Προς το περιεχόμενο

Έλληνες οδηγοί...


djapal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
το οτι παρανομει ενας' date=' δε σημαινει οτι εξαιτιας του θα παρανομησει και καποιος αλλος. ουτε οτι θα θεσει σε κινδυνο την ακεραιοτητα και την ασφαλεια του. τι προτιμας, να ζησεις και να καθυστερησεις ή να σαι νομιμος και ετοιμος για τον αλλο κοσμο??

και ειπαμε, η Αθηνων-Πατρων ειναι ιδιαζουσα περιπτωση. αλλα πριν ακουστηκαν παραξενα πραγματακια που δυστυχως αφορουσαν κι αλλους δρομους.[/quote']

 

Δεν είμαι οπαδός του "ύπνου" στην αριστερή λωρίδα, ούτε του "ύπνου" γενικότερα στον δρόμο. Κάτω δλδ από 120 δεν πρόκειται να πάω.

 

Ας πούμε ότι είμαστε στην ευθεία της Θήβας. Πηγαίνεις με 130-140 αριστερά μια και δεξιά σου πηγαίνουν με λιγότερα, ακόμα και 80. Βλέπεις από πίσω σου να έρχονται κατά διαστήματα αυτοκίνητα με αρκετά πάνω από 150 και να σου αναβοσβήνουν φώτα. Τί κάνεις? Γιατί να πηγαίνεις εσύ (που ήδη είσαι κι εσύ παράνομος) δεξιά κάθε λίγο και λιγάκι για ν' αφήνεις τον κάθε τρελλάρα να περάσει αναγκαζόμενος να είσαι συνέχεια στα γκάζια-φρένα?

 

Εν ολίγοις, το είμεθα κάφροι δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα αλλά με τη νοοτροπία. Το ίδιο σταρχιδιστές είναι οι "κότες" που πάνε με μικρή ταχύτητα και εμποδίζουν, με τους άλλους που πάνε με ταχύτητα φωτός. Btw, πόσοι από εμάς τσεκάρουν αν αυτός στον οποίο αναβοσβήνουμε φώτα για να περάσουμε, έχει τη δυνατότητα να πάει δεξιότερα?

 

Σαν τελευταίο σχόλιο, θα ήθελα να πω ότι η συζήτηση αυτή γίνεται μόνο και μόνο διότι ζούμε σε μια χώρα που μας "παίρνει" να πηγαίνουμε με 250 και να μην μας σκίσουν τα φάρδουλα στο πρόστιμο. Αν ήμασταν στο εξωτερικό θα ήμασταν όλοι Παναγίες.

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ακριβως!

Περασες αποκει?

 

 

οχι αλλα πριν 4 χρονια ειχε τρακαρει εκει ασχημα ενας κολλητος, εγω οδηγουσα απο πισω και ήταν ψιλοσοκ το θεαμα. Το αμαξι του πηγε για πεταμα αλλα ευτυχως αυτος και μια φιλη που ηταν μεσα δεν παθαν απολυτως τιποτα...

 

εν τω μεταξυ ειχε σπασει η τζαμαρια της αντιπροσωπειας και σκαει μυτη ο υπευθυνος με την τρελη ατακα:

 

"Παλι τα ιδια εχουμε ρε γαμωτο?? πριν 2 μερες βρηκα εδω δυο πτωματα(!!!)"

 

αν προσεξες τα κολωνακια στη στροφη που ειναι ξηλωμενα απο τοτε ειναι.

μιλαμε για κολονακι που ζυγιζε καμια 15αρια κιλα και βρεθηκε στο αριστερο ρευμα της Κηφισιας.

Δημοσ.

δεν υποστηριζει κανεις το να κανεις μαλακιες σε δρομους οπως η εθνικη ή μεσα στην πολη ουτε και να παιζεις συνεχεια τα φωτα και να κολας στον μπροστινο

το θεμα δεν ειναι η ταχυτητα αλλα η προσεκτικη οδηγηση

οδηγω 18 χρονια πηγαινοντας γρηγορα καθε μερα και εχω τρακαρει 2 φορες οντας σταματημενος σχεδον

Αν πρωτοπαρεις το διπλωμα λαδωνοντας η οχι και παρεις ενα turbo και αρχιζεις να το παιζεις Σουμαχερ ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα εχεις κακη καταληξη

Αν δεν υπαρχει και λιγο μυαλο δε γινεται τιποτα

Δημοσ.
Δεν είμαι οπαδός του "ύπνου" στην αριστερή λωρίδα' date=' ούτε του "ύπνου" γενικότερα στον δρόμο. Κάτω δλδ από 120 δεν πρόκειται να πάω.

 

Ας πούμε ότι είμαστε στην ευθεία της Θήβας. Πηγαίνεις με 130-140 αριστερά μια και δεξιά σου πηγαίνουν με λιγότερα, ακόμα και 80. Βλέπεις από πίσω σου να έρχονται κατά διαστήματα αυτοκίνητα με αρκετά πάνω από 150 και να σου αναβοσβήνουν φώτα. Τί κάνεις? Γιατί να πηγαίνεις εσύ (που ήδη είσαι κι εσύ παράνομος) δεξιά κάθε λίγο και λιγάκι για ν' αφήνεις τον κάθε τρελλάρα να περάσει αναγκαζόμενος να είσαι συνέχεια στα γκάζια-φρένα?

 

Εν ολίγοις, το είμεθα κάφροι δεν έχει να κάνει με την ταχύτητα αλλά με τη νοοτροπία. Το ίδιο σταρχιδιστές είναι οι "κότες" που πάνε με μικρή ταχύτητα και εμποδίζουν με τους άλλους που πάνε με ταχύτητα φωτός. Btw, πόσοι από εμάς τσεκάρουν αν αυτός στον οποίο αναβοσβήνουμε φώτα για να περάσουμε, έχει τη δυνατότητα να πάει δεξιότερα?

 

Σαν τελευταίο σχόλιο, θα ήθελα να πω ότι η συζήτηση αυτή γίνεται μόνο και μόνο διότι ζούμε σε μια χώρα που μας "παίρνει" να πηγαίνουμε με 250 και να μην μας σκίσουν τα φάρδουλα στο πρόστιμο. Αν ήμασταν στο εξωτερικό θα ήμασταν όλοι Παναγίες.[/quote']

 

σε ορισμενα συμφωνω, σε αλλα διαφωνω.

ξαναλεω, η αριστερη ειναι για προσπεραση. ακομα και παρατεταμενη. εχεις απολυτο δικιο στο οτι πολλες φορες ο επερχομενος που κινειται με περισσοτερα απο σενα και σου σκαει τα φωτα για να κανεις δεξια για να σε περασει, αδιαφορει αν εσυ οντως μπορεις να πας δεξια. και πολυ κακως κανει.και παρανομως, γιατι συνηθως θα κολλησει και στα 2 μετρα. αλλα οταν λες οτι "γιατι να πηγαινω εγω δεξια καθε λιγο και λιγακι και να'μαι συνεχεια γκαζι-φρενο" κανεις ενα σοβαροτατο λαθος. η οδηγηση ειναι ενα δυναμικο φαινομενο και οι συνθηκες αλλαζουν συνεχως. αν καποιος πηγαινει πιο γρηγορα ΠΡΕΠΕΙ να του παραχωρησεις την αριστερη λωριδα για να σε προσπερασει. και μετα καλλιστα μπορεις να ξαναπιασεις εσυ την αριστερη και να κινηθεις με τον προηγουμενο σου ρυθμο(εφ'οσον προσπερνας). δε γινεται να οδηγας με αυτοματο πιλοτο- δηλαδη να πιασεις μια ταχυτητα που θεωρεις καταλληλη για σενα και το δρομο και να την κρατησεις μεχρι τον προορισμο σου. αν θες, μεταξυ σοβαρου κι αστειου, αυτο ειναι καλο για να μη βαριομαστε και χανουμε τη συγκεντρωση μας.

και τελευταιο σχετικα με αυτο. τον τρελαρα τον προτιμας κολλημενο πισω σου για καμποση ωρα ή προτιμας να περασει και να μην ακουμπησει?

 

και σχετικα με το οτι στην ελλαδα μας παιρνει να πηγαινουμε με 250. εχεις δικιο, σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα μας κοβαν το βωλο(sic). εκτος απο μια. οπου σε μεγαλο μερος των Ε.Ο. δεν υπαρχει οριο(παρα μια συσταση 130χλμ/ωρα-αν και παιρνει λιγη παραπανω αναλυση αυτο το "συσταση") και οι οδηγοι ΔΕΝ πληρωνουν διοδια. οπου η αστυνομια τη στηνει οχι εκει που θα τρεξουν, αλλα εκει που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να τρεξουν οι οδηγοι(εισοδοι σε αστικες περιοχες κλπ). προφανως μιλαμε για τη γερμανια.

κι αν θελετε ψαχτε λιγο την αναλογια ατυχηματων στις Η.Π.Α. ενα απ'τα πιο αστυνοκρατουμενα κρατη, οπου υπαρχουν σεριφηδες και δεν ξερω κι εγω τι αλλο καθε 5χλμ και το οριο ειναι 110χλμ/ωρα (ελπιζω να μη λεω μαμακια, τοσο νομιζω οτι εχω διαβασει), ενω οι καταδιωξεις των κακοποιων που θα υπερβουν το οριο πολυ ευκολα μετατρεπονται και σε καταδιωξεις απο αερος

 

ps: η τελευταια παραγραφος ειναι ελαφρως ασχετη -και σιγουρα δεν απευθυνεται σε σενα Kandinsky- αλλα επειδη καποιοι νομιζουν οτι η καταστολη ειναι ανωτερη της προληψης ειπα να κανω μια αναφορα.

Δημοσ.
Ας πούμε ότι είμαστε στην ευθεία της Θήβας. Πηγαίνεις με 130-140 αριστερά μια και δεξιά σου πηγαίνουν με λιγότερα, ακόμα και 80. Βλέπεις από πίσω σου να έρχονται κατά διαστήματα αυτοκίνητα με αρκετά πάνω από 150 και να σου αναβοσβήνουν φώτα. Τί κάνεις? Γιατί να πηγαίνεις εσύ (που ήδη είσαι κι εσύ παράνομος) δεξιά κάθε λίγο και λιγάκι για ν' αφήνεις τον κάθε τρελλάρα να περάσει αναγκαζόμενος να είσαι συνέχεια στα γκάζια-φρένα?

 

Αυτο ακριβως περιεγραψα και πριν και μου τη λενε. Φαντασου για τι killers - παρτακιδες μιλαμε.

Δημοσ.
κχ5 παρεπιπτόντως... έπεσαν οι τιμές της βενζίνης... τι ήθελα και σε άκουγα.... ;)

bananarock2.gif tomato.gif

 

Έπεσαν... για σήμερα rolleyes2.gif

Δημοσ.

Παρεπιπτοντως περιτο να πω οτι ειναι παρανομο να αναβεις τους προβολεις στον μπροστινο σου.

Εχω λοιπον πισω μου εναν που τρεχει με διπλη ταχυτητα απο το οριο, κινδυνευει να πεσει πανω μου με κινδυνο να με σκοτωσει μη τηρωντας τις αποστασεις που οριζει ο νομος (δευτερη παρανομια) και ταυτοχρονα μου παιζει και τους προβολεις (τριτη παρανομια). Δηλαδη τι να σεβαστω εγω απο αυτον τον οδηγο και τι θα με ωθησει να του πω "περαστε κυριε"? η νομιμοτητα του?η συμπεριφορα του παρτακια που θελει ολο το δρομο δικο του ή ο κινδυνος που εχω να πεσει πανω μου και να με σκοτωσει αν πατησω φρενο λογο καποιου ασταθμητου παραγοντα που μπορει να μου παρουσιαστει μπροστα μου?

 

Ποιος ειναι ο καραγκιοζης?

Δημοσ.

o απο πισω ειναι ο καραγκιοζης. ικανοποιηθηκες???

δε λεει κανεις οτι ειναι σωστος και νομιμος.

αλλα εσυ εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανεις στην ακρη. και γιατι ειναι παρανομη η χρηση του σινιαλου με τα φωτα? δε λεω η καταχρηση, η χρηση.

Δημοσ.
δεν υποστηριζει κανεις το να κανεις μαλακιες σε δρομους οπως η εθνικη ή μεσα στην πολη ουτε και να παιζεις συνεχεια τα φωτα και να κολας στον μπροστινο

το θεμα δεν ειναι η ταχυτητα αλλα η προσεκτικη οδηγηση

οδηγω 18 χρονια πηγαινοντας γρηγορα καθε μερα και εχω τρακαρει 2 φορες οντας σταματημενος σχεδον

Αν πρωτοπαρεις το διπλωμα λαδωνοντας η οχι και παρεις ενα turbo και αρχιζεις να το παιζεις Σουμαχερ ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα εχεις κακη καταληξη

Αν δεν υπαρχει και λιγο μυαλο δε γινεται τιποτα

 

Είσαι απλά τυχερός. Όταν πας γυρεύοντας η προσεκτική οδήγηση δεν έχει νόημα εκτός και αν εχεις βρεί το κόλπο να σταματάς το αυτοκίνητο με 100 χιλιόμετρα στα 2 μέτρα (0.5 sec είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να αντιδράσεις, μην σου βάλω ποσο θέλεις να φρενάρεις). Το οτι ξέρεις να κάνεις μια κατεβασιά, η να μην κόψεις ταχύτητα για μείνεις στην στροφή δεν σε κάνει προσεκτικό οδηγό.

Και αν εσυ είσαι ενας στους 1000 προσεκτικούς, οι άλλοι ειναι απλώς δολοφόνοι.

Αν υπήρχε ένας άνθρωπος εκεί που έφυγε το Μεγκάν που λεει ο Καιζερ, θα ήταν τοματοπελτές τώρα.

Για αυτο, τράβα στην Πάχη και μπες-βγες με οσα θές και οπως θες.

Αν φέρεις 10 τούμπες, να ξέρω οτι δεν θα τις φέρεις στο κεφάλι μου επειδή έτυχε να περνάω απο εκεί κοντά.

 

Απορώ δηλαδη...ποιος υπερασπίζεται τα καγκούρια του δρόμου;

Τους καραγκιόζηδες με τα καρακιτσαριά αυτοκίνητα, τις εξατμίσεις των 8000 db, τα σκυλοσουξεδάκια διαπασών (η beat εννίοτε) είναι κανείς που τους γουστάρει; Γιατι αν εσείς πατε γρήγορα, φοράτε ζώνη και προσέχετε , είστε φωτεινή εξαίρεση. Ο μέσος όρος είναι ο χάρος ο ίδιος.

 

Υ.Γ Να πω την αμαρτία μου , οι κάγκουρες ειναι το μικρό μου παιχνιδάκι.

Πάω δίπλα τους με μισό γκάζι, ακουω τις σκάστρες, τις αγχωμένες αλλαγές μεχρι που το ανοιγω και με χάνουν. Έχει πλάκα.

Δημοσ.

τα καγκουρια κανεις δεν τα υπερασπιστηκε. τη γρηγορη οδηγηση ισως.

αλλα εδω δε μιλαμε για τα καγκουρια, αυτο ειναι αστικο φαινομενο και σπανια θα τους συναντησεις σε μια εθνικη. μιλαμε για συμπεριφορες που λαμβανουν χωρα σε Ε.Ο. και συνηθως αφορουν τελειως διαφορετικη συνομοταξια οδηγων απ΄τους καγκουρες.

 

ps: να υποθεσω οτι τις 1-2 φορες που καποιος καγκουρας σε περασε, ξενερωσες τη ζωη σου? συγγνωμη για το υφος αλλα πολυ επιθετικα μπηκες στο topic- και σχεδον ησουν και off-topic.

Δημοσ.
και γιατι ειναι παρανομη η χρηση του σινιαλου με τα φωτα? δε λεω η καταχρηση, η χρηση.

 

Ο ορος σινιαλο με φωτα δεν νομιζω οτι υφισταται πουθενα. Οσο για το γιατι ειναι παρανομο (εγω λεω τι λεει ο νομος....δεν λεω τι λεω εγω), γιατι οταν εχεις οπτικη επαφη με αυτοκινητο απαγορευεται να ανοιγεις τους προβολεις.

Δεν νομιζω να αφηνει παραθυρο ο νομος σε στυλ : Αμα αναψεις στιγμιαια τους προβολεις τοτε επιτρεπεται. Μονο τη νυχτα επιτρεπεται να κανεις "σινιαλο" και αυτο μονο σε περιπτωση αναγκης (βλεπε λογους χρησιμοποιησης κορνας)...Ειμαι αυστηρος ε?

Τα ιδια ισχυουν και για τις κορνες που την εχουνε δει ολοι οτι κορνα = μπινελικια που δεν μπορει ο αλλος να ακουσει.

Η κορνα χρησιμοποιειται ΜΟΝΟ :

 

α) Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την αποφυγή δυστυχήματος.

β) Εκτός κατοικημένων περιοχών, κατά το προσπέρασμα για να ειδοποιηθεί ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος, αν αυτό είναι απαραίτητο.

γ) Όταν μεταφέρονται με οχήματα άτομα, τα οποία κινδυνεύουν ή έχουν άμεση ανάγκη ιατρικής βοήθειας.

Δημοσ.

Δεν είναι και κακό να σου παίξει κάποιος στιγμιαία τα φώτα ώστε να τον προσέξεις - ειδικά σε εθνική οδό. Όχι βέβαια να σου πρήξει τα @@ με τις λάμπες. Από την άλλη πλευρά ο ΚΟΚ σίγουρα δεν το επιτρέπει.

 

EDIT: Το αριστερό φλας είναι η καλύτερη (πιο ευγενική) λύση για να σε προσέξει ο μπροστινος, αλλά ανάλογα με την περίσταση εγώ προσωπικα θα χρησιμοποιήσω και τη μεγάλη σκάλα των φώτων (1-2 το πολύ γρήγορα αναψε-σβήσε).

Δημοσ.
Ο ορος σινιαλο με φωτα δεν νομιζω οτι υφισταται πουθενα. Οσο για το γιατι ειναι παρανομο (εγω λεω τι λεει ο νομος....δεν λεω τι λεω εγω)' date=' γιατι οταν εχεις οπτικη επαφη με αυτοκινητο απαγορευεται να ανοιγεις τους προβολεις.

Δεν νομιζω να αφηνει παραθυρο ο νομος σε στυλ : Αμα αναψεις στιγμιαια τους προβολεις τοτε επιτρεπεται. Μονο τη νυχτα επιτρεπεται να κανεις "σινιαλο" και αυτο μονο σε περιπτωση αναγκης (βλεπε λογους χρησιμοποιησης κορνας)...Ειμαι αυστηρος ε?

Τα ιδια ισχυουν και για τις κορνες που την εχουνε δει ολοι οτι κορνα = μπινελικια που δεν μπορει ο αλλος να ακουσει.

Η κορνα χρησιμοποιειται ΜΟΝΟ :

 

α) Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την αποφυγή δυστυχήματος.

β) Εκτός κατοικημένων περιοχών, κατά το προσπέρασμα για να ειδοποιηθεί ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος, αν αυτό είναι απαραίτητο.

γ) Όταν μεταφέρονται με οχήματα άτομα, τα οποία κινδυνεύουν ή έχουν άμεση ανάγκη ιατρικής βοήθειας.[/quote']

 

κοιταξε, η αληθεια ειναι οτι δεν εχω τον κ.ο.κ. ευκαιρο και ομολογω οτι δεν ειμαι απολυτα σιγουρος, οποτε προς το παρον θα παω πασο.

 

αλλα απ'αυτο που περιγραφεις στο β), δε σου φαινεται πιθανο να ισχυει ακριβως το ιδιο για το σινιαλο με τα φωτα???

Δημοσ.

Ειναι πιθανο συμφωνα με τον κωδικα μονο τη νύχτα ομως και φυσικα αυτο προυποθετει οτι ο αλλος δεν παει πανω απο το οριο. Φυσικα δεν προβλεπει ο ΚΟΚ οτι εχεις δικαιωμα να μην αφησεις τον αλλο να περασει επειδη παει με πολλα. Αυτο οπως καταλαβαινεις ειναι θεμα οδηγων και το συζητησαμε πριν.

 

Βασικα δεν κανω τον εξυπνο, αλλα το α,β,γ (τα οποια στο περιπου θα θυμομουνα) τα πηρα απο site με τον κωδικα. To full κειμενο λεει :

 

Άρθρο 37

 

Ηχητικές και φωτεινές προειδοποιήσεις

 

1. Η χρήση ηχητικών οργάνων προειδοποίησης επιτρέπεται μόνο:

 

α) Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την αποφυγή δυστυχήματος.

 

β) Εκτός κατοικημένων περιοχών, κατά το προσπέρασμα για να ειδοποιηθεί ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος, αν αυτό είναι απαραίτητο.

 

γ) Όταν μεταφέρονται με οχήματα άτομα, τα οποία κινδυνεύουν ή έχουν άμεση ανάγκη ιατρικής βοήθειας.

 

2. Η χρήση των ηχητικών οργάνων πρέπει να μην παρατείνεται πέραν του απολύτως αναγκαίου χρόνου.

 

3. Οι οδηγοί αυτοκινήτων οχημάτων μπορούν την νύκτα, αντί ηχητικών προειδοποιήσεων, να δίνουν τις φωτεινές προειδοποιήσεις, του άρθρου 36 παρ. 4 του παρόντος Κώδικα.

 

4. Ο οδηγός σχολικού λεωφορείου ή οχήματος μεταφοράς ατόμων με μειωμένη κινητικότητα οφείλει να έχει αναμμένο το σύστημα φωτεινού συναγερμού, όσο χρόνο διαρκεί η επιβίβαση ή αποβίβαση.

 

5. Οι οδηγοί αυτοκινήτων οχημάτων, εκτός από την περίπτωση ακινησίας του οχήματος, επιτρέπεται να θέτουν σε λειτουργία το σύστημα φωτεινού συναγερμού μόνο, όταν κινδυνεύουν τρίτοι από το δικό τους όχημα.

 

 

Σιγουρα πολλες διαταξεις του κωδικα ειναι πολυ αυστηρες και καποιες ακυρες αλλα με την κορνα εχει παραγινει. Πριν αναψει το φαναρι εχω τον βλακαμα απο πισω να κορναρει επειδη ειδε το πεζοφαναρο να γινεται κοκκινο.

Δημοσ.

σκέφτομαι να κολλήσω ένας φώς στο πίσω τζάμι του αυτοκινήτου που να λέει "πάρε αεροπλάνο" και να το ανάβω κάθε φορά που κάποιος κάνει μαλακίες κολλημένος πίσω μου. Θα χει πλάκα να βλέπεις εκφράσεις από τον καθρεύτη χαχαχα

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...