the_end Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Κάτι είναι κι αυτό. Αν δώσεις 700€ για παραβίαση STOP, θα ξαναπεράσεις;; Δεν νομίζω. Αλλά όπως είπα θα πρέπει να υπάρχει κάποιος που να διαπιστώνει αυτές τις παραβάσεις. Το πρόβλημά μας είναι ότι δεν εφαρμόζονται οι νόμοι. Συνεπώς, το ένα βήμα έγινε. Το δεύτερο είναι να αυξηθεί (κατακόρυφα) η παρουσία της τροχαίας στους δρόμους (εντος και εκτος πόλεων). ρε φιλε, τι λες? γουσταρεις αστυνομικα κρατη μηπως??? αν κατι πρεπει να γινει με την τροχαια, αυτο ειναι να επιλεγει καλυτερα το πού θα τη "στηνει" και το λογο που τη "στηνει". δε λεω, ειναι δυσκολο να βρισκεσαι σε καθε στενακι ή αλλο δρομο που εχει ενα stop, αλλα οπως και να γινει η παραβιαση ενος κωλοstop ειναι -για μενα και για το νομο- πολυ σοβαροτερη παραβαση του κ.ο.κ. απο μια υπερβαση ενος οριου κατα 20-40 χλμ/ωρα. και για υπερβασεις οριου εχουμε πηξει στις κλησεις. για την παραβιαση του stop μαλλον εχουμε ξεχασει οτι υπαρχει νομικη κυρωση. τελος: εχεις ακουσει κατι που λεγεται παιδεια?????????? δηλαδη ο ελληνας μονο απο μπαμπουλες καταλαβαινει?δωσ'του πρωτα λιγη παιδεια κι αν δε δουλεψει κι αυτο, τοτε καν'το αγγλια ή usa το ελληνικο κρατος. (η μονη μ@λ@κι@ ειναι οτι στην ελλαδα δε γινεται να'ναι προφαση η αλ-καιντα......) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
john1987 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Το θεμα ειναι να ειναι παρουσα γενικα η τροχαια.Τωρα αν το προστιμο ειναι 300 ή 700 ευρω δεν νομιζω οτι ειναι μεγαλης σημασιας.Κανεις δε γουσταρει να τα σκαει,ουτε να μπαινει στη διαδικασια γενικα.Και οχι δεν ειναι αυτο αστυνομικο κρατος,ειναι απλα ευνομουμενο κρατος. Και μη μου πειτε οτι δε θα τρεχουν οι Ελληνες,αν στο σχολειο ειχαν μαθημα σχετικο με την ασφαλη οδηγηση....Αν το παμε ετσι,σωθηκαμε.Εξαλλου,αφου παρεις το διπλωμα η παιδεια σου δε θα αλλαξει στο πως οδηγεις εκτος αν σου τυχει καμμια στραβη ή αν σε πιασουν.Και το καλυτερο ειναι να σε πιασουν,πριν σου τυχει η στραβη. Πηγα προχθες να παθω ατυχημα στην Κηφισιας,στην ανοδο στο υψος του παλιου Αμαρουσιου.Πηγαινα αριστερη λωριδα με 70 και ενας εγκληματιας με μηχανακι πεταγεται απο δεξια και με προσπερναει και διασχιζει τη λωριδα μου για να παει σε ενα κοντινο φαναρι στα αριστερα (ξερετε εχει κατι φαναρια+εξτρα λωριδες εκει για να μπαινεις Μαρουσι,Κατ κτλ).Αν δεν πλακωνομουν στα φρενα εγκαιρα παιζει και να τον ακουμπουσα τον ελλεεινο.Και μετα αντε να αποδειξεις οτι ετρεχε κτλ,αν πεσεις απο πισω το πιο πιθανο ειναι να τον πληρωνεις.Εννοειται οτι οταν φευγοντας του πατησα κορνα εκνευριστηκε κιολας,αλλα μετα περασε σαν κυριος το φαναρι με κοκκινο!Δηλαδη διεσχισε το διαζωμα της καθοδου για να παει απεναντι,με κοκκινο! Και ενα αλλο που εχω παρατηρησει τελευταια.Εχετε προσεξει οτι εκτος απο τα μηχανακια κ αυτοκινητα κανονικα περνανε με κοκκινο φαναρι?Ειναι απο τις μεγαλυτερες καφριλιες που μπορει να κανει κανεις,και βεβαια απο τις πιο σοβαρες παραβασεις του ΚΟΚ.Τελικα εμεις οι Ελληνες δε σεβομαστε τιποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adi32 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 η μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους θα τιμωρείται με 350 ευρώ !!!!!!!!!! Ελεος!!!!!!!!!!!!!!! οχι απλα υπερβολικο αλλα απαραδεκτο καλα τα προστιμα για κοκκινο και στοπ βαλτα και 1 δις αλλα για ζωνη 350ε??? δε νομιζω οτι κανεις και σε κανεναν κακο αν δε φορας ζωνη οσον αφορα τις ταχυτητες οι πιο επικινδυνοι ειναι αυτοι που προσπαθουν να θεσουν τα δικα τους ορια και στους αλλους προχτες γυριζα απο Εθνικη Αθηνων Λαμιας και εχει κατασκηνωσει ενας στην αριστερη ενω ηταν αδειος ο δρομος με 3 λωριδες ανα κατευθυνση και μπαριερα στη μεση τον φτανω με 140 περιπου δεν κανει ακρη και παταει 150 160 170 αλλα δεν εκανε ακρη τελικα με αφησε και ανοιξε το παραθυρο και μου εκανε νοημα σαν να μου ελεγε μα με ποσο θες να πας πια αντε σε αφηνω να περασεις Ο καθενας παει οσο νομιζει και το κριμα στο λαιμο του δεν μπορει κανενας εκτος της τροχαιας να προσπαθει να βαλει ορια Και αν δεν αλλαξουν τα γελοια ορια κανεις δεν προκειται να σεβεται και τα μη γελοια Δεν μπορεις να εχεις ορια 80 σε δρομους που δεν ειναι για κατω απο 130 και οι 90 στους 100 περνανε απο κει με 160 και ανω Αλλα το ξερουν και οι ιδιοι και δεν κανουν μπλοκα εκει γιατι πρεπει να σταματησουν ολα τα αυτοκινητα Εγω ετυχε σε αλλο δρομο, επειδη με προειδοποιησαν οι απενταντι για μπλοκο, να πηγαινω με 50 και να σχηματιστει ουρα 30 αυτοκινητων με αποτελεσμα να με σταματησει τελικα το μπλοκο και να μου πουν να τρεχω πιο γρηγορα και να μη λαμβανω υποψιν μου το γελοιο οριο!!!!!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Super Moderators Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Υπάρχει κι ένα θέμα με τα κόκκινα φανάρια: ο σωστός συντονισμός τους και η σωστή τοποθέτησή τους. Ας πάρουμε τη Λεωφόρο Μαραθώνος για παράδειγμα, έναν δρόμο τον οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά. Επιτέλους το 2004, εν όψει Ολυμπιακών Αγώνων, ο δρόμος φτιάχτηκε από την αρχή. Εκεί που είχαμε έναν ελλιπέστατο δρόμο, με χιλιάδες μπαλώματα, χωρίς φωτισμό και χωρίς διαχωριστικό, αποκτήσαμε έναν δρόμο με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με φώτα, καλά στρωμένο (ως επί το πλείστον) και... πολλά φανάρια. (δεν θα μπω στο γεγονός ότι, εξαιτίας μερικών ανεγκέφαλων κατοίκων της Ραφήνας και της Παλλήνης δεν αποκτήσαμε ΛΕΑ - με αποτέλεσμα έτσι και σου σκάσει λάστιχο να κλείνεις μία εκ των δύο λωρίδων κυκλοφορίας - δεν συζητώ καν για ασθενοφόρο, ο ασθενής θα'χει πεθάνει στο δρόμο...) Λοιπόν έχουμε... ΠΑΡΑ πολλά φανάρια. Κάθε δρομάκι και κάθε στενό απέκτησε το φανάρι του. Αντί για ένα απλό STOP, φανάρι! Παντού!! Εκεί που ο δρόμος είχε (από Σταυρό μέχρι Ραφήνα) γύρω στα 7-8 φανάρια, τώρα έχει πάνω από 25 σηματοδότες. Κι όχι μόνο αυτό: αντί να συντονίσουν τα φανάρια, τα'χουν βάλει να ανάβουν όποτε τους καπνίσει. Στο Πικέρμι για παράδειγμα υπάρχουν τρεις (3) φωτεινοί σηματοδότες σε απόσταση... 50 μέτρων! Ναι, καλά το διαβάσατε, εντός πενήντα μέτρων έχουμε τρία φανάρια! Ανάβει το πρώτο, γίνονται κόκκινα τα άλλα δύο!! Ε όχι, αυτό είναι κοροϊδία. Ιδίως τα βράδυα του χειμώνα (μετά τις 11) επειδή υπάρχει άπλετη ορατότητα από τα στενάκια που θεωρητικά έρχεται αυτοκίνητο, δεν υπάρχει σχεδόν κανένας που ακινητοποιείται. Όλοι κόβουν ταχύτητα, ψιλοελέγχουν και περνάνε. Και μιλάμε για κάτι στενάκια που ζήτημα είναι να περνάνε (τον χειμώνα) 10 αυτοκίνητα καθ'όλη τη διάρκεια της ημέρας... Οι άχρηστοι στο Υπουργείο Συγκοινωνιών έκαναν το θαύμα τους. Για να μην πω για φανάρια που έχουν δημιουργηθεί ΕΙΔΙΚΑ για σχολεία, τα οποία λειτουργούν και τα βράδυα (που ΔΕΝ υπάρχει μαθητής ούτε για δείγμα) ή μέσα στο καλοκαίρι (όπου τα σχολεία είναι κλειστά). Αντί να συντονίσουν σωστά, να σβήνουν τα άχρηστα μετά από κάποια ώρα ή να βάλουν pressure mats στην άσφαλτο, απλώς γέμισαν τον κόσμο με φανάρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators paredwse Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Super Moderators Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 η μη χρήση ζώνης ασφαλείας και κράνους θα τιμωρείται με 350 ευρώ !!!!!!!!!! Ελεος!!!!!!!!!!!!!!! οχι απλα υπερβολικο αλλα απαραδεκτο καλα τα προστιμα για κοκκινο και στοπ βαλτα και 1 δις αλλα για ζωνη 350ε??? δε νομιζω οτι κανεις και σε κανεναν κακο αν δε φορας ζωνη Και για το κράνος και για τη ζώνη υπάρχει η εξής (βάσιμη' date=' κατά τη γνώμη μου) επιχειρηματολογία: 1. Ο έλληνας πολίτης έχει υποχρεωτική ασφάλιση. Οπότε νοσηλεύεται με έξοδα του Δημοσίου (άσχετα αν το κάνει, το δικαιούται όμως). Γιατί να επιβαρύνεται η φορολογία των συμπολιτών μου με τα έξοδα νοσηλείας μου για βαριά κρανιοεγκεφαλική κάκωση επειδή εγώ είμαι ηλίθιος και δεν φοράω ζώνη ή κράνος; 2. Αν είσαι σε μηχανή και κατά λάθος σε τρακάρω και δεν φοράς κράνος, ή θα σκοτωθείς ή θα φας μια χύμα και θα υποστείς σοβαρές ζημιές στο κεφάλι σου. Γιατί να κατηγορηθώ για ανθρωποκτονία όταν, φορώντας κράνος, γλυτώνεις και εσύ τη μεγάλη ζημιά και εγώ τα τρεξίματα; οσον αφορα τις ταχυτητες οι πιο επικινδυνοι ειναι αυτοι που προσπαθουν να θεσουν τα δικα τους ορια και στους αλλουςπροχτες γυριζα απο Εθνικη Αθηνων Λαμιας και εχει κατασκηνωσει ενας στην αριστερη ενω ηταν αδειος ο δρομος με 3 λωριδες ανα κατευθυνση και μπαριερα στη μεση τον φτανω με 140 περιπου δεν κανει ακρη και παταει 150 160 170 αλλα δεν εκανε ακρη τελικα με αφησε και ανοιξε το παραθυρο και μου εκανε νοημα σαν να μου ελεγε μα με ποσο θες να πας πια αντε σε αφηνω να περασεις Εκεί συμφωνώ, οι συγκεκριμένοι τύποι θέλουν εκτέλεση επί τόπου. Επί τόπου. Να μπορείς να κατέβεις κάτω και να τον σαπίσεις στο ξύλο. :twisted: Τα όρια σε κάποιους δρόμους είναι γελοία και παρωχημένα. Διάβασα ότι (επιτέλους!) θα αυξήσουν τα όρια σε ορισμένα κομμάτια του εθνικού δικτύου και της Αττικής Οδού. Επιτέλους! Δεν ξεχνώ την εκπομπή του Σταθάκη που είχε πάει Αθήνα-Σαλονίκη τηρώντας επακριβώς τα όρια στις πινακίδες και έκανε ή 11,5 ή 13 ώρες! Σε μερικά σημεία της Εθνικής, το όριο ήταν... 30 χλμ την ώρα. Δολοφονικό! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Να ρωτησω ρε παιδια, τα flash τα βαζουν στο αμαξι και στις εκδοσεις των αυτοκινητων χωρις φουλ εξοπλισμο? Η μηπως ειναι προαιρετικα? Αν ειναι ετσι τοτε εξηγειται γιατι κανεις δεν αναβει flash. Καθε μερα κυκλοφορω στον κηφισο και το τι λωριδες αλλαζουν χωρις flash δεν περιγραφεται. Δηλαδη τι το δυσκολο εχει να πατηθει ο διακοπτης για να ανοιξει το flash? Μη πω για τους μ@@κες που δεν μετα απο σταση ξεκινανε χωρις flash και μας κοβουν τη χολη. Αλλα οπως ειπανε και καποιοι ειναι θεμα παιδειας ορισμενα πραγματα. Για παραδειγμα ο ελληνας πρωτιμα να κανει τα μισα μαθηματα ή και καθολου και να λαδωσει, παρα να κανει παραπανω για να μαθει. Προσωπικα ειχα κανει τα διπλα μαθηματα αντι να λαδωσω και ο δασκαλος με ειχε με τις χριστοπαναγιες ολη την ωρα για να αναβω flash,να βαζω ζωνη κτλ. Οδηγαω 6 χρονια και δεν υπαρχει διαδρομη που να μην φοραω ζωνη, ουτε ελιγμος που να μην αναβω flash. Ειμαι μλκς ε? Οσο για τους τυπους που αναβουν φωτα σε δρομους με οριο 80 οπου εγω πηγαινω με 100-120, τους γραφω στα @@@ μου κανονικα. Αν θελουν να προσπερασουν ας προσπερασουν απο την αλλη λωριδα. Σκεφτομαι αυτον τον καιρο να εχω μονιμα 2-3 ταμπελες μεσα στο αμαξι με αναλογα μηνυματα και αναλογα με την περιπτωση να τις βγαζω απο το τζαμι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kx5 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 [i'](δεν θα μπω στο γεγονός ότι, εξαιτίας μερικών ανεγκέφαλων κατοίκων της Ραφήνας και της Παλλήνης δεν αποκτήσαμε ΛΕΑ[/i] Οι μόνιμοι κάτοικοι φταίγανε ή κάποιοι που φάγανε τα λεφτά ή γιατί ολοκληρώσανε το δρόμο σε χρόνο dt (Ολυμπιακοί) με προχειροτητα? Η Βάρης-Κορωπίου που είναι παρόμοια γιατί δεν έχει λ.ε.α? δε νομιζω οτι κανεις και σε κανεναν κακο αν δε φορας ζωνη Όπως είπε και ο paredwse σε ατύχημα με 50-60χλμ άνετα το κεφάλι σου θα βρεθεί στο τζάμι και θα σε τρέχουνε στα νοσοκομεία. Με τη ζώνη δεν θα πάθαινες τίποτα. Critter ένας φίλος μου προκάλεσε ατύχημα γιατί δεν είχε ανάψει φλας. Η ασφαλιστική του εταιρία όμως μας είπε πως η χρήση φλας είναι προαιρετική! Όποτε τον πλήρωσε ο άλλος (που τον είχε χτυπήσει από πίσω και ας μην έφταιγε). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Επισης για αυτους που αναβουν φωτα, δεν τους φτανει που αναβουν τα φωτα, κολανε και απο πισω σου. Δηλαδη ειναι τοσο μα τοσο μλκες που σε εθνικο δρομο με ταχυτητες ανω των 100km κολανε στα 5m με αποτελεσμα αν ο μπροστινος για καποιο λογο πατησει φρενο (λακουβα, ζωο κτλ), να προκληθει συγκρουση η οποια αν υπαρχουν πολλα αυτοκινητα κοντα μπορει να προκαλεσει απιστευτες καταστασεις. Οσο για τα ορια όντως σε μερικους δρομους ειναι αστεια αλλα οπως και να εχει αυτο δεν σημαινει οτι θα σκοτωσεις και τους αλλους επειδη εσυ την εχεις δει σουμαχερ και θες να πας με 180 και 240. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kx5 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Οσο για τους τυπους που αναβουν φωτα σε δρομους με οριο 80 οπου εγω πηγαινω με 100-120' date=' τους γραφω στα @@@ μου κανονικα. Αν θελουν να προσπερασουν ας προσπερασουν απο την αλλη λωριδα. [/quote'] Να σε προσπεράσουν από δεξιά δλδ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Critter ένας φίλος μου προκάλεσε ατύχημα γιατί δεν είχε ανάψει φλας. Η ασφαλιστική του εταιρία όμως μας είπε πως η χρήση φλας είναι προαιρετική! Όποτε τον πλήρωσε ο άλλος (που τον είχε χτυπήσει από πίσω και ας μην έφταιγε). Η χρηση flash ΔΕΝ ειναι προαιρετικη. Το λεει καθαρα ο ΚΟΚ οτι ΣΕ ΚΑΘΕ αλλαγη κατευθυνσης ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ αριστερα ή δεξια εισαι υποχρεωμενος να αναψεις flash. Θα κοιταξω να βρω και τον KOK. Στη συγκεκριμενη περιπτωση η ασφαλιστικη εκμεταλευτηκε το τρακαρισμα απο πισω και το οτι ο απο πισω δεν τηρουσε την αποσταση ασφαλειας. Αν για παραδειγμα ο φιλος σου ειχε κανει σταση και εφευγε χωρις flash θα πληρωνε. Επισης γνωστος μας σε αλλαγη λωριδας χωρις flash στη βεικου στο Γαλατσι εριξε μηχανακια και φυσικα τον πληρωσε. Παντως απ'οτι καταλαβα εισαι fan του flash και συ ε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Να σε προσπεράσουν από δεξιά δλδ? Οταν εισαι σε εθνικη με πολλες λωριδες ανα κατευθυνση, η κινηση σε λωριδα δεξιοτερα της αριστερης με μεγαλυτερη ταχυτητα δεν θεωρειται προσπεραση....Ωχ αμαν αμαν....χαρος μου μυριζεται Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Πάντως, αν και μπορεί να ακουστεί παράξενο, δεν νομίζω ότι είναι θέμα παιδείας. Γιατί την παιδεία την έχουμε. Δηλαδή αν θέλουμε, πιστεύω ότι μπορούμε να οδηγήσουμε σωστά. Απλά δεν το κάνουμε γιατί δεν υπάρχει κάποιος να μας το επιβάλει. Άλλωστε, θα δούλευε κανένας αν δεν υπήρχε η ανάγκη να βγάλει χρήματα για να ζήσει;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Critter Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Ρε συ το να οδηγεις σωστα πρεπει να στο επιβαλει το ενστικτο της επιβιωσης. Εγω εχασα σε ενα χρονο τους 2 κολλητους μου σε διαφορετικα τροχαια ατυχηματα επειδη κανανε σφηνες στην ποσειδωνως και στην βουλιαγμενης αντιστοιχα. Δηλαδη ειναι δυνατον εγω να βγω και τα τρεξω στο δρομο? Η ιδια ζωη μου επιβαλει ειδικα μετα απο 2 τετοιες συμφορες να προσεχω. Και αν το ψαξουμε δυστυχως σχεδον ολοι εχουμε απο ενα τετοιο παραδειγμα με φιλο-γνωστο κτλ. Δεν ειναι αμαρτια παιδια 23 και 25 χρονων μεσα στην υγεια να σκοτωνονται για 4 ροδες με σιδερα σε 1 δευτερολεπτο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tktommytk Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Μεγάλο μειονέκτημα της ελληνικής παιδείας είναι η έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής που έπρεπε να υπήρχε ως μάθημα έστω στο λύκειο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Critter όπως λες κι εσύ "το να οδηγεις σωστα πρεπει να στο επιβαλει το ενστικτο της επιβιωσης" αλλά όπως βλέπεις δεν μας το επιβάλει δυστυχώς. Έκτος και αν πάθουμε εμείς ή κάποιος γνωστός μας κάτι πολύ σοβαρό. Συνεπώς τον ρόλο αυτό θα έπρεπε να είχε η τροχαία. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.