Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Να βάλω κι εγώ μια Pic. Μόνο ο John2gr θα βάζει για τα άλλα παιχνίδια? Τώρα την έχω για wallpaper. Στο ξημέρωμα πέρασε αεροπλάνο και μου την είπε άσχημα...μην κοιμάστε στην βάρδια ναύτες!!
Voodooman Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Τελικά το πήρα και εγώ. Για την ώρα, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι έχει την πιο συγκλονιστική εισαγωγή που εχω δει σε παιχνίδι.
mandipl Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 ειναι σωστο που στο ταξιδι το βαζω στο πολυ γρηγορο time compression? και εσεις ετσι το παιζετε η μονο εγω βαριεμαι την διαδρομη? ειμαι στην δευτερη περιπολια και μονο 2 αεροπλανα εχω εντοπισει απο τα οποια απλα ξεφυγα με το να βυθιστω
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Moderators Δημοσ. 24 Μαρτίου 2007 Εμένα η εισαγωγή μου την σπάει, πολύ ψυχεδελική και αυτό το ποίημα για τον χρόνο, σχεδόν κοίμησε τον ίδιο τον αφηγητή. Mandipl, μέχρι να φτάσω κάπου κι εγώ με time compression πάω. Το SH3 το είχαν δοκιμάσει μερικοί να παίζουν real time. Το SH4 κάνει πολύ περισσότερο.
nzeppos Δημοσ. 1 Απριλίου 2007 Δημοσ. 1 Απριλίου 2007 Υπάρχει ένα γνωστό TDC bug όταν η ταχύτητα των τορπίλων MK14 και 23 είναι άνω των 30 κόμβων. Ορίστε η απάντηση που έδωσαν οι devs στο subsim : Οι τύποι είναι θεοί! Ελπίζω πάντως να το φτιάξουν σύντομα, γιατί μέχρι να διορθωθούν τα bugs του SH4 και να βγουν και mods της προκοπής, το έχω γυρίσει στο SH3 GWX.
makellarispn Δημοσ. 1 Απριλίου 2007 Δημοσ. 1 Απριλίου 2007 Ρε παιδιά το σύστημα σκόπευσης μοιάζει με το SHIII αλλά έχω πρόβλημα με την εκτίμηση της ταχύτητας του στόχου.Δεν την περνάει στο σύστημα παρά τη γνωστή χρονομέτρηση που κάνω.Τι φταίει?Να χρησιμοποιήσω την ικανότητα του sonar που έχει να μετράει ταχύτητες στόχων με βάση τη διαδοχική μέτρηση αποστάσεων- και bearings ακουστικών ιχνών?Ας βοηθήσει κάποιος που ξέρει γιατι είμαι ένα βήμα από το να πάρω τη Ubisoft στο τηλέφωνο.....
nzeppos Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Μην τους πάρεις τηλέφωνο γιατί δεν θα σου δώσουν τη λύση, είναι γνωστό bug του παιχνιδιού. Το χρονόμετρο ναι μεν μετράει, το σταματάς και μόλις πατήσεις το speed mode αυτό παραμένει στο μηδέν, ενώ θα έπρεπε να σου δείξει αυτόματα την ταχύτητα του στόχου. Υπάρχει κάποιες εκκλήσεις των χρηστών προς τους Ρουμάνους devs για ένα άμεσο hotfix patch αλλά ακόμα δεν έχει ακουστεί κάτι θετικό. Ο ένας τρόπος να υπολογίσεις την ταχύτητα είναι αυτός που λες. Ο άλλος είναι να βάλεις auto-TDC (αν και έτσι χάνει την "πλάκα" του το παιχνίδι για όσους είναι hardcore simmers). Υπάρχει κι ένας τρίτος τρόπος, που τον χρησιμοποιούσα στο SHIII για να βρίσκω την ταχύτητα των convoy που ήταν χιλιάδες μίλια μακρυά από μένα (και να προβλέψω που περίπου θα βρεθούν μετά από...δυο-τρεις μέρες). Με τα realism mods που είχα βάλει, τα σήματα που έπαιρνα για τα convoy έδειχναν απλώς που περίπου είναι η νηοπομπή, προς ποια γενική κατεύθυνση πηγαίνει και με εκτίμηση της ταχύτητας (π.χ. slow, medium κλπ). Οπότε αναγκαζόμουν να εφαρμόσω το κόλπο της μέτρησης στο χάρτη. Παρατηρείς τον στόχο. Υπολογίζεις την απόστασή σου από αυτόν, σημειώνεις τη θέση του στο χάρτη χρησιμοποιώντας απόσταση και διόπτευση (bearing), περιμένεις λίγα λεπτά και ξανακάνεις το ίδιο πράγμα για να πάρεις νέα θέση. Μετράς τις αποστάσεις των δύο σημείων με το χάρακα. Διαιρείς με το χρόνο και βρίσκεις αμέσως την ταχύτητα. Φυσικά η τιμή που θα βρεις θα είναι κάτι σε μέτρα/δευτερόλεπτο ή μέτρα/λεπτό, οπότε θα πρέπει να τα μετατρέψεις σε ναυτικά μίλια/ώρα (δηλ. κόμβους). Όλα αυτά φυσικά δεν ισχύουν σε περίπτωση που ο στόχος ακολουθεί πορεία ελιγμών (ζιγκ-ζαγκ που λέμε). Για γρήγορες μετατροπές "Κόμβοι σε Μέτρα/Λεπτό" θα χρειαστείς έναν πίνακα σαν κι αυτόν : Άντε και καλό κυνήγι!
nzeppos Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Υπ'όψιν κάτι που έμαθα μόλις χθες, σχετικά με το protection του παιχνιδιού. Λέγεται (και πρέπει να είναι βέβαιο) ότι το no-DVD cr@ck που κυκλοφορεί δημιουργεί πρόβλημα με την αποτελεσματικότητα των όπλων. Για παράδειγμα αντί να χρειάζεσαι 2 τορπίλες για να βυθίσεις ένα τάνκερ, να θέλεις 5-6! Το παραπάνω το έχω διαπιστώσει και στην πράξη. Όπως και με το SHIII (ελέω Starforce) η αγορά του SHIV φαίνεται να είναι μονόδρομος. Για να πάω μια βόλτα σήμερα από Πλαίσιο γιατί αρκετά το ανέβαλλα.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Υποτίθεται πως και το bug που λείπουν τα μάτια του navigator είναι από το copy protection. Το θέμα είναι πως υπάρχουν άτομα που το έχουν αγοράσει και το έχουν. Εμένα δεν μου έχει εμφανιστεί ακόμα, αλλά έχω φάει τα διάφορα bugs ζημιών.
nzeppos Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Από bugs άλλο τίποτα. Εγώ πρακτικά δεν ασχολούμαι καθόλου με το SHIV, το έχω γυρίσει στο SHIII αλλά κι εκεί ακόμα δεν προχωράει η υπόθεση γιατί ξαναφτιάχνω τις φωνητικές εντολές του shoot (στα γερμανικά εννοείται) και η εφαρμογή ρετάρει λίγο με τα vista, με τα XP πήγαινε πολύ καλύτερα.
Super Moderators Snoob Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Super Moderators Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 nzeppos είπε: Για να πάω μια βόλτα σήμερα από Πλαίσιο γιατί αρκετά το ανέβαλλα. Αν καίγεσαι να το αγοράσεις, έχει καλώς. Στο Πλαίσιο βλέπω μόνο την collectors' edition με 54,99 (κάπου θα είναι και η κανονική αλλά το search του Πλαισίου είναι τραγικό...) Στον Παπασωτηρίου βλέπω την απλή έκδοση με 49,99. Εναλλακτικά (αυτό που έκανα εγώ) περιμένεις 4-5 ημέρες (ανάλογα το ταχυδρομείο της περιοχής σου) και το έχεις από play.com με 38,99. Προσωπικά, για λόγους αρχής, έχω σταματήσει να αγοράζω από Ελληνικά καταστήματα (και δη ηλεκτρονικά) μέχρι να σοβαρευτούν και να πάψουν να χρεώνουν ταχυδρομικά...
nzeppos Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Δημοσ. 2 Απριλίου 2007 Για 5 ευρώ παραπάνω πιστεύω ότι αξίζει η collector's edition. Όχι όμως ότι θα έχει και τίποτα συνταρακτικό, κάτι έξτρα χαζομάρες έχει αλλά η διαφορά είναι μόνο 5 ευρώ. Το Πλαίσιο -δυστυχώς- είναι το μόνο μαγαζί που είναι πάνω στο δρόμο μου, οτιδήποτε άλλο είναι μάλλον μακρυά και αυτόν τον καιρό δεν παίζει κάρτα για αγορά από play.com, οπότε... Για να λέμε και του στραβού το δίκιο αγοράζω παιχνίδια εξαιρετικά σπάνια, συνεπώς το να δώσω μια φορά 55 ευρώ αντί για 39 δεν θα με πειράξει... Ευχαριστώ πάντως για τη συμβουλή σου
Galis Δημοσ. 3 Απριλίου 2007 Δημοσ. 3 Απριλίου 2007 ρε παιδια το radar και το sonar δεν δειχνουν ποτε τιποτα.Φταιει ο θειος?
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 3 Απριλίου 2007 Moderators Δημοσ. 3 Απριλίου 2007 To Sonar το λειτουργείς manually με insert και home αν θυμάμαι καλά. Το Radar είναι ακόμα σε περίεργη κατάσταση. Μην ξεχνάς ότι για να ακούσεις από το sonar πρέπει να είσαι κάτω από την επιφάνεια του νερού.
Voodooman Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Δημοσ. 7 Απριλίου 2007 Εχθές το ξεκίνησα και εγώ το παιχνίδι. Ρε παιδιά, μιλάμε για ΠΟΛΥ pixel...Στα 1280 με Χ4 FSAA και είναι το πιο πιξελιασμένο παιχνίδι που έχω δει από τότε που βγήκαν οι Voodoo. Αν δεν είχε και τους shaders, θα πίστευα ότι τρέχει σε software mode!!! Τώρα που το σκέφτομαι βέβαια, υπάρχει περίπτωση να μην χρησιμοποιεί το FSAA επειδή έχει ενεργοποιημένο κανένα HDR; και επειδή δεν βλέπω κανένα option με αυτό το όνομα, ξέρει κανείς ποιό μπορεί να είναι; Μην είναι το post processing effects;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.