Προς το περιεχόμενο

Rainbow


nuxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

AN H ΣΧΕΣΗ ΠΕΛΑΤΗ - Rainbow ηταν το 90 Διαφορετική Τώρα Δεν Θα είχαμε

PC μπροστά μας να δουλεύουμε.Αυτά............

 

Δηλαδη η Rainbow φταιει, που σε ολο το κοσμο εχουν επικρατησει τα PC ?? Eιπαμε εχει αρκετα αρνητικα η ως εταιρια, αλλα αυτο ειναι υπερβολικο :-?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν βλέπω τον λόγο να επαναλάβω τα ίδια και τα ίδια. Το θέμα με την εγγύηση είναι ξεκάθαρο. Το κείμενο το λέει τόσο καθαρά που δεν επιδέχεται 100 διαφορετικές ερμηνείες. Το παραθέτω ξανά μαζί με την μετάφραση.

 

If the product is not portable, warranty service may be restricted to the country where the product is purchased.

Εάν το προϊόν δεν είναι φορητό, η εγγύηση μπορεί να περιορίζεται στην χώρα από την οποία αγοράστηκε.

 

Αν δεν μπορείς να μεταφράσεις μάλλον θα ξανα πάρω διδακτικό υφάκι.

 

Τα άλλα δεν τα ξανα σχολιάζω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δεν βλέπω τον λόγο να επαναλάβω τα ίδια και τα ίδια. Το θέμα με την εγγύηση είναι ξεκάθαρο. Το κείμενο το λέει τόσο καθαρά που δεν επιδέχεται 100 διαφορετικές ερμηνείες. Το παραθέτω ξανά μαζί με την μετάφραση.

 

If the product is not portable' date=' warranty service may be restricted to the country where the product is purchased. [/b']

Εάν το προϊόν δεν είναι φορητό, η εγγύηση μπορεί να περιορίζεται στην χώρα από την οποία αγοράστηκε.

 

Αν δεν μπορείς να μεταφράσεις μάλλον θα ξανα πάρω διδακτικό υφάκι.

 

Τα άλλα δεν τα ξανα σχολιάζω...

 

Το ότι το συγκεκριμένο κομμάτι βρίσκεται στο κεφάλαιο OBTAINING WARRANTY SERVICE δεν σου λέει τίποτα; :?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

obtain |əbˈtān; äb-| verb 1 [ trans. ] get, acquire, or secure

 

OBTAINING WARRANTY SERVICE

Πως θα λάβεις\διεκπεραιώσεις την εγγύηση

 

Πού ήθελες να το γράφει;!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Κάνεις πλάκα έτσι; Προσπαθείς να μου σπάσεις τα νεύρα δεν εξηγείται αλλιώς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάθε περίπτωση δεν βλέπω να λέει κανείς κάποια προσωπική εμπειρία κακής αντιμετώπισης από την Rainbow.

 

Search στο forum έκανες? Από το macephemera πέρασες?

 

Και by the way, αυτό που βλέπω apple64 είναι ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις την Rainbow αφενός με υπερβολικό κατά την γνώμη μου ζήλο και αφετέρου με επιχειρήματα που προσωπικά εμένα δε με πείθουν σε αντίθεση με αυτά του paredwse.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

paredwse στείλε σε παρακαλώ ένα σοβαρό mail στην apple αμερικής και πες τα παράπονά σου. Δεν αποκλείω να σου πούνε "Greece? Do you have Macs there?".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπερβολικό κατά την γνώμη μου ζήλο

 

Τελικά μάλλον έχεις δίκιο. Θα ήταν καλύτερα να ασχολούμαι μόνο με τα thread που έχουν σχέση με την Nintendo.

 

Αν λες κάτι διαφορετικό από την πλειοψηφία στην Ελλάδα τότε σε κάνουν να φαίνεσαι γραφικός.

 

Βέβαια το γεγονός ότι με τα επιχειρήματα του paredwse θα αγόραζες μηχάνημα χωρίς εγγύηση δεν σε πειράζει φαντάζομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

[Off-topic]@apple64 είσαι ευχαριστημένος από την Nortec;

Για μένα γίνεται ακριβώς το ίδιο με την Rainbow. Σε ελάχιστα μαγαζιά μπορώ να βρω τίτλους GC, όχι μόνο τώρα στο τέλος της κονσόλας, αλλά από την αρχή. Και επειδή τους ξέρω από μέσα (φίλος reviewer σε γνωστό περιοδικό), είμαι σχεδόν βέβαιος πως χρηματοδοντούνται από την Microsoft.[/Off-topic]

Back to the topic, από τη στιγμή που δεν υπάρχουν παντού Macs, αλλά μόνο σε μαγαζιά μετρημένα στα δάχτυλα και μάλιστα ΜΟΝΟ με Ελληνικό OS και σπάνια ετοιμοπαράδωτα, ε, όχι. Δεν είναι σοβαρή εταιρία η Rainbow.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

apple64 είσαι ευχαριστημένος από την Nortec;

 

Αγοράζω τα πάντα από το ηλεκτρονικό τους κατάστημα και είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτό. Το DS Lite μου ήρθε 2 μέρες πριν από την ημερομηνία κυκλοφορίας του! Να πω επίσης ότι πολύ συχνά μαζί με τα παιχνίδια που παίρνω μου στέλνουν διάφορα δωράκια πράγμα που φαντάζομαι το κάνουν σε όλους.

 

Η κατάσταση με τα μαγαζιά είναι πράγματι κακή. Πολύ κακή...

 

Η χειρότερη αντιπροσωπία στην Ελλάδα είναι η Intersys (Canon).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
OBTAINING WARRANTY SERVICE

Πως θα λάβεις\διεκπεραιώσεις την εγγύηση

 

Πού ήθελες να το γράφει;!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Κάνεις πλάκα έτσι; Προσπαθείς να μου σπάσεις τα νεύρα δεν εξηγείται αλλιώς...

 

Καθόλου πλάκα δεν κάνω. Γιατί να θέλω να σου σπάσω τα νεύρα; Σε ξέρω από χθες; :???:

 

Σου λέω ότι' date=' από καθαρά νομική άποψη, δεν βγάζει νόημα αυτό που λες.

Και για να είμαι λίγο παραπάνω αναλυτικός:

 

Στο site για την εγγύηση hardware (που είναι διαφορετικό από αυτό που καλύπτει τα iPod) έχει τα εξής κεφάλαια:

 

Warranty Coverage (Εδώ γράφει τι ΚΑΛΥΠΤΕΙ η εγγύηση)

 

Apple, as defined below, warrants this Apple-branded hardware product against defects in materials and workmanship under normal use for a period of ONE (1) YEAR from the date of retail purchase by the original end-user purchaser ("Warranty Period")

Κάλυψη Εγγύησης

Η Apple, όπως αυτή προσδιορίζεται παρακάτω, εγγυάται το παρόν προϊόν hardware που φέρει το σήμα Apple [...] για περίοδο ΕΝΟΣ (1) ΕΤΟΥΣ από την αγορά του από τον αρχικό καταναλωτή ("Περίοδος Εγγύησης").

(στη συνέχεια εξηγεί τι δικαιώματα έχει η Apple: αντικατάστασης, επιδιόρθωσης κλπ).

 

Σημείωση: Παρατηρούμε ότι καλύπτονται ΟΛΑ τα προϊόντα Apple (πλην φυσικά των iPod/iSight για τα οποία υπάρχει, όπως προείπα, ξεχωριστή εγγύηση). Δεν βλέπω να λέει "όλα τα προϊόντα που έχουν αγοραστεί από επίσημο μεταπωλητή στη χώρα που διαμένει ο καταναλωτής ή που χρησιμοποιείται συνήθως το προϊόν".

 

EXCLUSIONS AND LIMITATIONS (οι εξαιρέσεις από την κάλυψη και οι περιορισμοί της κάλυψης)

 

This Limited Warranty applies only to hardware products manufactured by or for Apple that can be identified by the "Apple" trademark, trade name, or logo affixed to them. The Limited Warranty does not apply to any non-Apple hardware products or any software, even if packaged or sold with Apple hardware.

Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση ισχύει μόνο σε προϊόντα Hardware που κατασκευάστηκαν από ή για λογαριασμό της Apple τα οποία ξεχωρίζουν από τον προσδιορισμό "Apple" ή το διακριτικό σήμα που φέρουν. Αυτή η Περιορισμένη Εγγύηση δεν ισχύει για προϊόντα Hardware που δεν είναι της Apple ή οποιοδήποτε λογισμικό, ακόμα και εάν συμπεριλαμβάνεται ή πωλείται με προϊόν hardware της Apple.

 

Στη συνέχεια (στο ίδιο κεφάλαιο) δίδονται συγκεκριμένοι περιορισμοί και εξαιρέσεις από την εγγύηση:

Apple does not warrant that the operation of the product will be uninterrupted or error-free.

This warranty does not apply: (a) to damage caused by use with non-Apple products; (B) to damage caused by accident, abuse, misuse, flood, fire, earthquake or other external causes; © to damage caused by operating the product outside the permitted or intended uses described by Apple; (d) to damage caused by service (including upgrades and expansions) performed by anyone who is not a representative of Apple or an Apple Authorized Service Provider; (e) to a product or part that has been modified to significantly alter functionality or capability without the written permission of Apple; (f) to consumable parts, such as batteries, unless damage has occurred due to a defect in materials or workmanship; or (g) if any Apple serial number has been removed or defaced.

 

 

Σημείωση: Παρατηρούμε φυσικά ότι στους περιορισμούς αυτούς δεν συμπεριλαμβάνεται η αγορά από μη εξουσιοδοτημένο πωλητή ή αντιπρόσωπο ή οποιονδήποτε άλλο. Εάν υπήρχε τέτοιος περιορισμός, έπρεπε να γραφτεί σε αυτό το κεφάλαιο.

 

CONSUMER PROTECTION LAWS (Νόμοι για την προστασία του καταναλωτή)

 

Στην ενότητα αυτή αναφέρεται η συμπληρωματική λειτουργία της εγγύησης της Apple εάν το επιβάλλουν συγκεκριμένοι νόμοι προστασίας του καταναλωτή στην χώρα αγοράς του προϊόντος:

FOR CONSUMERS WHO ARE COVERED BY CONSUMER PROTECTION LAWS OR REGULATIONS IN THEIR COUNTRY OF PURCHASE OR, IF DIFFERENT, THEIR COUNTRY OF RESIDENCE, THE BENEFITS CONFERRED BY THIS WARRANTY ARE IN ADDITION TO ALL RIGHTS AND REMEDIES CONVEYED BY SUCH CONSUMER PROTECTION LAWS AND REGULATIONS. Some countries, states and provinces do not allow the exclusion or limitation of incidental or consequential damages or exclusions or limitations on the duration of implied warranties or conditions, so the above limitations or exclusions may not apply to you. This warranty gives you specific legal rights, and you may also have other rights that vary by country, state or province. This Limited Warranty is governed by and construed under the laws of the country in which the product purchase took place. Apple, the warrantor under this Limited Warranty, is identified at the end of this document according to the country or region in which the product purchase took place.

 

(δεν αρχίζω να λέω εδώ για τους νόμους που ισχύουν στην ΕΕ γιατί θα βραδιάσουμε)

 

OBTAINING WARRANTY SERVICE (Λήψη Επισκευών Εγγύησης - προφανώς εννοεί "λήψη επισκευών κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος που η εγγύηση είναι εν ισχύ").

 

Πάμε κατ'ευθείαν στο ενδιαφέρον, για εμάς, κομμάτι:

Apple or its Apple Authorized Service Providers will provide warranty service on products that are tendered or presented for service during the Warranty Period, as permitted by law.

H Apple ή οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές της Apple θα παράσχουν επισκευές σε προϊόντα που δίδονται για επισκευή κατά τη διάρκεια ισχύος της Περιόδου Εγγύησης, όπως νόμος ορίζει.

 

If the product is portable, meaning that it can operate independently without a power cord, you may obtain warranty service worldwide. However, service will be limited to the options available in the country where service is requested.

Εάν το προϊόν είναι φορητό, εννοώντας ότι μπορεί να λειτουργήσει αυτόνομα χωρίς καλώδιο ηλεκτρικού ρεύματος, μπορείτε να λάβετε επιδιορθώσεις εντός εγγύησης παγκοσμίως. Παρ' όλα αυτά, οι επιδιορθώσεις θα περιορίζονται στις διαθέσιμες επιλογές της χώρας όπου ζητείται η επιδιόρθωση.

 

If the product is not portable, warranty service may be restricted to the country where the product is purchased. Service options, parts availability and response times will vary according to country. You may be responsible for shipping and handling charges if the product cannot be serviced in the country it is in.

Εάν το προϊόν δεν είναι φορητό, οι επιδιορθώσεις εντός εγγύησης μπορεί να περιορίζονται στη χώρα όπου το προϊόν αγοράστηκε. Επιλογές επιδιορθώσεων, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και χρόνοι απόκρισης θα διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα. Μπορεί να χρεωθείτε για έξοδα αποστολής εάν το προϊόν δεν μπορεί να επιδιορθωθεί στη χώρα που βρίσκεται.

 

Σημείωση: Εδώ, με απλά λόγια, λέει ότι για τα μη φορητά προϊόντα (όπως ο iMac, o Mac Pro ή ο XServe) η Apple μπορεί (με την έννοια του δύναται) να αρνηθεί να πραγματοποιήσει επιδιορθώσεις αν είσαι σε άλλη χώρα από εκείνη που το αγόρασες. Αντιθέτως δεν λέει ότι η Apple μπορεί να αρνείται να σου επιδιορθώσει τον υπολογιστή αν δεν τον αγόρασες από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο ή μεταπωλητή.

 

Που σημαίνει ότι όταν αγοράζω έναν iMac στην Ελλάδα από την Systemgraph (που όμως δεν είναι εξουσιοδοτημένος μεταπωλητής Apple αλλά απλό κατάστημα εμπορίας υπολογιστών) και αν (παρ'ελπίδα) αυτός ο iMac παρουσιάσει στους 6 μήνες κάποιο πρόβλημα που καλύπτεται από την εγγύηση και ζητήσω να μου επιδιορθωθεί, η Apple έχει την δυνατότητα (may be) να αρνηθεί να μου τον επισκευάσει στη Γερμανία και να μου ζητήσει να πάω να τον επισκευάσω στην Ελλάδα.

 

Και πού πρέπει να πάω στην Ελλάδα για την επισκευή μου; Το λέει στην πρώτη παράγραφο του κεφαλαίου: Apple or its Apple Authorized Service Providers. Ήτοι στην Apple (αν υπήρχε Apple Hellas) ή σε εξουσιοδοτημένο Επισκευαστή της Apple - στην περίπτωση της Ελλάδας, στην Rainbow (αφού αυτή εμφανίζεται στο site της, ως αντιπρόσωπος της Apple στην Ελλάδα και την Κύπρο).

 

Βλέπεις εσύ πουθενά να λέει Purchased at an Apple Authorized Dealer ή Apple Authorized Reseller; Γιατί αν υπάρχει, εγώ είμαι τυφλός και δεν το βλέπω...

 

Συνεχίζουμε:

In accordance with applicable law, Apple may require that you furnish proof of purchase details and/or comply with registration requirements before receiving warranty service.

Κατ'εφαρμογή των αντίστοιχων νόμων, η Apple μπορεί να ζητήσει να προσκομίσετε απόδειξη αγοράς και/ή να συμμορφωθείτε με απαιτούμενη εγγραφή πριν λάβετε επιδιορθώσεις εντός εγγύησης.

 

Τελειώνει με πληροφορίες για Backup προκειμένου να μην χαθούν αρχεία κατά τη διάρκεια του service...

 

Ελπίζω να σε κάλυψα. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

If the product is not portable, warranty service may be restricted to the country where the product is purchased. Service options, parts availability and response times will vary according to country. You may be responsible for shipping and handling charges if the product cannot be serviced in the country it is in.

Εάν το προϊόν δεν είναι φορητό, οι επιδιορθώσεις εντός εγγύησης μπορεί να περιορίζονται στη χώρα όπου το προϊόν αγοράστηκε. Επιλογές επιδιορθώσεων, διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και χρόνοι απόκρισης θα διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα. Μπορεί να χρεωθείτε για έξοδα αποστολής εάν το προϊόν δεν μπορεί να επιδιορθωθεί στη χώρα που βρίσκεται.

 

Σημείωση: Εδώ, με απλά λόγια, λέει ότι για τα μη φορητά προϊόντα (όπως ο iMac, o Mac Pro ή ο XServe) η Apple μπορεί (με την έννοια του δύναται) να αρνηθεί να πραγματοποιήσει επιδιορθώσεις αν είσαι σε άλλη χώρα από εκείνη που το αγόρασες. Αντιθέτως δεν λέει ότι η Apple μπορεί να αρνείται να σου επιδιορθώσει τον υπολογιστή αν δεν τον αγόρασες από εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο ή μεταπωλητή.

 

Μα όταν το αγοράζεις από παρα-εισαγωγέα δεν το αγοράζεις από την Ελλάδα!!!! Ο σειριακός αριθμός που έχει ο υπολογιστής είναι καταχωρημένος στην Αμερική, στην Γερμανία ή οπουδήποτε αλλού! Άρα θα πρέπει να ρωτήσεις τον παρα-εισαγωγέα από που το αγόρασε και να το στείλεις εκεί!

 

Η Rainbow λοιπόν σωστά δεν σου παρέχει καμία κάλυψη αφού δεν το αγόρασες από Ελλάδα αλλά από κάπου στον κόσμο! Έχει την δυνατότητα αυτή και την χρησιμοποιεί...

 

Επαναλαμβάνω για να το διαβάσουν όλοι και να ξέρουν τι πάνε να κάνουν.

 

If the product is not portable, warranty service may be restricted to the country where the product is purchased.

Εάν το προϊόν δεν είναι φορητό, η εγγύηση μπορεί να περιορίζεται στην χώρα από την οποία αγοράστηκε.

 

Με απλά ελληνικά ΔΕΝ έχεις εγγύηση στην Ελλάδα εκτός αν είναι φορητός ή iPod. Αυτό λέει η ΙΔΙΑ Η APPLE!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Μα όταν το αγοράζεις από παρα-εισαγωγέα δεν το αγοράζεις από την Ελλάδα!!!! Ο σειριακός αριθμός που έχει ο υπολογιστής είναι καταχωρημένος στην Αμερική' date=' στην Γερμανία ή οπουδήποτε αλλού! Άρα θα πρέπει να ρωτήσεις τον παρα-εισαγωγέα από που το αγόρασε και να το στείλεις εκεί![/b']

 

Η Rainbow λοιπόν σωστά δεν σου παρέχει καμία κάλυψη αφού δεν το αγόρασες από Ελλάδα αλλά από κάπου στον κόσμο! Έχει την δυνατότητα αυτή και την χρησιμοποιεί...

 

Αααα, μάλιστα! Τώρα έγινες ξεκάθαρος. Τώρα κατάλαβα τι εννοείς.

 

ΟΚ, αυτό που λες ενδεχομένως να ισχύει, ομολογώ δεν το έχω ψάξει (όπως προείπα, ευτυχώς δεν το'χω χρειαστεί το service).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουφ......... Επιτέλους...

 

Σόρρυ αν δεν είμαι αρκετά αναλυτικός σε αυτά που έγραφα.

 

Παντως εν τελει τα Macbook η Rainbow υποχρετουται να τους παρεχει service απ ' οπου κι αν αγοραστηκαν, σωστα?

 

Φυσικά! Το κάνει αυτό. Αρκεί να έχεις απόδειξη αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουφ......... Επιτέλους...

 

Σόρρυ αν δεν είμαι αρκετά αναλυτικός σε αυτά που έγραφα.

 

 

 

Φυσικά! Το κάνει αυτό. Αρκεί να έχεις απόδειξη αγοράς.

 

 

ok! Το 'υποχρεουται' και το 'φυσικα!' το καταλαβα. Ελπιζω να μην κανει διακρισεις μεταξυ μηχανηματων με ελληνικο serial number και με ξενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...