Αbominable Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Σε laptop είχα linux και είχα βάλει και μία καρτούλα 3G..Το ενδεικτικό λαμπάκι αναβόσβηνε κανονικά.. Τώρα που έβαλα windows και πάω να την ρυθμίσω για να την χρησιμοποιήσω επιτέλους, δεν μου την αναγνωρίζει.. Την εισάγω, ανάβει παρατεταμένα το λαμπάκι και μετα τπτ.. Τζίφος. Πως μπορώ να ελέγξω τι φταίει;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
@topos Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Να ξαναβαλεις linux:mrgreen: :mrgreen: Λογικα κατι δεν θα πηγαινει καλα με drivers.Τους εκανες κανονικα install? Kοιταξες απο την διαχειριση συσκευων μπας και κανει τιποτα conflict? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αbominable Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Να ξαναβαλεις linux:mrgreen: :mrgreen: Λογικα κατι δεν θα πηγαινει καλα με drivers.Τους εκανες κανονικα install? Kοιταξες απο την διαχειριση συσκευων μπας και κανει τιποτα conflict? Κοιτάζω στη διαχείρηση συσκευών και δεν υπάρχει κανένα προβλημα.. Παρόλαυτά, έκανα ανανέωση τους drivers, αλλα το πρόβλημα εξακολουθεί.. Κάτι άλλο;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
musician Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Επικοινώνησε από κινητό Vodafone στο 1397 ή από σταθερό στο 13830 και θα συνομιλήσεις με την εξυπηρέτηση πελατών. Πιστεύω ότι κάτι δεν πάει καλά με τους drivers. Ελπίζω να βοήθησα . . . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Αbominable Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Ωραίος.. Θα το τσεκάρω.. Ευχαριστώ πολύ.. Υ.Γ. Απο κινητό χρεώνεται;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
musician Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Eίναι δωρεάν . . . "Αν θέλετε πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία Panafonet...καλέστε την Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών Panafonet της Vodafone στον αριθμό 1397 χωρίς χρέωση από το κινητό σας ή στο 6944401397 από οποιοδήποτε σταθερό τηλέφωνο, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό της Vodafone είναι έτοιμο να σας εξυπηρετήσει, να δεχτεί αναφορές προβλημάτων, να βοηθήσει στην επίλυσή τους και να λύσει τυχόν απορίες σας που αφορούν Panafonet dialup συνδέσεις." http://www.vodafone.gr/live1/page.jsp?pid=0001040203&vars=0000000000 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.