Προς το περιεχόμενο

antivirus

ItsToasted

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
me endiaferei o duo ' date='giati exo to Mcaffe & On Accsess scan enable

kai kserete ..kathisteri poli tis diadikasies desktop

ti lete tha ta kataferei na xeirizete o enas epeksergastis to antivirus..

kai o allos na eine free gia ta alla programata?[/quote']

Kalitera gia Antivirus einai NOD32 kai Avast. Den tha ithela se kamia periptosi na fortono ton ena core me backround apps varia opos antivirous.Pisteuw oti hani to noima tou na prospatheis na prostateusis to pc sou "skotonontas" to.

Δημοσ.
Kalitera gia Antivirus einai NOD32 kai Avast. Den tha ithela se kamia periptosi na fortono ton ena core me backround apps varia opos antivirous.Pisteuw oti hani to noima tou na prospatheis na prostateusis to pc sou "skotonontas" to.

Τι εννοεις ?

Δημοσ.
Τι εννοεις ?

Mboreis na valeis "Affinity" se opoiodipote process pou trexei ston ipologisti sou.Diladi na tou peis na xrisimopoiei mono ton enan apo tous dio cores i kai tous dio. Omos akoma kai twra pou ta cpu einai poli poio dinata apo palia.Den to vlepw sosto na mou argei to boot gia paradigma kai alles litourgies epidei to antivirus einai "roufixtra". Oxi oti tha exeis megalo cpu usage gia ta backround apps, alla kai pali kalo einai ena poio elafri antivirus

Δημοσ.
Mboreis na valeis "Affinity" se opoiodipote process pou trexei ston ipologisti sou.Diladi na tou peis na xrisimopoiei mono ton enan apo tous dio cores i kai tous dio. Omos akoma kai twra pou ta cpu einai poli poio dinata apo palia.Den to vlepw sosto na mou argei to boot gia paradigma kai alles litourgies epidei to antivirus einai "roufixtra". Oxi oti tha exeis megalo cpu usage gia ta backround apps, alla kai pali kalo einai ena poio elafri antivirus

Εννοουσες το antivirus...

Συμφωνω (αφου καταλαβα) μαζι σου...Αvast προτεινω και γω,μικρο ελαφρυ κανει και καλη δουλεια..

Δημοσ.

@topos euxaristo..gia to link tou AVAST!

fenete kalo & psaxnei kai gia net worms mou fenete,ektos apo ious?

episis exei free 60 meres an kano lathos.. alla meta ti ginete?

to agorazeis kanonika i ..... me to kleidi eine ok?

Δημοσ.
@topos euxaristo..gia to link tou AVAST!

fenete kalo & psaxnei kai gia net worms mou fenete' date='ektos apo ious?

episis exei free 60 meres an kano lathos.. alla meta ti ginete?

to agorazeis kanonika i ..... me to kleidi eine ok?[/quote']

Αν εχεις κλειδι,ολα ok.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...