Προς το περιεχόμενο

Έλληνες οδηγοί...


djapal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δηλαδή ο πεζός έχει και το μαχαίρι και το πεπόνι;

Έχει δικαίωμα να ζητήσει τα ρέστα όταν δεν διασχίζει τον δρόμο από διάβαση;

 

Η μοναδικη περιπτωση που αθωωνεται ο οδηγος αν πεταχτει μπροστα του πεζος ειναι αν αυτος βρεθει στο δρομο ουρανοκατεβατος πηδοντας απο καποιον τοιχο η πανω απο κανα αυτοκινητο.Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις φταιει ο οδηγος γιατι ο πεζος θεωρειται ποιο ευαλωτος.Βεβαια ολα αυτα δεν γινονται ετσι απλα,δηλαδη φταις εσυ πληρωσε και τελειωσε η υποθεση.Καλλιστα μπορει να αθωωθει ενας οδηγος αν υπαρχουν καποιες προυποθεσεις.Πχ ξερω περιπτωση οπου ενας παππους κατεβηκε απο το λεωφορειο και πηγε να διασχησει τον δρομο απο την μπροστα μερια του οχηματος.Ο διερχομενος οδηγος ηταν αδυνατο να τον δει εγκαιρα,φρεναρε βεβαια αλλα τον πεταξε ενα μετρο μακρια.Ο παππους τον τραβηξε στα δικαστιρια αλλα πηρε τα @@ του μιας και υπηρχαν μαρτυρες που περιεγραψαν το συμβαν.

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Ίσως σου φανεί περίεργο αλλά αν δεν υπάρχει διάβαση ή φανάρι τότε στο δρόμο προτεραιότητα έχουν τα αυτοκίνητα.

 

Σε οποιαδηποτε προηγμενη χωρα πας, μολις ο πεζος πατησει το ποδι του στην ασφαλτο, η κυκλοφορια αυτοματως νεκρωνει.

 

Προτεραιοτητα εχει φυσικα η ανθρωπινη ζωη.

Δημοσ.
Σε οποιαδηποτε προηγμενη χωρα πας, μολις ο πεζος πατησει το ποδι του στην ασφαλτο, η κυκλοφορια αυτοματως νεκρωνει.

 

Προτεραιοτητα εχει φυσικα η ανθρωπινη ζωη.

 

Στην Κύπρο μια φορά αν δεν υπήρχε διάβαση και πήγαινες να περάσεις το δρόμο απέναντι οι περισσότεροι οδηγοί συνέχιζαν την πορεία τους κανονικότατα, σα να μην υπήρχες. Όμως, με το που πατούσε το πόδι σου σε διάβαση σταματούσαν οι πάντες και τα πάντα.

 

Στην Ελλάδα αν ήταν να σταματάει η κυκλοφορία με το που κάποιος πεζός πατούσε στην άσφαλτο, δε θα κουνούσε τίποτα, αφού συνέχεια πεζοί κινούνται πάνω στο οδόστρωμα (ακόμα κι αν υπάρχει πεζοδρόμιο). (Βέβαια υπάρχουν και τα γνωστά προβλήματα με τα πεζοδρόμια...οπότε πολλές φορές αναγκαστικά οι πεζοί κινούνται στο δρόμο.)

 

Βέβαια, δε θεωρώ ότι η Ελλάδα είναι προηγμένο κράτος όσον αφορά την κυκλοφοριακή παιδεία (όχι ότι είναι σε όλους τους άλλους τομείς...).

Δημοσ.
Σε οποιαδηποτε προηγμενη χωρα πας, μολις ο πεζος πατησει το ποδι του στην ασφαλτο, η κυκλοφορια αυτοματως νεκρωνει.

 

Προτεραιοτητα εχει φυσικα η ανθρωπινη ζωη.

 

Φιλε μου δεν συμφωνω μαζι σου.Δε γινεται οποτε καπνισει στον καθενα να πεταγεται στο δρομο κ να νεκρωνουν τα παντα.

Γι αυτο υπαρχουν τα φαναρια...Εχω δει απειρες φορες πεζους να περνουν το δρομο ενω εχουν κοκκινο....Επισης απειρες φορες περνουν το δρομο απο σημειο χωρις διαβαση γιατι βαριουνται να πανε 50 μετρα πιο κατω που εχει φαναρι.....Εχει τυχει πολλες φορες να σταματησω μεσα στη μεση του δρομου για να περασει καποιος πεζος αλλα αυτο δε μπορει να γινεται συνεχεια.

Δημοσ.
Σε οποιαδηποτε προηγμενη χωρα πας, μολις ο πεζος πατησει το ποδι του στην ασφαλτο, η κυκλοφορια αυτοματως νεκρωνει.

 

Προτεραιοτητα εχει φυσικα η ανθρωπινη ζωη.

 

Σαφώς, σε οποιαδήποτε προηγμενη χώρα όμως ο πεζός έχει ήδη μάθει πως το να διασχίζεις κάθετα τη λεωφόρο δεν είναι και ό,τι πιο έξυπνο. Σε οποιαδήποτε προηγμένη χώρα ο πεζός μαθαίνει πως περνάει από το φανάρι ή από την διάβαση δεν πα να'ναι και 500 μέτρα μακρύτερα. :-D

 

Μια σημείωση: Είναι δυνατόν να περιμένουν τα σκυλιά στο φανάρι και οι πεζοί να περνάνε αέρα-πατέρα; :P

 

Το είδα σήμερα στην παραλιακή και έμεινα μαλάκας. :P

 

Natural selection my arse.

Δημοσ.
Σε οποιαδηποτε προηγμενη χωρα πας, μολις ο πεζος πατησει το ποδι του στην ασφαλτο, η κυκλοφορια αυτοματως νεκρωνει.

 

Προτεραιοτητα εχει φυσικα η ανθρωπινη ζωη.

 

 

Στις προηγμένες χώρες οι πεζοί περνάνε από διαβάσεις και φανάρια.

Δεν κάνουν ότι μ...κια τους κατέβει.

Δημοσ.

Πάντως έχει πολύ μεγάλη σημασία για έναν οδηγό η αμυντική (ή παθητική...πως λέγεται; ) οδήγηση. Δηλαδή το να οδηγείς με τέτοιο τρόπο ώστε όχι μόνο να προστατεύεις τον εαυτό σου, αλλά να διορθώνεις τόσο τις μαλακίες που κάνει ένας άλλος οδηγός όσο και ένας βλαμμένος πεζός που δεν έχει την αίσθηση του κινδύνου.

Δημοσ.
Σε οποιαδηποτε προηγμενη χωρα πας, μολις ο πεζος πατησει το ποδι του στην ασφαλτο, η κυκλοφορια αυτοματως νεκρωνει.

 

Προτεραιοτητα εχει φυσικα η ανθρωπινη ζωη.

 

Οπουδήποτε;;; Αν ήταν έτσι θα είχαν κάθε μέρα καραμπόλες 20 αυτοκινήτων. Εκτός βέβαια αν στις προηγμένες χώρες έχουν διαφορετικά φρένα από εμάς, τα οποία σταματάνε το αμάξι στα 2,5 μέτρα! :X

Δημοσ.

Η κυκλοφοριακη αγωγη και παιδεια εχει τον πεζο ως πρωτη προτεραιοτητα. Γιατι απλουστατα αυτος ειναι ο αδυναμος κρικος. Ακομα και μαλακια να κανει ο πεζος, ο οδηγος οφειλει να οδηγει με τετοιον τροπο, ωστε να αποτρεψει το ατυχημα.

 

Και ξαναλεω, πως ειναι λαθος να νομιζουμε οτι το αυτοκινητο εχει την προτεραιοτητα αν δεν υπαρχουν φαναρια, διαβασεις κτλ. Γ αυτο εχουμε γινει ζουγκλα και ο καθενας οδηγει οπως θελει. Απλη λογικη θελει για να κατανοησουμε ολοι, πως προτεραιοτητα ειναι η ανθρωπινη ζωη, και ως εκ τουτου, οφειλουμε να την προστατευσουμε.

 

Ναι, ακομα κ αν ο πεζος πεταχτει μπροστα μας ουρανοκατεβατος, οφειλουμε να του δωσουμε προτεραιοτητα..

Δημοσ.
Οι περισσοτεροι κεντρικοι εχουν οριο 30 και 40 οποτε μαλλον ετρεχες.

 

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Information_SpeedLimits

 

Νομιζω οτι η Συγγρου για παραδειγμα ανηκει στην κατηγορια Οδοι Ταχειας Κυκλοφοριας.

Ακομα και αν δεν ανηκει, σιγουρα ειναι ενας δρομος με οριο πολυ παραπανω απο τα 50 και απαγορευεται να τον διασχιζουν πεζοι. Γι'αυτο και εχει σε ολο της το μηκος μπαριερα και υπογειες διαβασεις.

Δημοσ.

Το θέμα δεν ειναι αν έτρεχα εγώ ή αν έχει προταιρεότητα η ανθρώπινη ζωή που σωστά λέει ο chris_85...

αλλά η βλακεία που δέρνει τον Χ πεζό που θέλει να διασχίσει ένα δρόμο. Δηλαδή ρε μαλάκα...οκ έχεις προταιρεότητα το δέχομαι και το σέβομαι. Βλέπεις ότι απέναντι σου έχεις έναν μαλάκα οδηγό (εμένα) που τρέχει...τι μου πας με το πάσο σου; Για να μου δείξεις ότι έχεις προταιρεότητα ή ότι είσαι πεζός; Ε στα τέτοια μου, αφού είπαμε ότι εγώ είμαι μαλάκας, δεν θες να σώσεις το κώλο σου; ή προτιμάς να σε αφήσω ανάπηρο και να μάθω απ' το πάθημα μου; Αυτό δεν μπορώ να καταλάβω...και στη τελική όταν εγώ είμαι πεζός, δε παει να είμαι σε διάβαση πεζών με πράσινο; Θα περάσω με γρήγορο βήμα και θα ρίξω και ένα βλέμμα δεξιά και αριστερά...και ο πεζός οφείλει να έχει ''παιδεία'' όχι μόνο ο οδηγός. Για το δικό του καλό.

Δημοσ.

 

Ναι, ακομα κ αν ο πεζος πεταχτει μπροστα μας ουρανοκατεβατος, οφειλουμε να του δωσουμε προτεραιοτητα..

 

Good luck to him :P

Δημοσ.
1. To ανώτατo επιτρεπόμενo όριo ταχύτητας των αυτοκινήτων οχημάτων,

 

μέσα στις κατoικημένες περιoχές, oρίζεται σε 50 χιλιόμετρα την ώρα, εκτός

 

εάν ορίζεται με ειδική σήμανση.

Προφανως εχετε δη ολοι τις ταμπελες 40 30 και 20, για την Συγγρου δεν θυμαμαι γιαυτο το εσβησα απο το ποστ μου και κατι ακομα αν ενας πολιτης δεν βλεπει καλα δεν παιρνει αδεια οδηγησης δεν ισχυει το ιδιο ομως και για αυτους που περπατανε!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...