Προς το περιεχόμενο

Cabrio: Renault megane ή Opel astra?


georgepre10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
για τα vw?

 

ρε φιλε, αν θες μια (σχετικα) αξιοπιστη γνωμη, βρες 1-2-3-4 περιοδικα που να εχουν τεσταρει ή ,ακομα καλυτερα, συγκρινει τα αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν. κανε κι ενα search στο net για μελετες και πινακες αξιοπιστιας αυτοκινητων.

επισης ξεκαθαρισε ποιες ειναι οι βασικες σου αναγκες και το τι ζητας απο ενα αυτοκινητο.

κατοπιν διαλεξε αν θες μεταχειρισμενο ή καινουριο αυτοκινητο.

μετα κατεληξε στο ποσα χρηματα σκοπευεις να δωσεις (γιατι πχ το προηγουμενο μοντελο astra cabrio αποκλειεται να κανει τα ιδια λεφτα μ'ενα καινουριο ή ελαφρως μεταχειρισμενο megane cc). Α, αποφασισε ταυτοχρονα αν σε ενδιαφερει η εργοστασιακη εγγυηση.

αυτα απο μενα, παντα φιλικα.

 

ps: ειναι το πρωτο σου αυτοκινητο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλα

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

καταλαβαινεις τι εννοω? ειναι σπανιο καποιος απο μας να εχει οδηγησει και τα 3 που συζηταμε. ειδικα το eos εχει ελαχιστο καιρο που βγηκε.

επισης και παρα πολυ βασικο: δεν εχουμε ολοι τις ιδιες αναγκες και εξηγω. Εγω γουσταρω να κανει ωραιο θορυβο η σκαστρα, εσυ γουσταρεις την αναρτηση να ειναι οσο πιο μαλακη και ανετη γινεται, ο αλλος γουσταρει ωραια πλαστικα, καποιος αλλος αρκειται στην γερμανικη προελευση ενος αυτοκινητου. ακομα και για 1 αυτοκινητο να ενδιαφεροσουν, παλι υπαρχει σοβαρη πιθανοτητα στις 10 κρισεις/γνωμες που θα σου γραφαμε να υπηρχα 4-5 διαφορετικα σημεια αναφορας: για τον ενα η μαλακη αναρτηση, για τον αλλο τα ηλεκτρικα, για τον αλλο τα ανεπαρκη φρενα.

κι εγω δεν εμπιστευομαι απολυτα τα περιοδικα, αλλα τα εμπιστευομαι περισσοτερο απο τις αποψεις που θα εκφραστουν σ'ενα τετοιο topic. στο φιναλε, σε ενα test ενος αυτοκινητου απο περιοδικο, θα διαβασεις και 2-3 σελιδουλες με την κριση του δοκιμαστη. εδω θα διαβασεις 3-4 αραδες ενος μη ειδικου(που δεν ειναι η δουλεια του εννοω).

 

τουλαχιστον αν θες εστω και για εγκυκλοπαιδικους λογους μερικες γνωμες, πες μερικες απ'τις δικες σου αναγκες- δηλαδη πραγματα που προσεχεις εσυ σε ενα αυτοκινητο, στοιχεια στα οποια θα δωσεις μεγαλυτερη βαρυτητα.

 

φιλικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοίτα μου αρέσουν και τα τρία αμάξια. Κάτι διάβασα για την οροφή του eos αλλά δεν κατάλαβα. κάτι παραπάνω έχει. βασικά ρωτάω για την μηχανή του κάθε αμαξιού. Δεν είπα αν έχετε οδηγήσει και τα τρία. Έστω και ένα αρκεί για να δω την γνώμη σας για το κάθε αυτοκίνητο. Ή αλλιώς πάρτε το αλλιώς.... ότι δεν θέλω να αγοράσω και λέμε ποιο θα προτιμούσατε να πάρετε αν αύριο θέλατε να πάρετε ένα από τα τρία αμάξια και γιατί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο που διαβασες για το eos ειναι μαλλον αυτο : "Το μοναδικό αυτοκίνητο παραγωγής που διαθέτει σκληρή αναδιπλούμενη οροφή 5 τμημάτων εξασφαλίζοντας μεγάλο χώρο αποσκευών ακόμα και με ανοιχτή την οροφή." αντιγραφω απ'το site της vw.

 

http://www.volkswagen.gr/site/eos/top.html

http://www.vw.gr/site/pricelist/eos_times1.pdf

 

για το megane cc δε βρηκα ουτε τιμοκαταλογους ουτε βασικη εκδοση.

οποτε μια value/money συγκριση προς το παρον δεν παιζει.

απ'το drive βλεπω τιμη βασικης για το 1.6 cc 24.850 αλλα ισως να μην ειναι up-to-date.

 

και τελος η γνωμη μου: το astra το προηγουμενο ξεχνα το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά απ' τις γαλλικές σαβούρες φίλε μου. Αν θες λεπτομέρειες να σου πω όποτε θελήσεις (κάτοχος renault megane '04).

 

Λίγο καλύτερο από άποψη αξιοπιστίας το Όπελ αν και το γεγονός ότι ειναι κάμπριο δεν με προδιαθέτει θετικά. Υπ' όψιν' date=' ότι οι παλιές καλές μέρες της "γερμανικής υπεροχής" έχουν περάσει, ελπίζω όχι ανεπιστρεπτί. Πάντως, η Όπελ σαν εταιρεία έχει κάνει κάποια -μικρά έστω- βήματα προς τα πάνω στον τομέα αυτό εν αντιθέσει με την πάλαι ποτέ κραταιά VW.

 

Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, διότι εγώ έχω χάσει άπειρες εργατοώρες στο σέρβις, κοίτα προς Ιαπωνία μεριά ή/και Αμερική που ανεβαίνει.

 

Ένα τελευταίο γενικό συμπέρασμα για τους Ευρωπαίους : χωλαίνουν πάρα πολύ στα ηλεκτρικά.[/quote']

 

Προς Θεού ΟΧΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ.

 

Έχουν τη χειρότερη ποιότητα πλαστικών που υπάρχει, είναι πιθανό να σου τρίζει από την πρώτη ημέρα που το πήρες, η αναξιοπιστία των ηλεκτρικών είναι πιθανό να ξεπερνάει αυτή των Ιταλικών, οι κινητήρες ότι χειρότερο παγκοσμίως σε αξιοπιστία (αλλά και χαμηλή τεχνολογία). Και φυσικά η οικονομία καυσίμου είναι ανέκδοτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε το opel. Πιο αξιόπιστο, πιο φθηνό service, πουλάει περισσότερο.

(Θα μου πειτε και τα χιουντάι πουλάνε, αλλά μην συγκρίνουμε τις που με τις βου.) Και εννοειται οτι θα πάρεις το καινούριο μοντέλλo astra (με τις εκνευριστικές υποδοχές για τις ζώνες ασφαλείας στα πίσω καθίσματα να προεξέχουν :))

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το 207 εχει την ιδια μηχανη με το 206, αλλα περισοττερο βαρος λογω της ανακατασκευης που του εγινε.

οπως ειπανε και στο top gear, dont buy it, its rubbish

για το κανονικο 207 αυτα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο τα 2 megane...καλύτερο εσωτερικό,καλύτερη ποιότητα,καλύτερο "πάτημα"(δεν ειναι και για ειδικές βέβαια)καλύτερη παθητική ασφάλεια...

Πραγματικά δε μπορώ να σκεφτώ τπτ που να είναι καλύτερο το opel εκτός ίσως το κόστος των σέρβις που και αυτό διορθώνετε αν σταματίσεις απο τα εξουσιοδοτημένα των ρενό....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://autos.yahoo.com/consumerreports/article/holding_up.html

 

http://www.dw-world.de/dw/article/0' date='1564,1400331,00.html[/quote']

 

Ναι, του χρόνου θα μας πούνε ότι είναι και κορυφή.

 

Ένα πολύ απλό παράδειγμα. Πέρνεις ένα αυτοκίνητο των $40.000 αμερικάνικο και ένα ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό. Το πουλάς σε 5 χρόνια. Το αμερικάνικο πουλιέται σε τιμή ξεφτύλας. Απλά είναι σαράβαλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιό είναι σαράβαλο? Το Focus?

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάποιοι κάνουν βήματα μπροστά και προσπαθούν να ανέβουν και κάποιοι επαναπαύονται (?) στις δάφνες τους.

 

Γιατι να πας πχ να πάρεις το Golf αντί του Focus τη στιγμή που το πρώτο έχει σχεδόν φτάσει να στοιχίζει περίπου όσο το Α3?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιό είναι σαράβαλο? Το Focus?

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι κάποιοι κάνουν βήματα μπροστά και προσπαθούν να ανέβουν και κάποιοι επαναπαύονται (?) στις δάφνες τους.

 

Γιατι να πας πχ να πάρεις το Golf αντί του Focus τη στιγμή που το πρώτο έχει σχεδόν φτάσει να στοιχίζει περίπου όσο το Α3?

 

ΤΟ Focus το αναφέρεις για καλό δηλαδή; Ανάμεσα σε κορεάτικο ή Ford πάντως εγώ θα προτιμούσα κορεάτικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...