Προς το περιεχόμενο

Microsoft: Free Xbox 360 Game Dev Tools (ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ)


p3tran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ξεραμε, το περιμεναμε, και τελικα ετσι κι εγινε!

 

xna.jpg

 

Η microsoft κυκλοφορει στις 30 Αυγουστου το XNA Game Studio Express beta δωρεαν για ολους.

Με το XNA Game Studio Express και ενα PC που τρεχει XP, μπορει ο καθενας να φτιαξει games για το 360 χωρις να χρεαιζεται το πολυδαπανο 360 dev kit.

Επισης στο κλασσικο m$ style, η m$ εχει κανει συμφωνιες με καμια 10ρια (για αρχη) πανεπιστημια στην αμερικη, τα οποια εντασουν sessions 360 games develpoment στον κυκλο των μαθηματων τους.

Επισης με 99ευρω το χρονο αποκτας και support, και προσβαση σε μια μεγαλη db απο ετοιμο κωδικα.

Τρελη φαση!!!

Τελικο version θα βγει περιπου τα Χριστουγεννα.

 

οσοι πιστοι ξεκινηστε απο τα παρακατω λινκς την μελετη:

 

Microsoft: Microsoft Invites the World to Create Its Own Xbox 360 Console Games for the First Time

 

ArsTechnica: With Game Studio Express, Microsoft wants you to be a game developer

 

USA Today: Microsoft to let players design own games

 

Gamespot: Microsoft unveils 'anybody' XNA

 

SeattlePI: Software Notebook: Xbox offers do-it-yourself games

 

Gamasutra: Microsoft To Enable User-Created Xbox 360 Games

 

C|NET: Play your own Xbox game

 

 

τρομερα νεα!!

Δημοσ.

καλά αυτά είναι φοβερά νέα η microsoft έχει ανέβει πολύ στην εκτίμηση μου απο τότε που ασχολήθηκε με τις κονσόλες.

Δημοσ.

εχω μερικες :)

αντε να στηνεται η ομαδα!!

 

προς το παρον παμε λινκς:

 

http://www.microsoft.com/xna/

 

XNA Overview Presentation March 2006

 

Microsoft XNA Build March 2006 Community Technology Preview (CTP)

 

Microsoft MechCommander 2 Shared Source Release

 

 

 

και ενα φορουμακι:

ΜSDN Game Technolgies: XNA Build

 

8)

Δημοσ.

<<I got some questions answered about it. Here goes:

 

The beta released at the end of the month will be just on the PC. The release version (at the end of the year) will let anyone with a "creator's club" membership ($99 per year) create builds on their PC to run on their Xbox 360. You'll basically take your Xbox 360 on the same local network as your PC, set it to listen for a code dump from your PC running the Game Studio Express, and then on your PC you hit the 'ol "compile and run on 360" thing. Very similar to the actual pro development environment, only it works on retail 360s (on the same local network, provided you have a creator's club membership activated on that console).

 

You can share your games to anyone else in the creator's club. Just send the XNA project to them in email, on a memory key, put it up on your site for download, whatever. They load it up on their PC in their copy of XNA Game Studio Express, and send it to their Xbox.

 

The goal is that, in the future, they'll have a channel for people who are not members of the creator's club to download and play the homebrew games. Like, there's Live Aracade, and there will be Creator's Arcade or some such. Anyone in the creator's club would theoretically be able to submit to Creator's Arcade and MS would examine it to make sure it's not really a pirate game or won't harm your Xbox, then they put it up for everyone to download and check out. That aspect of it is a little further out (think next year) and they're still working on details like ownership and copyright, how they'll examine submissions for safety, etc.

 

Game Stuio Express won't include the stuff to let your game do online multiplayer over Live - that's reserved for the full XNA Studio.

 

Garage Games is porting all their Torque stuff (Torque game builder and the full Torque engine and tools) over to XNA to run in managed code and getting great performance, so they say. So that's a full game engine you can get for cheap to use with XNA Game Studio Express, if you want.

 

All in all, it's a super positive move to enabling homebrew - even dramatically supporting homebrew - on a major console. It's more support than I can remember any other major player giving the indie and homebrew scene. Clearly it doesn't totally open the console so it's the wild west like the PC is, but the barrier seems pretty low to me. I'm interested to see where it goes.

 

I'm going to try to find out more tomorrow (I'm up in Seattle for Gamefest now...got this info at a dinner with MS and Garage Games guys) and clear up some other questions.>>

Δημοσ.

Κινηση για ματ ετσι;Να δουμε πως θα εξελιχθει.

 

Παντως το προβλημα για εμας που δουλευουμε παραμενει:

Που ειναι ο ελευθερος χρονος; οεο;

Δημοσ.

dld tha mporei o enas na stelnei games ston allon?

etsi apla? xwris egrisi apo tin mama microsoft?

o programer tha mporei na bgalei kana game san to lost planet apo pleyras dinatotitwn kai grafikwn.....?

Δημοσ.

Παρ' ότι ως mac user και fun της Nintendo δεν γουστάρω καθόλου την Μ$ και τις απαράδεκτες πρακτικές της πρέπει να πω ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ για αυτή την κίνηση. Όταν τα δω θα πω περισσότερα. Πάντως από την 7χρονη εμπειρία μου με το Visual Studio (είτε στην σχολή, είτε στο μεταπτυχιακό, είτε στην παλιά μου δουλειά) ξέρω ότι αυτό το εργαλείο έχει πάρα πολλά προβλήματα.

 

Πάντως είναι καλή κίνηση.

 

o programer tha mporei na bgalei kana game san to lost planet apo pleyras dinatotitwn kai grafikwn.....?

 

Φυσικά όχι.

Δημοσ.
to 2005 kai pleon h c#3.0 einai apsoga

 

Όσο για αυτό να είσαι σίγουρος... Ίσως το 3005 και η C#+++ να είναι.

 

Αλήθεια για πια έκδοση του 2005 μιλάς; Για να καταλάβεις πόσο "άψογο" ήταν η πρώτη του έκδοση είχε τόσα bug σε απλά πράγματα σαν το for που ήθελες να χτυπήσεις το κεφάλι σου στην οθόνη. Φαντάσου να μην ήταν και άψογο... Πάντως κολλάει λιγότερο συχνά από το VS 6. Άσε που όλα τα παιχνίδια είναι γραμμένα σε C++ (που είναι και το καλύτερο κομμάτι του πακέτου κατά την γνώμη μου).

 

Προσοχή! Δεν μιλάω για beta έκδοση του 2005. Μιλάω για το τελικό προϊόν! Έχω το δικαίωμα από το πανεπιστήμιο να το κατεβάζω από την M$ και δεν υπάρχει περίπτωση να έπεσα σε beta ή σε προβληματικό cd. Το 2005 είναι μακράν η χειρότερη έκδοση του VS. Η τελευταία έκδοση του διορθώνει πολλά αλλά άψογη δεν είναι. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τι τράβηξα για να τελειώσω μία απλή σχετικά εργασία με το "άψογο" πρόγραμμα της Μ$. Το αστείο στην υπόθεση είναι να ακούς τον καθηγητή σου να μιλάει για killer application και να μην έχει δει ποτέ του το XCode και την Objective-C. Άψογο δεν είναι, καλύτερο όμως είναι.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...