Προς το περιεχόμενο

Το αεροπορικό ατύχημα στην ουκρανία...


gryllos_001

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Λοιπον' date=' επειδη εχουν ειπωθει αηδιες.... ολα τα πτητικα μεσα εφοσον συντηρουνται σωστα και πετουν εντος των οριων του φακελου τους δεν πρεπει να υπαρχει κανενα προβλημα .-

 

Καλοπαιδα.... λατρεις του ανατολικου μπλοκ που φοβοσαστε μην σας θιξουν την Μητερα Ρωσσια, δεν μου λετε:

1) Ειστε τοσο σιγουροι για την κουλτουρα ασφαλειας που επικρατει σε χωρες οπως η Αφρικη, η Κινα, η Ασια, η Ρωσια? Δεν εχει να κανει με το τι κατασκευαζουν, αλλα το τι κανουν απο εκει και περα.

2) Ειστε τοσο σιγουροι για την ποιοτητα των πιλοτων? Για τις ικανοτητες τους? Ποσες ωρες τον χρονο βαζουν στα simulators? Τι σοι εκπαιδευση εχουν για την πολιτικη αεροπλοΐα?

3) Ειστε τοσο σιγουροι πως η συντηρηση των αεροσκαφων γινετε οπως πρεπει? Οτι τα ανταλλακτικα που μπαινουν δεν ειναι απο συντριμια αλλων αεροσκαφων? Μην ξεχνατε πως μιλαμε και για δυσμενεις οικονομικες συνθηκες με οτι μπορει να συνεπαγετε αυτο...

 

Ας μην ξεχναμε πως μεχρι προσφατα ηταν ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ οι συνθηκες ασφαλειας στην Ρωσσια... σε σημειο να υπαρχουν και ΟΡΘΙΟΙ επιβατες.

 

Τελος τα TU154 ειναι ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΑ αεροσκαφη... παλια, αντιστοιχα των 727. Ενα τετοιο αεροσκαφος, σιγουρα δεν μπορει να βοηθησει (εαν γινει μαλατσια) ενα πιλοτο, το ιδιο με ενα ποιο συγχρονο της δεκατιας του 90 και επειτα.

 

Το θεμα της αεροπλοιας στο ανατολικο μπλοκ πασχει .-[/quote']

 

 

Δεν ακουω τιποτα, αυτα ειναι συκοφαντιες του εβραιο-αμερικανικου ιμπεριαλιστικου αξονα που συμμετεχει στην πολυγαλαξιακη κορπορατα μεταλλαγμενων μαχομενων για την συστολη του χωροχρονικου συνεχους .

Ζητω ο Σταλιν ! ζητω το Σταλινικης εμπνευσεως Tupolev Tu-154 ! Συντροφοι φανερωθειτε μην μ'αφηνετε μονο μου να μαχομαι για την αληθεια, ειναι το μονο που μας εχει μεινει.

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

(το ακόλουθο ειναι απο τον συγκατοικο μου,

anark)

 

Oντως, η κεντρικη φιλοσοφια του ανατολικου μπλοκ στηριζεται στην υπαρξη ιεραρχιας και την υπακοη σε οδηγιες απο πανω (ειτε αυτο λεγεται προισταμενος, ειτε ΚΚΣΕ)

 

Το αποτελεσμα ειναι η αδυναμια αντιμετωπισης κρισεων σε safety critical environments, κατι που απαιτει ενα τροπο σκεψεως λιγοτερο γραφειοκρατικο.

 

Κλασικο παραδειγμα η γνωστη συγκρουση πανω απο την γερμανια τον Ιουλη του 2002 (Τυ-154 & Β-757) οπου οι ρωσοι απλα αγνοησαν τα alerts & resolutions του TCAS (onboard traffic & collision avoidance system) και προτιμησαν να ακολουθησουν εντολες των ελεγκτων. Αυτο, οπως καθε πιλοτος γνωριζει, ειναι μεγα σφαλμα - ομως για τους συγκεκριμενους χειριστες ηταν αυτο που η κοινωνια τους ειχε διδαξει ως τροπο ζωης - την εκτελεση εντολων απο authority figures.

 

Ενας ακομα παραγοντας ειναι οτι στο ανατολικο μπλοκ δεν χρησιμοποιουν τα ατυχηματα σαν πηγη "μαθηματων". Ειδικοτερα δε, η ψυχροπολεμικη τακτικη της συγκαλυψης για διατηρηση γοητρου εχει κρατησει τον κλαδο του Human factors σε μεσαιωνικο επιπεδο.

 

Για οσους ενδιαφερονται για διδακτικη αναληση ατυχηματων (αεροπορικων και μη) προτεινω το βιβλιο του C. Perrow "normal accidents". To ειχα χρησιμοποιησει για την πτυχιακη μου (User Interface issues and the modern flight deck). Καποτε ειχε κυκλοφορησει και σχετικο torrent για το παραπανω βιβλιο.

 

happy landings

Δημοσ.
(το ακόλουθο ειναι απο τον συγκατοικο μου' date='

anark)

 

Oντως, η κεντρικη φιλοσοφια του ανατολικου μπλοκ στηριζεται στην υπαρξη ιεραρχιας και την υπακοη σε οδηγιες απο πανω (ειτε αυτο λεγεται προισταμενος, ειτε ΚΚΣΕ)

 

Το αποτελεσμα ειναι η αδυναμια αντιμετωπισης κρισεων σε safety critical environments, κατι που απαιτει ενα τροπο σκεψεως λιγοτερο γραφειοκρατικο.

 

Κλασικο παραδειγμα η γνωστη συγκρουση πανω απο την γερμανια τον Ιουλη του 2002 (Τυ-154 & Β-757) οπου οι ρωσοι απλα αγνοησαν τα alerts & resolutions του TCAS (onboard traffic & collision avoidance system) και προτιμησαν να ακολουθησουν εντολες των ελεγκτων. Αυτο, οπως καθε πιλοτος γνωριζει, ειναι μεγα σφαλμα - ομως για τους συγκεκριμενους χειριστες ηταν αυτο που η κοινωνια τους ειχε διδαξει ως τροπο ζωης - την εκτελεση εντολων απο authority figures.

 

Ενας ακομα παραγοντας ειναι οτι στο ανατολικο μπλοκ δεν χρησιμοποιουν τα ατυχηματα σαν πηγη "μαθηματων". Ειδικοτερα δε, η ψυχροπολεμικη τακτικη της συγκαλυψης για διατηρηση γοητρου εχει κρατησει τον κλαδο του Human factors σε μεσαιωνικο επιπεδο.

 

Για οσους ενδιαφερονται για διδακτικη αναληση ατυχηματων (αεροπορικων και μη) προτεινω το βιβλιο του C. Perrow "normal accidents". To ειχα χρησιμοποιησει για την πτυχιακη μου (User Interface issues and the modern flight deck). Καποτε ειχε κυκλοφορησει και σχετικο torrent για το παραπανω βιβλιο.

 

happy landings[/quote']

 

 

+1000

Ολα τα παραπανω ισχυουν και με την βουλα μαλιστα... γι αυτο λεμε πως θελει χρονο η αλλαγη της φιλοσοφιας τους. Δεν ειναι θεμα Ι love Russia η Ι love America οπως καποιοι λανθασμενα εξελαβαν (και τους κριτικαρα γι αυτο). Ειναι τα γεγονοτα πως εχουν...

 

 

Btw, γαματο το θεμα της πτυχιακης σου ;)

Δημοσ.

Σχετικά με τεχνολογια και Ρωσους και εκπαίδευση και τέτοια ...ρε μπας και ήταν οι Γάλλοι που έστειλάν πρώτοι άνθρωπο στο διάστημα?????????????????(ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΡΩΣΣΟΣ)

Δημοσ.

Δεν θελω να μπω στην διαδικασια να υπερασπιστω οτιδηποτε που δεν με εκφραζει αλλα ρε παιδια ειλικρiνα , τι σχεση εχει ο δημοκρατικος συγκεντρωτισμος οπως των λενε οι κνιτες εδω που ειναι και ηταν ενα εργαλειο του κρατους για τον απολυτο ελεγχο στην πολιτικη και οικονομικη ζωη μιας χωρας με την ιεραρχια ενος συστηματος ελεγχου εναεριας κυκλοφοριας ;;; Εγω εχω κοιταξει στο παρελθον στατιστικα στοιχεια ατυχηματων και το δικο μου συμπερασμα ηταν οτι βασει των συνθηκων που επικρατουν αυτα τα χρονια αλλα εν μερει και παλαιοτερα στην Ρωσια και τις υπολοιπες χωρες της Σ.Ε. ειναι ενδεικτικα καλης ποιοτητας αεροσκαφων και πιλοτων.Ο κυριοτερος λογος που τα ρωσικα αεροσκαφη εχουν βγαλει κακο ονομα ειναι η χρηση τους εκτος Ρωσιας και πολλες φορες για παρανομους σκοπους.Πατηστε και λιγο φρενο λοιπον σε αυτα που διαβαζεται, η Ρωσια ειναι ενας κοσμος ξεχωριστος απο μονη της.Ο μονος τροπος να καταλαβαιναμε καλυτερα την κατασταση θα ηταν αν ηταν δυνατον να γινει μια τραμπα πιλοτων και αεροσκαφων μεταξυ Ευρωπης ή Αμερικης με Ρωσια και λοιπες χωρες.Δεν ξερω γιατι ενω χωνεστε τοσο πολυ στην λεπτομερεια δεν μπορειτε να δειτε αυτο.Τεσπα πολλα εγραψα ηδη και αυτα εξαιτιας των ποστ με φουσκοπροσθετικες αναφορες περι λοβστορις και πατατομεροκαματου του τρομου.

Δημοσ.

Neurotic Fest, για ποια στατιστικα μιλας?

 

Εβλεπα προσφατα ερευνα ασφαλειας αεροπλοιας για ολο τον πλανητη η οποια εβγαζε συμπερασματα βασιζομενη στα hull losses (χαρακτηριζομενες απωλειες αεροσκαφων). Η μοναδικη περιοχη για την οποια δεν εβγαζαν κανενα στατιστικο ηταν αυτη της Ρωσσιας. Ανεφεραν απλα "μη επαρκη στοιχεια για να εξαχθουν ασφαλη αποτελεσματα". Οπως ανεφερε ο συγκατοικος του Anark, στο ανατολικο μπλοκ υπαρχει η αρχη της συγκαληψης για οτι κακο και στραβο η οποια δεν βοηθα. Υπαρχει επισης η αρνηση συμμετοχης τους σε διεθνεις οργανισμους αεροπλοΐας οπως η JAA... εντελως αλλος κοσμος. Στατιστικα απο αυτες τις περιοχες με ασφαλεια δεν μπορεις να εχεις.

 

Ρωτας τι σχεση εχει ο τροπος διοικησης μιας χωρας με τον εναεριο ελεγχο. Διαβασες το παραπανω ατυχημα στην Γερμανια? Θυμασαι απο το Yakovlef που οι πιλοτοι ντραπηκαν να πουνε πως ειναι way off course με τα οποια αποτελεσματα?

Ειναι ενδεικτικα της κουλτουρας, του τροπου σκεψης που εχει καλλιεργηθει... και φυσικα αυτα ειναι πραγματα τα οποια επηρεαζουν την καθημερινοτητα. Οπως στην Ιαπωνια αν καθυστερησει ενα τρενο ο υπευθυνος του μπορει να παει να φουνταρει, γιατι μπορει να το εκλαβει ως μεγα αποτυχια στην ζωη του, ετσι και στην Ρωσσια εχουν προσαρμοστει σε ενα τροπο διοικησης που απαιτει υπακοη σε ενα ανωτερο οργανο και υπαρχει και μια καλλιεργια φοβου απεναντι στους ανωτερους με συνεπεια να δρουν εγωιστικα, να φοβουνται να ρωτησουν να να να.... με οτι συνεπειες μπορει να εχει αυτο.

 

Το εκτος Ρωσσιας που ακριβως το εντοπιζεις γεωγραφικα? Γιατι μεχρι προσφατα ηταν αρκετες χωρες κατω απο την σκεπη της USSR και δεν ειναι μακρια αυτη η εποχη για να πουμε οτι κατι αλλαξε στην ιδια την Ρωσσια και δεν αλλαξε στις γειτονικες χωρες τις (πρωην μελη USSR)

 

Περι φουσκοπροσθετικων: Ειναι ΓΕΓΟΝΟΤΑ, και αν εσυ πιστευεις πως οι συνθηκες διαβιωσης δεν επηρεαζουν την αποδοση ενος πιλοτου... παω πασο.

 

Απο την λεπτομερια βρισκεις τα βαθυτερα αιτια μιας καταστασης...

Δημοσ.

Μιλαω για στατιστικα που βρηκα στο νετ μετα το 2000 και αναφερονταν σε τρια συνεχομενα ετη, αν υπαρχει ακομη το σαιτ δεν νομιζω να δυσκολευτεις να τα βρεις.Τις απαντησεις μου τις δινεται μονοι σας παντως, εδω ακομη η Ρωσια παλευει να επανιδρυσει τον "δευτερο κοσμο" και αναρωτιεστε ακομη για την ικανοτητα των αεροπλανων και των πιλοτων.Μιλαμε για μια χωρα οπου η διαφθορα και η παρακμη των υποδομων και των ελεγκτικων μηχανισμων βασιλευουν.Σαφως και υπαρχουν αχρηστοι πιλοτοι οπως ο ανεκδιηγητος κυβερνητης στο τελευταιο ατυχημα της Αεροφλοτ που εβαλε στο πιλοτηριο τα παιδια του για να "πιλοταρουν" στον αερα.Σε αυτο το περιστατικο ομως φταινε οι συνθηκες που επετρεψαν σε αυτον τον ανθρωπο να πιλοταρει και σε καμια περιπτωση δεν ειναι ενδεικτικο της νοοτροπιας των Ρωσων πιλοτων.Με την δικια σας λογικη θα πρεπει και τα 400-500 εναπομειναντα Tu-154 ας πουμε να παροπλιστουν μαζι με τους κυβερνητες τους ως ιπταμενα φερετρα.Για τα εκτος Ρωσιας αναφερομαι κυριως στην Αφρικη οπου το μεγαλυτερο ποσοστο ατυχηματων εχουν να κανουν με ρωσικα αεροσκαφη.Καθολου τυχαιο αφου μιλαμε για την πλεον οικονομικη και αξιοπιστη λυση για τετοιου ειδους δραστηριοτητες, παρανομες ή νομιμες, σε τριτοκοσμικα κρατη.Μπορω να φανταστω ανετα διπλασιο ποσοστο ατυχηματων αν μιλουσαμε για ευρωπαικα ή αμερικανικα αεροπλανα.Τελος οσον αφορα την γενικευση για την νοοτροπια στο ανατολικο μπλοκ υπαρχουν παραδειγματα εταιρειων οπως η ΜΑΛΕΒ και η ΛΟΤ που την ακυρωνουν, εκτος πια αν αυτες εχουν εισαγει τα παντα απο δυτικα, ασε που ειχανε και 2 ολοκληρα χρονια παραπανω απο τη Ρωσια να "προσαρμοστουν" !!!!:confused: :confused:

Δημοσ.
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=733848&lngDtrID=245

 

Νεο ατυχημα................Αμερικη αυτη τη φορα...

 

 

για μια ακομη φορα το κλασσικο ατυχημα απογειωσης απο λαθος διαδρομο :-| Σε αυτο το ατυχημα τα αιτια της καταληξης ειναι χτυπητα. Πηγε να απογειωθει απο διαδρομο που απλα δεν του εφτανε.

 

Τοσο ευκολο ειναι να τους μπερδεψεις τους διαδρομους ρε γαμωτο? Αφου γραφουν πανω τους με τεραστια γραμματα σε ποιον ακριβως πατας... πως τα καταφεραν παλι? :cry:

Δημοσ.

Μόλις γίνει ένα ατύχημα (αεροπορικό ή όχι) μετά απο λίγες μέρες στις ειδήσεις εμφανίζεται και άλλο, σχεδόν πάντα μικρότερο, ωστε να δωθεί η εντύπωση πως "γίνεται χαμός".

 

Μετά απο 5-10 μερες ξεχνιούνται όλα.

Δημοσ.
Μόλις γίνει ένα ατύχημα (αεροπορικό ή όχι) μετά απο λίγες μέρες στις ειδήσεις εμφανίζεται και άλλο' date=' σχεδόν πάντα μικρότερο, ωστε να δωθεί η εντύπωση πως "γίνεται χαμός".

 

Μετά απο 5-10 μερες ξεχνιούνται όλα.[/quote']

 

Χαμος σιγουρα δεν γινεται. Απο το 2001 ειχε να γινει ατυχημα σε airliner στην Αμερικη. Μιλαμε για πολυυυυυυυ μεγαλη περιοδο ησυχιας. Να που στραβωσε το ζητημα. Οι αναφορες λενε παντως πως ο first officer χαροπαλευει και οι υπολοιποι 49 επι της ουσιας πεθαναν απο την φωτια... μιας και η καμπινα εμεινε αθικτη απο το συρσιμο... Αυτα τα μαμημενα καυσιμα ρε πουστη μου... :-|

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...