Προς το περιεχόμενο

Το αεροπορικό ατύχημα στην ουκρανία...


gryllos_001

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μαζί μ' όλους τους πολέμους στη μέση ανατολή και τις φωτιές στην Χαλκιδική σειρά έχει ένα αεροπορικό δυστύχημα στην ουκρανία μ' ένα Tupolev TU-154 που πετούσε απ' την Ανάπα πρός την Αγία πετρούπολη της Pulkovo Aviation πρίν λίγες μέρες... έψαξα παραπάνω λεπτομέρειες επ' αυτου και βρήκα τον κώδικο του αεροσκάφους (TU-154M RA-85185) και πάγωσα γιατι πολύ πρόσφατα είχα πετάξει με το συγκεκριμένο αεροπλάνο από Αγία Πετρούπολη για το Murmansk στη βόρεια Ρωσία (συγκεκριμένα 15 Μαίου)...

 

Αυτό το οποίο είναι άξιο λόγου... είναι τελικά οι αεροπορικές πτήσεις ασφαλείς η οχι; Τι πιστεύετε και γιατί;

 

παρακάτω παραθέτω το site με μερικές πληροφορίες επ' αυτου:

 

internationalreporter.com/news/read.php?id=2100

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

εννοείς πέταξες με αεροσκάφος ίδιου μοντέλου ή ακριβώς με το αεροσκάφος που συνετρήβη? τέλος πάντων...

βασικά αυτό που λένε οι πιο πολλοί είναι.. όλα οσα συμβαίνουν στην ζωή είναι εν μέρει επικίνδυνα, οπότε πάντα παίρνεις το ρίσκο. τώρα το ρίσκο με τα αεροσκάφη είναι μεγαλύτερο - αλλά φαντάζομαι πως περιορίζεται σε μεγαλύτερες εταιρίες αερογραμμών, όπου εχω την ελπίδα πως επιβάλλουν πιο αυστηρό έλεγχο στα αεροσκάφη τους - μιας και έχουν παγκοσμίως γνωστό όνομα, και τους συμφέρει να το προστατεύουν.. αλλά άνθρωποι είναι και αυτοί, λάθη πάντα γίνονται - πραγματικά ομως, δεν νομίζω να έχουμε άλλη λύση - ιδίως οι άνθρωποι που ταξιεύουν επαγγελματικά δεν μπορούν να χάνουν 1 μέρα αν ταξιδέψουν με πλοίο ή τρένο, εφόσον μπορούν να το κάνουν σε 1 ώρα..

τίποτα δεν είναι ασφαλές..

είναι να μην σου τύχει :((

Δημοσ.

Ασφαλεστατες ειναι... τουλαχιστον του Ευρωπαικου χωρου. Απο εκει και περα μαλατσιες γινονται. Για το συγκεκριμενο ατυχημα υπαρχει υποψια πως στην προσπαθεια του ο πιλοτος να κερδισει υψος για να προσπερασει μια καταιγιδα το εριξε σε stall spin και επεσε επι της ουσιας ακυβερνητο.

Υπαρχει και το ενδεχομενο βλαβης απο χτυπημα κεραυνου... αν και απιθανο σεναριο για ενα μεγαλο επιβατικο.

 

Αυτα τα 2 παιζουν για την ωρα... βεβαια... Tupolev 154, Ρωσοι πιλοτοι, κλπ κλπ... εεε δεν ειναι πραγματα τα οποια συντελουν στον παραγοντα ασφαλεια πτησεων.

Δημοσ.

Στατιστικώς το αεροπλάνο έχει μικρότερες πιθανότητες ατυχήματος από τα υπόλοιπα μέσα. Το θέμα είναι πως αν συμβεί ατύχημα στον αέρα, οι πιθανότητες να επιβιώσεις είναι ελάχιστες.

Δημοσ.

kirimis συμφωνώ μαζί σου... Tupolev 154, Ρωσοι πιλοτοι... άστα να πάνε! Και πριν ένα τρίμηνο δεν είχε πέσει ένα στην Σιβηρία? Δεν θυμάμαι τι τύπου όμως.

Δημοσ.

ρωσοι πιλοτοι ε???χμμμ.....παλι καλα που δεν ηταν αμερικανοι...α και τοσα boeing που εχουν πεσει τα ριξανε οι εξωγηινοι??μην γενικευουμε ρε παιδια...

Δημοσ.

Εχουν κανει συστασεις στην Μποινγκ πριν 3 χρονια να αλλαξει 2 καλωδια στα 737.

Το 1 ειναι το κανονικο και το 2ο το εφεδρικο και ακολουθουν την ιδια πορεια στο σκαφος. (καποιος ειπε οτι γι'αυτο επεσε το Ηλιος)

Η μποινγκ φυσικα ακομα δεν εχει κανει τιποτα.

(Μου φαινεται οτι η Μποινγκ ζητα τα ατυχηματα που γινονται με αεροπλανα της να τα ελεγχει μονο αυτη και κανενας αλλος- δεν ξερω αν ισχυει παντως)

Δημοσ.

Είναι σωστά αυτά που λες αλλά για αποφυγή παρεξηγήσεων να διευκρινίσω πως ισχύουν για την μποινγκ, όπως λεμε ΦΣΣΣΣΣΣΣΣ ΜΠΟΙΝΚ και όχι για την Boeing.

 

:D

Δημοσ.

Στατιστικά 1995 ".....διαδρομή Θεσ/νικη-Κατερίνη πιθανότητα θανατηφόρου τροχαιου 1/250000...."

Στατιστικά 2005 "....πιθανότητα 1/120000..."

Πάρε αεροπλάνο απο Θεσ/νικη και πήδα με αλεξίπτωτο Κατερίνη ...πιθανότητες θανατηφόρου ....1/1500000!

Δημοσ.

Λοιπον, επειδη εχουν ειπωθει αηδιες.... ολα τα πτητικα μεσα εφοσον συντηρουνται σωστα και πετουν εντος των οριων του φακελου τους δεν πρεπει να υπαρχει κανενα προβλημα .-

 

Καλοπαιδα.... λατρεις του ανατολικου μπλοκ που φοβοσαστε μην σας θιξουν την Μητερα Ρωσσια, δεν μου λετε:

1) Ειστε τοσο σιγουροι για την κουλτουρα ασφαλειας που επικρατει σε χωρες οπως η Αφρικη, η Κινα, η Ασια, η Ρωσια? Δεν εχει να κανει με το τι κατασκευαζουν, αλλα το τι κανουν απο εκει και περα.

2) Ειστε τοσο σιγουροι για την ποιοτητα των πιλοτων? Για τις ικανοτητες τους? Ποσες ωρες τον χρονο βαζουν στα simulators? Τι σοι εκπαιδευση εχουν για την πολιτικη αεροπλοΐα?

3) Ειστε τοσο σιγουροι πως η συντηρηση των αεροσκαφων γινετε οπως πρεπει? Οτι τα ανταλλακτικα που μπαινουν δεν ειναι απο συντριμια αλλων αεροσκαφων? Μην ξεχνατε πως μιλαμε και για δυσμενεις οικονομικες συνθηκες με οτι μπορει να συνεπαγετε αυτο...

 

Ας μην ξεχναμε πως μεχρι προσφατα ηταν ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ οι συνθηκες ασφαλειας στην Ρωσσια... σε σημειο να υπαρχουν και ΟΡΘΙΟΙ επιβατες.

 

Τελος τα TU154 ειναι ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΑ αεροσκαφη... παλια, αντιστοιχα των 727. Ενα τετοιο αεροσκαφος, σιγουρα δεν μπορει να βοηθησει (εαν γινει μαλατσια) ενα πιλοτο, το ιδιο με ενα ποιο συγχρονο της δεκατιας του 90 και επειτα.

 

Το θεμα της αεροπλοιας στο ανατολικο μπλοκ πασχει .-

Δημοσ.
Λοιπον' date=' επειδη εχουν ειπωθει αηδιες.... ολα τα πτητικα μεσα εφοσον συντηρουνται σωστα και πετουν εντος των οριων του φακελου τους δεν πρεπει να υπαρχει κανενα προβλημα .-

 

Καλοπαιδα.... λατρεις του ανατολικου μπλοκ που φοβοσαστε μην σας θιξουν την Μητερα Ρωσσια, δεν μου λετε:

1) Ειστε τοσο σιγουροι για την κουλτουρα ασφαλειας που επικρατει σε χωρες οπως η Αφρικη, η Κινα, η Ασια, η Ρωσια? Δεν εχει να κανει με το τι κατασκευαζουν, αλλα το τι κανουν απο εκει και περα.

2) Ειστε τοσο σιγουροι για την ποιοτητα των πιλοτων? Για τις ικανοτητες τους? Ποσες ωρες τον χρονο βαζουν στα simulators? Τι σοι εκπαιδευση εχουν για την πολιτικη αεροπλοΐα?

3) Ειστε τοσο σιγουροι πως η συντηρηση των αεροσκαφων γινετε οπως πρεπει? Οτι τα ανταλλακτικα που μπαινουν δεν ειναι απο συντριμια αλλων αεροσκαφων? Μην ξεχνατε πως μιλαμε και για δυσμενεις οικονομικες συνθηκες με οτι μπορει να συνεπαγετε αυτο...

 

Ας μην ξεχναμε πως μεχρι προσφατα ηταν ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ οι συνθηκες ασφαλειας στην Ρωσσια... σε σημειο να υπαρχουν και ΟΡΘΙΟΙ επιβατες.

 

Τελος τα TU154 ειναι ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΑ αεροσκαφη... παλια, αντιστοιχα των 727. Ενα τετοιο αεροσκαφος, σιγουρα δεν μπορει να βοηθησει (εαν γινει μαλατσια) ενα πιλοτο, το ιδιο με ενα ποιο συγχρονο της δεκατιας του 90 και επειτα.

 

Το θεμα της αεροπλοιας στο ανατολικο μπλοκ πασχει .-[/quote']

 

Συμφωνω απολυτα εκτος απτην εκπαιδευση...οι ρωσοι ειναι παρα πολυ καλα εκπαιδευμενοι.... to ground maintenance ειναι απαραδεκτο γιαυτο και ολα τα δυσαρεστα.

Δημοσ.
Συμφωνω απολυτα εκτος απτην εκπαιδευση...οι ρωσοι ειναι παρα πολυ καλα εκπαιδευμενοι.... to ground maintenance ειναι απαραδεκτο γιαυτο και ολα τα δυσαρεστα.

 

 

Για ποιους πιλοτους? Αυτους που επι μακρο χρονικο διαστημα φορτωναν σακια με πατατες για να επιβιωσουν? Για την ελειψη simulators? Για το οτι δεν μπορουν καλα καλα να μιλησουν Αγγλικα σε Ευρωπαικους προορισμους? Για το οτι προερχονται αρκετοι απο αυτους απο την πρωην πολεμικη αεροπορια με παντελη αγνοια σε θεματα ασφαλειας? Ξερουν αραγε την εννοια CREW MANAGEMENT? Οι εταιριες τους εχουν λεφτα για να τους στελνουν για να βαλουν ωρες σε εξομειωτες?

 

Εχουμε και ελληνικο παραδειγμα ελειψης κουλτουρας ασφαλειας. Θυμαστε ενα C130 που πηγαινε να παρει προσωπικο για να ψαξουν για το Yakovlef (αλλο και τουτο)? Θυμαστε που ο πιλοτος αποφασισε να παρακαμψει τους κανονες IFR και να κοψει δρομο μεσα σε νεφωση.... με αποτελεσμα να σταματησει αποτομα στο βουνο? Ετσι δρουν οι πολεμικες αεροποριες και ακομα χειροτερα. Αλλωστε αν το παρατηρησατε πλεον οι αεροπορικες προτιμουν πιλοτους προερχομενους απο πολιτικη εκπαιδευση.

 

Ο Ευρωπαικος χωρος εχει φτασει σε πολυ καλα επιπεδα, στην Ρωσσια ομως... μια αχανης χωρα με διαφορες αεροπορικες εταιριες που σημερα υπαρχουν και αυριο οχι, ειναι δυσκολο να αλλαξουν τα πραγματα και απαιτειται χρονος και χρημα.

 

* Yakovlef.... θυμαστε ποσα ατομα φωναζαν το μακρυ τους και το κοντο τους στο cockpit? Θυμαστε ποσο εκτος πορειας ηταν? Θυμαστε που δεν καταφεραν να τηρησουν ενα απλο approach? Και ειχαν και χιλιαδες ωρες πτησης... Απο τυχη πετουσαν. Δεν ηταν απλα ενα λαθος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...