the_end Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Το θεμα που θετεις djapal εχει διχασει αρκετο κοσμο οπως στην οικογενεια μου, προσωπικα συμφωνω μαζι σου.Το συγκεκριμμενο κομματι στην Αθηνων-Πατρων ειναι απο τους πιο επικινδυνους δρομους που εχω δει.Προσφατα το περασα και γω βραδυ μαζι με τον αδερφο που "πιστευει" στην χρηση της βοηθητικης και μαλιστα με τον φοβο μην μας βρει η μερα γιατι με την κουραση που ειχαμε λογω ειδικων συνθηκων αυτο θα ηταν οτι χειροτερο(ξερω δεν επρεπε να ξεκινησουμε εφοσον ειμαστε κουρασμενοι αλλα τοτε επρεπε ν'αφησω τον ξεροκεφαλο αδερφο μου μονο του).Οδηγωντας εγω στο κομματι αυτο και μετα απο εντονες διαφωνιες καταληξαμε στο να κανω δεξια μπαινοντας στην βοηθητικη μονο στις ευθειες που εχω ορατοτητα και να μπαινω ξανα αριστερα πριν τις στροφες.Το ισχυροτερο επιχειρημα μου ητανε οτι αν καποιος αμοιρος τουριστας ας πουμε εμενε λιγο μετα απο μια στροφη σε σημειο με μηδενικη ορατοτητα και δυνατοτητα αντιδρασης για καποιον που ακολουθουσε και πριν προλαβει να βαλει τριγωνο τον χτυπαγα εγω ακομη και να σωνομασταν μηπως θα μας πληρωνε ο γκαζοφονιας που για χαρη του μπηκα στην βοηθητικη ;;;Να σημειωσω εδω οτι οδηγουσα με 90-100 χμ την περισσοτερη ωρα λογω βιασυνης που ακομη και αυτη η ταχυτητα εμενα μου φαινεται υπερβολικη σε αυτο το κομματι.Αμφιβαλλω αν καποιος απο τους εδω υπερασπιστες της χρησης της βοηθητικης μπορει ν'αντικρουσει αυτο το επιχειρημα οπως δεν τα καταφερε και ο αδερφος μου, μηχανολογος μηχανικος και πορωμενος με οτι εχει να κανει με αμαξι. κοιταξε, το επιχειρημα σου ειναι μια χαρα. απ'την αλλη ομως αν εσυ καθεσαι αριστερα και καποιος "πιλοτος" προσπερνα εκεινη τη στιγμη- ή ακομα χειροτερα φυγει απ'το δρομο- απ'την αντιθετη κατευθυνση πιθανον να διατρεξεις περισσοτερο κινδυνο απ'οτι αν καθοσουν στη βοηθητικη. παντως στο συγκεκριμενο δρομο, καμια συνταγη δεν τελεια. απ'τα βασικοτερα πραγματα ειναι ο ελεγχος της κυκλοφοριας- μπροστα μας, πισω μας, αριστερα και δεξια σε διασταυρωσεις που θα συναντησουμε. αλλα πιστευω οτι στο συγκεκριμενο τμημα του οδικου δικτυου, η χρηση της βοηθητικης μπορει πραγματικα να βοηθησει. edit: μαλλον καποιοι θεωρουν πολυ υποτιμητικο το να κανει καποιος δεξια προς οφελος της ασφαλειας.
djapal Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 ...αν καποιος αμοιρος τουριστας ας πουμε εμενε λιγο μετα απο μια στροφη σε σημειο με μηδενικη ορατοτητα και δυνατοτητα αντιδρασης για καποιον που ακολουθουσε και πριν προλαβει να βαλει τριγωνο τον χτυπαγα εγω ακομη και να σωνομασταν μηπως θα μας πληρωνε ο γκαζοφονιας που για χαρη του μπηκα στην βοηθητικη ;;;Να σημειωσω εδω οτι οδηγουσα με 90-100 χμ την περισσοτερη ωρα λογω βιασυνης που ακομη και αυτη η ταχυτητα εμενα μου φαινεται υπερβολικη σε αυτο το κομματι. Ακριβώς για αυτό μιλάω φίλε μου. Ο άλλος απλά θα έφευγε και εσύ θα πλήρωνες τη ζημιά, για να μη βάζουμε στο μυαλό μας χειρότερα. Βέβαια αυτό είναι σχετικά δύσκολο να συμβεί (προσωπικά 1-2 φορές έχω πετύχει τέτοια περίπτωση), αλλά δεν πάει να είναι ένα ενδεχόμενο. Αυτό που λες είναι και το πιο λογικό. Εκεί που έχεις ορατότητα, ας πας να διευκολύνεις και τους άλλους. Εκεί που δεν έχεις όμως; Και πες ότι το πρωί πάει στον κόρακα ΟΚ. Το βράδυ τι φταίει ο άλλος να τυφλώνεται από τα δυνατά φώτα συνέχεια; Δεν ξέρω τι γίνεται γενικά γιατί δεν τυγχάνει να οδηγάω σε αυτά τα μέρη, αλλά αν οδηγούσα από την αντίθετη πλευρά, σίγουρα θα πήγαινα πιο αργά λόγω της "τύφλωσης" από τα δυνατά φώτα
djapal Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Τόσο δύσκολο είναι να φτιάξουν ένα καινούριο??? Χμμμ εδώ γελάμε μάλλον! Αν ποτέ φτιάξουν καινούριο, δε θα τον χαρούμε εμείς σίγουρα
kx5 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δυστυχώς στο συγκεκριμένο δρόμο η χρήση της βοηθητικής λωρίδας είναι επιβεβλημένη. Δεν είναι δυνατόν κάποιος ο οποίος επιθυμεί να κινείται με ταχύτητες κάτω των 80χλμ/ω να κάθεται στη μέση του δρόμου και όχι δεξιά λόγω βοηθητικής. Δημιουργείται μεγάλο πρόβλημα σε όσους θέλουν απλά να πάνε πιο γρήγορα. Με εκνευρίζουν οι οδηγοί που κάθονται στη μέση του δρόμου χωρίς λογο, ενώ η πραγματική αιτία γιαυτό είναι ότι φοβούνται. Από την άλλη σκεφτείτε πως ο δρόμος αυτός όσο παλιός & τρισάθλιος είναι, παραμένει ένας κλειστός αυτοκινητόδρομος άρα δεν υπάρχει κίνδυνος πχ να σου πεταχτεί οτιδήποτε από δεξια και να μπει ξαφνικά στην εθνική οπότε και θεωρητικά να υπάρχει κίνδυνος για οποιονδήποτε οδηγεί στη βοηθητική (έχετε πάει παρακάτω στην Πατρων-Πύργου να δείτε τι παίζει?... θάνατος).
insomniaK Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Τον προηγούμενο μήνα ανέβηκα Αμβούργο με το αυτοκίνητο από Αθήνα μέσω Βενετίας. Δύο φορές ένιωσα τον κίνδυνο. Την πρώτη φορά ήμουν στην ΕΟ Αθήνας- Πάτρας που είχα μπροστά μου μία BMW με Γερμανό οδηγό και πίσω μία Alfa Romeo με Έλληνα που είχε κολλήσει λες και ήμαστε παρκαρισμένοι. Η Alfa Romeo να μου ανοιγοκλείνει τα φώτα κλπ κλπ, πάω στην άκρη και έρχεται δίπλα μου και αρχίζει το ίδιο με τον Γερμανό, ο οποιός μένει στη λωρίδα του. Όπως καταλαβαίνετε, το αυτοκίνητο μου είναι στη βοηθητική κλεισμένο από τα αριστερά από τον "γρήγορο" και βέβαια να υπάρχουν στροφές μπροστά. Αν υπήρχε οποιοσδήποτε άλλος στο δρόμο είχα σκοτωθεί, τελικά άναψα alarm και σχεδόν σταμάτησα για να ξεφύγω από τη θανατηφόρο παγίδα. Ο Γερμανός δεν μπήκε στη βοηθητικη, αλλά μπήκε σε Parking. Τη δεύτερη φορά που αισθάνθηκα κίνδυνο, ήταν κάπου στην Αυστρία που με περνάει ένας κανονικά από αριστερά σε δρόμο με τρεις λωρίδες (πήγαινα με 130km/h), μπαίνει μπροστά μου και πατάει φρένο, ήταν Έλληνας που ήθελε να χαιρετήσει τον πατριώτη. Τόσα καντήλια δεν έχω ρίξει ποτέ μου.
djapal Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 edit: μαλλον καποιοι θεωρουν πολυ υποτιμητικο το να κανει καποιος δεξια προς οφελος της ασφαλειας. Αυτό ξαναπές το! Δεν είδα ούτε έναν ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ από αυτούς που έτρεχαν σαν τρελλοί και μας κάνανε τα φώτα, να κάνουν έστω λίγο δεξιά για να περάσει ο από πίσω τους που έτρεχε και αυτός πολύ. Με ένα φλας για προσπέραση (ανάθεμα και αν το άναβαν οι μισοί, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα) και με τη δυνατή σκάλα και άντε πάμε! όταν δε, βγήκαμε σε δρόμο με 2 λωρίδες ειλικρινά ηρέμησα γιατί δε μπορεί ο άλλος να σου κάνει τα φώτα στη δεξιά λωρίδα... Τελικά θα το ξανασκεφτώ να οδηγήσω βράδυ σε αυτό το κομμάτι, αν ξανατύχει να περάσω από εκεί...:-?
kx5 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Η Alfa Romeo να μου ανοιγοκλείνει τα φώτα κλπ κλπ, πάω στην άκρη και έρχεται δίπλα μου και αρχίζει το ίδιο με τον Γερμανό, ο οποιός μένει στη λωρίδα του. Όπως καταλαβαίνετε, το αυτοκίνητο μου είναι στη βοηθητική κλεισμένο από τα αριστερά από τον "γρήγορο" και βέβαια να υπάρχουν στροφές μπροστά. Αν υπήρχε οποιοσδήποτε άλλος στο δρόμο είχα σκοτωθεί, τελικά άναψα alarm και σχεδόν σταμάτησα για να ξεφύγω από τη θανατηφόρο παγίδα. Ο Γερμανός δεν μπήκε στη βοηθητικη, αλλά μπήκε σε Parking. Αυτό το σκηνικό το έχω ζήσει στον ίδιο δρόμο με Ιταλό. Πίσω του είχαν κολήσει 2-3 οδηγοί εκνευρισμένοι που δεν έκανε δεξιά να τους αφήσει να περάσουν. Ο δρόμος εκείνη τη μέρα είχε πολύ μεγάλη κυκλοφορία και ήταν πολύ δύσκολο να προσπεράσεις μπαίνοντας στο αντίθετο ρέυμα. Τους (μας) πήγε "καρότσι" για 30χμλ+ απόσταση. Από τα πιο επικίνδυνα σκηνικά που έχω ζήσει και ας είμουν λίγο πιο πίσω. Ερώτηση λοιπόν: Δεν θα ήταν πιο εύκολο αλλά και πιο λογικό ο Ιταλός (Γερμανός... οτιδήποτε) να έκανε λίιιιγο δεξιά?
djapal Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 kx5 σίγουρα θα ήταν πιο εύκολο και μάλιστα αυτό το έχω ζήσει με πολλούς τουρίστες που θέλουν να απολάυσουν τη θέα στη θάλασσα κτλ κτλ και πραγματικά πάνε με το πάσο τους. Μερικοί είναι σωστοί και κάνουν στην άκρη - πολλές φορές εγώ, αν θέλω να πάω αργά, κάνω νόημα και με το χέρι ακόμα σε όποιον με ακολουθεί να με περάσει, για να μην τον καθυστερώ-, άλλοι χαμπάρι δεν παίρνουν.Βέβαια είναι και το πως έχει μάθει να οδηγεί κανείς στη χώρα του έτσι; Πολύ βασικό και αυτό
kx5 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Σωστά όλα αυτά djapal. Πάνω κάτω ισχύει αυτό που είπαν τα παιδία παραπάνω. Υπάρχει "άγραφος οδηγητικός νόμος" που ακολουθούν οι οδηγοί που κινούνται για χρόνια πάνω σε αυτό το κομμάτι δρόμου. Αλήθεια όσοι ταξιδεύετε εκεί έχετε δει ποτέ φορτηγό να κινείται στη μέση και όχι στη βοηθητική?
Zderg Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Το πρόβλημα των ελλήνων οδηγων (δεν ξέρω για το εξωτερικό) είναι ένα: όλοι μας το θεωρούμε αυτονόητο ότι αν ύπαρχει κάποιος λόγος (και δεν εννοώ κάποια βλάβη) μπορούμε να μπούμε στην λωριδα έκτακτης ανάγκης!! Αύτο απλά ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Πρέπει να την θεωρούμε σαν να είναι το αντιθετό ρεύμα, ένας τοιχος ή οτιδήποτε.. Αν ο άλλος θέλει να απολαύσει την θέα, έμεις δεν πρέπει να τον κάνουμε να οδηγεί παράνομα. Ένταξει, το ξέρω, είναι σπαστικό, βαρετό, πείτε το όπως θέλετε αλλά έτσι πρέπει. Μπορεί όλα αυτά να ανήκουν σε έναν ιδανικό κόσμο αλλά μόνο με ένα τρόπο μπορουν να γίνουν πραγματικότητα (ακόμα και στην Ελλάδα). Πρόστιμα. Και όταν λέω πρόστιμα το εννοώ. Αν σε έβλεπε η τροχαία να πατούσες στην λ.ε.α. και σου έδινε πρόστιμο 2000 € και αφαίρεση διπλώματος για 2 χρόνια, θα ξαναπατούσες;; Αν για υπέρβαση ορίου ταχύτητας έπρεπε να πλήρωσεις 1000 € (κι αν ύπηρχε η τροχαία για να δει ότι τρέχεις), θα ξαναέτρεχες;; Αύτο που θέλω να πω είναι ότι αν επιβάλονταν η σωστή τήρηση των κανόνων και αν τα πρόστιμα για την παραβίασή τους ήταν πραγματικά πολύ μεγάλα, τότε όλα θα ήταν καλά από θέμα ασφάλειας τουλάχιστον. Πάντως δεν είναι η χρήση της λ.ε.α. το μόνο πρόβλημα!! Χτές στην εθνική αθηνών - θεσσαλονίκης στο ύψος της θήβας (πάνω-κάτω) ήταν κάποιος οδηγός που είχε το ΠΟΔΙ του έξω από το παράθυρο και έτρεχε με 120km/h (έχω και φώτο για όποιον θέλει)!! Ε, δεν είναι αυτό επικύνδινη οδήγηση; Είναι αυτό λιγότερο επικύνδινο από την οδήγηση σε λ.ε.α.;;
Forensick Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Οποτε φτανουμε στο συμπερασμα οτι δεν φταιει η τροχαια που εμεις ειμαστε μαλακες και θελουμε ενα μπαμπουλα πανω απο το κεφαλι μας για να παμε με τον νομο...
kx5 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Zderg δεν λύνονται έτσι τα προβλήματα στους δρόμους. Ας μη μιλήσουμε και για τον τρόπο που πέφτουν τα πρόστιμα (-α κύριε το ξέρατε πως πηγαίνατε με 100 ενώ το όριο είναι 60 [σε εθνική όδο ]? Αντε θα γράψω ότι πήγαινες με 66 και 45ευρώ πρόστιμο... Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ! :razz: :roll: ). Έχεις δει τα μπλόκα στην Αθήνων-Πατρων και γιατί γράφουν?
Zderg Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Αυτά που είπα για τα πρόστιμα πρέπει να ισχύσουν εφόσον όλα τα άλλα δουλεύουν σωστά. Εφόσον δηλαδή ο κάθε τροχονόμος κάνει σωστά την δουλειά του. Δεν ξέρω για την Αθήνων-Πατρων, αλλά αν γράφουν για κάτι που είναι αντίθετο στο νόμο (ό,τι κι αν είναι αυτό) πίστευω ότι καλά κάνουν. Φίλε kx5, ούτε εμένα θα μου άρεσε, αλλά αν δεν ήξερες που θα βρεις τροχαία να σε σταματήσει και δεν ήξερες για τι πράγμα θα σε ελέξει τότε οι ελληνικοί (και όχι μόνο) δρόμοι θα ήταν πολύ πιο ασφαλείς. Πληροφοριακά, στο πέταλο του μαλιακού, στα σημεία στα οποία όντως υπάρχει σταθερό radar με κάμερα, υπάρχουν προηγουμένως πινακίδες που σου λένε "προσοχή η ταχύτητά σας ελέγχεται με radar" και από κάτω υπάρχει μια άλλη πινακίδα που λέει "1000 m". Το ίδιο και στα 400 μέτρα!! Δηλαδή ξέρεις που υπάρχουν radar και που όχι. Ε, δεν είναι γελοίο;;
kx5 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Αυτά που είπα για τα πρόστιμα πρέπει να ισχύσουν εφόσον όλα τα άλλα δουλεύουν σωστά. Εφόσον δηλαδή ο κάθε τροχονόμος κάνει σωστά την δουλειά του. Δεν ξέρω για την Αθήνων-Πατρων, αλλά αν γράφουν για κάτι που είναι αντίθετο στο νόμο (ό,τι κι αν είναι αυτό) πίστευω ότι καλά κάνουν. Δεν κατάλαβες το σκεπτικό. Γράφουν για λεφτά. Αν γράφανε για κάτι αντίθετο στο νόμο πρέπει να αφαιρούσαν άδειες & διπλώματα (που ισχύει για την παράβαση που ανάφερα παραπάνω) ώστε να υπήρχε συμμόρφωση. Πληροφοριακά, στο πέταλο του μαλιακού, στα σημεία στα οποία όντως υπάρχει σταθερό radar με κάμερα, υπάρχουν προηγουμένως πινακίδες που σου λένε "προσοχή η ταχύτητά σας ελέγχεται με radar" και από κάτω υπάρχει μια άλλη πινακίδα που λέει "1000 m". Το ίδιο και στα 400 μέτρα!! Δηλαδή ξέρεις που υπάρχουν radar και που όχι. Ε, δεν είναι γελοίο;; Αυτό όντως είναι κουφό. Δεν το είχα προσέξει.
the_end Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2006 ρε παιδια, θα τρελαθουμε μου φαινεται. το μονο σοβαρο επιχειρημα που εχει ακουστει μεχρι στιγμης για τη μη χρησιμοποιηση της λωριδας αναγκης ειναι αυτο του Neurotic_Fest (παρεπιπτοντως, το avatar σου ειναι απ'το σταλκερ του ταρκοφσκι ή μου φαινεται?). ολοι λετε οτι ειναι παρανομο. Δε διαφωνει κανεις. το θεμα ειναι γιατι το κανει τοοοσος κοσμος? γιατι αδιαφορει για το νομο? ή γιατι ειναι λογικο? ακουω για προστιμο σε περιπτωση που καποιος (ακουσον ακουσον) πατησει(αν ειναι δυνατον) τη λωριδα εκτακτης αναγκης!!! πιστευετε οτι στην Ε.Ο. Αθηνων-Πατρων υπαρχει περιπτωση να κινηθει ενα π.χ. ασθενοφορο στη λ.ε.α. για να φτασει γρηγοροτερα στο σημειο που εχει γινει ενα ατυχημα? δε χωραει πολυ απλα! στο οτι υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει κινδυνος αν καποιος εχει σταματησει στη λ.ε.α. επειδη εχει μεινει, συμφωνω απολυτα και το ξαναλεω. οτι ο Ελληνας σε μερικα θεματα χρειαζεται μπαμπουλα πανω απ το κεφαλι του δε διαφωνω. Αλλα σε θεματα σοβαρα, οπως η παραβιαση του κοκκινου σηματοδοτη, η παραβιαση του stop, η οδηγηση υπο την επιρρεια αλκοολ και αρκετες αλλες. επισης ο Ελληνας χρειαζεται μερικους ανθρωπους σχετικους με την οδικη κυκλοφορια, σε νευραλγικες θεσεις, οι οποιοι π.χ. θα αναθεωρησουν πολλα,ηλιθια και ακαταλληλα ορια ταχυτητας ή θα σκεφτουν την αλλαγη λαθος σημανσης σε πολλους δρομους. επισης ο ελληνας χρειαζεται μερικους ακομα καλους δρομους στους οποιους θα ταξιδευει με μεγαλυτερη ασφαλεια σε σχεση με τους τωρινους. ο Ελληνας ακομα χρειαζεται μια τροχαια που να ειναι σε θεση να βεβαιωνει τις πραγματικα επικινδυνες παραβασεις (παραδειγμα απο Αθηνων-Πατρων- τα κτελ που προσπερνανε πανω σε στροφες) και οχι να βεβαιωνει αστειες υπερβασεις του οριου ταχυτητας σε συγκεκριμενα σημεια, μονο για εισπρακτικους λογους. πιστευετε οτι ο ελληνας(και οχι μονο) υπαρχει περιπτωση να συνετιστει οταν βλεπει οτι το μονο που ενδιαφερει ενα μπλοκο της αστυνομιας, ειναι η μεγιστη εισπραξη της ημερας και οχι η ασφαλεια σε ενα κομματι ενος οδικου δικτυου? (γιατι στα πραγματικα δυσκολα σημεια του οδικου δικτυου σπανια θα συναντησει κανεις ενστολο). και ενα παραδειγματακι για κλεισιμο. η υπερβαση της διπλης διαχωριστικης ειναι παρανομη (και μαλιστα απ'τις "πιο παρανομες" παραβασεις του κ.ο.κ.). ποσες φορες την εχετε πατησει επειδη καποιος θεωρησε σωστο να παρκαρει μεσ'τη μεση του δρομου? ειλικρινα, με τα επιχειρηματα που(δεν) θετετε, μαλλον θα τα θεωρειτε και αντιστοιχα αδικηματα. αλλα μαλλον εχω αδικο. η οδηγηση, η αυτοκινητικη κουλτουρα ειναι πολυ σοβαροτερο ζητημα απ'τον εγωισμο καποιου και την απουσια ορεξης να κανει "λιιιιιγο δεξια"(οπως ευστοχα ειπε ενας συνομιλητης νωριτερα) ή τη δυσφορια καποιου στα φωτα και τα μπινελικια των πισινων. ναι, το να πατας τη λ.ε.α. ειναι παρανομο. ομως ειναι λογικοτερο και προτιμοτερο και ασφαλεστερο απ'το να καθεσαι αμετακινητος στη μεση της λωριδας, με μερικους δυνητικα επικινδυνους απο πισω- που αν θελουν να προσπερασουν, θα το κανουν ετσι κι αλλιως.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.