drillgr Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2006 Αντε και να δουμε και καμια προσθηκη στο παιχνιδι, να αλλαχτουν οι στηριξεις που δεινει με πακτωσεις η κυλησεις ,να μπουνε και οι διαφορες διαστασεις! Παντως κορυφη το game,εχει να πεσει πολυ πορωση στη σχολη....
ntountou Δημοσ. 11 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2006 καλά, άμα είσαι και από σχετική σχολή δε το συζητάμε... Η πόρωση εδώ εγώ, από εντελώς άλλο τομέα και δεν ξεκολάω, ειδικά σε μερικά που για ελάχιστα δε φτάνει εκεί που θέλω... με τα ρούχα μου τρώγομαι
drillgr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2006 Ε ναι πολιτικων μηχανηκων οποτε ειμαι φουλ στατικη και με αυτο το game μπορεις να εφαρμοσεις πολλες αρχες!Καλα χθες για -1$ δεν μπορουσα να το τελειωσω. Παντως αν ειχε διαστασεις θα μπορουσες να κανεις πιο προσεκτικη δουλεια, η τουλαχιστον το background να ειχε επιλογη να ειναι μιλιμιτρε! Διοτι οταν ο αρχικος και ο τελικος προορισμος της μπαλας διαφερουν υψομετρικα δεν μπορεις να υπολογισεις σωστα τις κλησεις ωστε η μπαλα να μην παει με πολυ φορα!
ntountou Δημοσ. 11 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2006 έχει πολλές ελλείψεις, είναι δεδομένο... πχ εγώ θα ήθελα επιπλέον από αυτά που λες (διαστάσεις και κλήσεις) πολλές φορές και να μπορώ να κάνω copy paste κάποια κομμάτια.. anyway, για παιχνιδάκι 1ΜΒ είναι τέλειο
drillgr Δημοσ. 11 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2006 Ε ναι σιγουρα για 1MB τι να λεμε αλλα μπορουνε να βαλουν και κατι παραπανω! Παντως το game εχει μελλον. Επισης εχει ενα σωρο custom lvl να κατεβασεις απο το site!
christos_0b Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 Ρε παιδες γιατι ? Ε γιατι? Γιατι εκει που καθομουν ηρεμα με το warcraft3 μου η κανα wow η εστω lineage μου πετατε αυτο και κολαω και παιζω με τις ωρες? Ασχετα με τα φραγκα σε καθε level δοκιμαζω λυσεις εντελως κουφες καθως εριξα μια ματια στο site και ειδα τι εχουν κανει αλλοι .... Αυτο μονο μηχανικοι και αρχιτεκτονες το καταφερνουν,τι με κολησατε και εμενα?
tempo Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 Ρε παιδες γιατι ?Ε γιατι? Γιατι εκει που καθομουν ηρεμα με το warcraft3 μου η κανα wow η εστω lineage μου πετατε αυτο και κολαω και παιζω με τις ωρες? έχεις απόλυτο δίκιο. Τέτοια παιχνίδια είναι κολλημα :o
Xvipes Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 έχω κολλήσει τρελάαααααααα.νάναι καλά και ο "θείος" γιατί θα πήγαινα στην τράπεζα να βγάλω πιστοτική! είμαι στο 30 lvl κ έχω κολήσει... grrrrr.τρέλα το game...
Dark-Shadow Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 PEdia apo oti akousa o Thios Menei kapou sta Torrentatzidika stin ameriki sto Brooklin!! XAXAXAX
asmilon Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 12 Αυγούστου 2006 Παιδια κοιταζοντας στο forum του παιχνιδιου ανακαλυψα την "Δυναμη" . Η "Δυναμη" ή "The Force" οπως λεγεται εκει ειναι ενα bug στον μηχανισμο φυσικης του παιχνιδιου, που σου επιτρεπει να δημιουργησεις κινηση, χωρις να ασκηθει καποια κινητικη δυναμη ή να μπορει να δωθει καποια αλλη ρεαλιστικη εξηγηση. Αυτο χρησιμοποιειται μαλιστα επισημα απο τους δημιουργους του παιχνιδιου, δινοντας μερικες απιστευτες και πολυ εντυπωσιακες λυσεις σε καποια επιπεδα. Αναλυτικα: How does it work? The "Force" is generated when the ending point of a piece of material intersects another piece that exists on the same plane (ie. a metal bar and metal sheet combination will never produce any force). This happens in area 1 marked with the red circle in the picture below. The physics engine tries to resolve this situation by moving the endpoint of the metal bar to the left. This movement propagates to point 2, which follows. It in turn affects point 3. Thus, the situation never gets resolved and the paddle starts its rotation. Depending on the initial depth of the interpenetration and the overall structure of the paddle, the acceleration will vary. Some panels will continue to accelerate until they self-destruct after 2 or 3 full rotations. Πηγη: The "Force" explained Προσωπικα το δοκιμασα και μου δουλεψε σε ενα απλο παραδειγμα και θελω να το τεσταρω για καμια "extreme" λυση σε καποια επιπεδα...
Xvipes Δημοσ. 13 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2006 είναι το κλασικό κολπάκι για να διαολοστείλεις την μπαλίτσα...έχω περάσει πολλά επίπεδα έτσι.όντος μετά απο 2-3 περιστροφές άμα το κάνεις πολύ τούμπανο διαλύετε,αλλά μέχρι τότε θα την έχεις κάνει την δουλεία σου. επίσης αύτο που είδα κ απο άλλα παλικάρια άμα καμιά φορά σας ενοχλεί κάτι εμπόδιο,σπάστε το! ναι ναι... πολλά lvls βλέπω και τα έχουν περάσει έτσι με ελάχιστα λεφτά.πως το σπας? πετάς ένα αντικείμενο απο ψηλά εκεί που θες να σπάσεις κάτι. simple τρελό game
christos_0b Δημοσ. 13 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2006 Παιδια κοιταζοντας στο forum του παιχνιδιου ανακαλυψα την "Δυναμη" . Η "Δυναμη" ή "The Force" οπως λεγεται εκει ειναι ενα bug στον μηχανισμο φυσικης του παιχνιδιου' date=' που σου επιτρεπει να δημιουργησεις κινηση, χωρις να ασκηθει καποια κινητικη δυναμη ή να μπορει να δωθει καποια αλλη ρεαλιστικη εξηγηση. Αυτο χρησιμοποιειται μαλιστα επισημα απο τους δημιουργους του παιχνιδιου, δινοντας μερικες απιστευτες και πολυ εντυπωσιακες λυσεις σε καποια επιπεδα. Αναλυτικα: [b']How does it work?[/b] The "Force" is generated when the ending point of a piece of material intersects another piece that exists on the same plane (ie. a metal bar and metal sheet combination will never produce any force). This happens in area 1 marked with the red circle in the picture below. The physics engine tries to resolve this situation by moving the endpoint of the metal bar to the left. This movement propagates to point 2, which follows. It in turn affects point 3. Thus, the situation never gets resolved and the paddle starts its rotation. Depending on the initial depth of the interpenetration and the overall structure of the paddle, the acceleration will vary. Some panels will continue to accelerate until they self-destruct after 2 or 3 full rotations. Πηγη: The "Force" explained Προσωπικα το δοκιμασα και μου δουλεψε σε ενα απλο παραδειγμα και θελω να το τεσταρω για καμια "extreme" λυση σε καποια επιπεδα... Χαχαχα λεω και εγω γιατι αυτος που ειναι "πρωτος" σε πολλα επιπεδα χρησιμοποιει συνεχεια και μονο αυτην την λυση?
asmilon Δημοσ. 13 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2006 Και εμενα μου ειχε σπασει τα νευρα, επειδη λεω πως το καταφερνουν αυτο, αφου δε ασκειται καποια δυναμη! Τελικα υπηρχε η "Δυναμη" . Παρακολουθειστε αυτο το επιπεδο που λυνεται μονο του, χαρη στην "Δυναμη". Πραγματικα ειναι πολυ εντυπωσιακο... Force Clockwork
drillgr Δημοσ. 14 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 14 Αυγούστου 2006 Παιδια αυτο το κολπο με τη δυναμη που λετε πολυ απλα στη μηχανικη ειναι η ταση. Μεσω του κουμπιου που προσθετει δυναμη ουσιαστικα προσθετεις κυριες τασεις εφελκυστικες η θλιπτικες ( Το παιχνιδι σου δεινει τη δυνατοτητα να προσθετεις μονο κυριες τασεις δηλ.τασεις που δρουν πανω στον αξονα και οχι διατμητικες τασεις που δρουν καθετα σε αυτον). Οι τασεις αυτες με τη σειρα τους δημιουργουν ροπη οταν μελετηθουν ως προς σημειο διαφορετικο απο αυτο του αξονα στον οποιο δρουν οποτε εχουμε κινηση. Εγω περιμενω πως και πως να βγει εκδοση με διαστασεις! Αντε εστω ενα μιλιμιτρε background!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.