Zderg Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Πρώτον, σε περίπτωση που ένα ασθενοφορο θέλει να περάσει την Αθηνων-Πατρων δεν θα πάει αυτο από την λ.ε.α. αλλά θα αναγκάσει όλα τα άλλα οχηματα να πάνε από εκεί. Δεύτερον, συμφωνώ ότι πρέπει να γίνουν καλύτεροι δρόμοι, ότι πρέπει να αναθεωρηθούν κάποια όρια, ότι πρέπει να τιμωρούνται αυστηρότερα οι πραγματικα επικύνδινες παραβάσεις, ότι η τροχαία πρέπει να βρίσκεται και στα δυσκολα σημεια του οδικου δικτυου κ.τ.λ. Τρίτον, όμως δεν συμφωνώ ότι το να πατας τη λ.ε.α. ειναι λογικοτερο και προτιμοτερο και ασφαλεστερο απ'το να καθεσαι αμετακινητος στη μεση της λωριδας. Πρότιμότερο για τους από πίσω, ίσως.. αλλά δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα από θέμα ασφάλειας (για να επιστρέψω σ'αυτά που έλεγα για τα πρόστιμα) να υπήρχε η τροχαία και να έτρωγε ο από πίσω ένα τεράστιο πρόστιμο για την μη τήρηση της απόστασης ασφαλείας;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nmtray2 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δεν μπορει να γινει μια διαμαρτυρια γι'αυτο το δρομο? Να μπει νησιδα και να βαλουν απο αλλη 1 λωριδα ανα κατευθυνση? Απ'οσο ακουω γινονται συχνα ατυχηματα εκει. Καπως ετσι ηταν και ο Θεσ/νικη-Βεροια. Με το που εγινε η νησιδα και η επιπλεον λωριδα, τα ατυχηματα μειωθηκαν 85% (αν θυμαμαι καλα-το νουμερο καπου εκει ειναι παντως). Απο μια αποψη, δεν μιλαμε για χρηματα για να φτιαχτει ο δρομος αλλα μιλαμε για ανθρωπινες ζωες που μπορουν (και εννοειται οτι πρεπει) να σωθουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Πρώτον' date=' σε περίπτωση που ένα ασθενοφορο θέλει να περάσει την Αθηνων-Πατρων δεν θα πάει αυτο από την λ.ε.α. αλλά θα αναγκάσει όλα τα άλλα οχηματα να πάνε από εκεί.Δεύτερον, συμφωνώ ότι πρέπει να γίνουν καλύτεροι δρόμοι, ότι πρέπει να αναθεωρηθούν κάποια όρια, ότι πρέπει να τιμωρούνται αυστηρότερα οι πραγματικα επικύνδινες παραβάσεις, ότι η τροχαία πρέπει να βρίσκεται και στα δυσκολα σημεια του οδικου δικτυου κ.τ.λ. Τρίτον, όμως δεν συμφωνώ ότι το να πατας τη λ.ε.α. ειναι λογικοτερο και προτιμοτερο και ασφαλεστερο απ'το να καθεσαι αμετακινητος στη μεση της λωριδας. Πρότιμότερο για τους από πίσω, ίσως.. αλλά δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα από θέμα ασφάλειας (για να επιστρέψω σ'αυτά που έλεγα για τα πρόστιμα) να υπήρχε η τροχαία και να έτρωγε ο από πίσω ένα τεράστιο πρόστιμο για την μη τήρηση της απόστασης ασφαλείας;;[/quote'] σχετικα με το ασθενοφορο: υποτιθεται οτι το ασθενοφορο θα χρησιμοποιησει τη λ.ε.α. για να φτασει πιο γρηγορα στον τοπο ενος ατυχηματος- γιατι υπονοειται οτι αν εχει γινει ατυχημα θα υπαρχει και συμφορηση, δηλ. τα αυτοκινητα που κινουνται στο οδικο δικτυο πολυ απλα δεν κινουνται. η λ.ε.α. υπαρχει για να σταματησουν αυτοκινητα με μηχανικο προβλημα και για τη διευκολυνση σωστικων συνεργειων(ασθενοφορο,πυροσβεστικη) σχετικα με το αν ειναι "λογικοτερο, προτιμοτερο και ασφαλεστερο". θεωρεις ασφαλες να εχεις καποιον κολλημενο πισω σου ενω πηγαινεις με 100-110 χλμ/ωρα? εμενα μου φαινεται πιο επικινδυνο αυτο παρα το να πατησω για λιγο τη λ.ε.α. ps: αν γινεται να μην ξαναναφερθει αυτο το αστειο οπου καποιος θελει να θαυμασει τη θεα και γι'αυτο πηγαινει αργα. αν θελει να θαυμασει τη θεα, ας σταματησει σε καποιο parking. η Ε.Ο. ειναι για οδηγηση. και η οδηγηση θελει συγκεντρωση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Με τις τωρινές συνθήκες, συμφωνώ μαζί σου αλλά είπα ότι καλύτερο θα ήταν να υπήρχε η τροχαία και να έτρωγε ο από πίσω ένα τεράστιο πρόστιμο για την μη τήρηση της απόστασης ασφαλείας. Αυτό το λέω γιατί προηγουμένως διαφώνησες για το πρόστιμο ακόμα και αν πατήσεις την λ.ε.α. Επαναλαμβάνω: αν ΟΛΟΙ οι νόμοι τηρούνταν αυστηρά (και πιστεύω ότι αυτο μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω των προστίμων), οι δρόμοι θα ήταν πολύ πιο ασφαλείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 εγω πιστευω οτι οι δρομοι θα γινουν πιο ασφαλεις αν το κρατος ασχοληθει με το να παρεχει στους πολιτες αυτοκινητικη παιδεια. και η καλυτερη εκφανση αυτου του θεματος ειναι η εισοδος μαθηματος οδικης ασφαλειας στα σχολεια. η οδηγηση ειναι κατι που απασχολει και αφορα τους περισσοτερους ελληνες πολιτες. ας κοπουν μερικες ωρες απο καποια αχρηστα πραγματα που κανουμε στο σχολειο (και δεν προκειται να μας χρησιμευσουν καπου στην ενηλικη ζωη μας) κι ας μπουν μερικες ωρες για μαθημα οδικης ασφαλειας. και ετσι κι αλλιως κανενα απ'αυτα που μαθαινουμε δε θα μας σωσει τη ζωη καποια στιγμη... αλλα οι παραπανω σκεψεις για καποιους μαλλον φαινονται παραξενες ή εξωκοσμες... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kx5 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 the_end οι απόψεις μας ταυτίζονται. Τρίτον, όμως δεν συμφωνώ ότι το να πατας τη λ.ε.α. ειναι λογικοτερο και προτιμοτερο και ασφαλεστερο απ'το να καθεσαι αμετακινητος στη μεση της λωριδας. Πρότιμότερο για τους από πίσω, ίσως.. αλλά δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα από θέμα ασφάλειας (για να επιστρέψω σ'αυτά που έλεγα για τα πρόστιμα) να υπήρχε η τροχαία και να έτρωγε ο από πίσω ένα τεράστιο πρόστιμο για την μη τήρηση της απόστασης ασφαλείας;; Sorry αγαπητέ αλλά αυτό που υποστηρίζεις δεν στέκει. Μιλάμε για δρόμο που έχει μια λωρίδα κυκλοφορίας και βοηθητική χωρίς διαχωριστικό για το αντίθετο ρεύμα. Δεν γίνεται να μη σταθείς στην βοηθητική έστω και λίγο. Εμποδίζεις τη ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας. Και φυσικά δε μιλάμε να πηγαίνεις αποκλειστικά στη λ.ε.α αλλά τουλάχιστον να πατάς τη μισή σε περίπτωση που δεν τρέχεις. Έτσι θα έχεις και τον απαραίτητο χρόνο να αντιδράσεις αν οτιδήποτε έχει ακινητοποιηθεί δεξιά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
djapal Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Και φυσικά δε μιλάμε να πηγαίνεις αποκλειστικά στη λ.ε.α αλλά τουλάχιστον να πατάς τη μισή σε περίπτωση που δεν τρέχεις. Μα το 100-110 δε νομίζω ότι σημαίνει ότι δεν τρέχω. Βέβαια για τον άλλον που πάει με 140-150 σίγουρα δεν τρέχω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Ξαναλέω. Ούτε εμένα μου αρέσει αλλά αν θέλουμε να έιμαστε όντως ασφαλείς τότε πρέπει να τηρούνται τα πάντα. Όπως είπα, η λ.ε.α. πρέπει να θεωρείται ότι είναι ένας τοίχος που τον περνάμε μόνο σε περίπτωση απόλυτης ανάγκης. Αν όμως θες να κάνεις κάποιο συμβιβασμό μεταξύ της ασφάλειας και της άνεσής σου, τότε ΟΚ... Συμφωνώ με τον Djapal ότι η ταχύτητα είναι πάντα σχετική... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cromb Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Γι αυτό μ αρέσει η οδήγηση στους ελληνικούς δρόμους!Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος,να διαβάζεις τις κινήσεις του άλλου,έχει ατελείωτες στιγμές αδρεναλίνης και κάπου εκεί πετάγεται και ο έλληνας οδηγός και κάνει κάτι που ούτε θα το φανταζόσουν. Ακόμη και αν οδηγείς σε ερημικούς δρόμους όλο και κάποια λακούβα 1μ θα βρεθεί μπροστά σου ή καμια τρέλη στροφή χωρίς κανένα σήμα... Η λίστα ατελείωτη. Μιλάμε δε βαριέσαι ποτέ! Άντε, κρέμασμα όλοι οι άγιοι στον καθρέφτη και φύγαμε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kx5 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Μα το 100-110 δε νομίζω ότι σημαίνει ότι δεν τρέχω. Βέβαια για τον άλλον που πάει με 140-150 σίγουρα δεν τρέχω! Όταν η πλειοψηφία των οδηγών στο συγκεκριμένο δρόμο πάει με 120-140 τότε δεν θα πρέπει να κάτσεις λιγάκι πιο δεξιά για να τους διευκολύνεις? Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα ξύνεις με το δεξί σου καθρέφτη τα φυτά στη μπαριέρα! Απλά λίγο πιο δεξιά και όχι στη μέση του δρόμου. Χωρίς παρεξήγηση και πάντα στο πλαίσιο της κουβέντας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theomen Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Γι αυτό μ αρέσει η οδήγηση στους ελληνικούς δρόμους!Πρέπει να είσαι συγκεντρωμένος' date='να διαβάζεις τις κινήσεις του άλλου,έχει ατελείωτες στιγμές αδρεναλίνης και κάπου εκεί πετάγεται και ο έλληνας οδηγός και κάνει κάτι που ούτε θα το φανταζόσουν.Ακόμη και αν οδηγείς σε ερημικούς δρόμους όλο και κάποια λακούβα 1μ θα βρεθεί μπροστά σου ή καμια τρέλη στροφή χωρίς κανένα σήμα... Η λίστα ατελείωτη. Μιλάμε δε βαριέσαι ποτέ! Άντε, κρέμασμα όλοι οι άγιοι στον καθρέφτη και φύγαμε...[/quote'] ούτε μες στο μυαλό μου να ήσουν :D Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
djapal Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Μέλος Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Όταν η πλειοψηφία των οδηγών στο συγκεκριμένο δρόμο πάει με 120-140 τότε δεν θα πρέπει να κάτσεις λιγάκι πιο δεξιά για να τους διευκολύνεις? Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα ξύνεις με το δεξί σου καθρέφτη τα φυτά στη μπαριέρα! Απλά λίγο πιο δεξιά και όχι στη μέση του δρόμου.Χωρίς παρεξήγηση και πάντα στο πλαίσιο της κουβέντας. Λιγάκι; Εεε γκουχ γκουχ!! Μάλλον τελείως δεξιά! Τουλάχιστον αυτό παρατήρησα εγώ ότι συμβαίνει και όταν πήγαινα και όταν επέστρεφα. Όπως είπε και ο φίλος πριν... βάλτε τους άγιους και ανάψτε και κανένα κερί και φύγαμε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Kandinsky Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 20 Αυγούστου 2006 Το ότι εν έτει 2006 δεν υπάρχουν αξιοπρεπείς οδικές αρτηρίες κι ενώ τα διόδια αυξάνονται θα έπρεπε να βάλει όλους τους υπουργούς από τη μεταπολίτευση και μετά στο σκαμνί του δικαστηρίου. Από την άποψη της παιδείας μας, δεν ισχύει κάτι διαφορετικό από τις υπολοιπες εκφάνσεις της κοινωνικής μας ζωής : καφρονεόπλουτοι και επιπόλαιοι, πολύ κακοί ως πολίτες. Ή του ύψους, ή του βάθους, είτε με 70 χλμ να μη σε αφήνει ο άλλος να περάσεις, είτε με 370 να έρχεται πίσω σου σαν αεριωθούμενο και να σε πιέζει. Μέση οδός δεν υπάρχει (κυριολεκτικώς και μεταφορικώς... ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kx5 Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Τελικά Zderg το όραμα σου για υψηλά πρόστιμα θα γίνει πραγματικότητα Βαριά πρόστιμα σε παραβάτες από την Τροχαία Καλά και Άγια τα μέτρα δε λέω αλλά άμα δείτε ποτέ διαφορά στους δρόμους... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Zderg Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Share Δημοσ. 21 Αυγούστου 2006 Κάτι είναι κι αυτό. Αν δώσεις 700€ για παραβίαση STOP, θα ξαναπεράσεις;; Δεν νομίζω. Αλλά όπως είπα θα πρέπει να υπάρχει κάποιος που να διαπιστώνει αυτές τις παραβάσεις. Το πρόβλημά μας είναι ότι δεν εφαρμόζονται οι νόμοι. Συνεπώς, το ένα βήμα έγινε. Το δεύτερο είναι να αυξηθεί (κατακόρυφα) η παρουσία της τροχαίας στους δρόμους (εντος και εκτος πόλεων). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.