tsakonas Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 για μια ακομη φορα το κλασσικο ατυχημα απογειωσης απο λαθος διαδρομο :-| Σε αυτο το ατυχημα τα αιτια της καταληξης ειναι χτυπητα. Πηγε να απογειωθει απο διαδρομο που απλα δεν του εφτανε. Τοσο ευκολο ειναι να τους μπερδεψεις τους διαδρομους ρε γαμωτο? Αφου γραφουν πανω τους με τεραστια γραμματα σε ποιον ακριβως πατας... πως τα καταφεραν παλι? ΕΛΕΟΣ οταν ποσταρα το λινκ δεν ειχε νεοτερες ειδησεις!! Αν ειναι δυνατον....πως εγινε παλι τετοιο λαθος........ να τον μπερδεψε ετσι οπως λες μου φαινεται τελειος ακραιο ....πιθανολογω οτι προφανως ηθελε μεγαλυτερο διαδρομο λογω καυσιμων και βαρους αρα εκανε λαθος υπολογισμο ο πιλοτος.....να πηγε σε λαθος διαδρομο αρα τον αφησε και ο ελεγκτης...δεν γινονται αυτα....
kirimis Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2006 Δεν γινονται?!!!! ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ?????? .............. μην με βαζεις να ψαχνω ποσες φορες εχουν σημειωθει συμβαντα και ατυχηματα απο αυτο ακριβως το λαθος (οχι απο λαθος οδηγιες του Πυργου, αλλα απο λαθος των πιλοτων). Οσο και αν σου (και μου) φαινεται απιθανο.... ναι συμβαινει. Το ποιο προσφατο αναλογο συμβαν πρεπει να ελαβε μερος κατα το 2003 σε Ιαπωνια νομιζω και καθαρισε ενα ολοκληρο 747 και τους επιβατες του. Απογειωθηκε (η τουλαχιστον προσπαθησε) απο αεροδιαδρομο στον οποιο διεξαγονταν εργα και επεσε πανω σε κατι Caterpillar... Στο σημερινο ατυχημα με το CRJ ο πυργος εδωσε εντολη για αλλο διαδρομο και ο πιλοτος πηγε σε αλλον. Αμα δεις σχεδιαγραμμα απο το αεροδρομιο οπου εγινε το ατυχημα, θα μπορουσε σχετικα ευκολα κανεις να μπει σε λαθος διαδρομο, αλλα να συνεχισεις την απογειωση απο εκει... τι να πω, υποτιθεταιι πως αναγραφετε στην αρχη του διαδρομου που ακριβως βρισκεσε. Για την ιστορια ο διαδρομος που πηγαν να απογειωθουν ειχε μηκος 3500 ποδια και χρησιμοποιειται μονο απο μικρα ελικοφορα (Cessna, Cirrus κλπ κλπ) Αυτοι επρεπε να ειχαν απογειωθει απο τον κυριως διαδρομο που ειναι για τα airliners με μηκος 7000. * να σημειωσω πως η συντριπτικη πλειοψηφια τετοιων λαθων εχει γινει σε συνθηκες σκοτους... οπως και το σημερινο (δεν ειχε βγει ο ηλιος καλα καλα)
tsakonas Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δλδ ο πιλοτος αντε τις ταμπελες δεν τις ειδε ,ο ελεγκτης δεν τον ειδε? Δεν εχουν ρανταρ εδαφους εκει? Και αν δεν εχουν,επιβεβαιωσε ο πιλοτος οτι ειναι στον δεξιο διαδρομο π.χ και ηταν στον αριστερο εν τελει? Το εχω διαβασει αυτο για το 747 και αν θυμαμαι καλα ειχε πολυ ομιχλη ....συν τις λαθος επικοινωνιες .....τωρα και σκοταδι να ειναι οι ταμπελες φωτιζονται.... τι να πεις.......
Neurotic_Fest Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Χαμος σιγουρα δεν γινεται. Απο το 2001 ειχε να γινει ατυχημα σε airliner στην Αμερικη. Μιλαμε για πολυυυυυυυ μεγαλη περιοδο ησυχιας. Να που στραβωσε το ζητημα. Οι αναφορες λενε παντως πως ο first officer χαροπαλευει και οι υπολοιποι 49 επι της ουσιας πεθαναν απο την φωτια... μιας και η καμπινα εμεινε αθικτη απο το συρσιμο... Αυτα τα μαμημενα καυσιμα ρε πουστη μου... :-| Αν θυμαμαι καλα εχουν σημειωθει ατυχηματα σε επιβατικες πτησεις με οριακα πανω απο 20 νεκρους χωρις να ειμαι σιγουρος για το αν τα αεροσκαφη μπoρουν να χαρακτηριστουν airliners.
kirimis Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Αν θυμαμαι καλα εχουν σημειωθει ατυχηματα σε επιβατικες πτησεις με οριακα πανω απο 20 νεκρους χωρις να ειμαι σιγουρος για το αν τα αεροσκαφη μπoρουν να χαρακτηριστουν airliners. Ερρρμμμ ναι, ενδιαμεσα ειχαν πτωση ενος Turbo Mallard του 1947!!! με 18 νεκρους (εφυγε η πτερυγα κατα την απογειωση ) και ενα ακομα αναλογης χωρητικοτητας αεροπλανακι. Αυτα οντως δεν εμπιπτουν στην κατηγορια των Airliners. Αυτη αν δεν κανω λαθος ξεκινα απο αεροπλανα των οποιων η χωρητικοτητα ειναι 30 και πανω επιβατες... εκει ξεκιναν και καποιες πολυ ποιο αυστηρες προδιαγραφες στην κατασκευη και συντηρηση.
deepdish Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 αντε βρε...κανανε λαθος και οι αμερικανοι???πω πω...διαφορετικη φιλοσοφια εχουν, γιαυτο.μηπως δεν ειναι ανθρωποι κιολας??γιατι μονο οι ανθρωποι (ρωσοι) κανουν λαθη.αρα το συμπερασμα ειναι ενα..και ρωσος να ειναι,και αμερικανος ,και ελληνας ,και γαλλος,το ιδιο πραγμα θα συμβει.λαθος πιλοτου,τεχνικη βλαβη αεροπλανου,κακες καιρικες συνθηκες, και οτι αλλο συμβει τα θυματα υπαρχουν παντα.και το φαινομενο θα μεγαλωνει απο τη στιγμη που τωρα βρηκαν αλλο κολπο..μειωση εξοδων και αυξηση κερδων.Μειωση τεχνικων ελεγχων,ελλειπης εκπαιδευση πιλοτων,τσαπατσουλιες στην συναρμολογηση των αεροπλανων.καλυτερα με το αυτοκινητο ...
deepdish Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 κιριμις φαινεται οτι το κατεχεις το θεμα....ειναι λαθος αυτα που λεω?τουλαχιστον στο discovery αυτο το συμπερασμα βγαζουν...τι να πω,...
^BOOMBOOM Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Αυτο το συμπέρασμα δεν το βγάζουν στο discovery, στο ΚΚΕ το βγαζουν
Neurotic_Fest Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Αυτο το συμπέρασμα δεν το βγάζουν στο discovery, στο ΚΚΕ το βγαζουν Ευγε , σ'εχουνε μαθει καλα ιστορια εκει που ησουνα.Κεφαλλονιτης , ρωσικα αεροπλανα , τιποτε δεν ειναι τυχαιο !!! Ωραιο αβαταρ , περιττα σχολια ομως που δεν προσφερουνε και τιποτα ιδιαιτερο.Τεσπα , δικαιωμα σου .
kirimis Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 αντε βρε...κανανε λαθος και οι αμερικανοι???πω πω...διαφορετικη φιλοσοφια εχουν, γιαυτο.μηπως δεν ειναι ανθρωποι κιολας??γιατι μονο οι ανθρωποι (ρωσοι) κανουν λαθη.αρα το συμπερασμα ειναι ενα..και ρωσος να ειναι,και αμερικανος ,και ελληνας ,και γαλλος,το ιδιο πραγμα θα συμβει.λαθος πιλοτου,τεχνικη βλαβη αεροπλανου,κακες καιρικες συνθηκες, και οτι αλλο συμβει τα θυματα υπαρχουν παντα.και το φαινομενο θα μεγαλωνει απο τη στιγμη που τωρα βρηκαν αλλο κολπο..μειωση εξοδων και αυξηση κερδων.Μειωση τεχνικων ελεγχων,ελλειπης εκπαιδευση πιλοτων,τσαπατσουλιες στην συναρμολογηση των αεροπλανων.καλυτερα με το αυτοκινητο ... Χαχα.... θες να συγκρινουμε τον αριθμο/ωρες των πτησεων που γινονται στην Αμερικη με οπουδηποτε αλλου στον κοσμο? Γιατι μονο ετσι θα μπορουσες να καυτηριασεις κατι.... Κανενας μα κανενας δεν ισχυριστηκε οτι λαθη δεν γινονται και ειδικα τα ανθρωπινα. Σε πληροφορω μαλιστα πως λαθη γινονται σε καθημερινη βαση, παρατυπιες γινονται σε καθημερινη βαση, παντου και σε ολο τον κοσμο. Αλλες μικροτερες, αλλες μεγαλυτερες... το θεμα ειναι πως δεν ξερεις κατα ποσο μπορει να στραβωσει μια παρατυπια. Το ζητημα ειναι ομως οτι αλλου γινονται λιγοτερα λαθη και αλλου περισσοτερα... αλλου δηλαδη εχεις μεγαλυτερες πιθανοτητες να εμπλακεις σε αεροπορικο συμβαν. Οποιος θελει καταλαβαινει... Προσωπικα ΔΕΝ με απασχολουν συμπαθειες και φανατισμοι εθνικοι, φυλετικοι whatever u call it. Εγω βλεπω σκετα δεδομενα στον αεροπορικο τομεα and that's it .-
Lucifer Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 28 Αυγούστου 2006 Μειωση τεχνικων ελεγχων,ελλειπης εκπαιδευση πιλοτων,τσαπατσουλιες στην συναρμολογηση των αεροπλανων.[b']καλυτερα με το αυτοκινητο ...[/b] Keine Hoffnung.
anark Δημοσ. 29 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 29 Αυγούστου 2006 (Και πάλι ένα post από τον συγκάτοικο μου ο οποίος αρνείται πεισματικά να ανοίξει account και με πρήζει ) Το παρακατω post το βρηκα στο http://www.pprune.org (forum για πολιτικη αεροπορια) και νομιζω οτι η συγκεκριμενη ιστοριουλα “φωτογραφιζει” με εξαιρετικο τροπο τον παραγοντα “complacency” (εφησυχασμός) που δυστηχως προκαλει πολλα προβληματα σε διαφορα safety critical environments. (Δεν ειναι περιγραφη καποιου συγκεκριμενου γεγονοτος – απλα δινει μια εικονα για ενα υπαρκτο θεμα/προβλημα στην πολιτικη -και οχι μονο- αεροπορια). -------------------------------------------------------------------------- Complacency ________________________________________ Yes, they should have done this and that and the other thing. And I used to do all those things everytime. But I've noticed that I don't anymore. Because I fly the same equipment on the same routes with the same people day after day after day. So many times I don't even notice that I missed something. "Oops, I forgot to…. Oh well". Besides, I'm busy with the important stuff. Like bitching about my schedule, my pay, my working conditions, my boss, my wife. I'm not sick. I'm not tired. But I am sick and tired. So while thinking all this, my muscle memory has flipped all the required switches and punched all the necessary buttons and spoken all the right things into the mike and off we go for the umpteenth time. Except that this time we lined up on the wrong @#$% runway. -------------------------------------------------------------------------- Eπισης, πολλες φορες το μυαλο μας πιστευει οτι αυτο που βλεπουμε ειναι αυτο που θελουμε ή αναμενουμε να δουμε, ακομα κι αν υπαρχουν ενδειξεις για το αντιθετο (π.χ. runway/taxiways signs). Αυτο, σε συνδυασμο με τον παραγοντα complacency....ʼnough said. Οι ενεργειες του πληρωματος ηταν απαραδεκτες αλλα δηστυχως δεν ειναι ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια φορα. Ο εξεταστης μου για το private license με ειχε ρωτησει ποτε πιστεβω οτι θα γινω «ασφαλης» πιλοτος και εγω απαντησα «οταν αποκτησω πολυ εμπειρια» Τοτε χαμογελασε και μου ειπε οτι θα ειμαι “safe…until complacency sets in….on average only a few hours after the test !” Ειχε δικιο (αν και διαφωνω λιγο για τα χρονικα περιθωρια). Αviation safety ειναι ενας κλαδος που διαρκως αναπτυσεται και συνεχως systemic failures αναγνωριζοντε και διορθωνονται. (κυριως στη Δυση - και αυτο το λεω χωρις καμμια διαθεση να προκαλεσω/θειξω κανεναν). Τα παραπανω προβληματα ομως ειναι χαρακτηριστικα της ανθρωπινης φυσης – ανεξαρτητως εθνικοτητας - που πολλοι ειδημονες θεωρουν οτι δεν αλλαζουν – και ετσι αποτελουν τον αδυναμο κρικο του συστηματος. Καλες προσγειωσεις. PP P.S. Για οσους θελουν να δουνε πληροφοριες για το συγκεκριμενο αεροδρομιο (KLEX): http://www.airnav.com/airport/KLEX
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.