LL_NEO Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Το σύμπαν το έφτιαξε ο Παύλος Γιαννακόπουλος που ως γνωστόν είναι ΘΕΟΣ
Lucifer Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Today a young man on acid, realised that all matter was really energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there's no such thing as death, life is only a dream, and we're the imaginations of ourselves.
Kandinsky Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 To σύμπαν δημιουργήθηκε όταν στο φόρουμ του κόσμου βγήκε ο αντμιν και είπε "Συ? ΜΠΑΝ". Άλλες θεωρίες εικάζουν ότι το σύμπαν το δημιούργησε η Toshiba(n).
blueviper Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Πως νομίζετε εσείς πως έγινε το Σύμπαν? Πόρδισε ο Ύψιστος μετά από μια ατυχή πέψη και προκύψαμε.
-nick- Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2006 Today a young man on acid' date=' realised that all matter was really energy condensed to a slow vibration, that we are all one consciousnessexperiencing itself subjectively, there's no such thing as death, life is only a dream, and we're the imaginations of ourselves.[/quote'] αντι για 'was really' ---> 'is merely'
marios1957 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Πόρδισε ο Ύψιστος μετά από μια ατυχή πέψη και προκύψαμε. Λάθος,διότι,ως γνωστόν -μιας και τόχει και σαν υπογραφή ο Ληστής- "με κλανιές αυγά δεν βάφεις",πόσο μάλλον να δημιουργήσεις και κόσμο.
marios1957 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 To σύμπαν δημιουργήθηκε όταν στο φόρουμ του κόσμου βγήκε ο αντμιν και είπε "Συ? ΜΠΑΝ". Άλλες θεωρίες εικάζουν ότι το σύμπαν το δημιούργησε η Toshiba(n). Αμάν ρε γαύρο,δεν είπαμε να σου αφήσει και κουσούρια.Ντάξ,κουτούλησες σε λάθος τοίχο,κι άλλοι αγαπήσαμε και δεν κάναμε έτσι. Btw,έματε όμως.8)
blueviper Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Αν όμως η κλανιά έχει τη δυναμική να λήξει ένα γάμο, κατά το "έκλασε η νύφη, σχόλασε ο γάμος", μήπως πρέπει να το ξανασκεφτούμε; Μήπως την παρα-απαξιώνουμε;
marios1957 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 οπότε,και κλάσας το άρτον,έδωκε τοις μαθηταίς αυτού,λέγων... Πλησιάζουμε;
Dreamstorm Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Η μοναδικότητα του ακτίστου ως πρώτη αιτία Κάθε αποτέλεσμα ΣΤΗΝ ΚΤΙΣΗ, έχει και μια αιτία. Η αιτία του σύμπαντος είναι το Big Bang, (ή το «πληθωρισμικό σύμπαν», ή οτιδήποτε άλλο προβλέπει η κάθε θεωρία). Και ποια είναι η αιτία του Big Bang; Ο Θεός. Και ποια είναι η αιτία του Θεού; Ο Θεός δεν έχει αιτία. Μα κάθε αποτέλεσμα έχει μια αιτία. Ο Θεός αποτελεί την εξαίρεση. Άρα, η θεωρία αιτίου - αιτιατού έχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ εξαίρεση. Και γιατί η εξαίρεση αυτή θα πρέπει να είναι ο Θεός; Γιατί να μην είναι το ίδιο το Big Bang η εξαίρεση, ή γιατί να μην υπάρχει κάτι άλλο ΠΡΙΝ από τον Θεό, το οποίο να είναι αυτό η εξαίρεση; Ή γιατί να μη δεχθούμε μια πιο πρώτη αιτία από τον ίδιο τον Θεό; Κατʼ αρχήν, το να μιλήσουμε για μια προηγούμενη αιτία του Θεού, είναι άτοπο για δύο λόγους: 1. Επειδή οδηγεί σε απειρισμό αιτιών, και απλώς μεταθέτει το πρόβλημα χωρίς ποτέ να το λύνει. Και 2. Επειδή αφού ο Θεός είναι άκτιστος, δηλαδή ΕΚΤΟΣ ΧΡΟΝΟΥ, δεν τίθεται θέμα ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ αιτίας, γιατί έξω από τον Χωροχρόνο δεν υπάρχει η έννοια του «πριν». Η ΠΡΩΤΗ ΑΙΤΙΑ, όποια κι αν είναι αυτή, πρέπει κατʼ ανάγκην να δεχθούμε ότι έχει τον λόγο ύπαρξής της ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ. Η διαφορά της άκτιστης πρώτης αιτίας από τις κτιστές που είναι στο σύμπαν, είναι η λύση. Δεν μπορούν να μπουν όλες οι αιτίες (κτιστές και άκτιστη) σε ένα τσουβάλι. Γιατί η πρώτη αιτία, ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΥ μπορεί να θεωρηθεί ως «πρώτη αιτία». Κάτι τέτοιο, (η ιδιότητα «πρώτη αιτία»), δεν μπορεί να αποδοθεί σε «ενδοχωροχρονικές οντότητες», γιατί ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΑΙΤΙΑ. Χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση. Και ΜΟΝΟ ΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ μπορεί να μην έχει αρχή. Γιατί η αρχή προϋποθέτει χρόνο, και αντιθέτως, κάτι που δεν έχει χρόνο, δεν χρειάζεται αρχή. Για «κάτι» που δεν είναι στον χωροχρόνο, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να ΜΗΝ έχει «αρχή», γιατί η αρχή είναι ιδιότητα τού χρόνου. Όπως ακριβώς επιβάλλεται για τις χωροχρονικές οντότητες να έχουν αρχή. Και ξεκάθαρα, αυτή είναι η βασική διαφορά κτιστού και ακτίστου. Με δύο λόγια, το τέλος τής έρευνας, είναι «κάτι» που βρίσκεται «ΕΚΤΟΣ» χωροχρόνου. (Και το «εκτός» το βάζω σε εισαγωγικά, γιατί δεν έχει νόημα ως τοπικός προσδιορισμός, αλλά ως άρνηση τού χωροχρόνου). Συνοψίζω για να μην αφήσω παρανοήσεις: Αναγκαία ιδιότητα τών χωροχρονικών όντων, είναι η ύπαρξη αρχής και αιτίας. Αντιθέτως, αναγκαία ιδιότητα τών εξωσυμπαντικών οντοτήτων, είναι Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ αρχής και αιτίας, ως «άχρονα». Δεν είναι θεωρία. Είναι αναγκαία λογίκευση. «Η κβαντική φυσική, μας δίνει τη δυνατότητα να δεχθούμε ένα σύμπαν χωρίς πρώτη αιτία, καθώς μπορεί να έχει προκύψει από μια τυχαία κβαντική διακύμανση του κενού». http://www.oodegr.com/oode/theos/theos4.htm Λέτε τελικά να υπάρχει χρυσή τομή μεταξύ επιστήμης και εκκλησίας ;
DIMERR Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Διαβασα το αρθρο αλλα παρολα αυτα δεν καταλαβα πως οι νομοι των πιθανοτητων επιρρεαζονται απο τον παρατηρητη??
the_end Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 κι ομως υπαρχει η θεωρια του "ψυχρου θανατου" του συμπαντος(κι ας φαινεται πλεον οτι τετοιος θανατος δεν προκειται να επελθει).σε αυτη τη θεωρια το συμπαν που "εχει χρονο" καταληγει σε μια μια "αχρονη" κατασταση. Ο χρονος ειναι ο τροπος μετρησης της αλλαγης. Για πιο επιστημονικη κουβεντα ειμαι διαθεσιμος αν θελεις dreamstorm. ps:το οτι καποιος προτεινει μια λυση(ακομα κι αν ειναι η μοναδικη λυση που εχει προταθει), δε σημαινει οτι αυτη η λυση ειναι και σωστη. Ειδικα σε θεματα τα οποια ετσι κι αλλιως ειναι περα απ'την ανθρωπινη (κατα)νοηση. φιλικα edit @ DIMERR: ειναι "η αρχη της απροσδιοριστιας" του W.Heisenberg, θεμελιος λιθος της κβαντικης επιστημης. Παραπανω λεπτομερειες καλο ειναι να ψαξεις μονος σου αν σ'ενδιαφερει,γιατι και ξεφευγει απ'το topic και ξεφευγει απο μενα(δεν ειμαι δασκαλος,ουτε θελω να το παιξω...)
Lucifer Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Βασικά και εγώ αυτό σκεφτόμουν, αλλά ο παρατηρητής δεν επηρρεάζει το αντικείμενο παρατήρησης μόνο σε μικροσκοπικό επίπεδο? Μακροσκοπικά ισχύει αυτό?
marios1957 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Βασικά και εγώ αυτό σκεφτόμουν, αλλά ο παρατηρητής δεν επηρρεάζει το αντικείμενο παρατήρησης μόνο σε μικροσκοπικό επίπεδο? Εξίσωση "Ντοπλερ-Φιζω" σε φιλοσοφικό επίπεδο,ίσως; Μακροσκοπικά ισχύει αυτό? Το ίδιο είναι,μιας και ο μακρόκοσμος αποτελεί link του μικρόκοσμου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.