θα μπαινουν.Δλδ δινουν 100.000 φετος??Και οι 100.000 θα μπουν καπου. Με τον τροπο αυτο ομως δημιουργησες μια σιγουρια στους μαθητες οτι ολοι μπαινουν καπου (αφου στην Ελλαδα το ζητημα ηταν να μπεις σε καποια σχολη για να μην πανε οι κοποι σου χαμενοι τρομαρα σου).Αυτη η σιγουρια οδηγησε σε μια χαλαροτητα με αποτελεσμα απο την 2η χρονια εφαρμογης τους νομου να παρατηρουνται βαθμολογιες κατω απο τη βαση.Αυτο συνεβη γιατι πολυ απλα αφαιρεσες ως πολιτικη ηγεσια του υπουργειου το στοιχειο του ανταγωνισμου απο τους μαθητες οι οποιοι ηξεραν οτι μονο ενα ποσοστο θα περναγε.Τωρα πηγες στο αλλο ακρο και απο τον ανταγωνισμο που δημιουργουσε αγχος και πιεση στα παιδια, πηγες στον στ@ρχιδισμο και την αδιαφορια των παιδιων να μορφωθουν και να σπουδασουν. 4) Η μη υπαρξη ιδιωτικων πανεπιστημιων στην Ελλαδα.Με το συστημα των Δεσμων οσοι δεν περναγαν και δεν ηθελαν να ξαναδωσουν κατεφευγαν στο εξωτερικο.Αν απο χρονια ειχες προβλεψει να επιτρεψεις την ιδρυση ιδιωτικων ΑΕΙ θα ειχες α)μειωσει την παραπαιδεια καθως τα φροντιστηρια προετοιμαζουν για τις πανελληνιες ενω τα πανεπιστημια του εξωτερικου κοιτανε τον βαθμο απολυτηριου που με τις Δεσμες ηταν ανεξαρτητος απο το τι εγραφες στα 4 μαθηματα.Αρα οσοι εξαρχης επιθυμουσαν ξενο ΑΕΙ θα γλιτωναν το κοστος, β)ενισχυεις τα κρατικα ταμεια γιατι τα ξενα ιδιωτικα ΑΕΙ θα ειναι ΑΕ και συνεπως θα φορολογουνται κανονικα, γ)κρατας πολυτιμο συναλλαγμα στη χωρα (ιδιως προ ΕΕ ξοδευαμε τεραστια ποσα δρχ και τα εξαγαμε ως στερλινες κανοντας τους Εγγλεζους πλουσιους), δ)μειωνεις την ανεργια καθως τα ξενα ιδιωτικα ΑΕΙ θα υποχρεωθουν να προσλαβουν Ελληνες τουλαχιστον στις γραμματειες και στις υποστηρικτικες θεσεις. 5)Ο πεμπτος και κυριοτερος πυλωνας τον οποιο πολλοι τον αγνοουν γιατι φροντιζουν οι ιθυνοντες να μην μιλανε για αυτο.Η χρηματοδοτηση. Οπως πολλοι θα γνωριζετε εδω και χρονια η ΕΕ χρηματοδοτει την παιδεια μεσω των προγραμματων ΕΠΕΑΚ. Αυτο που δεν ξερετε ειναι οτι εγινε ενα μεγαλο φαγοποτι δισ ευρω, οτι πολλα Μεταπτυχιακα ΑΕΙ (πχ της ΑΣΟΕΕ) χρηματοδοτουνταν 80% απο το ΕΠΕΑΕΚ με αποτελεσμα ο φοιτητης να πληρωνε μονο το 20% και φυσικα πολλα τμηματα ΑΕΙ και ιδιως ΤΕΙ ιδρυθηκαν στην περιφερεια για να απορροφηθουν οι αντιστοιχοι ποροι.Πχ το ΤΕΙ Αργυρομεταλλευματων ή Φυσικων Πορων δεν εχει λογο υπαρξης σε μια χωρα με μηδενικη βιομηχανικη παραγωγη και ελαχιστη πρωτογεννη που περιλαμβανει κατα βαση την γεωργια και την αλιεια. Ηταν ομως μια καλη δικαιολογια για να φαμε ως χωρα λεφτα απο τα ΕΠΕΑΕΚ. Το θεμα κυριοι ειναι οτι τα ΕΠΕΑΕΚ απο το 2004 μας αφησαν χρονους και αυτο γιατι ειχαν ημερομηνια ληξης.Ηταν εξαρχης γνωστο οτι η ΕΕ θα μας χρηματοδοτουσε με μεγαλα ποσα μεχρι το 2004.Τοτε που εγινε και η αλλαγη κυβερνησης οποτε οι προηγουμενοι που ξερανε δεν αγχωνοντουσαν γιατι ειχαν φυγει απο την εξουσια.Οι καινουριοι μεχρι να μαθουν οτι λεφτα τελος περασε η σχολικη χρονια 2004-2005 και οριακα αντεξαν την 2005-2006.Απο φετος ομως τη χρονια 2006-2007 το κρατος δεν μπορει μονο του να στηριξει ολα αυτα τα ΑΕΙ-ΤΕΙ της επαρχιας που δημιουργηθηκαν με ημερομηνια ληξης αλλα δεν το ειπαν σε κανεναν και ιδιως στις τοπικες κοινωνιες που τις αφησανε να κανουν επενδυσεις (δωματια,καφετεριες,μαγαζια κα).Ετσι και προκειμενου να μας πουνε την αληθεια οτι χτιζανε στην αμμο με ξενα κουβαδακια, βρισκουν την πιο ανωδυνη λυση να επαναφερουν το μετρο της βασης οποτε εκ των πραγματων αυτα τα περιφερειακα πανεπιστημια να οδηγηθουν σε κριση και μαρασμο. Αυτοι ειναι οι 5 βασικοι λογοι κατα την ταπεινη μου γνωμη.Οποιος εχει να προσθεσει ή να αντιτεθει σε κατι ειναι ευπροσδεκτος.
nogood Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 ps. Χώρες που υποτιμώ τις γράφω με μικρό. Όπως ελλάδα' date=' εθνικισμός κ.τ.λ.[/quote'] respect Τώρα ο forensick και η melissa μπορούν να το βουλώσουν. :mrgreen: και να μην ξαναποστάρουν στο topic.
nogood Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 trava stin alvania sou ama de goustareis έλα ρε εθνικιστή xaxaxa
LL_NEO Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Λες και όλα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι ρόδινα και βγάζει βαθμό αυτός που αξίζει και όχι αυτός που ο μπαμπάς του έχει λεφτά να τον στείλει στα καλύτερα φροντιστήρια και στα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία. Πουτάνα κοινωνία ή απωθημένων το ανάγνωσμα...
guido Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Πως καταφέρνετε σε κάθε topic που αφορά την κοινωνία να βγάζετε τα μικροαστικά σας και τον ρατσισμό σας δεν μπορώ να καταλάβω... Λες και όλα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση είναι ρόδινα και βγάζει βαθμό αυτός που αξίζει και όχι αυτός που ο μπαμπάς του έχει λεφτά να τον στείλει στα καλύτερα φροντιστήρια και στα καλύτερα ιδιωτικά σχολεία. Επιμένετε να κοιτάτε το δέντρο και αποφεύγετε το δάσος με κάθε τρόπο. Αλλά δεν περίμενα κάτι διαφορετικό. Αυτή είναι η νέα ελληνική κοινωνια-νοοτροπία. Μπααα φίλε' date='αυτά που λες εσύ είναι ο ορισμός της νεοελληνικής νοοτροπίας . Το να γράφει κάποιος 5 στα 20 στις πανελλήνιες και να του φταίει που δεν πήγε ιδιωτικό και δεν έκανε 10 φροντιστήρια και όχι ότι έξυνε τα @@ του όλο το χρόνο και ήταν όλη μέρα έξω ή σάπιζε σε κανα νετκαφε. ps. Χώρες που υποτιμώ τις γράφω με μικρό. Όπως ελλάδα, εθνικισμός κ.τ.λ. Πω του την είπες τώρα.χαρείτε και οι δύο τον "ψαγμένο" τρόπο γραφής σας
geoastrix Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Το χέσατε το θεμα ρε κακομαθημένα ....για μικροεγωισμούς , ρε να μη σε χαρακτηρίσω και με Bann-ίσουν, βάλατε στο στόμα σας ΑΞΙΕΣ που δεν είστε ΑΞΙΟΙ ουτε να τις ακούτε!Τσογλανακια του κερατα με τα λεφτα και της Αγγλιες σας.
nogood Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Τσογλανακια του κερατα με τα λεφτα και της Αγγλιες σας. το ταίρι της melissas. Ρε φίλε είναι "τις Αγγλίες σας" και όχι "της Αγγλίες σας" κάποιοι πρέπει να ξαναπάνε σχολείο.
DrLo Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δε διάβασα τα προηγούμενα. Η άποψή μου επί του θέματος που έχει ανακήψει [/ανακύψει] [/ανακίψει] (ποτέ δεν έμαθα καλή ορθογραφία) 1. Συφμωνώ ότι για να γίνει κάποιος δεκτός από ένα (οποιοδήποτε) εκπαιδευτικό ίδρυμα που θέλει να λέγεται ανώτατο (πλέον και τα ΤΕΙ ως ΑΤΕΙ) θα πρέπει να ισχύουν minimum. 2. Θέτω ένα προβληματισμό .... Κάποιος γράφει 9, 8, 7 ή ακόμα χειρότερα. Γράφεται σε ανώτατο ίδρυμα της Τσεχίας. Θα πρέπει να έχει διακίωμα να δώσει ΔΙΚΑΤΣΑ (όσο ακόμα ισχύει), ή στο μέλλον να αναγωρίζεται το πτυχίο του ? 3. Αυτό που είπε το ΥΠΕΠΘ ότι και καλά πρέπει να αναβαθμίσουν τα ΤΕΙ το πρόγραμμά τους μου ακούγεται παπαριά. Έστω ότι τα ΤΕΙ γίνονται αυτόματα HARVARD, αν οι απόφοιτοι λυκείου δε μπορούν να γράψουν 10 παλι στα ίδια δε θα είμαστε. Τα λύκεια πρέπει να αναβαθμιστούν. 4. Κάποιος γράφει φέτος 9,94 και κόβεται. Του χρόνου με ποιο έυκολα θέματα (ή μια ασάφια λιγότερη) ο ίδιος θα έγραφε 10. 5. Δε βλέπω κανένα λόγω να υπάρχουν ένα σωρό ΤΕΙ μόνο και μόνο για να λέμε ότι φτιάχνουμε "Πανεπιστήμια". Ίσως θα ήταν καλύτερα το αντικείμενό τους να ενσωμάτωθεί στα ΙΕΚ ώστε και πιο ειλικρινείς με τον εαυτό μας να είμαστε και να μην αναγκάζουμε τον μαθητή από το Ρέθυμνο να πάει στη Κοζάνη για να σπουδάσει ανθοκομία κλπ κλπ κλπ
geoastrix Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Παραμορφομένε nogood, bad ή ότι στο πουτ... θες , τη στιγμή που έγραφα το ποστ καλο θα ήταν να είχα μπροστα μου αυτους που μίλησαν για Ελλαδα έτσι εύκολα και προκλητικά και όσο γι'αυτα που γράφεις εδώ σίγουρα είσαι κάτω απο 16 ....αν όχι τότε απλα σε λυπάμαι!
LL_NEO Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Κάποιος γράφει φέτος 9,94 και κόβεται. Του χρόνου με ποιο έυκολα θέματα (ή μια ασάφια λιγότερη) ο ίδιος θα έγραφε 10. Λύση σε αυτό θα ήταν τότε να μην υπήρχε όριο το 10 αλλά ένα ποσοστό (πχ 25%) να έμενε εκτός νυμφώνος... Πάντως εντάξει, το να επικαλούμαστε τα ιδιωτικά σχολεία και το φροντιστήρια ως ελαφρυντικό για την αδυναμία κάποιου να γράψει 10, είναι σαν να παραπονιέται ο Μπέος ότι του έκλεψαν το πρωτάθλημα πέρσυ με διαιτητικές μπινιές...
nogood Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Λύση σε αυτό θα ήταν τότε να μην υπήρχε όριο το 10 αλλά ένα ποσοστό (πχ 25%) να έμενε εκτός νυμφώνος...Πάντως εντάξει' date=' το να επικαλούμαστε τα ιδιωτικά σχολεία και το φροντιστήρια ως ελαφρυντικό για την αδυναμία κάποιου να γράψει 10, είναι σαν να παραπονιέται ο Μπέος ότι του έκλεψαν το πρωτάθλημα πέρσυ με διαιτητικές μπινιές...[/quote'] καλό καλό ωραία παρομοίωση ταιριάζει. :mrgreen:
Melissa_virus Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Θα θέσω μια ερώτηση. Όλα τα ΤΕΙ δηλαδή τα βγάζετε άχρηστα??? Τα ΤΕΙ μηχανολογίας για παράδειγμα, φυσικοθεραπείας, νοσηλευτικής, πληροφορικής, ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής και πολλά άλλα είναι άχρηστα? ΕΛΕΟΣ! Τα βάζετε όλα σε ένα τσουβάλι. Εντάξει υπάρχουν πάρα πολλά άχρηστα ΤΕΙ, αλλά δεν είναι και όλα άχρηστα. Ποιος θα μας φτιάξει την TV για παράδειγμα? Στα νοσοκομεία μέσα, ποιοι θα είναι οι νοσηλευτές? Δηλαδή, να είναι αυτοί που βγαίνουν από ΤΕΕ και ΙΕΚ και να μην υπάρχουν τα ΤΕΙ? ΕΛΕΟΣ.
Sebu Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δυστυχως ή ευτυχως την τηλεοραση,τα ηλεκτρικα, τα υδραυλικα και γενικως οποιαδηποτε τεχνικη εργασια την αναλαμβανουν αποφοιτοι ΤΕΕ ή ΙΕΚ. Πρωτον γιατι τελειωνουν νωριτερα απο ενα αποφοιτο ΤΕΙ και δευτερον και κυριοτερο γιατι υπαρχει η νοοτροπια και το ψωνιο στην Ελλαδα ο γονιος να θελει να δει το παιδι του επιστημονα.Δεν μπορει να διανοηθει οτι ο Γιωργακης που σπουδασε ηλεκτρολογια σε καποιο ΤΕΙ, θα ειναι ηλεκτρολογος σε οικοδομες ή θα φτιαχνει τηλεορασεις.Οι περισσοτεροι γονεις εχουν το ψωνιο και το αποθημενο να δουν το παιδακι τους σε μια μεγαλη εταιρια.Πχ καλυτερα σου λεει στην Ιντρακομ παρα ηλεκτρολογος. Μη νομιζετε σε πολλα απο αυτα φταινε τα αποθημενα των γονιων και του οικογενειακου περιβαλλοντος που πολλες φορες μας αναγκαζουν να κανουμε πραγματα ειτε γιατι δεν μπορεσαν εκεινοι, ειτε γιατι δεν θελουν να αποτυχουμε οπως αυτοι αλλα να εχουμε ενα καλυτερο μελλον (κατα κυριο λογο οικονομικο). Επιπροσθετα ο αποφοιτος του ΤΕΕ,ΙΕΚ ειναι φτηνοτερος ως εργατικο δυναμικο απο τον αντιστοιχο του ΤΕΙ οποτε σαφως καποιος εργοδοτης θα προτιμησει τον πρωτο ιδιαιτερα απο την στιγμη που τα ΤΕΕ και ΙΕΚ θεωρουνται πιο πρακτικα ως σχολες σε αντιθεση με τα θεωρητικα ΤΕΙ.
zaxoys Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Melissa-virus και βέβαια όλα τα ΤΕΙ δεν είναι ίδια (όπως και τα ΑΕΙ εξάλλου )και βέβαια η αποστολή τους όταν ιδρύθηκαν ήταν να δρουν συμπληρωματικά ως προς τα ΑΕΙ αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που σηκώνει και πολλά flames . Πάντως για να υπεραμυνθούμε λίγο του μέτρου είχε παραγίνει το κακό με τις βάσεις.Δεν μπορεί κάποιος που πχ μπαίνει σε ένα ΤΕΙ δομικών έργων (και που κτίζουν πχ μέχρι διώροφο σπίτι στο οποίο μπορεί τώρα να είμαι μέσα και να κάνω αυτό το ποστ) ή ένας ηλεκτρολόγος που έχει σχεδιάσει την εγκατάσταση του σπιτιού σου να έχει μπει με 8 πχ και να μην έχει στοιχειώδεις γνώσεις.Ήμαρτον Οτι η βάση 10 είναι ψιλοαυθαίρετη σχετικά με την διαφορετική δυσκολία των θεμάτων κάθε χρόνο ναι είναι ένα ζήτημα αλλά πάντα θα πρέπει να υπάρχει μια διαχωριστική γραμμή .Πχ κάποιος δεν μπήκε στην σχολή που ήθελε για 1 μόριο , είναι αδικιά?ναι αλλά τι να κάνουμε κάπως πρέπει να αποφασίζουμε ποιός μπαίνει που Ίσως θα μπορούσε παρόλα αυτά να γίνει κάποια κανονικοποίηση της βάσης όπως συμβαίνει καμια φορά στην σχολή οταν υα θέματα ειναι πολύ.....βατά
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.