Προς το περιεχόμενο

Rainbow


nuxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν διαφωνώ ότι η Rainbow είναι καλή στην δουλειά της.

Θα μπορούσε όμως να φέρνει τα καινούργια μοντέλα πιο σύντομα στην Ελλάδα.

Το MacBook δεν υπήρχε σε stock για τουλάχιστον 2 μήνες από την ανακοίνωσή του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ (όλοι βασικά) θέλω (θέλουμε βασικά) το μικρότερο μοντέλο να μην βγαίνει μόνο σε "Ελληνική έκδοση" και να πληρώνουμε θέλουμε δεν θέλουμε τα εξτρα στην RC..

Συν του ότι αν δεν το πάρεις και προτιμήσεις την Αγγλική, πρέπει να περιμένεις καιρό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πειτε μου κατι. Η Rainbow ειναι γενικως κακη στο sales και στο after sales, ανεξάρτητα απο το αν εχεις αγορασει απο αυτην?

Εννοω, κανει διακρισεις?

Αν αγορασεις απο αυτην 'σε προσεχει' πιο πολυ, αν οχι σε συνδεει με το Κάιρο?

'Η μήπως ακομη κι αν αγορασεις απο αυτη, παλι γραμμενο σε εχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eiste oloi asxetoi!!!!i rainbow einai apo tis megaliteres etaireies stin ellada kai leitourgei arketa kala se sxesi me tis dinatotites pou exei apo tin mama Apple!!!logo douleias exo agorasei arketa pragmata apo to applestore kai i eksipiretisi kai sto tilfono kai sto service itan poli kali!!min iste kaxipoptoi loipon,eksallou ti leitourgei kala stin ellada?i rainbow loipon einai sovari kai epaggelmaties!!

 

Πόσο εκνευριστικός είναι ο κόσμος που προσπαθεί να αμφισβητήσει ΟΛΟΥΣ τους άλλους παρουσιάζοντας τον εαυτό του σαν τον γνώστη καο ολους τους άλλους σαν άσχετους..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο kotsila είναι ποιο κοντά στην πραγματικότητα από όλους τους υπόλοιπους. Η Rainbow είναι σε γενικές γραμμές καλή. Ελπίζω να ακούσω επιχειρήματα για το αντίθετο. Δυστυχώς για όλους εμάς κάνει λάθη που μερικές φορές είναι συμαντικά. Για παράδειγμα δεν έχουν καταφέρει να κάνουν σωστό grupdate για τα intel μηχανήματα. Δεν φταίει μόνο αυτή βέβαια. Γιατί κανείς σας δεν κράζει την αντιπροσωπεία της microsoft;;;;; Αυτοί οι άχρηστοι δεν βγάζουν ένα αστείο patch για το office 2004 για να παίζει σωστά. Αλήθεια γιατί κανείς δεν φωνάζει; Αλλά τι να πει ο μέσος χρήστης;

 

"καλημέρα θα ήθελα να λύσετε τα προβλήματα του office 2004 στα Mac intel."

"μάλιστα κύριε. Ποιος είναι ο σειριακός του office που αγοράσατε;"

"εεεεεε...... ναι..... ξέρετε.... καλήμερα σας. τουτ τουτ τουτ τουτ"

 

Στα forum γράφουν κάτι τσιράκια άλλων εισαγωγέων οι οποίοι βέβαια όταν έχουν πρόβλημα πηγαίνουν στην rainbow και λένε ποιοι είναι και εκβιάζουν ώστε να μην βγουν και κράζουν και πάλι. Δεν είναι όλοι έτσι. Υπάρχουν και άνθρωποι που παρασύρθηκαν. Υπάρχουν και άλλοι που είχαν πρόβλημα. Αυτοί οι τελευταίοι είναι λίγοι.

 

Μπορεί να κάνω και λάθος. Συγχωρέστε με.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

eiste oloi asxetoi!!!!i rainbow einai apo tis megaliteres etaireies stin ellada kai leitourgei arketa kala se sxesi me tis dinatotites pou exei apo tin mama Apple!!!logo douleias exo agorasei arketa pragmata apo to applestore kai i eksipiretisi kai sto tilfono kai sto service itan poli kali!!min iste kaxipoptoi loipon,eksallou ti leitourgei kala stin ellada?i rainbow loipon einai sovari kai epaggelmaties!!

 

douleueis kosmo twra?????....ektos ean eisai ergazomenos ekei kai sou theiksame...to afentiko..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χρειαζεται κι ενας αντιθετος για να φτιαχνει την ατμοσφαιρα

 

Έχω μείνει "καταπληκτικός" από το βάθος της σκέψης σου και τα εκπληκτικά επιχειρήματα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

APPLE64: το τελευταιο μου μηνυμα δεν το ειπα για σενα . Εαν κοιταξεις την ωρα καναμε το ποστ ταυτοχρονα και οι δυο. Ηταν ενα ειδος αστειου στο σχολειο του PITSI οπου ειχε παραθεσει ενα σχολιο του KOTSILA.

Τελος παντον. Καλο βραδυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mourlos:Aetopoulo mou esy!!!MPRAVO TO VRHKES.MAKARI NA DOULEVA STHN APPLE.AN EXEIS KANA KONE PES MOU giati den thn paleuw .Gia Pes mou esy poses fores eixes erthei se epafh me thn RAINBOW kai den eksipiretithikes.Egw apla sou lew thn empeiria mou apo thn eksypiretish mou kai sou lew oti emeina ikanopoihmenos opws kai filoi mou.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικό μήνυμα απο megadancemix

ο τελευταιο μου μηνυμα δεν το ειπα για σενα

 

Σε κάθε περίπτωση δεν είναι τρόπος αυτός.

 

Πάντως ακόμη δεν ακούστηκε ένα αντίθετο επιχείρημα. Όσο για την αργοπορία στο να έρθουν τα καινούργια μοντέλα γιατί δεν ρωτάτε την Apple; Νομίζει κανείς ότι δεν θέλει η Rainbow να έχει όλα τα μοντέλα από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας;

 

Γιατί δεν φωνάζουμε όλοι μαζί να εξελληνίσει η Microsoft hellas το office;

 

Ξεκολήστε πια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Ο kotsila είναι ποιο κοντά στην πραγματικότητα από όλους τους υπόλοιπους. Η Rainbow είναι σε γενικές γραμμές καλή. Ελπίζω να ακούσω επιχειρήματα για το αντίθετο. Δυστυχώς για όλους εμάς κάνει λάθη που μερικές φορές είναι συμαντικά. Για παράδειγμα δεν έχουν καταφέρει να κάνουν σωστό grupdate για τα intel μηχανήματα. Δεν φταίει μόνο αυτή βέβαια. Γιατί κανείς σας δεν κράζει την αντιπροσωπεία της microsoft;;;;; Αυτοί οι άχρηστοι δεν βγάζουν ένα αστείο patch για το office 2004 για να παίζει σωστά. Αλήθεια γιατί κανείς δεν φωνάζει; Αλλά τι να πει ο μέσος χρήστης;

 

"καλημέρα θα ήθελα να λύσετε τα προβλήματα του office 2004 στα Mac intel."

"μάλιστα κύριε. Ποιος είναι ο σειριακός του office που αγοράσατε;"

"εεεεεε...... ναι..... ξέρετε.... καλήμερα σας. τουτ τουτ τουτ τουτ"

 

Στα forum γράφουν κάτι τσιράκια άλλων εισαγωγέων οι οποίοι βέβαια όταν έχουν πρόβλημα πηγαίνουν στην rainbow και λένε ποιοι είναι και εκβιάζουν ώστε να μην βγουν και κράζουν και πάλι. Δεν είναι όλοι έτσι. Υπάρχουν και άνθρωποι που παρασύρθηκαν. Υπάρχουν και άλλοι που είχαν πρόβλημα. Αυτοί οι τελευταίοι είναι λίγοι.

 

Μπορεί να κάνω και λάθος. Συγχωρέστε με.

Επειδή βλέπω διάφορα παρόμοια με το παραπάνω μηνύματα, να επισημάνω και να ρωτήσω μερικά πράγματα:

 

1. - Eάν το μέλος apple64 έχει αποδείξεις ότι στο παρόν forum γράφουν "κάτι τσιράκια άλλων εισαγωγέων", καλύτερα να τις δώσει στη δημοσιότητα. Γιατί αλλιώς παρόμοιες δηλώσεις είναι ολίγον συκοφαντικές για το παρόν forum και τα μέλη του.

Υπάρχουν λοιπόν τέτοιες υπόνοιες ή αποδείξεις για μέλη του παρόντος forum;

 

2. - Όσο για τις υποχρεώσεις της Rainbow, να σημειώσω τα ακόλουθα:

 

α. Σύμφωνα με την επίσημη πολιτική της Apple, όλα τα προϊόντα της εταιρείας που έχουν κατασκευαστεί από αυτήν, καλύπτονται από ένα (1) έτος εγγύησης - θέλω να το ψάξω γιατί έχω την εντύπωση ότι στην ΕΕ είναι υποχρεωτική η χορήγηση δύο (2) ετών, αλλά ας το αφήσουμε αυτό προς το παρόν.

 

Προσέχουμε λοιπόν τα σημεία που λένε:

α1. Apple's warranty obligations are limited to the terms set forth below:

Apple, as defined below, warrants this Apple-branded hardware product against defects in materials and workmanship under normal use for a period of ONE (1) YEAR from the date of retail purchase by the original end-user purchaser ("Warranty Period").

και

α2. This Limited Warranty applies only to hardware products manufactured by or for Apple that can be identified by the "Apple" trademark, trade name, or logo affixed to them.

 

Εγώ τουλάχιστον δεν βλέπω να λέει πουθενά "πρέπει να έχουν αγοραστεί από επίσημους μεταπωλητές ή επίσημες αντιπροσωπείες". Εσείς βλέπετε κάτι τέτοιο;

 

β. H Apple Computer, Inc δεν έχει επίσημη θυγατρική που πουλάει προϊόντα Apple στην Ελλάδα, όπως φαίνεται εδώ. Ούτε έχει επίσημο Service Center, όπως φαίνεται εδώ.

 

γ. Παρ'όλα αυτά, η Rainbow λέει στον δικτυακό της τόπο: "H RAINBOW ιδρύθηκε το 1980 για να αντιπροσωπεύσει την επαναστατική τότε και σήμερα Apple" και παρακάτω "Η Rainbow, αντιπροσωπεύει από το 1980, τους υπολογιστές της Apple".

 

Οπότε η Rainbow, ως προς εμένα τον απλό καταναλωτή, παρουσιάζεται ως αντιπρόσωπος της Apple. Και εφ' όσον παρουσιάζεται ως επίσημος αντιπρόσωπος, έχει (σύμφωνα με την επίσημη πολιτική της Apple Computer, Inc που παρέθεσα παραπάνω) την υποχρέωση να επισκευάσει τον υπολογιστή μου, απ' όπου και αν εγώ τον αγόρασα.

 

Αυτά τα γράφω γιατί κατά καιρούς έχουν ακουστεί διάφορα περί μη υποστήριξης από την Rainbow μηχανημάτων που δεν έχουν αγοραστεί από αυτήν. Εάν συμβαίνει κάτι τέτοιο (δεν έχω προσωπική εμπειρία και δεν μπορώ να πω), μάλλον δεν είναι νόμιμο...

 

3.- Η δική μου κριτική εστιάζεται κυρίως στη μέθοδο αντιπροσώπευσης της εταιρείας Apple Computer, Inc στην Ελλάδα.

 

3α. Καυτηριάζω το γεγονός ότι, κατά την έναρξη του Apple Wordwide Developer Conference 2006 (γνωστό και ως WWDC 2006) φέτος, η επίσημη αντιπροσωπεία της Apple στην Ελλάδα ήταν... κλειστή για διακοπές! Και ανακοινώσεις για ανακοινωθέντα στις 7 Αυγούστου προϊόντα της εταιρείας αναρτήθηκαν στο ελληνικό site του αντιπροσώπου αυτής της εταιρείας όχι την επόμενη μέρα, όπως θα ήταν φυσικό, αλλά μετά από... τρεις (3) εβδομάδες! Λυπάμαι αλλά τέτοια συμπεριφορά εκ μέρους του αντιπροσώπου μιας εταιρείας είναι επιεικώς απαράδεκτη. Στο κάτω-κάτω, ας διάλεγαν να κάνουν τις διακοπές τους άλλη χρονική περίοδο, η ημερομηνία διεξαγωγής της WWDC 2006 ήταν γνωστή αρκετούς μήνες πριν.

Περισσότερα εδώ.

 

3β. Καυτηριάζω το γεγονός ότι στα λεγόμενα "Applestore" της Rainbow δεν μπορώ να αγοράσω υπολογιστή αλλά μπορώ μόνο να τον δω. Όπως λένε και οι υπάλληλοι στα Applestores, "δεν πουλάμε, είμαστε κέντρα επίδειξης" (αυτό το έχω ακούσει προσωπικά από τους υπαλλήλους του "Applestore" Ακαδημίας).

Τότε προς τι η ψευδεπίγραφη ονομασία "Applestore"; Γιατί δεν ονομάζονται Apple Demo Center;

 

3γ. Καυτηριάζω το γεγονός ότι, σύμφωνα με μαρτυρίες αρκετών καταναλωτών, οι επίσημοι μεταπωλητές της Rainbow (Fnac, Γερμανός, Πλαίσιο κλπ) δεν πωλούν τις "αγγλικές" εκδόσεις των υπολογιστών Apple αλλά μόνο τις υπερτιμημένες "ελληνικές" εκδόσεις.

 

3δ. Καυτηριάζω το γεγονός ότι στην επίσημη ιστοσελίδα του αντιπροσώπου της Apple, πάνω από τις μισές πληροφορίες για ένα προϊόν που αντιπροσωπεύεται είναι στην αγγλική και όχι στην ελληνική γλώσσα. Ήτοι "βαριέμαι ακόμα και να μεταφράσω".

Περισσότερα εδώ.

 

Αν κάνω κάπου λάθος στα παραπάνω, ευχαρίστως να το διορθώσω.

 

Θα'θελα λοιπόν να ρωτήσω το μέλος apple64 με ποιά ακριβώς λογική "η Rainbow είναι σε γενικές γραμμές καλή" και ελπίζω να παρέθεσα κάποια επιχειρήματα για το αντίθετο.

 

Τέλος να σημειώσω ότι δεν είμαι τσιράκι κανενός παράλληλου εισαγωγέα ή άλλου μεταπωλητή και όσα γράφω παραπάνω τα γράφω με έκδηλη την αγωνία για τα προϊόντα της Apple και το μέλλον τους στην Ελληνική αγορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με την επίσημη πολιτική της Apple, όλα τα προϊόντα της εταιρείας που έχουν κατασκευαστεί από αυτήν, καλύπτονται από ένα (1) έτος εγγύησης
Και εφ' όσον παρουσιάζεται ως επίσημος αντιπρόσωπος, έχει (σύμφωνα με την επίσημη πολιτική της Apple Computer, Inc που παρέθεσα παραπάνω) την υποχρέωση να επισκευάσει τον υπολογιστή μου, απ' όπου και αν εγώ τον αγόρασα.

 

Η εγγύηση όμως είναι διεθνείς μόνο για τα φορητά και τα iPod. Τα υπόλοιπα έχουν εγγύηση ΜΟΝΟ στην χώρα από την οποία αγοράστηκαν. Τα μηχανήματα των παρα-εισαγωγέων είναι από άλλα κράτη άρα και ΧΩΡΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗ. Κατάλαβες; Αυτό είναι πολιτική της Apple για να στηρίξει τους μεταπωλητές της. Μόνο το Applecare σου δίνει παγκόσμια εγγύηση.

 

H Apple Computer, Inc δεν έχει επίσημη θυγατρική που πουλάει προϊόντα Apple στην Ελλάδα, όπως φαίνεται εδώ. Ούτε έχει επίσημο Service Center, όπως φαίνεται εδώ.

 

Ρώτησε την Rainbow για αυτά.

 

Καυτηριάζω το γεγονός ότι, κατά την έναρξη του Apple Wordwide Developer Conference 2006 (γνωστό και ως WWDC 2006) φέτος, η επίσημη αντιπροσωπεία της Apple στην Ελλάδα ήταν... κλειστή για διακοπές! Και ανακοινώσεις για ανακοινωθέντα στις 7 Αυγούστου προϊόντα της εταιρείας αναρτήθηκαν στο ελληνικό site του αντιπροσώπου αυτής της εταιρείας όχι την επόμενη μέρα, όπως θα ήταν φυσικό, αλλά μετά από... τρεις (3) εβδομάδες! Λυπάμαι αλλά τέτοια συμπεριφορά εκ μέρους του αντιπροσώπου μιας εταιρείας είναι επιεικώς απαράδεκτη. Στο κάτω-κάτω, ας διάλεγαν να κάνουν τις διακοπές τους άλλη χρονική περίοδο, η ημερομηνία διεξαγωγής της WWDC 2006 ήταν γνωστή αρκετούς μήνες πριν.

Περισσότερα εδώ.

 

Έχεις δίκιο. Κλειστές πάντως ήταν και εταιρίες που αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερες εταιρίες. Εδώ είναι Ελλάδα φίλε.

 

Καυτηριάζω το γεγονός ότι στα λεγόμενα "Applestore" της Rainbow δεν μπορώ να αγοράσω υπολογιστή αλλά μπορώ μόνο να τον δω. Όπως λένε και οι υπάλληλοι στα Applestores, "δεν πουλάμε, είμαστε κέντρα επίδειξης" (αυτό το έχω ακούσει προσωπικά από τους υπαλλήλους του "Applestore" Ακαδημίας).

Τότε προς τι η ψευδεπίγραφη ονομασία "Applestore"; Γιατί δεν ονομάζονται Apple Demo Center;

 

1. Δεν είναι υποχρεωμένη να τα κάνει.

2. Δεν μπορείς να της υποδείξεις πως να πουλάει.

3. Είναι ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ και όχι μαγαζιά λιανικής.

 

3γ. Καυτηριάζω το γεγονός ότι, σύμφωνα με μαρτυρίες αρκετών καταναλωτών, οι επίσημοι μεταπωλητές της Rainbow (Fnac, Γερμανός, Πλαίσιο κλπ) δεν πωλούν τις "αγγλικές" εκδόσεις των υπολογιστών Apple αλλά μόνο τις υπερτιμημένες "ελληνικές" εκδόσεις.

 

Το γεγονός ότι αυτές οι εταιρίες δεν έχουν ιδέα τι πουλάνε δεν σε πειράζει εεε; Κάνε μία ερώτηση στους πωλητές τους να δούμε τι θα σου πουν. Όσο για το γεγονός αυτό καθ' αυτό μάλλον πρέπει να κάνουν καλύτερες συνφωνίες. Αν πάντως πουλούσαν και αγγλικά μηχανήματα θα κινδήνευε κάποιος που χρειάζεται τα ελληνικά να πάρει λάθος μηχάνημα λόγο της δεδομένης αδυναμίας των υπαλλήλων των παραπάνω εταιριών να του προτείνουν τι να πάρει.

 

3δ. Καυτηριάζω το γεγονός ότι στην επίσημη ιστοσελίδα του αντιπροσώπου της Apple, πάνω από τις μισές πληροφορίες για ένα προϊόν που αντιπροσωπεύεται είναι στην αγγλική και όχι στην ελληνική γλώσσα. Ήτοι "βαριέμαι ακόμα και να μεταφράσω".

Περισσότερα εδώ.

 

Αυτό θα σήμαινε ότι θα καθυστερούσαν περισσότερο να βγάλουν τα νέα προιόντα στον δικτυακό τους τόπο. Σε κάθε περίπτωση τα βασικά τα λένε στα ελληνικά.

 

Τέλος να σημειώσω ότι δεν είμαι τσιράκι κανενός παράλληλου εισαγωγέα ή άλλου μεταπωλητή και όσα γράφω παραπάνω τα γράφω με έκδηλη την αγωνία για τα προϊόντα της Apple και το μέλλον τους στην Ελληνική αγορά.

 

Δεν αναφερόμουν σε εσένα. Μιλάω γενικά για τα forum. Διάβασε ξανά...

"Στα forum γράφουν..."

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...