Προς το περιεχόμενο

Έλληνες οδηγοί...


djapal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχήν καλησπέρα και ..καλό τέλος διακοπών! Εμένα τελείωσαν προχτές. Είχα πάει με το αυτοκίνητό μου και πέρασα από ΕΟ προς Πάτρα. Αυτό που παρατήρησα είναι τελικά το πόσο καραγκιόζηδες είμαστε σαν οδηγοί.

Αναφέρομαι στο θέμα "βοηθητική λωρίδα". Απορώ αν γνωρίζει κανένας τι σκοπό έχει τελικά... Μάλλον όλοι νομίζουν ότι εκεί πρέπει να οδηγάνε οι "αργοί" και απλά οι άλλοι να προσπερνάνε εύκολα από την κανονική λωρίδα για να μη χρειαστεί φυσικά να μπουν στο αντίθετο ρεύμα. Κα επειδή οδηγούσα και χαράματα, παρατήρησα ότι όλοι ήταν τόσο βιαστικοί (χαλαρώστε ρε παιδιά, διακοπές πάτε!) που τα δυνατά φώτα έπεφταν σύννεφο! Και καλά, κάνε στην άκρη ρε μεγάλε να περάσω.

Έλεος δηλαδή. Δε βλέπω τελικά να αλλάζουμε και ποτέ...

  • Απαντ. 267
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

ειναι η παιδεια που μας λειπει φιλε μου και η οδηγηση ειναι απλα η κορυφη του παγοβουνου το θεμα ειναι πως δεν εχουμε και τους καταλληλους δρομους για να τρεχουμε αλλα παρολα αυτα εμεις του δινουμε και καταλαβαινει

Δημοσ.

συμφωνω απολυτως για τα προβληματα παιδειας που δειχνει στην οδηγηση του ο ελληνας.

αλλα ειδικα στο συγκεκριμενο δρομο (1,5 λωριδα ανα κατευθυνση και ελλειψη διαχωριστικου διαζωματος) ειναι αναγκαιο κακο η χρησιμοποιηση της λωριδας αναγκης.σχεδον βοηθαει θα ελεγα στην ομαλοτερη διεξαγωγη της κυκλοφοριας των αυτοκινητων.και λεω ομαλοτερη γιατι πιστευω οτι αν κανεις δεν τη χρησιμοποιουσε τοτε τα πραγματα θα ταν πολυ χειροτερα.

σκεφτειτε ολες οι προσπερασεις στην Ε.Ο. Αθηνων-Πατρων να γινονταν απο το αντιθετο ρευμα-γιατι μη μου πει κανεις οτι υπαρχει περιπτωση να μη γινουν προσπερασεις.

σε οποιοδηποτε αλλο δρομο με 2 ή 3 λωριδες+τη βοηθητικη ανα κατευθυνση σαφως και ειναι απαραδεκτη η χρηση της βοηθητικης, για ολους τους προφανεις λογους.

Δημοσ.
αλλα παρολα αυτα εμεις του δινουμε και καταλαβαινει

 

Μα εκεί είναι το θέμα. Και όχι τίποτε άλλο, αλλά σε βρίζουν και από πάνω επειδή δεν μπαίνεις στη βοηθητική για να τους διευκολύνεις και να τρέξουν! Ε πότε!!!

Τελικά μου φαίνεται πρέπει να ακολουθούμε τον άγραφο "οδηγητικό" νόμο των Ελλήνων, αλλιώς θα τ'ακούμε κι από πάνω...

Δημοσ.

sorry κιολας, αλλα μαλλον δεν καταλαβαινετε οτι ειναι θεμα ΚΑΙ δικης ασφαλειας να μπειτε στη βοηθητικη και να διευκολυνετε την προσπεραση του αλλου.

το τι θα κανει ο αλλος ειναι δικο του θεμα και οχι δικο σας.

αυτος ο "αγραφος οδηγητικος νομος" που λες, στο συγκεκριμενο δρομο, εχει αριστη εφαρμογη.

μιλαμε για το χειροτερο δρομο στην ελλαδα.σκεφτειτε ποσα ΠΑΡΑΠΑΝΩ ατυχηματα θα γινουν, αν ολοι προσπερνουν απο το αντιθετο ρευμα. ή σκεφτειτε να εχετε καποιον (βλακα) κολλημενο πισω σας στα 2 μετρα και ενω κινειστε με 100-120χλμ/ωρα.

 

το βασικο θεμα στην αυτοκινηση ειναι η ασφαλεια, η δικη μας και του αλλου.

οχι το να σε "βρίζουν και από πάνω επειδή δεν μπαίνεις στη βοηθητική για να τους διευκολύνεις και να τρέξουν! Ε πότε!!!"

 

φιλικα

Δημοσ.

Μη μου πείς πάντως οτι δε προσπέρασες εύκολα κάποιο φορτηγό που ήταν στη βοηθητική λωρίδα για να σε διευκολύνει;Φαντάσου τα φορτηγά να μη χρησημοποιούσαν τη λωρίδα αυτή;

Ο δρόμος αυτός είναι από τους πιο επικίνδυνους στην έυρώπη και πρέπει να γίνουν πολλά. Μεχρι τότε όμως το να διευκολύνεις κάποιον πατώντας και λίγο στη βοηθητική δεν είναι και τόσο κακό.

Δημοσ.
αλλα ειδικα στο συγκεκριμενο δρομο (1,5 λωριδα ανα κατευθυνση και ελλειψη διαχωριστικου διαζωματος) ειναι αναγκαιο κακο η χρησιμοποιηση της λωριδας αναγκης.σχεδον βοηθαει θα ελεγα στην ομαλοτερη διεξαγωγη της κυκλοφοριας των αυτοκινητων.

 

Ναι,αλλά το θέμα είναι ότι σε τέτοιους δρόμους αν πας με 90-100 είναι υπέρ-αρκετό και για θέμα ασφάλειας φυσικά. Εξάλλου όλο στροφές είναι. Αλλά το να "κάνεις τα φώτα" στον άλλο για να τρέξεις εσύ με 140-150, ε αυτό παραπάει. Δε λέω, αν κάποιος πάει με 50-60, ας πάει κι εκεί για να μην εμποδίζει την κίνηση. Αυτό δυστυχώς το παρατήρησα εκεί που πήγα διακοπές.

Οι δρόμοι αρκετά στενοί και ο άλλος να παααααααααααααααααέι με το πάσο του επειδή θέλει να δει το τοπίο ή οτιδήποτε άλλο, χωρίς να υπολογίζει την ουρά που σέρνει!!!

Αλλά όχι ρε παιδιά να κινούμαστε κανονικά (για τέτοιο δρόμο πάντα μιλώντας) και να έχουμε φάει όλους τους προβολείς με το τσουβάλι. Μου θύμισε λίγο ΕΟ από παραλιακή κάτω κάτω όπου δε μπορείς να πας στη μέση γιατί, ένα περίεργο πράγμα, όλοι νομίζουν ότι στη μεσαία πας με όσο θες, αφού σου λέει ο άλλος... ε μεγάλε πήγαινε αριστερά να τρέξεις... άρα για να πας έστω με 100-120, πας αριστερή... όπου όμως θα τρως τα φώτα των γκαζιάρηδων... κλάση 140 και άνω. Πολύ φως να πάρει!

Λίγη λογική πια. Ας φτάσουμε και 10 λεπτά αργότερα. Τελικά το να εντυπωσιάσεις τη γκόμενα που κάθεται δίπλα σου με το να τρέχεις, μερικοί το έχουν δεδομένο...

Δημοσ.
Ναι' date='αλλά το θέμα είναι ότι σε τέτοιους δρόμους αν πας με 90-100 είναι υπέρ-αρκετό και για θέμα ασφάλειας φυσικά. Εξάλλου όλο στροφές είναι. Αλλά το να "κάνεις τα φώτα" στον άλλο για να τρέξεις εσύ με 140-150, ε αυτό παραπάει. Δε λέω, αν κάποιος πάει με 50-60, ας πάει κι εκεί για να μην εμποδίζει την κίνηση. Αυτό δυστυχώς το παρατήρησα εκεί που πήγα διακοπές.

Οι δρόμοι αρκετά στενοί και ο άλλος να παααααααααααααααααέι με το πάσο του επειδή θέλει να δει το τοπίο ή οτιδήποτε άλλο, χωρίς να υπολογίζει την ουρά που σέρνει!!!

Αλλά όχι ρε παιδιά να κινούμαστε κανονικά (για τέτοιο δρόμο πάντα μιλώντας) και να έχουμε φάει όλους τους προβολείς με το τσουβάλι. Μου θύμισε λίγο ΕΟ από παραλιακή κάτω κάτω όπου δε μπορείς να πας στη μέση γιατί, ένα περίεργο πράγμα, όλοι νομίζουν ότι στη μεσαία πας με όσο θες, αφού σου λέει ο άλλος... ε μεγάλε πήγαινε αριστερά να τρέξεις... άρα για να πας έστω με 100-120, πας αριστερή... όπου όμως θα τρως τα φώτα των γκαζιάρηδων... κλάση 140 και άνω. Πολύ φως να πάρει!

Λίγη λογική πια. Ας φτάσουμε και 10 λεπτά αργότερα. Τελικά το να εντυπωσιάσεις τη γκόμενα που κάθεται δίπλα σου με το να τρέχεις, μερικοί το έχουν δεδομένο...[/quote']

 

 

κοιταξε, προφανως διαφωνουμε αρκετα. καταλαβαινω ομως αυτο που λες "ας φτασουμε και 10 λεπτα αργοτερα". το θεμα ειναι οτι ο αλλος (ο οποιοσδηποτε αλλος) δεν το βλεπει απαραιτητα ετσι. για τους δικους του λογους θελει να τρεξει. καλα κανεις και τον (κατα)κρινεις και ειδικα εφ'οσον παρανομει. αλλα δε γινεται να επιβαλλεις εσυ στους αλλους πως θα οδηγησουν. δεν εισαι ουτε τροχαια, ουτε υπουργειο δημοσιας ταξης.

 

το θεμα ξαναλεω ειναι η ασφαλεια. πηγαινοντας με 100-110 στην αθηνων-πατρων(νομιμοτατα),αλλα με μια ουρα απο 5-6 αυτοκινητα πισω σου σε μικρη αποσταση δεν ειναι καθολου ασφαλες.

 

και τελος θα διαφωνησω πληρως με την κατακλειδα σου. το να γραφεις πως οσοι τρεχουν το κανουν για να εντυπωσιασουν τη γκομενα, μαλλον υποβιβαζει ολοκληρο το post σου.

Δημοσ.
και τελος θα διαφωνησω πληρως με την κατακλειδα σου.

 

Δε λέω ότι όλοι όσοι το κάνουν, ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Απλά ένα 90% σίγουρα. Τεσπα. Μου φαίνεται θα "παρανομώ" από δω και πέρα. Όχι τπτ άλλο, αλλά για να μην ακούω τον κάθε ένα να μου κορνάρει, να μου κάνει τα φώτα, να με βρίζει κτλ κτλ...

(BTW, ίσα ίσα επειδή οι δρόμοι δεν είναι και τόσο καλοί εκεί, δε θα έπρεπε να τρέχανε τόσο πολύ, για την ασφάλεια όλων)

Δημοσ.
δε γινεται να επιβαλλεις εσυ στους αλλους πως θα οδηγησουν. δεν εισαι ουτε τροχαια, ουτε υπουργειο δημοσιας ταξης.

 

Δεν είπα κάτι τέτοιο. Αλλά πρόσεξε. Όταν από το αντίθετο ρεύμα προειδοποιούν για μπλόκο, όλοι πάνε Παναγίτσες!!! Γιατί σου λέει ο άλλος, σιγά μην πληρώνω πρόστιμα. Και με το δίκιο του. Αλλά μετά πάλι τα ίδια. Δε μπορείς να αλλάξεις τη νοοτροπία του άλλου εύκολα. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Αλλά ξέρεις πότε συνετιζόμαστε; όταν φάμε κανένα πρόστιμο ή όταν συμβεί κάτι αντίστοιχο σε εμάς (χτύπα ξύλο). :-|

Δημοσ.
Δε λέω ότι όλοι όσοι το κάνουν' date=' ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία. Απλά ένα 90% σίγουρα. Τεσπα. Μου φαίνεται θα "παρανομώ" από δω και πέρα. Όχι τπτ άλλο, αλλά για να μην ακούω τον κάθε ένα να μου κορνάρει, να μου κάνει τα φώτα, να με βρίζει κτλ κτλ...

(BTW, ίσα ίσα επειδή οι δρόμοι δεν είναι και τόσο καλοί εκεί, δε θα έπρεπε να τρέχανε τόσο πολύ, για την ασφάλεια όλων)[/quote']

 

ναι, δε θα επρεπε να τρεχουν.Αλλα τρεχουν.

αλλα καλυτερα να μη συνεχισουμε γιατι

1) δεν καταλαβαινεις οτι αν κανεις ακρη, θα κανεις για την ασφαλεια τη δικη σου και των αλλων

2)γιατι πιστευεις οτι το 90% αυτων που τρεχουν το κανουν για να εντυπωσιασουν μια γκομενα.

 

edit: στην αθηνων-πατρων ξερεις που ειναι ενα απ'τα συνηθισμενα μπλοκα? στο ενα(1) απ'τα δυο(2) σημεια οπου υπαρχουν 2+βοηθητικη λωριδες ανα κατευθυνση. και υπαρχει εκει το μπλοκο για τον απλο λογο οτι μια κωλοπινακιδα ριχνει το οριο απ'τα 110 στα 80 (βεβαια εκει υπαρχει εισοδος και εξοδος χωριου- αλλα ταυτοχρονα υπαρχουν αλλες 50 αντιστοιχες εισοδοι-εξοδοι και μαλιστα σε σημεια με 1,5 λωριδα ανα κατευθυνση και τοπικους που διασχιζουν καθετα τη εθνικη χωρις να τσεκαρουν...εκει βεβαια δεν ασχολουνται να στησουν μπλοκο γιατι δεν εχει ψωμι.......).

Δημοσ.

Το θεμα που θετεις djapal εχει διχασει αρκετο κοσμο οπως στην οικογενεια μου, προσωπικα συμφωνω μαζι σου.Το συγκεκριμμενο κομματι στην Αθηνων-Πατρων ειναι απο τους πιο επικινδυνους δρομους που εχω δει.Προσφατα το περασα και γω βραδυ μαζι με τον αδερφο που "πιστευει" στην χρηση της βοηθητικης και μαλιστα με τον φοβο μην μας βρει η μερα γιατι με την κουραση που ειχαμε λογω ειδικων συνθηκων αυτο θα ηταν οτι χειροτερο(ξερω δεν επρεπε να ξεκινησουμε εφοσον ειμαστε κουρασμενοι αλλα τοτε επρεπε ν'αφησω τον ξεροκεφαλο αδερφο μου μονο του).Οδηγωντας εγω στο κομματι αυτο και μετα απο εντονες διαφωνιες καταληξαμε στο να κανω δεξια μπαινοντας στην βοηθητικη μονο στις ευθειες που εχω ορατοτητα και να μπαινω ξανα αριστερα πριν τις στροφες.Το ισχυροτερο επιχειρημα μου ητανε οτι αν καποιος αμοιρος τουριστας ας πουμε εμενε λιγο μετα απο μια στροφη σε σημειο με μηδενικη ορατοτητα και δυνατοτητα αντιδρασης για καποιον που ακολουθουσε και πριν προλαβει να βαλει τριγωνο τον χτυπαγα εγω ακομη και να σωνομασταν μηπως θα μας πληρωνε ο γκαζοφονιας που για χαρη του μπηκα στην βοηθητικη ;;;Να σημειωσω εδω οτι οδηγουσα με 90-100 χμ την περισσοτερη ωρα λογω βιασυνης που ακομη και αυτη η ταχυτητα εμενα μου φαινεται υπερβολικη σε αυτο το κομματι.Αμφιβαλλω αν καποιος απο τους εδω υπερασπιστες της χρησης της βοηθητικης μπορει ν'αντικρουσει αυτο το επιχειρημα οπως δεν τα καταφερε και ο αδερφος μου, μηχανολογος μηχανικος και πορωμενος με οτι εχει να κανει με αμαξι.

Δημοσ.

1) δεν καταλαβαινεις οτι αν κανεις ακρη' date=' θα κανεις για την ασφαλεια τη δικη σου και των αλλων

2)γιατι πιστευεις οτι το 90% αυτων που τρεχουν το κανουν για να εντυπωσιασουν μια γκομενα.

[/quote']

 

1) Το κατάλαβα φέτος.

2) Αν δεν είναι το 90 (για να μη μιλάμε και με ποσοστό), είναι η πλειονότητα m8 και σε αυτό δε μου αλλάζεις γνώμη γιατί το έχω ζήσει μπόλικες φορές. Φυσικά βάζεις και τη "μαγκιά" σε αυτήν την κατηγορία έτσι; ;)

Αυτά...

Δημοσ.

Εγώ ποτέ δεν θα έμπαινα στην βοηθητική γιατί κάποιος έχει όρεξη να τρέχει και να κάνουμε όλοι στην μπάντα για αυτόν.Η βοηθητική είναι για τα οχήματα που για κάποιο λόγο δεν μπορούν να τρέξουν ή για κάποιο λόγο έχει μείνει το αμάξι στον δρόμο.Αλλά όχι ότι θα έπιανα τον δρόμο σαν να ήταν δικός μου.Απλά θα πήγαινα στην άκρη να πατάει η δεξιά ρόδα επάνω στην γραμμή της βοηθητικής.Αλλά δεν θα έμπαινα μέσα αν δεν υπήρχε λόγος.Σε άλλα κράτη απαγορεύεται να οδηγάς χωρίς λόγο σε βοηθητική λωρίδα

Δημοσ.

καλά δεν λέω έχω οδηγήσει και εγώ αυτόν τον δρόμο βράδυ με 140+ (φυσικά μόνος μου) για να μην κάθομαι στην βοηθητική λωρίδα και ταυτόχρονα να μην παίζουν τα φώτα οι μαλάκες οι πίσω. Είναι όντως ο χειρότερος ελληνικός δρόμος. Είναι απλά ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ. Τόσο δύσκολο είναι να φτιάξουν ένα καινούριο???

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...