Προς το περιεχόμενο

Cabrio: Renault megane ή Opel astra?


georgepre10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Ποτέ δεν είχα ιδιαίτερη επαφή με τα peugeot. Ποτέ δε μ άρεσαν ιδιαίτερα.Απλά δύο φίλοι μου είχαν το 207 και μια φίλη το 206.Και οι 3 δεν ήταν ευχαριστημένοι.Δε θυμάμαι συγκεκριμένα προβλήματα, απλά θυμάμαι τη γκρίνια τους. :) .Μπορεί να ναι και σύμπτωση.Εξαρτάται και πως το οδηγείς.

Αν και βγαίνουμε offtopic: έχω 3,5 χρόνια το 206cc. Η μάνα μου έχει το 106 (απλό 1400άρι) γύρω στα 8 χρόνια. Δύο κολλητοί μου έχουν το 307 1400άρι. Οι γονείς ενός άλλου φίλου έχουν 307 1600άρι. Ο αδερφός φίλου έχει 206cc. Η κόρη ενός άλλου φίλου (και insomniac παρεπιπτόντως) έχει το 206cc.

Από κανέναν δεν έχω ακούσει πρόβλημα. Πήγα πρόσφατα το 106 της μάνας μου για service και ο μηχανικός έμεινε μ-λ-κας από το πόσο καλά διατηρημένη είναι η μηχανή (μιλάμε για 8 χρόνια!).

Όλοι οι παραπάνω (πλην της τελευταίας που το απέκτησε πρόσφατα), αν τους ρωτήσεις, δηλώνουν ότι αν έπαιρναν αυτοκίνητο σήμερα, πάλι το ίδιο θα έπαιρναν. Στατιστικά αν το πάρεις, εμένα κάτι μου λέει αυτό. :)

 

Γενικά πάντως, όποιο αυτοκίνητο να διαλέξεις, κάποιον θα ακούσεις να έχει παράπονα. [...]

 

Απόλυτα σωστό, όλο και κάποιος θα βγει με "σκάρτο". ;)

 

ΥΓ: Δεν θα'χα κανένα πρόβλημα να παραδεχτώ ότι μου βγήκε μάπα το αμάξι. Το προηγούμενο, ένα Rover 414GSi, μου'χε αλλάξει τον αδόξαστο και έχω να το λέω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για το eos κανένας?

 

το eos εχει παρει καλες κριτικες απο τα περιοδικα. αλλα ειναι πολυ καινουριο μοντελο οποτε πιθανοτατα θα ταλανιζεται απο ορισμενες "παιδικες ασθενειες"(αλλα οχι κατι πολυ σοβαρο φανταζομαι).

α, μαλλον ειναι και το ακριβοτερο απ'τα 3 που εχεις αναφερει (astra, megane cc και eos).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αστρα το οποιο μας εδειξες, ξεχνα το, ειναι απλα πολυ μετριο με ασχημο εσωτερικο και απο επιδοσεις...καλα ενταξει. Αν θελεις κρατηματα και χαμηλη καταναλωση με κλειστα ματια το megane. Αν προτιμας υψηλη ποιοτητα πλαστικων και αξιοπιστια μηχανης σε βααααθος χρονου (σκεφτεσαι να το κρατησεις πολυ) τοτε VW χωρις 2η σκεψη (φυσικα με το αναλογο αντιτιμο, αν και οι νεοι κινητηρες της ρενω (2001 και μετα), με τη βοηθεια της nissan ειναι αρκετα αξιοπιστοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@paredwse:

 

Ελα ελα τωρα... μεταξυ μας.... οχι και κανενα προβλημα.

Μην μου πεις οτι δεν ξερεις εσυ και οι φιλοι σου τι ειναι το ΖΟΥΑΝ.... ;) :D

Αλλωστε ειδικα τους κατοχους του 307 τους λενε και Ζουανιτες.... χεχεχεχε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αστρα το οποιο μας εδειξες, ξεχνα το, ειναι απλα πολυ μετριο με ασχημο εσωτερικο και απο επιδοσεις...καλα ενταξει. Αν θελεις κρατηματα και χαμηλη καταναλωση με κλειστα ματια το megane. Αν προτιμας υψηλη ποιοτητα πλαστικων και αξιοπιστια μηχανης σε βααααθος χρονου (σκεφτεσαι να το κρατησεις πολυ) τοτε VW χωρις 2η σκεψη (φυσικα με το αναλογο αντιτιμο, αν και οι νεοι κινητηρες της ρενω (2001 και μετα), με τη βοηθεια της nissan ειναι αρκετα αξιοπιστοι.

 

 

Καλα ασε, VW και αξιοπιστια μηχανης απο τοτε που βγηκαν οι FSI ειδικα ποιο πολυ κανει σε ανεκδοτο.

Οι κινητηρες της Renault ευτυχως δεν εχουν καμια σχεση με τους Nissan... Εχουν τα θεματακια τους ωρες ωρες, αλλα νταξ τιποτα ανησυχιτικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μακριά απ' τις γαλλικές σαβούρες φίλε μου. Αν θες λεπτομέρειες να σου πω όποτε θελήσεις (κάτοχος renault megane '04).

 

Λίγο καλύτερο από άποψη αξιοπιστίας το Όπελ αν και το γεγονός ότι ειναι κάμπριο δεν με προδιαθέτει θετικά. Υπ' όψιν, ότι οι παλιές καλές μέρες της "γερμανικής υπεροχής" έχουν περάσει, ελπίζω όχι ανεπιστρεπτί. Πάντως, η Όπελ σαν εταιρεία έχει κάνει κάποια -μικρά έστω- βήματα προς τα πάνω στον τομέα αυτό εν αντιθέσει με την πάλαι ποτέ κραταιά VW.

 

Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, διότι εγώ έχω χάσει άπειρες εργατοώρες στο σέρβις, κοίτα προς Ιαπωνία μεριά ή/και Αμερική που ανεβαίνει.

 

Ένα τελευταίο γενικό συμπέρασμα για τους Ευρωπαίους : χωλαίνουν πάρα πολύ στα ηλεκτρικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω βασικα δεν ειμαι που υπερ των γαλλικων,για λογους αξιοπιστιας και ελλεεινου σερβις στην Ελλαδα..(μπορει να θελει ενα ειδικο ανταλλακτικο να θελει βδομαδες να ερθει απο Γαλλια).Αλλα και στο megane και στο 307 που εχει ενας φιλος μου,εχω διαπιστωσει οτι εχουν παρα πολυ μεγαλη ανεση,πολυ ανετα αυτοκινητα γενικα...Τα γερμανικα ειναι πιο σκληρα σα στυλ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H δημοσκόπηση δε θα σου πει τίποτα απολύτως φίλε μου παρά τις γνώμες φορουμιτών οι οποίες μπορεί να απέχουν πάρα μα πάρα πολύ απ' την πραγματικότητα.

 

Πριν αγοράσω τον γαλλικό κουβά, έκανα κι εγώ μια άτυπη έρευνα ανάμεσα σε γνωστούς, φίλους και γενικά όποιον μπορούσα να ρωτήσω. Ικανοποιημένοι οι περισσότεροι, καλά λόγια για τη μάρκα. Δυστυχώς τότε δε γνώριζα για τις ερευνες αξιοπιστιας και φορτώθηκα στην πλάτη ένα αμάξι που μέσα σε 2 χρόνια έχω αλλάξει α. κασετόφωνο, β. και τους 4 πολ/στές, γ. τους μηχανισμούς των ηλ. παραθύρων οδηγού-συνοδηγού, δ. 2-3 αισθητήρες ενώ ε. ακόμα και η μοκέτα στο πισω κάθισμα βγαίνει απ' τη θέση της (έλεος, αμάξι 18000 ευρώ!), κλπ, κλπ.

 

Αν αυτά φαντάζουν λίγα, δεν ειναι. Ήμουν άτυχος? Προφανώς. Αν όμως το αμάξι ήταν γιαπωνέζικο θα είχα τις μισές πιθανότητες να μου εμφανίσει ένα απ' όλα αυτα τα προβλήματα ενώ ειναι σίγουρο ότι σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα απο και κλείεται να μου τα ειχε εμφανίσει όλα αυτά. Συμβουλή : Ο χρόνος μας είναι πολύτιμος για να τον σπαταλάμε στα συνεργεία κι αν οι λεγόμενοι παγκόσμιοι πρωταθλητές μπορούν να φτιάξουν ένα αμάξι που έχει την αξιοπιστία για να κερδίσει το πρωτάθλημα της F1 και δεν μπορούν να βελτιώσουν τα άθλια ποσοστά που έχουν στα αμάξια που πουλάνε, εγώ αυτό το λαμβάνω ως αδιαφορία και ως ξεκάθαρη επιλογή της εταιρείας (όπως τους ειπα και στο γράμμα που έστειλα στη Γαλλία). Και το θέμα δεν είναι μόνο τα χρήματα και ο χρόνος που χαλάς αλλά κυρίως η ανασφάλεια που έχεις, φοβούμενος τί άλλο θα βγάλει πια αυτό το αμάξι!

 

Η εγγύηση έληξε στα 2 χρόνια. Άλλο ένα σημαντικό θέμα που πρέπει να εξεταστει και καλό θα ειναι, ακόμα και σε αυτους που λένε οτι δινουν 5,6,7 χρόνια εγγύηση να ρωτάμε τι καλύπτει αυτή διότι ΔΕΝ ειναι εργοστασιακή. Η εργοστασιακή αν δεν κάνω λάθος ειναι μέχρι 3 χρόνια, ακόμα και η μαμά TOYOTA δε δινει 6 χρόνια. Το λέω αυτό, διότι μπορει να σου λένε 6 χρόνια αλλά αν δεν καλύπτει τα ηλεκτρικά, πάλι θα πρέπει να πληρώσεις.

 

Τελευταία επισήμανση : Αν μπορείτε, βάλτε πάνω ESP! Κι ας καθυστερήσει 3 μήνες η παράδοση, είναι σωτήριο και μην ακούτε τον κάθε ηλίθιο που όπως και με το ABS παλιότερα σας λέει "έλα μωρέ, περιττή πολυτέλεια, τί να το κάνεις...". Τις προάλλες, πέρασα απ' τον περιφερειακό της Δραπετσώνας, όπως πάει το λιμάνι δλδ και ενώ ήμουν με 90, βλέπω μετά από μια στροφή να έχει γίνει ατύχημα και ακριβώς πάνω στην πορεια μου λάδια. Δεξιά δεν μπορούσα να πάω, υπήρχε αμάξι, οπότε πέρασα ακριβώς από πάνω. Ένιωσα όλα τα ηλ. συστήματα του αυτοκινήτου να ενεργοποιούνται, να τρίζει, να φεύγουν λίγο οι πίσω ρόδες δεξιά-αριστερά σα να κάνω πατινάζ και ήμουν πλέον σίγουρος ότι θα φύγω απ' το δρόμο, τα γνωστά τώρα, ταυτότητα στο στόμα, κλπ. Και δεν έφυγε ρε σεις. Πέρασε ίσια πάνω και δεν έφυγε χιλιοστό απ' την πορεία του το γμμένο το αμάξι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα Opel ειναι απο τα κορυφαια ευρωπαικα αυτοκινητα.Το ιδιο βεβαια ισχυει και για τα VW.Τωρα τα ηλεκτρικα που λετε δεν ισχυει και 100% αλλα παλι οποιο αυτοκινητο και να παρεις θα εχει και το αρνητικο του σημειο.Οποτε φιλε μου παρε οτι σου αρεσει και οτι σε γκ@βλωνει!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να καταθέσω και εγώ τις εμπειρίες μου από τα γαλλικά αυτοκίνητα, αν και τα 206cc,207cc και 307cc λογικά θα είναι καλύτερα από το 206 μου (μοντέλο 2001).

 

Δυσαρεστημένος πελάτης είμαι, καθώς έχει παρουσιάσει ότι κουφό πρόβλημα γίνεται. Κάποτε νεκρώθηκε το κοντέρ, και άλλαξα όλο το ταμπλώ οργάνων. Αργότερα ο δείκτης της στάθμης βενζίνης έδειχνε λάθος και δυο-τρεις φορές έβγαζε εσφαλμένη ειδοποίηση για βλάβη στους αερόσακους (την μία έφταιγε ένας αισθητήρας, την άλλη ο εγκέφαλος). Η ποιότητα κατασκευής είναι χαμηλή (τα μισά λαμπάκια στα πλήκτρα στο ταμπλώ έχουν καεί και αλλαχτεί, όπως και πολλά φωτιστικά σώματα - δύο μπροστά και ένα πίσω), έχει αλλαχθεί η βαλβίδα πίεσης φρένων, έχει ραγίσει το ψυγείο, έχει σπάσει το σύστημα που ανοίγει και κλειδώνει το πορτ μπαγκάζ, και ο αισθητήρας των πίσω πορτών τα έχει παίξει, και πολλές φορές όταν ξεκινάω με ειδοποιεί εσφαλμένα ότι κάποια πόρτα είναι ανοιχτή. Αυτά θυμάμαι τώρα στα γρήγορα, αλλά σίγουρα είναι και άλλα που ξεχνάω, μπορεί όχι πρωτεύουσας σημείας αλλά στοιχίζουν και είναι ικανά να σε εκνευρίσουν αρκετά.

 

ΥΓ: Επίσης, είναι λογικό σε 5 χρόνια να έχεις αλλάξει δύο φορές μπαταρία;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...