nontasg Δημοσ. 31 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2006 Αν βγεις έξω κοίτα καθημερίνα πόσα παιδάκια είναι έξω και παίζουν με το κινητούλη τους και πόσα όχι!!!Είναι λίγα τα παιδια αυτά που είναι άξια!!Τουλάχιστον προσπαθούν!! Τα κινητούλια τους θες να πεις μαλλον γιατί τώρα πια έχουν 3-4 το καθένα.....Τώρα το γιατί τα έχουν είναι άλλο θέμα......
antreaslam Δημοσ. 31 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2006 MenamareL ,με το κινητο ,μπορει να παιξεις κ εσυ,αυτο σε κανει αναξια? δεν ειμαι μεγαλος,28 ειμαι.(ελπιζω να μη θεωρειται πια μεγαλη ηλικια!!!!!) και επιτελους,ποσες ειναι οι οικογενειες,σε μια εποχη που οι τιμες ολως των αγαθων κ υπηρεσιων,ειναι στα υψη,που μπορουν να ζουν τα παιδια τους?ΚΑΙ ποσα ειναι τα παιδια αυτα,που το δεχονται? κ επιτελους,κ εγω οταν ημουν στο σχολειο,ηθελα οταν μπω στο πανεπιστημιο να γκομενισω,να κανω λαλακιες κλπ... ομως,ειναι η πραγματικη ζωη αυτη που σου βαζει μυαλο! κ οταν (ελπιζω να συμφωνουμε σε αυτο),ΠΑΝΩ απο το 60-65%,ειναι σε οικονομικη κατασταση ιση ή κατωτερη του μετριου, σιγουρα δεν μπορεις να καθεσαι να τρως τα λεφτα του μπαμπα..απο το αλλο 35% (ψιλοτυχαια τα νουμερα μου),σιγουρα υπαρχει καποιο ποσοστο παιδιων με στοχους κ φιλοδοξιες,ή καποιοι γονεις που δεν αφηνουν τα παιδια να ξεφυγουν πολυ ,οποτε,πεφτουμε σε ενα 10%?15%?20%? ειναι ΜΙΚΡΟ το ποσοστο,ωστε να χαρακτηρισουμε ΟΛΗ την νεολαια! ΥΓ:μη μου πειτε το κλασσικο γελοιο επιχειρημα,οι καφετεριες ειναι γεματες,please!καταρχην,δεν καταλαβα,ΑΠΟ ΠΟΤΕ απαγορευτηκε να πινεις καφε?δευτερον,τον ρωτας αυτον που καθεται εκει,ποσο αναγκη το εχει?προσωπικα μιλωντας,μετα απο τοσες ωρες(πολλες φορες βραδυνης δουλειας), αυτο που ηθελα ηταν να κατσω να μιλησω με ενα ανθρωπο,να χαλαρωσω λιγο,να σχολιασω την επικαιροτητα,να ζητησω βοηθεια σε καποιο προβλημα μου,να κανω σχεδια για το μελλον μου με τον κολλητο μου,να γκομενισω,να φλερταρω,να γελασω,να τραγουδησω,να παιξω ταβλι!και στο κατω κατω, η παρακολουθηση στο πανεπιστημιο μου,ηταν σαν να πηγαινω 3η γυμνασιου,με καθηγηταδες που αποστηθιζαν το (δικο τους φυσικα) συγγραμμα,ή εστελναν τους βοηθους τους,με καθηγητες (πχ) οικονομετριας,που επι ενα 6μηνο(που παρακολουθησΑ),δεν μας εκαναν ΚΑΜΙΑ ασκηση,με καθηγητες που ειρωνευοντουσαν ("οποιος εχει απορια,ειναι βλακας! εχιε κανεις απορια?)?κλπ! απο που ως που ειναι κακο αυτο?κ γιατι κρινεται τοσο ευκολα αυτον που βλεπετε να καθεται σε καφετερια? ξερεετε τι περναει?ξερετε ποιος ειναι? μην κρινετε τους αλλους με την δικη σας ζωη!θα θελατε την ωρα που περνατε απο την καφετερια,να ακουσετε τον Χ ,να λεει για σας!κοιτα ,σενιο ντυσιματακι,μαλλι περιποιημενο,φρεσκο προσωπακι,κ παει στο μαθημα του/υης αμεριμνος/η....ειδες,αν εισαι παιδι του μπαμπα?(κριτικη χωρις να σε ξερουν κ να ξερουν τι περνας για να πας στο μαθημα ετσι?)?
Lomar Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2006 Να πίνεις καφέ κ να γκομενίζεις, δεν είναι κακό, όταν όμως κάνεις μόνο αυτό όλη μέρα τότε είναι. Να παίζεις lineage και να έχεις κόλλημα με τα αυτοκίνητα κ το tuning πάλι δεν είναι κακό, αλλά όταν κάνεις μόνο αυτό (και δεν ενοώ να είναι επάγγελμα αλλα "χόμπι"), τότε ναι είναι κακό.
antreaslam Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2006 οσο παμε,κ μικραινουμε λοιπον τις ομαδες που κραζουμε... τελικα,θα καταληξουμε στο % περιπου που ανεφερα,και θα διαπιστωσουμε,οτι...ωπα, δεν ειναι ολοι οι νεοι ετσι,αλλα μια μειοψηφια αυτων,που ΞΥΝΟΝΤΑΙ... κ για μια μειοψηφια,ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ ολους τους νεους,τους κραζουμε,και προσπαθουμε να τους καταστρεψουμε τις ζωες με τα μετρα μας(οικονομικα,παιδεια,ασφαλιστικο κλπ)!!!! γιατι ρε παιδια?γιατι νεοι ανθρωποι,δε δινουμε την ευκαιρια στους συνανθρωπους μας? ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΣΟ ΧΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ,βλεπουμε οτι η προηγουμενη γενια(των γονιων μας), ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ! το ζητημα ειναι ΑΥΤΗ η γενια,να μορφωθει, να εκπαιδευτει κ παιδευτει καταλληλα, ωστε να μπορεσουμε να κανουμε κατι καλυτερο για την επομενη γενια.... αν αντι για κριτικη,καναμε (ολοι μας) ανακυκλωση ας πουμε,δε θα ηταν ενα σημαντικο βημα?? ηρθε η ωρα να παρουμε την τυχη μας στα χερια μας,κ να ξεκολλησουμε απο μικροκομματικες σκεψεις,ρατσισμους,ευκολες κριτικες,επιθεσεις στις αντιθετες γνωμες,κλπ κπ... κ επαναλαμβανω, κ επιμενω....ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΝΟΧΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ-θεωρουνται παρανομα,ντροπη της κοινωνιας κλπ, ολα οσα ανεφερα για τους νεους στο προηγουμενο ποστ μου? let's stop this NOW!
Lomar Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Μάλλον δε διάβασες το προηγούμενο μηνυμά μου. Κοίτα να δείς, διαφωνώ μαζί σου στο γεγονός ότι αποτελούν μικρή μειοψηφία οι χαραμοφάιδες. Όντως είναι, ΑΛΛΑ είναι αρκετα μεγάλο ποσοστό για να δημιουργούν πρόβλημα σε πολλά ελληνικά νοικοκυριά και επιπλέον όταν βλέπεις κάποιος που δε προσπάθησε ποτέ στη ζωή του μέχρι το Λύκειο κ τις πανελλήνιες να περάσει κάπου, κ παρόλα αυτά θέλει απελπισμένα να μπει σε σχολή και κατηγορεί και απο πάνω και το σύστημα, τότε δε δημιουργεί αυτόματα κ πρόβλημα στην κοινωνία; βλ σημερινή κατάσταση. Σαν να μήν έφταναν όλα αυτά, μπαίνει σε μια σχολή (ιδιωτική ή ΤΕΙ - AEI του 3) και αφού κωλοβαρέσει 5-6-7-8 χρονάκια και πάρει με (μίζες, θυσίες και παρακάλια προς τους καθηγητές) των γονιών του το πτυχίο, δε τον νοιάζει να δει (προτού φυσικά σπουδάσει) αν αυτο που πήγε να σπουδάσει (να κάνει "φοιτιτική" ζωή) έχει επαγγελματικές προοπτικές, με αποτέλεσμα να αρνούνται να δουλέψουν σε κάτι διαφορετικό μέχρις ότου βρεθεί μια θέση εργασίας που να έχει εισόδημα τουλάχιστον 2000€, 4 το πολύ 6 ώρες εργασίας την ημέρα, να είναι 5θήμερη κτλ. Γιατί βλέπεις όταν εγώ έχω τελειώσει ιχθυοκαλλιέργιες, δεν είναι δυνατόν να δουλέψω σερβιτόρος μέχρι να βρώ κάτι καλύτερο κ σχετικό με το πτυχίο μου, είμαι επιστήμονας βρε αδερφέ και έχω image! Οι περισσότεροι απο εμάς έχουμε - πιστεύω - παραδείγματα γνωστών μας που μια ζωή ήταν όπως τους περιέγραψα παραπάνω (σφάλματα γονέων δλδ), οι οποίοι επειδή είναι τόσο κακομαθημένοί, ότα φτάσει η ώρα να αποφασίσουν τι θα κάνουν μετά το Λύκειο, δεν κοιτάνε οτι εφόσον για "επιστήμη" δεν κάνουν (με την έννοια ότι δεν έχουν τη θέληση και την αφοσίωση να ασχοληθούν και δεν ενοώ μόνο το μυαλό, IQ ktl.) να κοιτάξουν και απο τον "τεχνικό" τομέα τι παίζει. Και αυτό το σκηνικό το έχω συναντήσει σε άτομα (απο 16-30) απο Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Αθήνα άρα είναι κάτι πιο γενικευμένο για να αποτελεί απλώς μια περιορισμένη μειονότητα. Συμφωνώ όμως μαζί σου οτι έχουμε περιθώρια βελτίωσης κ πολλές πιθανότητες να γίνουμε (μακάρι) καλύτεροι απο την γενιά των γονιών μας. Ένα παράδειγμα συγκεκριμένο θα δώσω το οποίο είναι το πιο χαρακτιριστικό μιας μεγάλης μειονότητας της σειράς μου (85-90). Κάποιος γνωστός μου έβγαλε Β.Π. 7.3k μόρια φέτος, δε πέρασε πουθενά και λέει δε πάω Αγγλια που είναι κ ο αδερφός μου και είναι και κυριλε; Άλλαξε και το ντύσιμο και το μαλλί και το φέρσιμο για να ειναι κ τρεντουλας. Του λέω τί θα σπουδάσεις ρε; Δ ξέρω ακόμα μου λέει, ΑΛΛΑ το πιθανότερο είναι μοριακή βιολογία επειδή είναι γαμάτη φάση! Τα συμπεράσματα για την "ακίνδυνη" μειονότητα της γενιάς μας δικά σας...
Forensick Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Μάλλον δε διάβασες το προηγούμενο μηνυμά μου. Κοίτα να δείς' date=' διαφωνώ μαζί σου στο γεγονός ότι αποτελούν μικρή μειοψηφία οι χαραμοφάιδες. Όντως είναι, ΑΛΛΑ είναι αρκετα μεγάλο ποσοστό για να δημιουργούν πρόβλημα σε πολλά ελληνικά νοικοκυριά και επιπλέον όταν βλέπεις κάποιος που δε προσπάθησε ποτέ στη ζωή του μέχρι το Λύκειο κ τις πανελλήνιες να περάσει κάπου, κ παρόλα αυτά θέλει απελπισμένα να μπει σε σχολή και κατηγορεί και απο πάνω και το σύστημα, τότε δε δημιουργεί αυτόματα κ πρόβλημα στην κοινωνία; βλ σημερινή κατάσταση. Σαν να μήν έφταναν όλα αυτά, μπαίνει σε μια σχολή (ιδιωτική ή ΤΕΙ - AEI του 3) και αφού κωλοβαρέσει 5-6-7-8 χρονάκια και πάρει με (μίζες, θυσίες και παρακάλια προς τους καθηγητές) των γονιών του το πτυχίο, δε τον νοιάζει να δει (προτού φυσικά σπουδάσει) αν αυτο που πήγε να σπουδάσει (να κάνει "φοιτιτική" ζωή) έχει επαγγελματικές προοπτικές, με αποτέλεσμα να αρνούνται να δουλέψουν σε κάτι διαφορετικό μέχρις ότου βρεθεί μια θέση εργασίας που να έχει εισόδημα τουλάχιστον 2000?, 4 το πολύ 6 ώρες εργασίας την ημέρα, να είναι 5θήμερη κτλ. Γιατί βλέπεις όταν εγώ έχω τελειώσει ιχθυοκαλλιέργιες, δεν είναι δυνατόν να δουλέψω σερβιτόρος μέχρι να βρώ κάτι καλύτερο κ σχετικό με το πτυχίο μου, είμαι επιστήμονας βρε αδερφέ και έχω image! Οι περισσότεροι απο εμάς έχουμε - πιστεύω - παραδείγματα γνωστών μας που μια ζωή ήταν όπως τους περιέγραψα παραπάνω (σφάλματα γονέων δλδ), οι οποίοι επειδή είναι τόσο κακομαθημένοί, ότα φτάσει η ώρα να αποφασίσουν τι θα κάνουν μετά το Λύκειο, δεν κοιτάνε οτι εφόσον για "επιστήμη" δεν κάνουν (με την έννοια ότι δεν έχουν τη θέληση και την αφοσίωση να ασχοληθούν και δεν ενοώ μόνο το μυαλό, IQ ktl.) να κοιτάξουν και απο τον "τεχνικό" τομέα τι παίζει. Και αυτό το σκηνικό το έχω συναντήσει σε άτομα (απο 16-30) απο Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Ρόδο, Αθήνα άρα είναι κάτι πιο γενικευμένο για να αποτελεί απλώς μια περιορισμένη μειονότητα. [b']Συμφωνώ όμως μαζί σου οτι έχουμε περιθώρια βελτίωσης κ πολλές πιθανότητες να γίνουμε (μακάρι) καλύτεροι απο την γενιά των γονιών μας.[/b] Ένα παράδειγμα συγκεκριμένο θα δώσω το οποίο είναι το πιο χαρακτιριστικό μιας μεγάλης μειονότητας της σειράς μου (85-90). Κάποιος γνωστός μου έβγαλε Β.Π. 7.3k μόρια φέτος, δε πέρασε πουθενά και λέει δε πάω Αγγλια που είναι κ ο αδερφός μου και είναι και κυριλε; Άλλαξε και το ντύσιμο και το μαλλί και το φέρσιμο για να ειναι κ τρεντουλας. Του λέω τί θα σπουδάσεις ρε; Δ ξέρω ακόμα μου λέει, ΑΛΛΑ το πιθανότερο είναι μοριακή βιολογία επειδή είναι γαμάτη φάση! Τα συμπεράσματα για την "ακίνδυνη" μειονότητα της γενιάς μας δικά σας... πραγματικα δεν πιστευω το οτι ο αλλος θα εχει προβλημα με το να βρει δουλεια σε απασχολει. ναι, μπορει να σου σπαει τα @@ γιατι θα το λεει ενω εχει αδικο, αλλα απο κει και περα δεν σε απασχολει(οπως και μενα). αυτο μπορει να συμβει στον οποιονδηποτε και αν δεν το χε σκεφτει καλα που θα σπουδασει, τοτε, δικο του προβλημα. επισης το οτι δεν προσπαθησε, δικο του προβλημα ειναι, αυτος δεν εμαθε καποια καλα πραγματα. το να μπει ομως ακομα και αυτος σε μια σχολη ειναι κερδος για την κοινωνια. γιατι αυτος ο ανθρωπος μπορει να μην σκοτωθει στο διαβασμα ακομα και κει, αλλα θα παρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ πραγματα απο την ζωη του και την τριβη του με αλλους ανθρωπους(φοιτητες-καθηγητες).γιατι μια χωρα η οποια εχει την πλειοψηφια των πολιτων της μορφωμενους ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ κερδισμενη. επισης το αλλο ειναι οτι ετσι οπως ειναι το συστημα στο λυκειο, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ να κανεις φροντηστηρριο(ο μεσος ορος δηλαδη) για να μπεις σε μια σχολη. αυτο δεν ειναι αδικια? αυτοι που δεν εχουν χρηματα δηλ παιρνουν απο τα 3 το μακρυτερο?το κακο απλα ειναι οτι οι σχολες που υπαρχουν θα επρεπε(αρκετες απο αυτες) να εχουν και τεχνικο προσανατολισμο. να μην ειναι θεωρητικες τοσο πολυ.επισης το λυκειο εχει το προσανατολισμο του "διαβαζω για να παω καλα στις εξετασεις" και οχι για να "μαθω". αν εκανες πιο ενδιαφερον την μαθηση αυτη καθ εαυτη, τοτε τα πραγματα θα ηταν πιο διαφορατικα. οπως επισης τοτε θα ειχες και δικαιωμα να πεις οτι βαζεις οριο σε διαφορα πραγματα. γιατι αν δεν μπορεις να προσφερεις αυτα που πρεπει για να παιδευσεις τον αλλον, ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να του πεις στοπ.η παιδεια αυτη την στιγμη εχει κομμενα ποδια. και εχοντας διαφορετικη παιδεια(που ειναι η γ@μημενη η ανακυκλωση ενω βλεπω απο το μπροστινο μου αυτοκινητο να πεταει ΧΥΜΑ την κοκα κολα του και το πακετο ΚΑΤΩ?). ε, οταν θα εχεις παιδεια, θα εχεις και αυτο. οταν θα εχεις σωστη παιδεια, δεν θα εχεις του κ@ριοληδες που τρεχουν μεσα στην κινηση και κοντευουν να τους πατησουν ολους. οταν θα εχεις σωστη παιδεια, δεν θα σκεφτεις να βαλεις το μεσον μπας και μπει η κορουλα σου στο δημοσιο, ενω καποιος αλλος το αξιζε περισσοτερο. αλλα που αυτα. μας φταινε μονο αυτοι που εβγαλαν κατω απο 10 και οχι η καταντια που εχει η παιδεια και ειναι υπευθυνη για αυτη την κατασταση.
Lomar Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Δημοσ. 2 Σεπτεμβρίου 2006 Δεν κατηγορώ αυτούς που έβγαλαν κάτω απο 10 κτλ απλα όταν ζητάς καλύτερη παιδεία κ γενικά οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό αγαθό, πρέπει να είσαι ΕΣΥ ο πρωτεργάτης αυτού, και όχι να περιμένεις και να κατηγορείς άλλους που δεν νοιάστηκαν για εσένα (βλ. κυβέρνηση). Δεν λέω πως το σύστημα μαμαει κτλ. απλα αυτό είναι μια άλλη παράμετρος του συστήματος Παιδεία. Όσοι λοιπόν προσπάθησαν φέτος παρά το σφάξιμο που πραγματικά έγινε, βρέθηκαν να ανταγωνίζονται άλλους που διάβασαν κ άλλους που δεν διάβασαν, αυτοί που δεν διάβασαν κατηγορούν την κυβέρνηση κ λένε ΤΥΧΕΡΟΥΣ και Κ%ΛΟΦΑΡΔΟΥΣ αυτούς που διάβασαν κ πέρασαν. Δε λέω πως εγώ που κρίνω τους άλλους ήμουν ο καλύτερος μαθητης, στη σχολή μου μπήκα με 12, και παρόλο που ήταν αυτό που πάντα ήθελα να κάνω, το σκέφτηκσ έστω για μια στιγμή αν θα πάω τελικά με όλα αυτά που γίνονται στην Ελλάδα με τα αει - τει κ την αγορά εργσίας. Το σύστημα, οι νόμοι, το σύνταγμα και οι κυβερνήσεις για να βελτιωθούν πρέπει πρώτα να βελτιωθούμε ΈΜΕΙΣ και να κοιτάξουμε πρώτα τους εαυτούς μας και μετά το σύστημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.