Super Moderators paredwse Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Super Moderators Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 @παρεδωσεΤο οτι εχει σωθει το εθνος και τα πατρια εδαφη απο τους βαρβαρους' date=' φαινεται απο τη σαρια και τα Ιεροδικεια ε? Μιας και εισαι νομικος, μπορεις να εξηγησεις γιατι υπαρχει κατι τετοιο στην Ελλαδα και τι εξυπηρετει?[/quote'] Τα άρθρα 42 παρ. 1 και 45 της Συνθήκης της Λωζάννης του 1923 λένε: 42. The Turkish Government undertakes to take, as regards non-Moslem minorities, in so far as concerns their family law or personal status, measures permitting the settlement of these questions in accordance with the customs of those minorities. [...] 45. The rights conferred by the provisions of the present Section on the non-Moslem minorities of Turkey will be similarly conferred by Greece on the Moslem minority in her territory. (οι επισημάνσεις δικές μου) Το πλήρες κείμενο της Συνθήκης: http://www.lib.byu.edu/~rdh/wwi/1918p/lausanne.html ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω βέβαια τι σχέση έχει αυτό με το θέμα της διδασκαλίας της τούρκικης γλώσσας αλλά τέλος πάντων...
LL_NEO Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Σώθηκε το Έθνος και τα πάτρια εδάφη από την επέλαση των βαρβάρων!! Τι είμαστε εμείς να μάθουμε ξένη γλώσσα; Ας μάθουν οι βάρβαροι ελληνικά!!! Σκύλο όταν μου απαντήσεις στο επιχείρημα μου περί Θρησκευτικών, τότε και μόνο τότε θα μπορούσα να καταλάβω τη χρησιμότητα της γλώσσας των μούλων στα ελληνικά σχολεία. Μέχρι τότε το θεωρώ το μέτρο μια π_ _τσοροή και μισή ακόμα και σαν σκέψη. Και είναι ρε συ τουλάχιστον γελοίο να αναφέρεσαι ειρωνικά στην εκμάθηση ξένων γλωσσών απο τους Έλληνες, όταν κατά μέσο όρο το κάθε Ελληνόπουλο ξέρει δυο απο αυτές. Απο την άλλη οι τουρκόσποροι έχουν κάθε δικαίωμα να μάθουν τη σκατόγλωσσα τους (αν και εγώ θα προτιμούσα μια μικρή γενοκτονιούλα...)
MariaTs. Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 H Mαρία σκέφτεται: Μμμ! Τα πράγματα μάλλον αγριεύουν στο τόπικ και κάπου εκεί πέρα ο 'σκύλος ο μαύρος ο Ρανταπλάν, παίζει με τα λουκέτα'! :roll:
DrLo Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Τα άρθρα 42 παρ. 1 και 45 της Συνθήκης της Λωζάννης του 1923 λένε: 42. The Turkish Government undertakes to take' date=' as regards non-Moslem minorities, in so far as concerns their [b']family law[/b] or personal status, measures permitting the settlement of these questions in accordance with the customs of those minorities. [...] 45. The rights conferred by the provisions of the present Section on the non-Moslem minorities of Turkey will be similarly conferred by Greece on the Moslem minority in her territory. (οι επισημάνσεις δικές μου) Το πλήρες κείμενο της Συνθήκης: http://www.lib.byu.edu/~rdh/wwi/1918p/lausanne.html ΥΓ: Δεν καταλαβαίνω βέβαια τι σχέση έχει αυτό με το θέμα της διδασκαλίας της τούρκικης γλώσσας αλλά τέλος πάντων... Paredwse : Χωρίς να ξέρω νομικά δε νομίζω ότι το παραπάνω είναι αρκετό πχ για να εξασφαλίσει το δικαίωμα σε έναν άντρα μουσουλμάνο να χωρίσει τη γυναίκα του κατά τα μουσουλμανικά έθιμα (δε ξέρω την ακριβή διαδικασία αλλά σε πρόσφτο ρεπορτάζ στην τηλεόραση έλεγε ότι αρκει δήλωσή του στον μουφτή). Χωρίς επίσης να ξέρω τίποτα παραπάνω, και χωρίς να έχει σε τίποτα να κάνει με τη διδασκαλία Τουρικών, φαντάζομαι ότι τα παραπάνω ισχύουν ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ότι δεν έρχονται σε ευθεία αντίθεση με ανθρώπινα δικαιώματα καθώς και με το Ελληνικό σύνταγμα. πχ όλες οι γυναίκες στην Ελλάδα θα πρέπει να προστατεύονται το ίδιο από την πιθανή αναίτια εγκατάλειψή τους από τον σύζυγό τους. Εφόσον η Ελλάδα δέχεται ότι ένας μουσουλμάνος μπορεί να χωρίσει τη γυναίκα του με δήλωση στον μουφτή θα πρέπει το ίδιο να ισχύει και για τους Χριστιανούς (Για τους άθεους αρκεί Υπεύθυνη δήλωση σε ΚΕΠ και χαρτόσημο των 0,50) ααα... και κάτι άλλο Γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει τη λέει ο Λωζάνη ? Αφου τα περισσότερα που αφορούν στην Ελληνική κοινότητα της Τουρκίας πλέον δεν έχουν λόγο ύπαρξης.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Super Moderators Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Σκύλο όταν μου απαντήσεις στο επιχείρημα μου περί Θρησκευτικών, τότε και μόνο τότε θα μπορούσα να καταλάβω τη χρησιμότητα της γλώσσας των μούλων στα ελληνικά σχολεία. Έχεις την καλοσύνη (που δεν την έχεις αλλά κάνω ρητορική ερώτηση ) να επαναλάβεις το επιχείρημά σου περί θρησκευτικών; Paredwse :Χωρίς να ξέρω νομικά δε νομίζω ότι το παραπάνω είναι αρκετό πχ για να εξασφαλίσει το δικαίωμα σε έναν άντρα μουσουλμάνο να χωρίσει τη γυναίκα του κατά τα μουσουλμανικά έθιμα (δε ξέρω την ακριβή διαδικασία αλλά σε πρόσφτο ρεπορτάζ στην τηλεόραση έλεγε ότι αρκει δήλωσή του στον μουφτή). Κατά την ταπεινή μου γνώμη' date=' η αναφορά ότι η Ελλάδα υποχρεούται να τηρεί τις παραδόσεις της Μουσουλμανικής μειονότητας σχετικά με το οικογενειακό δίκαιο, δίνει το δικαίωμα στον άνδρα να χωρίσει τη γυναίκα του [u']κατά το μουσουλμανικό έθιμο[/u]. Αλλιώς τι νόημα έχει η φράση in accordance with the customs of those minorities.; Χωρίς επίσης να ξέρω τίποτα παραπάνω, και χωρίς να έχει σε τίποτα να κάνει με τη διδασκαλία Τουρικών, φαντάζομαι ότι τα παραπάνω ισχύουν ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ότι δεν έρχονται σε ευθεία αντίθεση με ανθρώπινα δικαιώματα καθώς και με το Ελληνικό σύνταγμα. Δεν βλέπω καμία αντίθεση είτε με το Ελληνικό Σύνταγμα είτε με τα ανθρώπινα δικαιώματα στο παράδειγμα που έδωσες. Το Σύνταγμα δεν μας επιβάλλει πώς θα χωρίζουμε, είναι πολύ γενικόλογο κείμενο για να μπαίνει σε τέτοιες λεπτομέρειες. Αλίμονο να έπρεπε να αλλάξουμε το Σύνταγμα κάθε φορά που θα θέλαμε να τροποποιήσουμε κάτι τόσο απλό όπως το διαζύγιο. Και δεν θίγεται κανένα ανθρώπινο δικαίωμα αν χωρίζουμε με απλή δήλωση σε κάποιον αξιωματούχο (είτε αυτός λέγεται μουφτής είτε δήμαρχος είτε μητροπολίτης). Άλλο αν έλεγε ότι ο μουσουλμάνος άνδρας χωρίζει τη γυναίκα του με το να την σπάει στο ξύλο ή να την θανατώνει. Τότε θα είχαμε θέμα δημόσιας τάξης (όπως λέγεται νομικά). Αντίθετα, αν το Κράτος δεν σέβεται στην πράξη την θρησκευτική μου ετερότητα, θίγονται τα δικαιώματά μου.
DrLo Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Και δεν θίγεται κανένα ανθρώπινο δικαίωμα αν χωρίζουμε με απλή δήλωση σε κάποιον αξιωματούχο (είτε αυτός λέγεται μουφτής είτε δήμαρχος είτε μητροπολίτης). Άλλο αν έλεγε ότι ο μουσουλμάνος άνδρας χωρίζει τη γυναίκα του με το να την σπάει στο ξύλο ή να την θανατώνει. Τότε θα είχαμε θέμα δημόσιας τάξης (όπως λέγεται νομικά). Αντίθετα' date=' αν το Κράτος δεν σέβεται στην πράξη την θρησκευτική μου ετερότητα, θίγονται τα δικαιώματά μου. [/quote'] Το συγκεκριμένο ζήτημα το έφερα ως παράδειγμα. Πάντως το σίγουρο (φαντάζομαι) είναι ότι το σύνταγμα προβλέπει ίση νομική προστασία σε όλους τους έλληνες. Δε βλέπω πως, ακόμα και ως μουσουλμάνος, κάποιος θα πρέπει να υπόκειται σε ένα "δίκαιο" διαφορετικό από τους υπόλοιπους. Νομίζω ότι θα ζήτημα που αναφέρεις παραπάνω περί σεβασμού ιδιαιτεροτήτων που προκύπτουν από ήθη και έθιμα των δύο μειωνοτήτων μπορεί να περιοριστεί σε άλλους τομείς και να αφορά σε πρόβλεψη αποδοχής από το κράτος γενικότερων πολιτιστικών στοιχείων και όχι του θρησκευτικού δίκαιου. Όπως συνθήθως λέμε απλοϊκά αν το Μουσουλμανικό θρησκευτικό δίκαιο επέτρεπε τον φόνο θα έπρεπε το Ελληνικό κράτος να αθωώνει φονιάδες μετά από εισήγηση του μουφτή ? Κάποιος ισως θα μπορούσε να ερμηνεύσει τις παραπάνω προβλέψεις της συνθήκης σε τομείς πιο "αναίμακτους". Θα μπορούσε να αφορά σε υποχρέωση της Ελλάδας να σέβεται θρησκευτικά σύμβολα των μουσουλμάνων (πχ μαντίλα) με την έννοια ότι η Ελλάδα έχει δεσμευτεί να μη την απαγορέψει. Κατά τη λογική ότι όλα τα μουσουλμανικά ήθη και έθιμα πρέπει να γίνονται στο σύνολό τους σεβαστά θα πρέπει να το οικογενειακό ελληνικό δίκαιο να προβλέπει περίπτωση 4 συζύγων/άνδρα ? Όσον αφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση του διαζυγίου θα έλεγες ότι μια μουσουλμάνα (που μπορεί ο άντρας της να την χωρίσει με την παραπάνω διαδικασία) με μια χρηστιανή χαίρουν την ίδια προστασία από το κράτος ? (το συγκεκριμένο παράδειγμα δε το έφερα ως παράδειγμα καταπίεσης ανθρώπινων διακιωμάτων αλλά ως έμπρακτη άνιση αντιμετώπιση πολιτών βάσει θρησκεύματος). edit: Αν πιστεύεις τα παραπάνω ίσως να πιστεύεις ότι θα πρέπει να καταγγείλουμε την Τουρκία που δε σέβεται (μη εφαρμόζοντας το μουσουλμανικό δίκαιο) τα αντίστοιχα διακιώματα Ελλήνων μουσουλμάνων που πιθανών να υπάρχουν στο έδαφός της και να ζητήσουμε, προκειμένου να εισέλθει στην ΕΕ, μαζί με την κατάργηση των λευκών κελιών και το άνοιγμα των λιμανιών της σε κυπριακά πλοία να εφαρμόσει τη Σαρία.
DrLo Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Και δεν θίγεται κανένα ανθρώπινο δικαίωμα αν χωρίζουμε με απλή δήλωση σε κάποιον αξιωματούχο (είτε αυτός λέγεται μουφτής [b']είτε δήμαρχος είτε μητροπολίτης)[/b] Άρα εφόσον η παραπάνω διαδίκασία δεν θίγει κανένα δικάιωμα γιατί να προβλέπεται μόνο για τους μουσουλμάνους ?
blueviper Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δοθηκε διευκρινηση http://www.naftemporiki.gr/news/static/06/08/08/1226215.htm Τόσος ντόρος, τόσες κραυγές, οδυρμοί και κλήσεις για ντου στους βάρβαρους και τελικά αποδείχτηκε φούσκα ολκής (για να χαρεί κι η Christina ). Ευτυχώς το γλυτώσαμε το ρεσάλτο, χάρη στην έγκαιρη επέμβαση των ψύχραιμων πατριωτών, και θα συνεχίσουμε τη ζωή μας με την προϋπάρχουσα ευρυθμία.
marios1957 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 ...να την σπάει στο ξύλο... Χτύπα τη γυναίκα σου δυό φορές τη μέρα κι αν δεν ξέρεις το λόγο,δεν πειράζει,τον ξέρει αυτή. Προφήτης.
pablo_esobar Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 ναι αυτο σας μαρανε τρομαρα σας δεν κοιτατε τι γινεται γυρω σας τα τουρκικα σας φανηκαν σοκιν μια επιπλεων γνωση θα ναι μαγκες
Super Moderators paredwse Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Super Moderators Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Το συγκεκριμένο ζήτημα το έφερα ως παράδειγμα.Πάντως το σίγουρο (φαντάζομαι) είναι ότι το σύνταγμα προβλέπει ίση νομική προστασία σε όλους τους έλληνες. Ακριβώς' date=' προβλέπεται ΙΣΗ νομική προστασία. Όχι ΟΜΟΙΑ νομική προστασία. Μεγάλη η διαφορά. Δεν μπορώ να υποχρεώσω τον μουσουλμάνο να πάει στον Μητροπολίτη για να πάρει διαζύγιο εφόσον έχουμε υπογράψει ως Κράτος υποχρέωση τήρησης των εθίμων ([i'] customs [/i]) της μουσουλμανικής μειονότητας στα πλαίσια του οικογενειακού δικαίου! Δε βλέπω πως, ακόμα και ως μουσουλμάνος, κάποιος θα πρέπει να υπόκειται σε ένα "δίκαιο" διαφορετικό από τους υπόλοιπους. Νομίζω ότι θα ζήτημα που αναφέρεις παραπάνω περί σεβασμού ιδιαιτεροτήτων που προκύπτουν από ήθη και έθιμα των δύο μειωνοτήτων μπορεί να περιοριστεί σε άλλους τομείς και να αφορά σε πρόβλεψη αποδοχής από το κράτος γενικότερων πολιτιστικών στοιχείων και όχι του θρησκευτικού δίκαιου. Όσον αφορά τον χώρο του οικογενειακού δικαίου (και όχι γενικά του δικαίου όπως αναφέρεις), υπάρχει σαφής υποχρέωση της Ελλάδας που προκύπτει από την Συνθήκη της Λωζάννης. Όπως συνθήθως λέμε απλοϊκά αν το Μουσουλμανικό θρησκευτικό δίκαιο επέτρεπε τον φόνο θα έπρεπε το Ελληνικό κράτος να αθωώνει φονιάδες μετά από εισήγηση του μουφτή ? Στο παραπάνω' date=' όντως απλοϊκό παράδειγμά σου απάντησα προηγουμένως και επέτρεψέ μου να ξαναπαντήσω με τα ίδια λόγια: Άλλο αν έλεγε ότι ο μουσουλμάνος άνδρας χωρίζει τη γυναίκα του με το να την σπάει στο ξύλο ή να την θανατώνει. Τότε θα είχαμε θέμα δημόσιας τάξης (όπως λέγεται νομικά). Τέτοια παραδείγματα όμως είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά. Και επαναλαμβάνω για μία ακόμα φορά ότι πρόκειται για το [u']οικογενειακό δίκαιο[/u], όχι γενικά το δίκαιο! Γιατί εδώ αναφέρεσαι σε δημόσιο δίκαιο, για το σύστημα απονομής της δικαιοσύνης και της συγκρότησης του Κράτους. Κάποιος ισως θα μπορούσε να ερμηνεύσει τις παραπάνω προβλέψεις της συνθήκης σε τομείς πιο "αναίμακτους". Θα μπορούσε να αφορά σε υποχρέωση της Ελλάδας να σέβεται θρησκευτικά σύμβολα των μουσουλμάνων (πχ μαντίλα) με την έννοια ότι η Ελλάδα έχει δεσμευτεί να μη την απαγορέψει. Χωρίς διάθεση να σε προσβάλλω και μην το πάρεις προσωπικά' date=' δεν αναφέρομαι σε εσένα, αν αυτός ο "κάποιος" ερμήνευε έτσι τις διατάξεις της Συνθήκης της Λωζάννης που προανέφερα, αυτός ο κάποιος ή δεν είναι νομικός (οπότε δεν με ενδιαφέρει, από επιστημονικής άποψης, πώς ερμηνεύει νομικές διατάξεις) ή δεν ξέρει ανάγνωση. Τέτοια ερμηνεία είναι, κατά τη γνώμη μου, ακατανόητη και αντι-επιστημονική. Στο λέω ως νομικός. Κατά τη λογική ότι όλα τα μουσουλμανικά ήθη και έθιμα πρέπει να γίνονται στο σύνολό τους σεβαστά θα πρέπει να το οικογενειακό ελληνικό δίκαιο να προβλέπει περίπτωση 4 συζύγων/άνδρα ? Είπαμε, είναι παραδείγματα τραβηγμένα από τα μαλλιά. Εννοείται ότι αυτό προσκρούει σε βασικές αρχές του δικαιϊκού μας συστήματος. Όσον αφορά στη συγκεκριμένη περίπτωση του διαζυγίου θα έλεγες ότι μια μουσουλμάνα (που μπορεί ο άντρας της να την χωρίσει με την παραπάνω διαδικασία) με μια χρηστιανή χαίρουν την ίδια προστασία από το κράτος ? (το συγκεκριμένο παράδειγμα δε το έφερα ως παράδειγμα καταπίεσης ανθρώπινων διακιωμάτων αλλά ως έμπρακτη άνιση αντιμετώπιση πολιτών βάσει θρησκεύματος). Χαίρουν ίσης προστασίας. Όχι όμοιας' date=' ίσης. Υπάρχει διαφορά στα νομικά. Άλλο ίση (που σημαίνει ισοδύναμη) και άλλο όμοια (που σημαίνει ταυτόσημη). Κατά τη γνώμη μου εφόσον αυτή είναι η παράδοση της μουσουλμανικής κοινότητας στο οικογενειακό δίκαιο, οφείλουμε να τη σεβαστούμε. edit: Αν πιστεύεις τα παραπάνω ίσως να πιστεύεις ότι θα πρέπει να καταγγείλουμε την Τουρκία που δε σέβεται (μη εφαρμόζοντας το μουσουλμανικό δίκαιο) τα αντίστοιχα διακιώματα Ελλήνων μουσουλμάνων που πιθανών να υπάρχουν στο έδαφός της και να ζητήσουμε, προκειμένου να εισέλθει στην ΕΕ, μαζί με την κατάργηση των λευκών κελιών και το άνοιγμα των λιμανιών της σε κυπριακά πλοία να εφαρμόσει τη Σαρία. Συγγνώμη, μάλλον τα μπέρδεψες. Η Τουρκία οφείλει να σέβεται τα δικαιώματα Ελλήνων μη-μουσουλμάνων. Έτσι διαβάζω στη Συνθήκη της Λωζάννης: The Turkish Government undertakes to take, as regards non-Moslem minorities... Από εκεί και πέρα, το τι θα έπρεπε να ζητήσουμε από την Τουρκία προκειμένου να εισέλθει στην ΕΕ, είναι θέμα της εξωτερικής πολιτικής της χώρας και μια άλλη (τεράστια) κουβέντα. Και δεν θίγεται κανένα ανθρώπινο δικαίωμα αν χωρίζουμε με απλή δήλωση σε κάποιον αξιωματούχο (είτε αυτός λέγεται μουφτής [b']είτε δήμαρχος είτε μητροπολίτης)[/b] Άρα εφόσον η παραπάνω διαδίκασία δεν θίγει κανένα δικάιωμα γιατί να προβλέπεται μόνο για τους μουσουλμάνους ? Εμένα ρωτάς; Ρώτα τον νομοθέτη. Πάντως, δεν καταλαβαίνω την απορία σου. Επειδή δηλαδή δεν ισχύει για τους χριστιανούς ορθόδοξους, δεν πρέπει να ισχύει για κανέναν (ούτε για τους μουσουλμάνους, για τους οποίους υπάρχει τέτοια παράδοση στο οικογενειακό δίκαιο); Αυτό λες; :?
nmtray2 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 "in accordance with the customs of those minorities." Μια κοπελα γινεται γυναικα στα 9 in accordance with the customs of those minorities. Οποτε in accordance with the customs of those minorities, μπορει να παντρευτει ο Αμπντουλ την Αισα οταν γινει 9? (Το ειχα ξαναρωτησει αν θυμαμαι καλα)...
Super Moderators paredwse Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Super Moderators Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 "in accordance with the customs of those minorities." Μια κοπελα γινεται γυναικα στα 9 in accordance with the customs of those minorities. Οποτε in accordance with the customs of those minorities' date=' μπορει να παντρευτει ο Αμπντουλ την Αισα οταν γινει 9? (Το ειχα ξαναρωτησει αν θυμαμαι καλα)...[/quote'] Η ηλικία "νομικής ενηλικίωσης" (και άρα και ικανότητας γάμου) είναι πολύ πιθανό να θεωρείται τόσο βασικό στοιχείο του ελληνικού δικαίου που να μην εφαρμόζεται το μουσουλμανικό δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αλλά αυτό το υποθέτω, δεν το γνωρίζω σίγουρα.
LL_NEO Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Έχεις την καλοσύνη (που δεν την έχεις αλλά κάνω ρητορική ερώτηση ) να επαναλάβεις το επιχείρημά σου περί θρησκευτικών; Αφού ξέρεις ότι είμαι καθικοκαθίκι και πρεζάκιας γιατί μου μιλάς για καλοσύνες; Τεσπά μόνο και μόνο για να σε γλύψω (διότι όλο και καμία χριστοπαναγία θα μου ξεφύγει σε κάποια φάση και πρέπει να δείχνω πρότερο έντιμο (χαχαχα καλό ε? ) βίο πάρε δες όλη την σκέψη μου (το κρεσέντο πλάκας συνεχίζεται) To επιχείρημα "μιλάμε με τουρκικές λέξεις, επομένως γιατί να μη μάθουμε τούρκικα" μπάζει περισσότερο και απο τον κώλο του Λάκη Γαβαλά. Διότι για να το λέει κάποιος, ή προσπαθεί να δικαιολογήσει απλώς τα αδικαιολόγητα μέσα στην πρεμούρα του να υποστηρίξει ριζοσπαστικά (δλδ για μερικούς γαμάτη) γνώμη, ή δεν του έχει τύχει να ξεφυλλήσει ποτέ το Oxford Dictionnary ή το Hachette. Οι γλώσσες κύριοι είναι ζώντες οργανισμοί και μεταλλάσονται πράγμα που σημαίνει ότι δανείζονται στοιχεία απο άλλες. Μήπως λοιπόν πρέπει να βάλουμε όσους μιλάνε Λατινογενή γλώσσα να μάθουν ελληνικά επειδή ένα σεβαστό ποσοστό των λεξεών τους είναι ελληνικό;Επιπλέον οι περισσότεροι σε ένα θέμα για τη παιδεία θα συμφωνήσετε ότι τα Θρησκευτικά σαν υποχρεωτικό μάθημα είναι χαμένος χρόνος. Απο την άλλη θα πείτε ότι τα Τούρκικα μπορεί να σου κάτσουν και χρήσιμα στη ζωή σου, άρα δεν κάνουν κακό. Τόμπολα. Σε πόσους θα χρησιμέψουν ρε μάγκες τα μογγολικά; Σε όσους γίνουν, πράκτορες, διπλωμάτες ή έχουν εμπορικές σχέσεις με τους μούλους. Ε συγνώμη αλλά περίπου τόσοι θα γίνουν και παπάδες. Άρα καλό είναι να τα διδάσκουμε και τα Θρησκευτικά. Ποτέ δεν ξέρεις σε ποιον θα χρησιμέψουν. Και όσον αφορά το αν θα πρέπει να είναι προαιρετικό. Πόσοι θα τα επιλέξουν ρε μάγκες; Απο τα 100 παιδιά ούτε τα 3. Θα κάνουμε διαγωνισμούς και κέρατα τράγια θα πληρώνουμε μισθούς για να διδάσκονται τα παιδιά μια *****ιά. Και για να το ξεκαθαρίσω. Ναι δε γουστάρω να μαθαίνει Έλληνας τη γαμωγλώσσα τους. Και ναι τη θεωρώ άχρηστη για το 99.9999999% των Ελλήνων. Το υπόλοιπο ας πάει να πληρώσει να τη μάθει. Τόσος ντόρος, τόσες κραυγές, οδυρμοί και κλήσεις για ντου στους βάρβαρους και τελικά αποδείχτηκε φούσκα ολκής (για να χαρεί κι η Christina ). Ευτυχώς το γλυτώσαμε το ρεσάλτο, χάρη στην έγκαιρη επέμβαση των ψύχραιμων πατριωτών, και θα συνεχίσουμε τη ζωή μας με την προϋπάρχουσα ευρυθμία. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να βάλουμε τον προοδευτισμό αρκετά βαθιά στο παχύ μας έντερο (κάπου στην περιοχή του δωδεκαδάχτυλου) για να θεωρηθούμε cool και γαμάτοι απο τους εντός και εκτός συνόρων διαννοούμενους και φωτισμένους. Τι κρίμα. Αλλά μη στενοχωριέσαι μπορείς ακόμα να πας εδώ... http://www.siountri.gr/oioneeea/oioneeea.html
blueviper Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2006 Δυστυχώς δεν καταφέραμε να βάλουμε τον προοδευτισμό αρκετά βαθιά στο παχύ μας έντερο (κάπου στην περιοχή του δωδεκαδάχτυλου) για να θεωρηθούμε cool και γαμάτοι απο τους εντός και εκτός συνόρων διαννοούμενους και φωτισμένους. Δε βοηθάει ο προοδευτισμός σε αυτήν την περίπτωση. Δοκίμασε το πατροπαράδοτο κλύσμα για καλύτερα αποτελέσματα. Έρχεται σε σύγκρουση με τον αβυσσαλέο ανδρισμό μας, αλλά είναι η ενδεδειγμένη λύση όταν επιβάλλεται να κοινωνήσουμε τον πλούσιο εσωτερικό μας κόσμο. Τι κρίμα. Αλλά μη στενοχωριέσαι μπορείς ακόμα να πας εδώ...http://www.siountri.gr/oioneeea/oioneeea.html Ακατάσχετη φλεϊμολογία και τζιχάντ για κάτι που ποτέ δεν υπήρξε και δεν προβλέπεται και να υπάρξει any time soon. Εκτός κι αν διαβάζουν οι εκάστοτε κυβερνώντες το forum του Insomnia και τα λοιπά και τους πήγε να, μόλις διαπίστωσαν τις αντιδράσεις του LL_NEO. Να δω τώρα τι θα κάνει ο αρχηγός Καρατζαφέρης και πως θα ικανοποιήσει την πολεμική του ακράτεια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.