fabiawrc Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 1080p με upscaling γινεται και δεν ειναι πραγματικο.αλλο να ειναι απο την αρχη το σημα και αλλο να ανυψωνεται οπως η ψεφτια του ps3.
S2Katana Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Η 7900GTX αν συνδυαστει με παρομοιο cpu που εχει το XBOX360, θα δινει καλυτερα αποτελεσματα ή οχι?
HomoR Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Tou Colin McRae 8a ginei tote.. Pantos as min ksexname pos sto pc yparxi kai o "8eios" pou einai poly aploxeros gia ta anipsakia se anti8esi me to xbox 360
Socratis_g Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Μέλος Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Tou Colin McRae 8a ginei tote..Pantos as min ksexname pos sto pc yparxi kai o "8eios" pou einai poly aploxeros gia ta anipsakia se anti8esi me to xbox 360 Τι λές!Διαφωνώ.Απο τότε που έκανα update to firmwire tou X360 ξερεις πόσο απλόχερος είναι ο θείος κ για μάς!!Μου έχει στείλει γύρω στα 12 υπερτέλεια παιχνίδα και συνεχίζει...
gameover Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 ακομα τα pc δεν ειναι πιο ισχυρα απο το 360. στην επομενη γενια θα ειναι. και περα απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα που εχει ειναι και οτι στην κονσολα προγραματιζονται τα παιχνιδια πανω σε fixed hardware οποτε το αποτελεσμα ειναι οτι καλυτερο.ειδικα οσο παιρναει ο καιρος και μαθαινουν καλυτερα το hardware οι προγραμματιστες.Οταν βγει το dx10 εκει θα περασουν μπροστα τα pc.
xrest Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 egw thewrw oti ta pc einai pio dinata se raw power...skepsou ti mporei na ftiaksei kapoios,pou mporei na dapanisei millions...ena gaminig pc kathara xwris na trexoun polla sto background..entaksei i konsola einai kleisto kiklwma alla den pauei ta pc nanai pio dinata otan erxetai to thema se dinami
Jos3ph Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Για το DX10 ... Απλά θα έχεις περισσότερα frames per second , δεν υπάρχει τραγική εξέλιξη σε εικόνα ...
Daredevil Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Για το DX10 ... Απλά θα έχεις περισσότερα frames per second , δεν υπάρχει τραγική εξέλιξη σε εικόνα ... http://www.atomicmpc.com.au/forums.asp?s=2&c=7&t=9627
xrest Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 k episis iparxoun kapoia dx10 stoixeia mesa sto 360 As a milestone of graphical technology, DirectX 10 is expected to rule the future game together with Windows Vista. We have interviewed ATiʼs Senior Product Manager of Desktop Discrete Graphics, Stan Ossias about the upcoming DirectX10 and Unified Shading architecture last week. DirectX 9 and todayʼs hardware impose a number of unique constraints on game developers. Every character, weapon, material, etc. in a game is an object, and each frame of a 3D game, there can be hundreds of objects. Object have to pass from the application, to the DirectX 9 API, through to the driver, which prepares the data in order for the hardware to process it and output a 3D image to a monitor. Every time an object is passed through the API, DirectX adds overhead which consists of instructions and setting for the driver. The more is the object, the more is the overhead that needs to be processed. The additional overhead can mean a hit on performance. As a result, developers have to be very creative in how they use objects in order to keep the game playing at a satisfactory rate. Stan indicates that games in today use execution time being divided between 40% for the API and driver, and 60% for the game itself. DirectX 10 is designed to reduce much of the overhead by introducing Dynamic indexing state and loading state snapshots automatically. Thus the game itself could now spare 80% of the procession, allowing developers to put more objects into their games to make it more realistic. Featured Shader Model 4.0, DirectX 10 provides 32Bit color depth unified pixel rendering to satisfy any range of game design. Besides, DirectX 10 enables developers to handle physics calculation and audio part more easily. It also benefits to CAD/CAM and special effect designers! In order to fully squeeze the power, Stan indicated that the next generation of graphic card would introduce unified shading architecture. For traditional GPU, Vertex Shader and Pixel Shader processing are dedicated by different engines. Figure below show an example of the utilization of two different engines in processing. Itʼs possible that Vertex Shader is only partially loaded while Pixel Shader is fully loaded, and vice versa. In DirectX 10, they are further separated into Vertex Shader, Geometry Shader, and Pixel Shader. The Unified Shader architecture is therefore recommended by Microsoft to execute vertex, geometry and pixel in the same engine, maximizing shader performance efficiencies. The concept of Unified Shader architecture makes GPUʼs role moving from game rendering to game computing. Itʼs suitable for Heterogeneous Computing like Physics calculation, video encoding, etc., making graphic card be more applicable in different field of applications. Games are being developed today for ATIʼs Unified Shading Architecture on XBox360. Stan said with confident that ATi could develop the first DirectX 10 based GPU with Unified Shader architecture for PC. He expected that as DirectX 10 supports for both Xbox360 and PC platform, providing standard interface like DirectPlay, Direct Input, and DirectMusic, developers could easily develop games for both platforms, making a win-win situation.
privateer Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Για το DX10 ... Απλά θα έχεις περισσότερα frames per second , δεν υπάρχει τραγική εξέλιξη σε εικόνα ... La8os DX9: DX10: Kai na mhn arxisw na bazw links gia to crysis
DrFreeman Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δε νομίζω ότι άτομα που γνωρίζουν και δε γράφουν για πλάκα και μόνο, μπορούν σοβαρά να αμφισβητήσουν την ποιοτική διαφορά που θα φέρει το DX10 σε σχέση με το DX9...
billpeppas Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 ακομα τα pc δεν ειναι πιο ισχυρα απο το 360 So untrue.
Jos3ph Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Στο site που ανέφερε ο daredevil και στο πρώτο post , αν και εγώ δεν το ξέρω το poster λέει στο τέλος With DirectX 10 hardware, running DirectX 10 software, performance is the key difference. Τι διαφορετικό είπα εγώ; Για το DX10 ... Απλά θα έχεις περισσότερα frames per second , δεν υπάρχει τραγική εξέλιξη σε εικόνα ... Εξέλιξη υπάρχει στην εικόνα , αλλά όχι τραγική ... Εννοείται ότι έχω διαβάσει , έχω δει video έχω δει φωτογραφίες ( αν και το video είναι πολύ σαφέστερη ένδειξη , μία φώτο δεν μου λέει τίποτα ) Εκεί που θα υπάρξει τραγική διαφορά είναι στην υποστήριξη του AGEIA απο τα παιχνίδια ... Λίγο πολύ το ίδιο λέμε , απλά εγώ έχω διαφορετική άποψη λόγω ότι κάνω ανάλυση hardware περί τα 11 χρόνια , και όποιος με ρώτησε δεν έχασε ... Δεν περιμένω να με πιστέψετε ή να υιοθετείσετε τις απόψεις μου, προς θεού αυτά τα κάνουν κομπλεξικοί και πολιτικοί ...
xrest Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Λίγο πολύ το ίδιο λέμε , απλά εγώ έχω διαφορετική άποψη λόγω ότι κάνω ανάλυση hardware περί τα 11 χρόνια , και όποιος με ρώτησε δεν έχασε ... Δεν περιμένω να με πιστέψετε ή να υιοθετείσετε τις απόψεις μου, προς θεού αυτά τα κάνουν κομπλεξικοί και πολιτικοί ... siggnwmi file mou gw den blepw kati tetoio...thewrw poli megalo lathos oti to dx10 ftiaxnei mono ta fps..k alla atoma einai einai sto xwro polla xronia k gnwrizoun polla.apla isws kalitero einai na deis ligo parapanw to thema me tin douleia tou dx,alla tha ebaza k tou opengl.why not.. opws eipe k o freeman milame gia poiotiki anabathmisei.oso gia tin AGEIA mi biazesai..
mourlos Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 17 Αυγούστου 2006 egw exw na paw oti protimw ta pcia apo ts konsoles....dioti i konsola einai mia paixnidomixani..enw to pcaki ta kanei ola kai goustarei......
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.