the_end Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Ειναι πιθανο συμφωνα με τον κωδικα μονο τη νύχτα ομως και φυσικα αυτο προυποθετει οτι ο αλλος δεν παει πανω απο το οριο. Φυσικα δεν προβλεπει ο ΚΟΚ οτι εχεις δικαιωμα να μην αφησεις τον αλλο να περασει επειδη παει με πολλα. Αυτο οπως καταλαβαινεις ειναι θεμα οδηγων και το συζητησαμε πριν. Βασικα δεν κανω τον εξυπνο' date=' αλλα το α,β,γ (τα οποια στο περιπου θα θυμομουνα) τα πηρα απο site με τον κωδικα. To full κειμενο λεει : Άρθρο 37 Ηχητικές και φωτεινές προειδοποιήσεις 1. Η χρήση ηχητικών οργάνων προειδοποίησης επιτρέπεται μόνο: α) Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την αποφυγή δυστυχήματος. β) Εκτός κατοικημένων περιοχών, κατά το προσπέρασμα για να ειδοποιηθεί ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος, αν αυτό είναι απαραίτητο. γ) Όταν μεταφέρονται με οχήματα άτομα, τα οποία κινδυνεύουν ή έχουν άμεση ανάγκη ιατρικής βοήθειας. 2. Η χρήση των ηχητικών οργάνων πρέπει να μην παρατείνεται πέραν του απολύτως αναγκαίου χρόνου. 3. Οι οδηγοί αυτοκινήτων οχημάτων μπορούν την νύκτα, αντί ηχητικών προειδοποιήσεων, να δίνουν τις φωτεινές προειδοποιήσεις, του άρθρου 36 παρ. 4 του παρόντος Κώδικα. 4. Ο οδηγός σχολικού λεωφορείου ή οχήματος μεταφοράς ατόμων με μειωμένη κινητικότητα οφείλει να έχει αναμμένο το σύστημα φωτεινού συναγερμού, όσο χρόνο διαρκεί η επιβίβαση ή αποβίβαση. 5. Οι οδηγοί αυτοκινήτων οχημάτων, εκτός από την περίπτωση ακινησίας του οχήματος, επιτρέπεται να θέτουν σε λειτουργία το σύστημα φωτεινού συναγερμού μόνο, όταν κινδυνεύουν τρίτοι από το δικό τους όχημα. Σιγουρα πολλες διαταξεις του κωδικα ειναι πολυ αυστηρες και καποιες ακυρες αλλα με την κορνα εχει παραγινει. Πριν αναψει το φαναρι εχω τον βλακαμα απο πισω να κορναρει επειδη ειδε το πεζοφαναρο να γινεται κοκκινο.[/quote'] lol. ακριβως το ιδιο διαβαζα, απλα δεν βρηκα το σωστο αρθρο. δικιο εχεις για την κορνα στα φαναρια. αλλα μαλλον θες να την ακους και στις εθνικες. οπως και να'χει, απ'αυτα που ελεγα πριν δεν αναιρεθηκε κατι. δηλαδη, η αριστερη λωριδα χρησιμοποιειται μονο για προσπεραση. και αν θες εξηγησε λιγο και αυτο "Ειναι πιθανο συμφωνα με τον κωδικα μονο τη νύχτα ομως και φυσικα αυτο προυποθετει οτι ο αλλος δεν παει πανω απο το οριο. Φυσικα δεν προβλεπει ο ΚΟΚ οτι εχεις δικαιωμα να μην αφησεις τον αλλο να περασει επειδη παει με πολλα." ειναι ξεχωριστες διαταξεις του κωδικα η υπερβαση του οριου ταχυτητας και οι κανονες που διεπουν μια νομιμη προσπεραση. δηλαδη, ανεξαρτητως με ποσα παραπανω πηγαινει ο απο πισω, ο μπροστα πρεπει να κανει δεξια(οταν μπορεσει φυσικα) τελος, θα αναγνωρισω την αγνοια μου για το θεμα της χρησιμοποιησης του σινιαλου με τα φωτα, αλλα δηλωνω οτι απο'δω και περα θα παρανομω εν γνωση μου (γιατι μεχρι τωρα παρανομουσα- σκετο). το σινιαλο το θεωρω πολυ πιο ευπρεπη τροπο ειδοποιησης του μπροστινου. τη χρηση του ετσι? οχι την καταχρηση.
bandito Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 τα καγκουρια κανεις δεν τα υπερασπιστηκε. τη γρηγορη οδηγηση ισως.αλλα εδω δε μιλαμε για τα καγκουρια' date=' αυτο ειναι αστικο φαινομενο και σπανια θα τους συναντησεις σε μια εθνικη. μιλαμε για συμπεριφορες που λαμβανουν χωρα σε Ε.Ο. και συνηθως αφορουν τελειως διαφορετικη συνομοταξια οδηγων απ΄τους καγκουρες. [/quote'] Τα καγκουρια υπάρχουν και στις εθνικές οδούς. Σε ένα ταξίδι μόλις 150 χιλιομετρων που έκανα πριν λιγες μέρες αγχώθηκα αρκετές φορές επειδή το κιτρινο-γουαου-seat είχε κολλησει στο μισο μέτρο πίσω μου κορνάροντας και παίζοντας τα φώτα και δεξιά μου είχε 2 αυτοκίνητα που είχαν την ίδια ταχύτητα με εμένα. Έκλεισα air-condition και μου βγήκε το λάδι να προσπεράσω (sorry που το αυτοκινητο μου δεν εχει 700 άλογα). ps: να υποθεσω οτι τις 1-2 φορες που καποιος καγκουρας σε περασε, ξενερωσες τη ζωη σου? συγγνωμη για το υφος αλλα πολυ επιθετικα μπηκες στο topic- και σχεδον ησουν και off-topic. Δεν έχει τύχει να πετύχω καγκουράμαξο που να μπορεί να με περάσει (οκ, είναι άδικο το ξέρω, αλλα εχω μηχανή ). Μου αρέσει και εμένα η ταχύτητα, αλλά δεν μπορώ να επιβάλλω στον άλλον να κόψει τον λαιμό του να κάνει στην άκρη. Επιπλέον η γρήγορη οδήγηση *γενικώς* είναι δολοφονικό όπλο, και επαναλαμβάνω οτι αν εσύ είσαι συνετός, δεν σημαίνει οτι είναι και οι άλλοι. Και εγώ μπορεί να κουβαλάω ενα περιστροφο στην τσέπη μου χωρίς να εχω σκοτώσει ποτέ κανεναν, αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι γενικά πρέπει να υπερασπιζόμαστε την κατοχή όπλου. Όπως έλεγε λοιπον παλια και ο καιζερ για τις μηχανές, ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος να τσακιστώ να κάνω στην άκρη. Θα κάνω ΟΤΑΝ μπορώ. Δηλαδή , αν σου στερήσω 2 λεπτά γρηγορης οδήγησης για να μην κάνουμε κωλοτούμπες θα πάθεις τίποτα; Κανε ενα κοπο και ρίξε μια ματιά στα στατιστικά. Ένας πόλεμος εχει πολύ λιγοτερα θύματα απο μια έξοδο ενος τριημέρου. Και με 40 χιλιόμετρα ΔΕΝ πεθαίνεις. Πριν 2 χρόνια εδώ στην γειτονιά μου , πέθανε μια κοπέλα απο την μηχανή του προπορευόμενου Punto (την αποκεφάλισε) Ενδεχομένως ο τυπος στο punto να πιστευε για τον εαυτό του οτι ειναι ο σουπερ γαμάω-και-δερνω, αλλα μαζί με το δικό του κεφάλι πηρε και ενα άλλο (στην κυριολεξία). Δεν είναι κακό να βάλεις λιγο νερο στο κρασί σου και να πας στα Μέγαρα να τρέξεις. Και θα το ευχαριστηθείς και θα έχουμε λιγοτερα θύματα (δεν εννοώ εσένα, γενικά μιλάω)
the_end Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Τα καγκουρια υπάρχουν και στις εθνικές οδούς. Σε ένα ταξίδι μόλις 150 χιλιομετρων που έκανα πριν λιγες μέρες αγχώθηκα αρκετές φορές επειδή το κιτρινο-γουαου-seat είχε κολλησει στο μισο μέτρο πίσω μου κορνάροντας και παίζοντας τα φώτα και δεξιά μου είχε 2 αυτοκίνητα που είχαν την ίδια ταχύτητα με εμένα. Έκλεισα air-condition και μου βγήκε το λάδι να προσπεράσω (sorry που το αυτοκινητο μου δεν εχει 700 άλογα). Δεν έχει τύχει να πετύχω καγκουράμαξο που να μπορεί να με περάσει (οκ' date=' είναι άδικο το ξέρω, αλλα εχω μηχανή ). Μου αρέσει και εμένα η ταχύτητα, αλλά δεν μπορώ να επιβάλλω στον άλλον να κόψει τον λαιμό του να κάνει στην άκρη. Επιπλέον η γρήγορη οδήγηση *γενικώς* είναι δολοφονικό όπλο, και επαναλαμβάνω οτι αν εσύ είσαι συνετός, δεν σημαίνει οτι είναι και οι άλλοι. Και εγώ μπορεί να κουβαλάω ενα περιστροφο στην τσέπη μου χωρίς να εχω σκοτώσει ποτέ κανεναν, αλλα αυτο δεν σημαίνει οτι γενικά πρέπει να υπερασπιζόμαστε την κατοχή όπλου. Όπως έλεγε λοιπον παλια και ο καιζερ για τις μηχανές, ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος να τσακιστώ να κάνω στην άκρη. Θα κάνω ΟΤΑΝ μπορώ. Δηλαδή , αν σου στερήσω 2 λεπτά γρηγορης οδήγησης για να μην κάνουμε κωλοτούμπες θα πάθεις τίποτα; Κανε ενα κοπο και ρίξε μια ματιά στα στατιστικά. Ένας πόλεμος εχει πολύ λιγοτερα θύματα απο μια έξοδο ενος τριημέρου. Και με 40 χιλιόμετρα ΔΕΝ πεθαίνεις. Πριν 2 χρόνια εδώ στην γειτονιά μου , πέθανε μια κοπέλα απο την μηχανή του προπορευόμενου Punto (την αποκεφάλισε) Ενδεχομένως ο τυπος στο punto να πιστευε για τον εαυτό του οτι ειναι ο σουπερ γαμάω-και-δερνω, αλλα μαζί με το δικό του κεφάλι πηρε και ενα άλλο (στην κυριολεξία). Δεν είναι κακό να βάλεις λιγο νερο στο κρασί σου και να πας στα Μέγαρα να τρέξεις. Και θα το ευχαριστηθείς και θα έχουμε λιγοτερα θύματα (δεν εννοώ εσένα, γενικά μιλάω)[/quote'] χαιρομαι για 2 πραγματα. το πρωτο ειναι οτι πλεον συμφωνουμε αρκετα. και το δευτερο οτι τα εγραψα στο προηγουμενο post(λιγοτερος κοπος). εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανεις ακρη. αλλα ΟΧΙ να να-τσακιστεις-ρε-πουστη-να-κανεις-ακρη-γαμω-το-στανιο-μου. το εγραψα και πριν και φανταζομαι οτι συμφωνουμε. συμφωνω επισης οτι οντως η οδηγικη ικανοτητα(και εννοω σε οριακες συνθηκες-δηλαδη καποιος να σκιζει τ'αμαξι του) δε συμπορευεται με την ασφαλη οδηγηση. τις περισσοτερες φορες. αλλα απ'την αλλη σε μια οχι εσκεμμενα προκληθεισα οριακη συνθηκη, ο "καγκουρας", ο γρηγορος, αυτος που εχει κηνυγησει μονος του το οριο καποια στιγμη, τις περισσοτερες φορες θα αντιδρασει καλυτερα απ'το μεσο, συντηρητικο(οχι με την κακη εννοια) και αμυντικης φιλοσοφιας οδηγο. για την πιστα συμφωνω απολυτα. αλλα σχεδον δεν εχουμε πιστα. ps: σημερα, ακομα και zx-12r να'χεις κινδυνευεις να χασεις απο καποιον "καγκουρα". μερικοι εχουν τρελα λεφτα και το αμαξι ειναι ο κυριος αποδεκτης.
bandito Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 χαιρομαι για 2 πραγματα. το πρωτο ειναι οτι πλεον συμφωνουμε αρκετα. και το δευτερο οτι τα εγραψα στο προηγουμενο post(λιγοτερος κοπος). εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να κανεις ακρη. αλλα ΟΧΙ να να-τσακιστεις-ρε-πουστη-να-κανεις-ακρη-γαμω-το-στανιο-μου. Συμφωνώ. Αυτο σημαίνει οτι δεν χρειάζεται να κολλήσεις στο μισό μέτρο' date=' δεν χρειάζεται να κορνάρνεις σαν μανιακός, ούτε να κανεις strobo με την μεγάλη σκάλα. Ενα φλας αρκεί. το εγραψα και πριν και φανταζομαι οτι συμφωνουμε. συμφωνω επισης οτι οντως η οδηγικη ικανοτητα(και εννοω σε οριακες συνθηκες-δηλαδη καποιος να σκιζει τ'αμαξι του) δε συμπορευεται με την ασφαλη οδηγηση. Συμφωνώ. Η οδηγική εμπειρία δεν κερδίζεται τρέχοντας αλλα με ώρες στο τιμόνι. Και οτι κάποιος που τρέχει μπορεί να αντιδράσει καλύτερα δεν σημαίνει οτι κάποιος που δεν τρέχει δεν μπορεί να αντιδράσει το ίδιο καλά. τις περισσοτερες φορες. αλλα απ'την αλλη σε μια οχι εσκεμμενα προκληθεισα οριακη συνθηκη, ο "καγκουρας", ο γρηγορος, αυτος που εχει κηνυγησει μονος του το οριο καποια στιγμη, τις περισσοτερες φορες θα αντιδρασει καλυτερα απ'το μεσο, συντηρητικο(οχι με την κακη εννοια) και αμυντικης φιλοσοφιας οδηγο. Οσο πιθανό είναι να αντιδράσει καλύτερα σε μια συγκεκριμένη στιγμή, τόσο πιθανό ειναι υπερκτιμώντας τις δυνάμεις του να κάνει κακό σε μια άλλη. Και νομιζω οτι το δεύτερο είναι πιο πιθανό απο το πρώτο. για την πιστα συμφωνω απολυτα. αλλα σχεδον δεν εχουμε πιστα. Η διαφωνία μου ξέρεις που ειναι ; Δεν είναι ωραίο να διαφημιζεις την γρήγορη οδήγηση, γιατι όπως προανέφερα γίνεται πιο εύκολα φονικό όπλο απ'οτι πηγή οδηγικής εμπειρίας. Η δικαιολογία "τρέχω αλλα και οι παππουδες ειναι δολοφόνοι", δεν εχει ως αποτέλεσμα καλύτερους οδηγούς αλλα περισσότερους νεκρούς. Πολύ πιθανό το topic αυτο να το διαβάζουν 15άχρονοι που δεν έχουν πιάσει τιμόνι στην ζωή τους. Τι πιστευεις οτι κερδίζουν απο το γνωμικό "ο γρήγορος οδηγός αντιδράει καλύτερα;". Οι 8 στους δέκα σπασμένα αυτοκίνητα, ο ενας σπασμένα χέρια και πόδια, και 1 τυχερός οδηγική εμπειρία. Αν αυριο , μεθαύριο το παιδί σου (λέμε τώρα) σου ζητήσει αυτοκίνητο θα του πεις "λιώσε το όπου μπορεις να αποκτήσεις εμπειρία"; Και αν μέχρι να αποκτήσει εμπειρία, αποκτήσει και κανένα κουσούρι; ps: σημερα, ακομα και zx-12r να'χεις κινδυνευεις να χασεις απο καποιον "καγκουρα". μερικοι εχουν τρελα λεφτα και το αμαξι ειναι ο κυριος αποδεκτης. Ε ναι αυτούς δεν τους πετυχαίνεις εύκολα. Μιλάω για τον καθημερινό spoiler, barometra, ηχοσύστημα κάγκουρα. Αλλα για πες, υπαρχουν φτιαγμενα αυτοκίνητα με 0-100 κατω απο τα 3 sec? Δεν σπινιάρουν τόσα άλογα οταν ξεκινάνε;
the_end Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Συμφωνώ. Αυτο σημαίνει οτι δεν χρειάζεται να κολλήσεις στο μισό μέτρο' date=' δεν χρειάζεται να κορνάρνεις σαν μανιακός, ούτε να κανεις strobo με την μεγάλη σκάλα. Ενα φλας αρκεί. Συμφωνώ. Η οδηγική εμπειρία δεν κερδίζεται τρέχοντας αλλα με ώρες στο τιμόνι. Και οτι κάποιος που τρέχει μπορεί να αντιδράσει καλύτερα δεν σημαίνει οτι κάποιος που δεν τρέχει δεν μπορεί να αντιδράσει το ίδιο καλά. Οσο πιθανό είναι να αντιδράσει καλύτερα σε μια συγκεκριμένη στιγμή, τόσο πιθανό ειναι υπερκτιμώντας τις δυνάμεις του να κάνει κακό σε μια άλλη. Και νομιζω οτι το δεύτερο είναι πιο πιθανό απο το πρώτο. Η διαφωνία μου ξέρεις που ειναι ; Δεν είναι ωραίο να διαφημιζεις την γρήγορη οδήγηση, γιατι όπως προανέφερα γίνεται πιο εύκολα φονικό όπλο απ'οτι πηγή οδηγικής εμπειρίας. Η δικαιολογία "τρέχω αλλα και οι παππουδες ειναι δολοφόνοι", δεν εχει ως αποτέλεσμα καλύτερους οδηγούς αλλα περισσότερους νεκρούς. Πολύ πιθανό το topic αυτο να το διαβάζουν 15άχρονοι που δεν έχουν πιάσει τιμόνι στην ζωή τους. Τι πιστευεις οτι κερδίζουν απο το γνωμικό "ο γρήγορος οδηγός αντιδράει καλύτερα;". Οι 8 στους δέκα σπασμένα αυτοκίνητα, ο ενας σπασμένα χέρια και πόδια, και 1 τυχερός οδηγική εμπειρία. Αν αυριο , μεθαύριο το παιδί σου (λέμε τώρα) σου ζητήσει αυτοκίνητο θα του πεις "λιώσε το όπου μπορεις να αποκτήσεις εμπειρία"; Και αν μέχρι να αποκτήσει εμπειρία, αποκτήσει και κανένα κουσούρι; Ε ναι αυτούς δεν τους πετυχαίνεις εύκολα. Μιλάω για τον καθημερινό spoiler, barometra, ηχοσύστημα κάγκουρα. Αλλα για πες, υπαρχουν φτιαγμενα αυτοκίνητα με 0-100 κατω απο τα 3 sec? Δεν σπινιάρουν τόσα άλογα οταν ξεκινάνε;[/quote'] να ξεκινησω απ'το τελευταιο και να το κλεισουμε κιολας γιατι ειναι waaaaaaay off topic. οντως, δεν υπαρχει αυτοκινητο με εγκριση για το δρομο που να κανει κατω απο 3sec το 0-100(ακομα δεν εχει ερθει veyron στην ελλαδα). αλλα επισης δεν υπαρχει και μηχανη που να μπορει στο δρομο να κανει κατι αντιστοιχο(σε dragster σαφως και μπορει). τωρα, στα πιο σοβαρα. οι αληθεια ειναι οτι φανηκαν μερικες αποψεις που εχω για καποιες κατηγοριες οδηγων αλλα αυτο εγινε πολυ διακριτικα(στο θεμα γρηγορη οδηγηση) και σιγουρα δεν εγινε καμια διαφημιση. για τον πολυ απλο λογο οτι ειναι δικοπο μαχαιρι. εγω προτιμω εναν οδηγο που να ξερει τα ορια τα δικα του και του αυτοκινητου. και πιστευω οτι η πλειοψηφια δεν γνωριζει κανενα απ'τα δυο αυτα ορια. το "δικοπο" της υποθεσης ειναι πώς θα μαθει καποιος αυτα τα ορια εφ'οσον δεν εχει παει στην πιστα-και φανταζομαι οτι η πιστα δεν ειναι στο καθημερινο προγραμμα των "καγκουρων"(η απαντηση ειναι προφανης-παρανομωντας, αλλα οσο το δυνατο γινεται πιο συνετα. αλλα η παρανομια απο μονη της δειχνει ελλειψη συνεσης). οποτε μετα απ'αυτο το φαυλο κυκλο καταλαβαινεις γιατι συνειδητα δε θα διαφημιζα (και πιστευω οτι δεν το εκανα) τη "γρηγορη" οδηγηση. αυτο που οντως προσπαθησα να διαφημισω ειναι η αξια της παιδειας - που ειναι προφανες οτι λειπει απο ολους μας ειτε λιγο ειτε πολυ- και της προληψης-και οχι καταστολης. και κλεινοντας, να πω οτι κατα τη γνωμη μου δε φτανουν απλα πολλες ωρες στο τιμονι. προφανως, οσο περισσοτερο οδηγας αναλογικα περισσοτερες ειναι και οι διαφορετικες καταστασεις στις οποιες θα εμπλακεις και θα σου δωσουν παραπανω εμπειρια. αλλα απ'την αλλη μπορω να σκεφτω πολλα παραδειγματα ανθρωπων που ξερω, που οδηγουν μανιωδως(ποσοτικο, οχι τροπικο) αλλα δε βελτιωνοναι καθολου. +οσους φτανουν σε μια ηλικια και επειδη εχουν δει 2-3 πραγματα τα ματια τους, νομιζουν οτι η βελτιωση(οδηγικη) ειναι κατι που αφορα μονο τους αλλους.και φυσικα ο,τι λαθος τυχαινει να κανουν το επαναλαμβανουν σταθερα.(το τελευταιο αφορα παμπολλες εκφανσεις της καθημερινης ζωης- σκεψου πχ με ποσους "μεγαλους" αδυνατεις να συζητησεις πολιτικα θεματα επειδη ειναι κολλημενοι). για να χαλαρωσω το κλιμα, παρτε ενα βιντεακι μ'εναν υπερκαγκουρα σε μια ταχυτατη αλλα και ασφαλεστατη βολτα. http://videos.streetfire.net/search/ride+in+a+supra/0/9b2495cc-413a-49ab-909e-980a003e5f46.htm
Super Moderators paredwse Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Super Moderators Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 [...] Σιγουρα πολλες διαταξεις του κωδικα ειναι πολυ αυστηρες και καποιες ακυρες αλλα με την κορνα εχει παραγινει. Πριν αναψει το φαναρι εχω τον βλακαμα απο πισω να κορναρει επειδη ειδε το πεζοφαναρο να γινεται κοκκινο. Εκεί αξίζει να έχεις χρόνο και διάθεση για πλάκα. Να'ναι ο τύπος κολλημένος από πίσω σου, να βλέπει πράσινο και να χτυπήσει κόρνα; Τραβάς χειρόφρενο επί τόπου και βγαίνεις έξω και του λες "χάλασε, σόρρυ, μήπως μπορείς να μου δανείσεις την κόρνα σου για να το φτιάξω;". Κι από 'κει και πέρα, αρχίζει το γέλιο...
ItsToasted Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Ειδα τις προαλλες ενα βιντεακι στο Ytube νομιζω. Ενας 15χρονος με μια μπεμπα να τον κυνιγανε 3 περιπολικα. Η ταχυτιτα του μεχρι και 150Mph.Σε ολο το βιντεο οι αστυνομια που τον καταδιωκε εγινε 3 φορες κυνδινος για τους αλλους οδηγους με τα περιπολικα να χανουν τον ελεγχο και να περνανε καθετα δρομους ταχιας. Το 15χρονο ουτε μια φορα δεν εκανε οδηγικο λαθος και σταματισε οταν τελιωσε η βενζινη! Δυστιχως μετα τα 35 τα αντανακλαστικα πεφτουν, και δεν το εχω πει εγω αλλα οι γιατροι.Οποτε η ελλιψη εμπειριας δεν ειναι οτι χειροτερο. Οσο για τους καγκουρες. Οδηγο μολις δυο χρονια και πραγματικα ποτε δεν βιαζομαι να φτασω στον προορισμο μου.Ξερω οτι το ξαρα δεν θα με κρατισει στο δρομο ουτε εχει σουπερ φρενα και για αυτο δεν τρεχω ουτε οταν ειμαι μονος στον δρομο. Βλεπω ομως κατι καγκουρια που νομιζουν οτι οδηγουν μονοθεσιο επιδει εχουν ριξει 10κ ε στον κουβα τους. Βεβαια απο αεροδυναμικη δεν ξερουν πολλα πραγματα και απο το πλαισιο του αμαξιου , ετσι νομιζουν οτι ειναι το ιδιο το punto 95 στα 250hp και το μαμα Astra OPC για παραδειγμα.Το ιδιο οι χαμιλες Αpex και το ιδιο να κοβουν μια σπιρα απο τις δικες τους αναρτισεις.
Critter Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Εκεί αξίζει να έχεις χρόνο και διάθεση για πλάκα. Να'ναι ο τύπος κολλημένος από πίσω σου, να βλέπει πράσινο και να χτυπήσει κόρνα; Τραβάς χειρόφρενο επί τόπου και βγαίνεις έξω και του λες "χάλασε, σόρρυ, μήπως μπορείς να μου δανείσεις την κόρνα σου για να το φτιάξω;". Κι από 'κει και πέρα, αρχίζει το γέλιο... paredwse ο πατερας μου κανει κατι τετοια. Ακου σκηνικο. Μολις ειχα παρει το διπλωμα, για κανα μηνα εβγαινα στο δρομο μαζι του για να συνηθισω και επισης για να βεβαιωθει οτι ολα πανε καλα για να μην ανυσηχει. Σε καποια στιγμη ειμαστε σε ενα φαναρι και μολις αναβει το πεζοφαναρο κοκκινο βαζω ταχυτητα και παω να κρατησω ισορροπια. Το αμαξι ομως μου εσβησε και το ξεκινησα με το που αναψε πρασινο. Πραγμα που σημαινει οτι θα ξεκινουσα σε 2 sec καθυστερηση.Ε! ο απο πισω παταει κορνα και δεν ελεγε να την αφησει (και φυσικα ειχα το Ν απο πισω). Οποτε μου πεταει την ατακα "Ωραια, τωρα τραβα χειροφρενο, κατεβα και δεσε τα κορδονια σου!!!!"...Μουαχαχαχαχαχα...Ειχε πολυ φαση οπως εγινε το σκηνικο. Η μλκια ηταν οτι δεν ειχα κορδονια στα συγκεκριμενα παπουτσια οποτε περιοριστηκα στο να φυγω με πορτοκαλι με αποτελεσμα να πιασει τον αλλο κοκκινο (δεν ηταν σε κανα κεντρικο δρομο οποτε μονο αυτουνου τα νευρα εσπασα αφου πρωτα μου τα εσπασε αυτος μιας και μολις ειναι κανεις νεος οδηγος αγχωνεται οταν του κορναρουν)......
Super Moderators paredwse Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Super Moderators Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 paredwse ο πατερας μου κανει κατι τετοια. Ακου σκηνικο.Μολις ειχα παρει το διπλωμα' date=' για κανα μηνα εβγαινα στο δρομο μαζι του για να συνηθισω και επισης για να βεβαιωθει οτι ολα πανε καλα για να μην ανυσηχει. Σε καποια στιγμη ειμαστε σε ενα φαναρι και μολις αναβει το πεζοφαναρο κοκκινο βαζω ταχυτητα και παω να κρατησω ισορροπια. Το αμαξι ομως μου εσβησε και το ξεκινησα με το που αναψε πρασινο. Πραγμα που σημαινει οτι θα ξεκινουσα σε 2 sec καθυστερηση.Ε! ο απο πισω παταει κορνα και δεν ελεγε να την αφησει (και φυσικα ειχα το Ν απο πισω). Οποτε μου πεταει την ατακα "Ωραια, τωρα τραβα χειροφρενο, κατεβα και δεσε τα κορδονια σου!!!!"...Μουαχαχαχαχαχα...Ειχε πολυ φαση οπως εγινε το σκηνικο. Η μλκια ηταν οτι δεν ειχα κορδονια στα συγκεκριμενα παπουτσια οποτε περιοριστηκα στο να φυγω με πορτοκαλι με αποτελεσμα να πιασει τον αλλο κοκκινο (δεν ηταν σε κανα κεντρικο δρομο οποτε μονο αυτουνου τα νευρα εσπασα αφου πρωτα μου τα εσπασε αυτος μιας και μολις ειναι κανεις νεος οδηγος αγχωνεται οταν του κορναρουν)......[/quote'] Χαιρετώ τον πατέρα σου, πολύ σωστός!
Critter Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Αρθρο 17 : Ο οδηγός επιτρέπεται να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα μόνο εφόσον μπορεί να το κάνει χωρίς κίνδυνο ή παρακώλυση της κυκλοφορίας και εφόσον προειδοποιήσει έγκαιρα γι' αυτό, σύμφωνα με το άρθρο 21 παρ. 2 του παρόντος Κώδικα. Αρθρο 21 παρ 2 : Πριν από κάθε αλλαγή κατεύθυνσης ή ελιγμό για στάθμευση ο οδηγός υποχρεούται να καταστήσει έγκαιρα γνωστή την πρόθεσή του αυτή χρησιμοποιώντας για το σκοπό αυτόν τους δείκτες κατεύθυνσης Συμφωνα λοιπον με το αρθρο 17 δεν γινεται σαφες ποτε γινεται επικινδυνη η προσπεραση. Εγω ναι μεν υποχρεουμε να κανω δεξια αν αντιληφθω οτι καποιος θελει να με προσπερασει αλλα αν οπως ειπωθηκε δεν μπορω να το κανω αυτο γιατι στην αλλη λωριδα υπαρχει συνεχης ροη, προφανως δεν θα κανω γιατι κινδυνευω. Επισης αυτοι που κολανε απο πισω προκαλουνε κινδυνο επομενως συμφωνα με το αρθρο ειναι παρανομοι. Τελος με λιγα λογια αυτος που παει να με προσπερασει κανοντας τις 3 παρανομιες που περιεγραψα σε προηγουμενο ποστ δεν μπορει να εχει το σεβασμο μου και αν μου τη βαρεσει μπορει να μην τον αφησω να περασει. Στην τελικη οσο κατακριτεος ειναι αυτος αλλο τοσο ειμαι και γω.3 παρανομιες εναντι μιας . Το αρθρο 21 ειναι αφιερωμενο στην ασφαλιστικη εταιρια που ειπε στον KX οτι τα φλασ ειναι προαιρετικα!Ελεος δλδ.
Kandinsky Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Όσον αφορά τα φώτα, πολύ σύντομα θα γίνει υποχρεωτική η οδήγηση με τα φώτα αναμμένα και την ημέρα (όπως οι μηχανές δλδ) μια και έχει αποδειχθεί ότι το μέτρο μειώνει τα ατυχήματα. Σε γενικές γραμμές, αυτό που ειπώθηκε πριν είναι σωστό : Ο τρόπος που σε αναγκάζει ο άλλος να φύγεις απ' την πορεία του μετράει πάρα πολύ. Προσωπικά, όποτε βλέπω αυτοκίνητο να έρχεται πίσω μου με μεγαλύτερη ταχύτητα, πραγματικά προσπαθώ να κάνω στην άκρη αλλά δε δέχομαι να με αγχώνει και να με εκνευρίζει με την καφρίλα του. Σα bottomline πιστεύω ότι αν όλοι μας κόβαμε ένα 5% της καφρίλας μας σαν λαός και σκεφτόμασταν τον διπλανό, θα ήμασταν κατά πολύ καλύτεροι. Κι αυτό όχι μόνο στην οδήγηση αλλά σε κάθε τομέα της ζωής μας.
adi32 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 φυσικα αν η μεσαια λωριδα εχει κινηση και ηδη εσυ τους προσπερνας και δεν πηγαινεις με την ιδια ή < ταχυτητα με αυτους τον γραφεις στα @@ σου αυτον που αναβοσβηνει τα φωτα και οταν βρεις ελευθερη τη μεσαια τοτε κανεις δεξια να περασει δεν απαιτει κανεις να τσακιστεις να σφηνωθεις δεξια αμεσως να περασει αυτος ΥΓ οταν λεω τρεχω δεν εννοω ουτε δεν υπολογιζω τιποτα και παω σαν τρελλος τρεχω οταν υπαρχει μεγιστη ασφαλεια στο δρομο δεν κανω σφηνες γιατι ειναι εγκληματικο για τους αλλους προτιμω να τρεχω σε ερημους ορεινους δρομους με 80-100 παρα σε ευθειες με 200
Critter Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 δεν απαιτει κανεις να τσακιστεις να σφηνωθεις δεξια αμεσως να περασει αυτος Οταν κολαει στα 2 μετρα απο πισω σου ο άλλος, ΑΠΑΙΤΕΙ να κανεις αμεσως δεξια.
adi32 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 σορυ δεν το διατυπωσα καλα εννουσα εγω δεν απαιτω απο σενα να κανεις αυτο οταν σου συμβει οποιος το απαιτει απλα τον γραφεις μεχρι να ελευθερωθει ο δρομος αλλα δεν προσπαθεις να τον εκνευρισεις περισσοτερο γιατι αυτο θα προκαλεσει χειροτερα
djapal Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 22 Αυγούστου 2006 πολύ Need for speed παίζουν αυτοί,πολύ Max Power διαβάζουν, πολύ Fast & Furious βλέπουν....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.