Προς το περιεχόμενο

Rainbow


nuxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Και για μην μου γράψεις κανείς για κανένα φορητό που δεν του έκαναν service στην Rainbow να θυμίσω ότι η τελευταία είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο με ότι σημαίνει αυτό. Άσε που είναι και γραμμή της Apple να μην δέχονται μηχανήματα χωρίς την απόδειξη αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διορθωστε με αν κανω λαθος αλλα νομιζω οτι η Ευρωπαικη Ενωση υποχρεωνει τις εταιριες να παρεχουν service ανεξαρτητα απο το κρατος-μελος στο οποιο αγοραστηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

afou milas apo prosopiki sou apopsi....den mporeis na apokaleis olous tous allous ASXETOUS agapite kotsila.....tosa topics exoun dimiourgithei panw stin Rainbow kai to service tous...kai erxesai esu kai mas eirwneuesai?....otan sou ksanaxalasei kati (opoiadipote siskeui tis Apple exeis) kai pas stin Rainbow kai sou kanoun kounimata...na min grapseis tipota parapona gia to service twn epagelamtiwn tis Rainbow....filika to Aetopoulo

 

 

 

ps: intel sou kanei?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Η εγγύηση όμως είναι διεθνείς μόνο για τα φορητά και τα iPod. Τα υπόλοιπα έχουν εγγύηση ΜΟΝΟ στην χώρα από την οποία αγοράστηκαν. Τα μηχανήματα των παρα-εισαγωγέων είναι από άλλα κράτη άρα και ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ. Κατάλαβες; Αυτό είναι πολιτική της Apple για να στηρίξει τους μεταπωλητές της. Μόνο το Applecare σου δίνει παγκόσμια εγγύηση.

 

Αυτό που ακριβώς το γράφει; Γιατί στο επίσημο site δεν γράφει κάτι τέτοιο.

Μπορείς να μου υποδείξεις το ακριβές σημείο που λέει "Η εγγύηση όμως είναι διεθνείς μόνο για τα φορητά και τα iPod. Τα υπόλοιπα έχουν εγγύηση ΜΟΝΟ στην χώρα από την οποία αγοράστηκαν."; :-?

 

H Apple Computer, Inc δεν έχει επίσημη θυγατρική που πουλάει προϊόντα Apple στην Ελλάδα, όπως φαίνεται εδώ. Ούτε έχει επίσημο Service Center, όπως φαίνεται εδώ.

 

Ρώτησε την Rainbow για αυτά.

Δεν έχω να ρωτήσω τίποτα την Rainbow. Δεν εξέφρασα ερώτημα ή απορία, απλώς ανέφερα πώς έχει η πραγματικότητα.

 

Καυτηριάζω το γεγονός ότι' date=' κατά την έναρξη του Apple Wordwide Developer Conference 2006 (γνωστό και ως WWDC 2006) φέτος, η επίσημη αντιπροσωπεία της Apple στην Ελλάδα ήταν... κλειστή για διακοπές! Και ανακοινώσεις για ανακοινωθέντα στις 7 Αυγούστου προϊόντα της εταιρείας αναρτήθηκαν στο ελληνικό site του αντιπροσώπου αυτής της εταιρείας όχι την επόμενη μέρα, όπως θα ήταν φυσικό, αλλά μετά από... τρεις (3) εβδομάδες! Λυπάμαι αλλά τέτοια συμπεριφορά εκ μέρους του αντιπροσώπου μιας εταιρείας είναι επιεικώς απαράδεκτη. Στο κάτω-κάτω, ας διάλεγαν να κάνουν τις διακοπές τους άλλη χρονική περίοδο, η ημερομηνία διεξαγωγής της WWDC 2006 ήταν γνωστή αρκετούς μήνες πριν.

Περισσότερα εδώ.[/quote']

Έχεις δίκιο. Κλειστές πάντως ήταν και εταιρίες που αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερες εταιρίες. Εδώ είναι Ελλάδα φίλε.

 

Όχι, αυτή είναι η αισχρότερη "δικαιολογία" που έχω διαβάσει!

Δεν επιτρέπεται να είσαι κλειστός όταν διεξάγεται μεγάλη εκδήλωση της εταιρείας που αντιπροσωπεύεις. Δεν με ενδιαφέρει το γεγονός ότι οι άνθρωποι πήγαν διακοπές (φυσικά και πρέπει να πάνε διακοπές) αλλά ότι διάλεξαν να αρχίσουν τις διακοπές τους την ημέρα έναρξης του WWDC και μάλιστα την ημέρα που ο CEO της εταιρείας θα εκφωνούσε keynote. Αυτό είναι α-πα-ρά-δε-κτο.

 

Και ποσώς με ενδιαφέρει τι κάνουν άλλες εταιρείες. Επιχείρημα είναι αυτό; Επειδή ο διπλανός μου κατουράει στο πηγάδι, δικαιούμαι να το κάνω κι εγώ;

 

 

Καυτηριάζω το γεγονός ότι στα λεγόμενα "Applestore" της Rainbow δεν μπορώ να αγοράσω υπολογιστή αλλά μπορώ μόνο να τον δω. Όπως λένε και οι υπάλληλοι στα Applestores' date=' "δεν πουλάμε, είμαστε κέντρα επίδειξης" (αυτό το έχω ακούσει προσωπικά από τους υπαλλήλους του "Applestore" Ακαδημίας).

Τότε προς τι η ψευδεπίγραφη ονομασία "Applestore"; Γιατί δεν ονομάζονται Apple Demo Center; [/quote']

1. Δεν είναι υποχρεωμένη να τα κάνει.

2. Δεν μπορείς να της υποδείξεις πως να πουλάει.

3. Είναι ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ και όχι μαγαζιά λιανικής.

Δεν με κατάλαβες. Ειρωνεύομαι τον ψευδεπίγραφο τίτλο Αpplestore στα Κέντρα Επίδειξης. Παγκοσμίως ο τίτλος Applestore σημαίνει κατάστημα απ'όπου αγοράζεις προϊόντα της Apple. Mόνο στην Ελλάδα δεν μπορείς να αγοράσεις. Άλλωστε και ο τίτλος store μεταφράζεται ως κατάστημα πώλησης όχι ως κέντρο επίδειξης.

Είναι σαν να ανοίγω κατάστημα με την επιγραφή "Μανάβικο ο Βαγγέλης" και αν έρθεις να μου ζητήσεις ντομάτες να σου πω "όχι κύριε, συνεργείο αυτοκινήτων είναι, δεν έχουμε τέτοια πράγματα".

 

Το γεγονός ότι αυτές οι εταιρίες δεν έχουν ιδέα τι πουλάνε δεν σε πειράζει εεε; Κάνε μία ερώτηση στους πωλητές τους να δούμε τι θα σου πουν. Όσο για το γεγονός αυτό καθ' αυτό μάλλον πρέπει να κάνουν καλύτερες συνφωνίες. Αν πάντως πουλούσαν και αγγλικά μηχανήματα θα κινδήνευε κάποιος που χρειάζεται τα ελληνικά να πάρει λάθος μηχάνημα λόγο της δεδομένης αδυναμίας των υπαλλήλων των παραπάνω εταιριών να του προτείνουν τι να πάρει.

Δεν με ενδιαφέρει καθόλου τι πουλάνε οι εταιρείες στυλ Fnac, Γερμανός κλπ. Δεν σε καταλαβαίνω, εδώ μιλάμε για την Rainbow, τι με νοιάζουν οι άλλες εταιρείες; :-?

 

Καυτηριάζω το γεγονός ότι η Rainbow δίνει προς πώληση στους συγκεκριμένους επίσημους μεταπωλητές μόνο "ελληνικές εκδόσεις" των μηχανημάτων της Αpple. Θα μου πεις πάλι "δικαίωμά της". Δεν αμφιβάλλω ότι νομικά είναι όντως δικαίωμά της να πουλά ό,τι γουστάρει. Αλλά υπάρχει και η ηθική πλευρά του θέματος και αυτήν καυτηριάζω.

 

3δ. Καυτηριάζω το γεγονός ότι στην επίσημη ιστοσελίδα του αντιπροσώπου της Apple' date=' πάνω από τις μισές πληροφορίες για ένα προϊόν που αντιπροσωπεύεται είναι στην αγγλική και όχι στην ελληνική γλώσσα. Ήτοι "βαριέμαι ακόμα και να μεταφράσω".

Περισσότερα εδώ. [/quote']Αυτό θα σήμαινε ότι θα καθυστερούσαν περισσότερο να βγάλουν τα νέα προιόντα στον δικτυακό τους τόπο. Σε κάθε περίπτωση τα βασικά τα λένε στα ελληνικά.

Ε ναι, τι διάολο, να μάθει ο Έλληνας καταναλωτής τι είναι το Spaces ή το Time Machine (τα δύο κυριότερα νέα χαρακτηριστικά που ανακοινώθηκαν για το Leopard); Να ξεστραβωθεί να μάθει αγγλικά, το ζώον, που θέλει και Apple.

Πέραν αυτού, αν μου τα έδιναν εμένα και δεν είχα άλλη δουλειά, σε 3-4 μέρες θα τα'χα μεταφράσει όλα. Αλλά ακόμα και σήμερα, δεν υπάρχει καμία μετάφραση για τα επιμέρους χαρακτηριστικά του Leopard κι ας έχει περάσει ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ από το keynote. Υπάρχουν μόνο παραπομπές στα ξενόγλωσσα site της Apple.

 

Συμπέρασμα: Αγαπητέ kostacurtas/apple64, η προσπάθειά σου να υπερασπιστείς την Rainbow είναι συγκινητική μεν αλλά μάλλον αποτυχημένη. Δεν έχω τίποτα με την εταιρεία αλλά βλέπω ότι κάποιες ενέργειές της (βλ. κλείσιμο γραφείων κατά την WWDC, ηλίθια πολιτική με το GrUpdate) δεν συμβάλλουν στην εξάπλωση του Μacintosh στην Ελλάδα. Και αυτό με λειπεί αφάνταστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με κουράζεις τζάμπα και βερεσέ... Διάβασε και σε παρακαλώ σταμάτα να γράφεις για πράγματα που δεν ξέρεις.

 

Αυτό που ακριβώς το γράφει; Γιατί στο επίσημο site δεν γράφει κάτι τέτοιο.

 

Δες αυτό και ψάξε αυτό... "If the product is not portable, warranty service may be restricted to the country where the product is purchased. Service options, parts availability and response times will vary according to country. You may be responsible for shipping and handling charges if the product cannot be serviced in the country it is in. In accordance with applicable law, Apple may require that you furnish proof of purchase details and/or comply with registration requirements before receiving warranty service."

 

Το εμπέδωσες;

 

Άλλωστε και ο τίτλος store μεταφράζεται ως κατάστημα πώλησης όχι ως κέντρο επίδειξης.

 

Φαντάζομαι πως απλά παραθέτει στην Apple και τα πασίγνωστα store της χωρίς όμως να ακολουθεί και τις πρακτικές της Apple. Ο λόγος είναι απλός. Δεν θα άντεχε η ελληνική αγορά ένα πραγματικό applestore. Έτσι φαντάζομαι πως πιστεύουν τουλάχιστον.

 

Δεν θα απολογηθώ και για την Rainbow. Μην τρελαθούμε κι όλας. Τα store είναι απλά κέντρα επίδειξης είτε μας αρέσει είτε όχι. Ακόμη και σαν διαφήμιση να τα δούμε καλό κάνουν. Αν δεν υπήρχαν αυτά που θα έβλεπε κάποιος άσχετος έναν mac;

 

Καυτηριάζω το γεγονός ότι η Rainbow δίνει προς πώληση στους συγκεκριμένους επίσημους μεταπωλητές μόνο "ελληνικές εκδόσεις" των μηχανημάτων της Αpple. Θα μου πεις πάλι "δικαίωμά της". Δεν αμφιβάλλω ότι νομικά είναι όντως δικαίωμά της να πουλά ό,τι γουστάρει. Αλλά υπάρχει και η ηθική πλευρά του θέματος και αυτήν καυτηριάζω.

 

Επαναλαμβάνω.

Αν πάντως πουλούσαν και αγγλικά μηχανήματα θα κινδήνευε κάποιος που χρειάζεται τα ελληνικά να πάρει λάθος μηχάνημα λόγο της δεδομένης αδυναμίας των υπαλλήλων των παραπάνω εταιριών να του προτείνουν τι να πάρει. Οπότε καλύτερα να πάρει κάτι που δεν χρειάζεται παρά να μην το πάρει και να κλαίει τα λεφτά του.

 

Ε ναι, τι διάολο, να μάθει ο Έλληνας καταναλωτής τι είναι το Spaces ή το Time Machine (τα δύο κυριότερα νέα χαρακτηριστικά που ανακοινώθηκαν για το Leopard); Να ξεστραβωθεί να μάθει αγγλικά, το ζώον, που θέλει και Apple.

 

Ειλικρινά δεν βλέπω πρόβλημα εδώ. Απλά να σου πω ότι η Sony hellas κάνει το ίδιο.

 

Όλα αυτά είναι αντιρρήσεις ως προς την στρατηγική μιας εταιρίας. Η εταιρία αυτή έχει βέβαια δικαίωμα να πορευτεί όπως νομίζει. Σε κάθε περίπτωση δεν βλέπω να λέει κανείς κάποια προσωπική εμπειρία κακής αντιμετώπισης από την Rainbow. Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει αρκετή πρόοδο η Rainbow και σε αυτό δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς. Παλαιότερα οι τιμές ήταν απλά απαγορευτικές και το service μέτριο. Τώρα είμαστε πάρα πολύ κοντά στις τιμές της Γερμανίας και το service είναι σε καλό επίπεδο και αυτό είναι πολύ καλό.

Η Apple είναι υπερπροστατευτική για τους μεταπωλητές της. Τους βοηθάει γιατί αλλιώς ξέρει ότι δεν θα παραμείνουν ζωντανοί. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε. Δεν φταίει η Rainbow για το θέμα της εγγύησης. Ακολουθεί οδηγία της μαμάς Apple. Θεωρώ ότι η Apple έχει δίκιο που ακολουθεί αυτή την στρατηγική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν συμβάλλουν στην εξάπλωση του Μacintosh στην Ελλάδα.

 

Πιστεύεις ότι τα post σου συμβάλουν στην εξάπλωση του mac; Δεν νομίζω. Αν ήθελα να πάρω mac και διάβαζα όλα αυτά που γράφεις θα άλλαζα γνώμη. Αν δεν άλλαζα θα είχα ένα μηχάνημα χωρίς εγγύηση ή χωρίς ελληνικά που πιθανώς θα χρειαζόμουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε όταν αργεί να φέρει το mac χωρίς ελληνικά (το φτηνό) και μας πασσάρει το ελληνικό mac os και έτσι ανεβαίνει η τιμή ποιος θα το πάρει???? Όταν οι υπάλληλοι δεν το σηκώνουν και οταν το σηκώνουν μας λένε οτι δεν υπάρχουν αλλες γραμμες η ακόμα χειρότερα δεν το σηκώνουν καθόλου αυτό τι είναι καλή εξυπυρέτηση???? Όταν ο αλλος πάει με μετρητά περίπου 5.000e και θέλει τους mac γρήγορα και δεν του δίνουν (προσοχή μετρητά) τι είναι καλή εξυπηρέτηση??? Όταν δεν αλλάζουν το macbook που του(ενος παιδιού) έχει χαλάσει η mobo μέσα σε δυο εβδόμαδες και αντί να του αλλάξουν το macbook του φέρνουν ανταλακτικά μεσα σε αλλες δυο εβδομάδες αυτό τι είναι?? Όταν δεν γίνεται διαφήμιση των προιόντων της apple για να προωθηθούν πως θα τα πάρει ο κόσμος μόνο με τα ipod έγινε.Έλεος μόνο οι εξαιρέσεις εχουν καλή γνώμη για την rainbow και μέσα σε αυτή είσαι και εσύ.<> Και καλά θα έκανες και θα άλλαζες γνώμη δεν θα δίνουμε τα λεφτά μας στην rainbow και θα λέμε ο θεός βοηθός σκοπός των ποστ είναι να προστατεύουμε τους πιθανούς αγοραστές... Η rainbow "καταστρέφει" την apple...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν οι υπάλληλοι δεν το σηκώνουν και οταν το σηκώνουν μας λένε οτι δεν υπάρχουν αλλες γραμμες η ακόμα χειρότερα δεν το σηκώνουν καθόλου αυτό τι είναι καλή εξυπυρέτηση????

 

Σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότεροι υπάλληλοι. Αυτοί που υπάρχουν όμως είναι αρκετά εξυπηρετικοί.

 

Όταν ο αλλος πάει με μετρητά περίπου 5.000e και θέλει τους mac γρήγορα και δεν του δίνουν (προσοχή μετρητά) τι είναι καλή εξυπηρέτηση???

 

Αν πας από ένα κέντρο επίδειξης και ζητάς να σου δώσουν εδώ και τώρα mac έχεις πάει σε λάθος μαγαζί και δεν φταίει το μαγαζί για αυτό. Εκεί μπορείς να δεις και να αποφασίσεις πιο θέλεις και τίποτε άλλο.

 

Όταν δεν αλλάζουν το macbook που του(ενος παιδιού) έχει χαλάσει η mobo μέσα σε δυο εβδόμαδες και αντί να του αλλάξουν το macbook του φέρνουν ανταλακτικά μεσα σε αλλες δυο εβδομάδες αυτό τι είναι??

 

Αν διαβάσεις την εγγύηση θα δεις ότι έχουν το δικαίωμα να το κάνουν.

 

Όταν δεν γίνεται διαφήμιση των προιόντων της apple για να προωθηθούν πως θα τα πάρει ο κόσμος μόνο με τα ipod έγινε.

 

Μεγάλο λάθος. Συμφωνώ και επαυξάνω!!!!

 

Η rainbow "καταστρέφει" την apple...

 

Κάνεις λάθος. Έχεις προσωπική εμπειρία από κακή εξυπηρέτηση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Με κουράζεις τζάμπα και βερεσέ... Διάβασε και σε παρακαλώ σταμάτα να γράφεις για πράγματα που δεν ξέρεις.

Λυπάμαι αλλά το ύφος σου είναι επιεικώς απαράδεκτο. Ζήτησα απλά και ευγενικά να μάθω πού φαίνεται ότι η διεθνής εγγύηση της Apple ισχύει μόνο για τα φορητά και τα iPod, όπως ισχυρίστηκες. Το συγκεκριμένο μου quote έχει ως εξής: "Αυτό που ακριβώς το γράφει; Γιατί στο επίσημο site δεν γράφει κάτι τέτοιο."

 

Αν σε κουράζω λοιπόν "τζάμπα και βερεσέ", μην σώσεις και ξαναγράψεις εδώ. :)

 

Και το "διδακτικό υφάκι", κράτα το για τους φίλους και γνωστούς σου - σε εμένα δεν περνάει. ;)

 

Πέραν του απαράδεκτου ύφους, ας πάμε στην ουσία:

 

1.

Δες αυτό και ψάξε αυτό... "If the product is not portable, warranty service may be restricted to the country where the product is purchased. Service options, parts availability and response times will vary according to country. You may be responsible for shipping and handling charges if the product cannot be serviced in the country it is in. In accordance with applicable law, Apple may require that you furnish proof of purchase details and/or comply with registration requirements before receiving warranty service."

 

Το εμπέδωσες;

Μωρέ εγώ το εμπέδωσα, εσύ το εμπέδωσες;

Μήπως το κομμάτι που παραθέτεις δεν λέει αυτό που λες εσύ;

 

Και πάμε στα νομικά: Το κομμάτι που παραθέτεις βρίσκεται στο κεφάλαιο OBTAINING WARRANTY SERVICE - ήτοι καθορίζεται ο τόπος παροχής του service. Και απολύτως λογικά λέει ότι το service δύναται (may be) να πρέπει να παρασχεθεί στην χώρα στην οποία αγοράστηκε το προϊόν. Που σημαίνει ότι η Apple ενδεχομένως θα σου πει "μην στείλεις το iMac ή το Mac Pro στην Apple Europe (στην Ιρλανδία) αλλά επισκεύασέ το στην Ελλάδα". Για να γλυτώσει έξοδα αποστολής και πιθανότητα να πάθει ζημιά ένας υπολογιστής κατά τη μεταφορά του.

Πάντως δεν μιλάει για επίσημους αντιπροσώπους, επίσημους μεταπωλητές κλπ.

 

Το δεύτερο κομμάτι που τονίζεις και έχει να κάνει με την απόδειξη αγοράς δεν καταλαβαίνω γιατί το θεωρείς σημαντικό. Λέει πολύ απλά (και λογικότατα) ότι για να τύχεις υπηρεσιών service θα σου ζητηθεί η απόδειξη αγοράς. Όχι η απόδειξη αγοράς από εξουσιοδοτημένο μεταπωλητή ή αντιπρόσωπο - απλή απόδειξη αγοράς. Τούτο είναι κυρίως για να καθοριστεί η ημερομηνία αγοράς αφού η εγγύηση ισχύει για ένα (1) έτος. Άντε, και για να δει ότι δεν το'χεις κλέψει το μηχάνημα αλλά είσαι ο νόμιμος ιδιοκτήτης.

 

Συνεχίζω να μην βλέπω πουθενά να λέει η Apple ότι πρέπει να αγοράσω οπωσδήποτε από επίσημο μεταπωλητή της ή επίσημο αντιπρόσωπό της για να ισχύει η εγγύησή μου. Άσε που κάτι τέτοιο θα προσέκρουε σε συγκεκριμένες διατάξεις του κοινοτικού δικαίου για την ελευθερία διακίνησης αγαθών εντός ΕΕ και για την προστασία του ανταγωνισμού.

 

2.

Φαντάζομαι πως απλά παραθέτει στην Apple και τα πασίγνωστα store της χωρίς όμως να ακολουθεί και τις πρακτικές της Apple. Ο λόγος είναι απλός. Δεν θα άντεχε η ελληνική αγορά ένα πραγματικό applestore. Έτσι φαντάζομαι πως πιστεύουν τουλάχιστον.

 

Δεν θα απολογηθώ και για την Rainbow. Μην τρελαθούμε κι όλας. Τα store είναι απλά κέντρα επίδειξης είτε μας αρέσει είτε όχι. Ακόμη και σαν διαφήμιση να τα δούμε καλό κάνουν. Αν δεν υπήρχαν αυτά που θα έβλεπε κάποιος άσχετος έναν mac;

Σου επαναλαμβάνω ότι απλώς κακίζω την τουλάχιστον περίεργη τακτική της Rainbow να βαφτίζει Applestore ένα κέντρο επίδειξης και όχι λιανικής πώλησης.

Δεν το θεωρώ τραγικό αλλά δεν το θεωρώ και σωστό business practice. Και αν ήταν για την εταιρεία "Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων Ο Ανέστης" δεν θα'χα κανένα πρόβλημα. Πρόκειται όμως για την εταιρεία που αντιπροσωπεύει ένα από τα καταναλωτικά αγαθά που λατρεύω.

 

3.

Επαναλαμβάνω.

Αν πάντως πουλούσαν και αγγλικά μηχανήματα θα κινδήνευε κάποιος που χρειάζεται τα ελληνικά να πάρει λάθος μηχάνημα λόγο της δεδομένης αδυναμίας των υπαλλήλων των παραπάνω εταιριών να του προτείνουν τι να πάρει. Οπότε καλύτερα να πάρει κάτι που δεν χρειάζεται παρά να μην το πάρει και να κλαίει τα λεφτά του.

 

Το θέμα είναι ότι ο Χ που έχει δίπλα του Πλαίσιο αλλά όχι Applestore και θέλει να πάρει αγγλικό μηχάνημα δεν μπορεί. Και το θέμα δεν είναι να πάρω εγώ κάτι που δεν χρειάζομαι (το μηχάνημα με GrUpdate) αλλά ότι θα πληρώσω παραπάνω για κάτι που δεν θα χρησιμοποιήσω.

 

4.

Ειλικρινά δεν βλέπω πρόβλημα εδώ. Απλά να σου πω ότι η Sony hellas κάνει το ίδιο.

α. Επαναλαμβάνω' date=' μπας και το εμπεδώσεις εσύ αυτή τη φορά, ότι δεν με ενδιαφέρει τι κάνει η Sony Hellas.

 

β. Και, στο κάτω-κάτω της γραφής, η Sony έχει ένα σεβαστό μερίδιο αγοράς. Η Apple παλεύει να αποκτήσει μερίδιο αγοράς αλλά τέτοιες κινήσεις δεν βοηθούν. Συγγνώμη δηλαδή, τόσο δύσκολο ήταν να μεταφραστούν 15 σελίδες έτοιμου κειμένου; Εδώ στο forum περισσότερες πληροφορίες θα βρεις [u']στα ελληνικά[/u] για το Time Machine και για το Spaces παρά στη σελίδα του επίσημου αντιπροσώπου...

 

5.

[...']Τα τελευταία χρόνια έχει κάνει αρκετή πρόοδο η Rainbow και σε αυτό δεν νομίζω να διαφωνεί κανείς. Παλαιότερα οι τιμές ήταν απλά απαγορευτικές και το service μέτριο. Τώρα είμαστε πάρα πολύ κοντά στις τιμές της Γερμανίας και το service είναι σε καλό επίπεδο και αυτό είναι πολύ καλό.

Οι τιμές όντως έχουν εξομαλυνθεί πολύ σε σχέση με παλιότερα. Δεν έχω καμία αντίρρηση να συγχαρώ τόσο τη Rainbow όσο και την Apple γι'αυτό.

Για το service δεν έχω προσωπική πείρα (ευτυχώς :) ) οπότε δεν μπορώ να μιλήσω. Αν είναι όντως καλό, και πάλι συγχαρητήρια στη Rainbow.

Με την επιφύλαξη βέβαια της ισχύος της διεθνούς εγγύησης (σημείο 1, παραπάνω).

 

6.

Πιστεύεις ότι τα post σου συμβάλουν στην εξάπλωση του mac; Δεν νομίζω. Αν ήθελα να πάρω mac και διάβαζα όλα αυτά που γράφεις θα άλλαζα γνώμη. Αν δεν άλλαζα θα είχα ένα μηχάνημα χωρίς εγγύηση ή χωρίς ελληνικά που πιθανώς θα χρειαζόμουν.

Λυπάμαι αλλά τα post μου μάλλον συμβάλλουν παραπάνω από την άκριτη "αγιοποίηση" που προωθείς.

 

Δεν θέλω να παραθέσω προσωπικές περγαμηνές αλλά και μόνο το ότι υπάρχουν δύο (2) ενότητες στο παρόν forum που ασχολούνται με τα προϊόντα Apple (το MacOS και το Apple) οφείλεται και σε δικές μου προσπάθειες. Και μάλιστα σε εποχή που δεν εργαζόμουν αποκλειστικά σε Apple μηχάνημα όπως τώρα (ήτοι είχα Apple Power Macintosh G3 Blue & White αλλά δεν ήταν αυτός ο κύριος υπολογιστής μου).

 

Το ότι λατρεύω τα προϊόντα μιας εταιρείας (και αν παρατηρήσεις τις ειδήσεις της πρώτης σελίδας εδώ, θα διαπιστώσεις ότι το 90% των ειδήσεων για την Apple έχει γραφτεί από εμένα) δεν σημαίνει ότι δεν θα κριτικάρω κάποιες κινήσεις που εγώ θεωρώ λανθασμένες και που πρέπει να διορθωθούν για το καλό της Apple και της εξάπλωσης των Macintosh.

 

Τώρα, αν ήθελες να πάρεις Mac και σε απέτρεπαν τα post μου, μάλλον δεν θα τα'χες διαβάσει καλά. Γιατί αν έπαιρνες, θα είχες ένα μηχάνημα με εγγύηση και φυσικά με ελληνικά (είτε με GrUpdate είτε με XGreek).

 

Εσύ ενδεχομένως καλά κάνεις και υπερασπίζεσαι την Rainbow (γιατί την υπερασπίζεσαι, ας μην γελιόμαστε) - εγώ με τη σειρά μου πιστεύω ότι ορθά κατακρίνω κάποια αρνητικά που βρίσκω. Δεν λέω "μην αγοράσετε από τη Rainbow" (δεν έχω λόγο να πω κάτι τέτοιο) αλλά επισημαίνω αδυναμίες και εξοργίζομαι όταν ο επίσημος αντιπρόσωπος του καταναλωτικού αγαθού που λατρεύω κάνει λανθασμένες κινήσεις που ενδεχομένως αποβαίνουν εις βάρος των πωλήσεών του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...