Προς το περιεχόμενο

Έλληνες οδηγοί...


djapal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οταν εισαι σε εθνικη με πολλες λωριδες ανα κατευθυνση, η κινηση σε λωριδα δεξιοτερα της αριστερης με μεγαλυτερη ταχυτητα δεν θεωρειται προσπεραση....Ωχ αμαν αμαν....χαρος μου μυριζεται :P

Δηλαδή σε μια εθνική όδο με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και όριο ταχύτητας (στις πινακίδες) 120, εσύ θα πηγαίνεις αριστερά με 120 έστω και αν οι υπόλοιποι κινούνται με >140? Το θεωρείς αυτό ασφαλές για τους άλλους και κυρίως για τον εαυτό σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

το κυριο που φταει δεν ειναι η ταχυτητα

αλλα η ελλειψη παιδειας γνωσεων ικανοτητων

οταν βλεπεις να παιρνουν διπλωματα με λαδωμα

να οδηγουν σαραβαλα με λαδωμενα κτεο

να οδηγουν γεροι με το ενα ποδι στον ταφο

τι περιμενεις?

και οι εξετασεις τι ρολο παιζουν δεν καταλαβαινω

ολη σου η οδηγηση σε ολη σου τη ζωη θα ειναι ειναι να κανεις μια πορεια 1 χλμ μεσα στην πολη με 40χλμ και να κανει ενα παρκαρισμα και μια γωνια προσεχοντας τα σηματακια που σου εχει κολησει ο δασκαλος στο τζαμι?

κανονικα επρεπε να υπαρχουν:

πορεια και προσπεραση στην εθνικη

οδηγηση σε συνθηκες πιστας με τεχνητα εμποδια για αποτομη αλλαγη πορειας φρεναρισματα πανικου........

αλλα τι λεω τωρα εδω λαδωνουμε για μια απλη πορεια 2 λεπτων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό θα έλεγα και εγώ. Το ασφαλέστερο για σένα είναι να πηγαίνεις δεξιά και όταν θες να περάσεις κάποιον να πηγαίνεις στην αριστερή. Το να κάνεις τον τροχονόμο είναι ανεπίτρεπτο. Και αν κάποιος άλλος πει "εγώ θα πηγαίνω με 80 που είναι το όριο και οι άλλοι να πάνε να πνιγούν";

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν εισαι σε εθνικη με πολλες λωριδες ανα κατευθυνση, η κινηση σε λωριδα δεξιοτερα της αριστερης με μεγαλυτερη ταχυτητα δεν θεωρειται προσπεραση....Ωχ αμαν αμαν....χαρος μου μυριζεται :P

 

επειδη δεν το επιασα, γινεται να το αναλυσεις λιγο παραπανω???

εννοεις οτι μπορεις να προσπερασεις σε εθνικη, απο αλλη λωριδα πλην της αριστερης???

 

και επειδη κατι αναφερθηκε σχετικα με τη ζωνη ασφαλειας. φοραω παντα και παντου, ακομα και μεσα σε ταξι στο πισω καθισμα(και οι ταριφες ή παραξενευονται ή παρεξηγουνται και νομιζουν οτι δεν τους εμπιστευομαι- τρομαρα τους...).

αλλα το να ειναι υποχρεωτικο απ'το νομο να φορας ζωνη, η αληθεια ειναι οτι εχω επιφυλαξεις. και εχω επιφυλαξεις για τον απλο λογο οτι στην ουσια αυτη ειναι μια κατευθυνση στην οποια εχουν βαλει το χερακι τους οι ασφαλιστικες- μη χασουν και καμια "δεκαρα". θυμηθειτε οτι η ασφαλιση ειναι υποχρεωτικη, οποτε εχουμε πληρωσει αρα μιλαμε για ποια εξοδα??? συμφωνω οτι χανεται ανθρωπινο δυναμικο(και ειδικα αν μιλαμε για νεαρα θυματα) αλλα το ιδιο δε γινεται απο το αλκοολ(ειδικα συνδυασμενο με την οδηγηση) ή το καπνισμα???

στα δυο τελευταια μαλιστα η βλαβη ειναι σιγουρη- εστω και μακροπροθεσμα. ενω υπαρχει περιπτωση να οδηγας 50 χρονια χωρις ζωνη και να μην παθεις τιποτα. για το τσιγαρο και το αλκοολ μαλλον δεν μπορει να ειπωθει κατι τετοιο.

Τεσπα, το θεμα ειναι αρκετα πολυπλοκο και σχετιζεται με τον "μπαμπουλα-κρατος" που καποιοι νωριτερα υποστηριξαν ενω καποιοι αλλοι απαξιωσαν.

 

για τις παραπανω σκεψεις να αναφερω οτι οφειλεται αρθρο του Γιωργου Ν. Πολιτη απ'το περιοδικο drive.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή σε μια εθνική όδο με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και όριο ταχύτητας (στις πινακίδες) 120, εσύ θα πηγαίνεις αριστερά με 120 έστω και αν οι υπόλοιποι κινούνται με >140? Το θεωρείς αυτό ασφαλές για τους άλλους και κυρίως για τον εαυτό σου?

 

Ειπα ξεκαθαρα σε δρομο με 80 στον οποιο πηγαινω με 120. Δλδ με περισσοτερα απο το οριο. Και ειδικα αν πηγαινειμ κανεις με 40km πανω απο το οριο σιγουρα οσο λαθος και να εχουν κανει στην πινακιδα, το υπερκαλυπτεις.

Συγκεκριμενα μιλαω για τον κηφισο οπου δεν ειναι καν εθνικη, πηγαινω συχνα με 120 (ενω το οριο ορθως ειναι απο 80 και κατω σχεδον σε ολο το μηκος του) και μου αναβουν φωτα. Θεωρω λοιπον απολυτως ασφαλες και για μενα αλλα και για τους αλλους μην τον αφησω να περασει και να κοψει ταχυτητα.

Περιττο να σου πω οτι σχεδον καθε μερα στον κηφισο ο οποιος εχει και πολλες αναποδες στροφες εχουμε τρακαρισματα και κανω να φτασω σπιτι μου 1:30 ωρα με την κολοκινηση που προκαλουν.

Στην αθηνων- λαμιας πχ δεν πηγαινω ποτε αριστερα γιατι εγω το πολυ να πιασω 150 ενω οι χαροι πανε με 200 επειδη ειναι ευθεια.

 

Τελος να σου θυμισω οτι εκτος απο τα τρακαρισματα κτλ, μπορει να σου σβησει η μηχανη (οπως εχει γινει σε πολλα συγχρονα αυτοκινητα..ειδικα κατι polo εχουν παρουσιασει τετοια προβληματα) και με τα υδραλικα συστηματα δεν θα μπορεις ουτε το τιμονι να στριψεις ουτε το φρενο να πατησεις.

Επισης αν σου πεταχτει κατι δεν θα προλαβεις να αντιδρασεις.

Για μενα το μεγιστο οριο των 120Km ειναι το πιο σωστο οριο για να μπορεσεις να προβλεψεις ολες αυτες τις πιθανοτητες και απο κει και περα πρεπει να αλλαξουν καποια χαμηλα ορια σε ορισμενους δρομους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρω λοιπον απολυτως ασφαλες και για μενα αλλα και για τους αλλους μην τον αφησω να περασει και να κοψει ταχυτητα.

 

καλα αυτο που λες ειναι κατι περισσοτερο απο εγκληματικο!!!!!!!!!!!!

δηλαδη με το να μην τον αφησεις τι νομζεις οτι θα καταφερεις??

απλα θα τον εκνευρισεις παρα πολυ και θα αναγκαστει να αρχισει τις σφηνες με πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να προκληθει ατυχημα

 

τι θα πει παω με 20 ή 30 χλμ παραπανω αρα μη με περασει κανεις?

προχτες πηγαινα με 200 στην εθνικη και βλεπω μια πορσε να ερχεται απο μακρια και αμεσως εκανα δεξια και με περασε σα σταματημενο με 240+

τι σημαινει αυτο οτι επρεπε να κατσω και να τον παρεμποδιζω επειδη εγω πηγαινα 80χλμ πανω απο το οριο ?

δε με διορισε κανενας τροχονομο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και 12 χρόνια να υπήρχε μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής ελάχιστη θα ήταν η διαφορά.Όλα ξεκινάν απο το σπίτι του καθενός πρωτα απ'όλα.

Αν ο άλλος είναι μπετόβλακας , παρτάκιας , το μόνο που σκέφτεται είναι ο ευατούλης του και πως θα κάνει ακόμα πιο δυνατό το ηχοσύστημα του για να βάζει μαζωνάκη και να χαίρεται επειδή τον κοιτάζουν οι γύρω του καθως διασχίζει το δρόμο οσο spam και να του κάνεις να μη περνάει τα κόκκινα θα τα περάσει.

 

Παρεπιπτόντως το μεγαλύτερο ποσοστό της "παιδείας" που συνάντησα εγω στα σχολικά μου χρόνια περιλάμβανε ένα καθηγητή/α ο οποίος/α έμπαινε στη τάξη , και έζμπρωχνε ( έτσι με ζμπ :D ) γνώσεις στα κεφάλια των μαθητών.Περιθώρια αμφισβήτησης του καθηγητή και του σχολικού βιβλίου συνήθως δεν υπήρχαν.Και ΦΥΣΙΚΑ σκοπός όλων ήταν να βγάλουν οσο το δυνατόν μεγαλύτερο βαθμό και οχι να αποκτήσουν παιδεία (παιδεία , τι είναι αυτό?)...

We dont need no education

We dont need no thought control

No dark sarcasm in the classroom

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επειδη δεν το επιασα' date=' γινεται να το αναλυσεις λιγο παραπανω???

εννοεις οτι μπορεις να προσπερασεις σε εθνικη, απο αλλη λωριδα πλην της αριστερης???[/quote']

 

 

Διαβασε το λιγο καλυτερα. Το αναλυω με την καλυτερη δυνατη διατυπωση.

Λεω οτι οταν εχεις παραλληλη κινηση οχηματων σε μια οδο πολλαπλων λωριδων ειναι πολυ πιθανο ενα οχημα που κινειται στην λωριδα πριν την αριστερη να αναπτυξει μεγαλυτερη ταχυτητα απο αυτη που εχει το αντιστοιχο αχημα που κινειται στην αριστερη. Αν λοιπον αυτος συναντησει καποιον μπροστα του που παει με μικροτερη ταχυτητα, μπορει να αλλαξει λωριδα πηγαινοντας στην αριστερη αναβοντας το φλας του. Αυτο πρακτικα ειναι προσπεραση αλλα θεωρητικα δεν ειναι. Ειναι απλη αλλαγη λωριδας.Αν λοιπον καποιος "κολησει" στην λωριδα του, μπορει να αλλαξει.

Τελος μην ξεχναμε οτι δεν υπαρχει κανενας κανονισμος που να λεει οτι η αριστερη λωριδα ειναι για τους "γρηγορους". Επομενως νομικα οτι και να μου λετε για την αριστερη λωριδα και τη σχεση της με την ταχυτητα, απλα δεν ισχυει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

critter πραγματικα απορω με αυτα που λες! εισαι μπατσος? σε εχουν βαλει διαχειριστη της κυκλοφοριας σε Ε.Ο.???

και -αν καταλαβα καλα- εννοεις οτι στην εθνικη μπορεις να προσπερνας απο οποια λωριδα θες????

διευκρινησε μερικα πραγματα σε παρακαλω!!!

 

edit: postαραμε μαζι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα αυτο που λες ειναι κατι περισσοτερο απο εγκληματικο!!!!!!!!!!!!

δηλαδη με το να μην τον αφησεις τι νομζεις οτι θα καταφερεις??

απλα θα τον εκνευρισεις παρα πολυ και θα αναγκαστει να αρχισει τις σφηνες με πολυ περισσοτερες πιθανοτητες να προκληθει ατυχημα

 

τι θα πει παω με 20 ή 30 χλμ παραπανω αρα μη με περασει κανεις?

προχτες πηγαινα με 200 στην εθνικη και βλεπω μια πορσε να ερχεται απο μακρια και αμεσως εκανα δεξια και με περασε σα σταματημενο με 240+

τι σημαινει αυτο οτι επρεπε να κατσω και να τον παρεμποδιζω επειδη εγω πηγαινα 80χλμ πανω απο το οριο ?

 

Φιλε μου το ανελυσα διεξοδικα, αν καποιος εχει προβληματα με την αδρεναλινη του να πιασει τη γκομενα του και να της κανει sex.

Εσυ που κολας στην εθνικη απο πισω μου ενω η αποσταση ασφαλειας ειναι τα 50m (λογικη αποσταση) πηγαινοντας με 80 km παραπανω απο το κανονικα τι θα καταφερεις? Θα σκοτωσεις και σενα και μενα και αλλους 10 στην καραμπολα που θα κανεις.

Οι σφηνες ειναι για τους χαζους. Ο σωστος τροπος ειναι φλασακι, δεξια, φλασακι αριστερα. Απλα πραγματα, νομιμα και ασφαλη.

 

Οσο για την πορσε και εγω αυτο θα εκανα αν ΔΕΝ μου αναβε τα φωτα.

Αν καταλαβες καλα το προβλημα μου ειναι κυριως οταν ο αλλος την εχει δει ο γ@μ@ω και νομιζει πως ο δρομος ειναι δικος του. Αν δεν μου αναψει φωτα, τοτε του δινω την αδεια μου να παει να σκοτωθει ελευθερα και κανω παντα δεξια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον, επειδη τελικα καταλαβα καλα αυτο που λες. Πολυ απλα δεν εχεις ιδεα απο κ.ο.κ.

τι εννοω: προσπεραση απο λωριδα πλην της αριστερης επιτρεπεται μονο οταν η κινηση γινεται σε συρμους-δηλαδη σε αστικους δρομους.

σε Ε.Ο. και οδους ταχειας κυκλοφοριας ο κωδικας λεει οτι η κινηση δε γινεται σε συρμους. και προσπεραση επιτρεπεται ΜΟΝΟ απο αριστερα. και για την ακριβεια σε αυτους τους δρομους η αριστερη λωριδα ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιειται ΜΟΝΟ για προσπεραση. και επισης ο κ.ο.κ. πουθενα δε λεει με ποσα χλμ/ωρα επιτρεπεται να γινει αυτη προσπεραση. το θεμα του οριου ταχυτητας σε μια Ε.Ο. η μια ο.τ.κ. ειναι τελειως διαφορετικο απ' αυτο της προσπερασης.

πολυ απλα αυτα που λες- και προφανως κάνεις- ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ.

 

edit: α, κατι που ξεχασα. κατα τη διαρκεια μιας προσπερασης το φλας ειναι υποχρεωτικα, μονιμα αναμμενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

critter πραγματικα απορω με αυτα που λες! εισαι μπατσος? σε εχουν βαλει διαχειριστη της κυκλοφοριας σε Ε.Ο.???

 

Απλα πηρα το διπλωμα χωρις να λαδωσω και εχω δει τα αποτελεσματα αυτων που λετε στους κολλητους μου που πλεον πινουμε μαζι ποτακι στο νεκροταφειο.Αν δεν σου φτανει ειδικα το δευτερο κατσε και ειρωνεψου.

Και ξερουμε πολυ καλα οτι οσοι κανουν σφηνες δεν τις κανουν επειδη ο μπροστινος ειναι αργος αλλα επειδη εχουν καλο στο μυαλο με την ταχυτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Critter έτσι όπως το διατυπώνεις μπέρδεψες και εμένα. Πάντως η αριστερή λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο είναι ΜΟΝΟ για προσπεράσεις. Δεν επιτρέπεται να είσαι πάνω της αν μπορείς να είσαι σε δεξιότερη λωρίδα. Και φυσικά δεν επιτρέπεται η προσπέραση από δεξιά.

 

Προσπέραση από δεξιά επιτρέπεται μόνο αν:

1) Κινείσαι σε δρόμο με πολλαπλές λωρίδες ανα κατεύθυνση και η αριστερή λωρίδα πηγαίνει αργότερα από την δεξιά (π.χ. μέσα σε πόλεις).

2) Αν ο μπροστινός σου έχει ανάψει αριστερό φλας και έχει μετακινηθει στο αριστερό μέρος της λωρίδας του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλα πηρα το διπλωμα χωρις να λαδωσω και εχω δει τα αποτελεσματα αυτων που λετε στους κολλητους μου που πλεον πινουμε μαζι ποτακι στο νεκροταφειο.Αν δεν σου φτανει ειδικα το δευτερο κατσε και ειρωνεψου.

Και ξερουμε πολυ καλα οτι οσοι κανουν σφηνες δεν τις κανουν επειδη ο μπροστινος ειναι αργος αλλα επειδη εχουν καλο στο μυαλο με την ταχυτητα.

 

δε σε ειρωνευομαι και ζητω συγγνωμη αν εδωσα αυτη τη εντυπωση. απλα προφανως δε γνωριζεις οσα καλα νομιζεις τον κ.ο.κ.

 

για σφηνες δεν ανεφερα τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

συμφωνω απολυτα δεν υπαρχει κανενας λογος να κατασκηνωνεις στην αριστερη λωριδα ακομα κι αν πηγαινεις με 300 εφοσον οι αλλες λωριδες ειναι ελευθερες

παντα να θεωρεις οτι μπορει να ερθει καποιος με 350 και να θελει να περασει

 

η αριστερη στις εθνικες ειναι μονο για προσπεραση

 

 

τις σφηνες φυσικα και τις προκαλουν αυτοι οι οδηγοι ακομα και σε οδηγους που δεν τους αρεσουν

δεν ειναι τυχαιο οτι η δεξια λωριδα σε πολλους μεγαλους δρομους ειναι συνηθως αδεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...