Προς το περιεχόμενο

directx10 + καρτα γραφικών


fragment_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

billpeppas είδαμε τα XP πότε έσπασαν ( 1+ χρόνος ) Αμα έχεις ανάγκες , αγόρασε τα αυθεντικά να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου ( μα δεν παίζει το crack σου λέω ρε βλάκα αράπη )

Δημοσ.

Jos3ph τα ΧΡ κυκλοφορουσαν πειρατικα πριν καν κυκλοφορησει κανονικα η επισημη εκδοση, τι λεμε τωρα?

 

Δε εχει σχεση με αυθεντικο λογισμικο το HDCP, ειναι hardware τεχνολογια που μεταφερει ψηφιακα προστατευμενο βιντεο υψηλης ευκρινειας. Για να μπορεσει να γινει η μεταδοση πρεπει να υποστηριζεται απο το λειτουργικο, την καρτα γραφικων και την οθονη, αλλιως δε παιζει.

Δημοσ.

Αυτο ειναι αληθεια MY80$, για τον απλο λογο οτι η Μ$ αυτη την φορα δε θα δεχθει "περιπου" υλοποιησεις του DirectΧ, οπως εκανε με το 9, οπου η καθε εταιρια υποστηριζε οτι ηθελε και το εβγαζει DIrectX 9 συμβατη.

 

Ή η καρτα γραφικων θα υποστηριζει πληρως τις δυνατοτητες του DirectX 10 ή απλα δεν θα ειναι DirectX 10. Οποτε φθηνη υλοποιηση μαλλον δυσκολα θα δουμε, απο την αρχη τουλαχιστον.

Δημοσ.
Αυτο ειναι αληθεια MY80$' date=' για τον απλο λογο οτι η Μ$ αυτη την φορα δε θα δεχθει "περιπου" υλοποιησεις του DirectΧ, οπως εκανε με το 9, οπου η καθε εταιρια υποστηριζε οτι ηθελε και το εβγαζει DIrectX 9 συμβατη.

 

Ή η καρτα γραφικων θα υποστηριζει πληρως τις δυνατοτητες του DirectX 10 ή απλα δεν θα ειναι DirectX 10. Οποτε φθηνη υλοποιηση μαλλον δυσκολα θα δουμε, απο την αρχη τουλαχιστον.[/quote']

 

Κοίτα η Intel σε πληροφορώ είχε "unified shader core" ακόμα και με τα D3D9.0 IGP της. Το ότι "ξεχάσανε" να προσθέσουνε vertex shader ή οποιαδήποτε άλλη μονάδα γεωμετρίας είναι λεπτομέρεια LOL :D

 

Πέρα από τα αστεία, το καινούργιο ΙGP της Intel (Χ3000/G965) τουλάχιστον στα χαρτιά είναι όντως συμβατό με D3D10, με την διαφορά ότι είναι αργότερο τελικά από τον προκάτοχό του. Και αυτή είναι η φθηνότερη δυνατή υλοποίηση D3D10 μόνο που φυσικά είναι παντελώς άχρηστη για οτιδήποτε τρισδιάστατο. Μέχρι φυσικά να χρησιμοποιήσει η Intel PowerVR IP σε αυτήν και σε άλλες αγορές μετά το 2007.

 

Οι φήμες θέλουν το Muse της PowerVR/Imagination Technologies να έχει βρει ήδη το δρόμο προς την υλοποίηση και μιας και η Intel έχει αγοράσει IP για την οικογένεια Eurasia από τον Μάιο του 2005, δύο χρονάκια είναι καλός χρόνος για την ενσωμάτωση της τεχνολογίας.

 

Υπάρχει βέβαια και το Athena που είναι για desktop GPU (και ο λόγος που υποψιάζομαι για τις φήμες ότι η Intel θα αρχίσει να ξαναπουλάει standalone GPUs), αλλά από ότι γνωρίζω δεν έχει βρει ακόμα συνεργάτη να το υλοποιήσει.

 

Το γεγονός ότι η Imagination χρησιμοποιεί ως πάντα ελληνικούς όρους για τις διάφορες υλοποιήσεις της είναι καθαρή σύμπτωση (Eurasia, ThaliaL, Muse, Athena etc.) και δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τον υποφαινόμενο ;)

 

16.jpg

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...